Ja, ik beweerde net toch ook dat ik daar trots op was? Dat is geen leugen, want dat is simpelweg zo. Ik vind alleen niet dat ik daar mee meer ben dan iemand andersquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:46 schreef Cybey het volgende:
[..]
Gast, ik heb je echt al meerdere keren met trots zien vertellen dat je stoer in zo'n VWtje rijdt. Je beweert hier echt iets wat gewoon niet waar is. Je bent er duidelijk heel trots op en je wilt graag dat de hele wereld weet dat je zo'n auto hebt...
[ afbeelding ]
Dan heb je gewoon talent in het verkeerd overkomen... Want je lijkt wel erg van die auto te houden. Kan niet zeggen dat ik het oneens met Jitzzz ben wat betreft de piemel...quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, ik beweerde net toch ook dat ik daar trots op was? Dat is geen leugen, want dat is simpelweg zo. Ik vind alleen niet dat ik daar mee meer ben dan iemand anders
Of jij hebt talent in het verkeerd opvatten. Ik ben trots op de auto die ik rij. Dat is 100% waar. Ik ben echter _niet_ van mening dat ik, doordat ik een VW rij, meer ben dan een opel, peugeot, honda, of-welk-merk-dan-ook rijder.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:52 schreef Cybey het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon talent in het verkeerd overkomen... Want je lijkt wel erg van die auto te houden. Kan niet zeggen dat ik het oneens met Jitzzz ben wat betreft de piemel...
Maar dat beweer ik ook niet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Of jij hebt talent in het verkeerd opvatten. Ik ben trots op de auto die ik rij. Dat is 100% waar. Ik ben echter _niet_ van mening dat ik, doordat ik een VW rij, meer ben dan een opel, peugeot, honda, of-welk-merk-dan-ook rijder.
Ach come on, je kan toch ook gewoon trots zijn op je auto omdat je hem gewoon mooi vind? Ik ben ook 'trots' op mijn auto, auto's zijn mijn hobby en als ik het over mijn Ascona kan hebben dan begin ik er maar al te graag over. Gewoon omdat ik het mooi vind om over auto's te praten. Heeft niets met 'e-penis' oid te maken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dat beweer ik ook niet.
Ik zeg dat jij die Golf van je gebruikt om je e-penis te verlengen, en waarschijnlijk ook je echte. Juist doordat je overal roept waar je in rijd.
Ja, ho even. In PTA gaat het over vervoersmiddelen, dus dat ik het daar roep lijkt me logisch. Dat roep ik 'overal'. Het voelt bijna stalkerig. Ik zie je daarnaast nu wat dingen roepen die me doen afvragen of jij niet zelf iets te compenseren hebt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dat beweer ik ook niet.
Ik zeg dat jij die Golf van je gebruikt om je e-penis te verlengen, en waarschijnlijk ook je echte. Juist doordat je overal roept waar je in rijd.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:05 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik wil graag wel een elektrische sport auto. Toyota Prius wellicht?
Ik heb wel eens iemand met een wit petje, gouden kettingen, tatoeages en een pitbull in een volkswagen golf zien rijden. Conclusie: alle golf rijders zijn volksbuurt types.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:50 schreef Id_do_her het volgende:
Een collega rijdt ook in een Xantia, hij is ouwelul (zowel in lichaam als geest), zuur persoon, plaatst zich hoger dan anderen, is irritant, hij wordt verdacht van autisme, kan totaal niet samenwerken, alles wat hij heeft, denkt of zegt is beter, als iemand een dag vrij heeft gaat hij bij personeelszaken navragen of de desbetreffende persoon wel gewoon zijn uren maakt, komt stipt om 8:15 binnen en gaat stipt om 17:00 weg, het was ooit 17:01 en toen had hij haast en ging hij rennen![]()
Ik wil niet generaliseren maar ik zie dat de vooroordelen over de Xantia-rijders wel redelijk van toepassing zijn op de persoon die ik ken.
Ik zei net dat ik niet generaliseer maar dat ik de vooroordelen wel kan koppelen aan een persoon in mijn omgeving die in een Xantia rijdt, meer een sneer naar de persoon in kwestie in plaats van naar de auto want auto's boeien me over het algemeen niet veelquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:19 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iemand met een wit petje, gouden kettingen, tatoeages en een pitbull in een volkswagen golf zien rijden. Conclusie: alle golf rijders zijn volksbuurt types.echt he.
beetje jammer dat je grap helemaal moet uitleggen Gizart...quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:18 schreef GizartFRL het volgende:
6 pagina's verder en nog niemand heeft gevraagd hoe het met de blessure van de Golf-rijder ging.
Als je zo vliegt terwijl je half over de bijrijdersstoel hangt dan kan dat rare dingen doen met je toch al aangetast ruggewervels.
* GizartFRL doelt nu op de zitpositie van Golfrijders:
Normale zitpositie: | |
Golfrijders: / |
*waarbij het linkerstreepje de bestuurder is en het rechterstreepje de bijrijder.
Meestal zie je dus een petje tussen de voorstoelen; net alsof een klein kindje op de achterbank mee wil kijken wat er voorin gebeurd.
Een Focus saaier vinden dan een golfquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:14 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Omdat IK het wel een mooie auto vind. ik zoek een auto uit die klasse van rond de 5 a 6000 euro. Rond het jaar 2000, dan kom je uit bij Golf, Astra, Focus, Megane, 307, A3, Corolla.
Astra - niet mooi
Focus - vind ik ook niet mooi (imo saaier dan Golf)
Megane - lelijk
307 - niet lelijk, maar niet mijn ding.
Corolla - niet zo mooi.
A3 - Mooie wagen toendertijd, maar heeft imo de tand des tijds niet doorstaan. Ziet er veroudert uit.
Golf blijft over, ziet er IMO niet veroudert uit. In het zwart met een paar mooie velgen (niet van die overdreven dingen) verder standaard en V5 motor. Dat moet hem voor mij worden.
En wat een ander er van vind? Maakt me geen fuck uit.
Of leaserijders die een betrouwbare auto willen (uiteraard zonder cheap plastic)quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:45 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Een Focus saaier vinden dan een golf
VW golf rijders zijn óf the meest saaie bejaarden op deze aardbol, óf debiele Sjonnies met cheap plastic aan hun auto
Anders snappen de Golfrijders het niet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:27 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
beetje jammer dat je grap helemaal moet uitleggen Gizart...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |