quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoeveel mensen daar in trappen
Het is echt te simpel, neem een gevoelig onderwerp zoals golfjes, open een topic en roep zoiets als jij net deed of ik gisteren. Binnen no-time zit je topic volquote:
Naja, het is niet zo zeer een 'gevoelig' onderwerp, omdat de VW Golf natuurlijk gewoon een slecht imago heeft, omdat als mensen aan 'De Golf' direct denken aan een uitgebouwde zwarte of paarse Golf II of III met een petje achter het stuur en een regenpijp als uitlaat die rijdt als een volslagen idioot.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is echt te simpel, neem een gevoelig onderwerp zoals golfjes, open een topic en roep zoiets als jij net deed of ik gisteren. Binnen no-time zit je topic vol
Ja, dat is het hele punt juist. Daardoor krijg je allemaal prachtige reacties, wat het juist zo leuk maakt om hier een beetje over te trollenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Naja, het is niet zo zeer een 'gevoelig' onderwerp, omdat de VW Golf natuurlijk gewoon een slecht imago heeft, omdat als mensen aan 'De Golf' direct denken aan een uitgebouwde zwarte of paarse Golf II of III met een petje achter het stuur en een regenpijp als uitlaat die rijdt als een volslagen idioot.
Diezelfde omschrijving kun je gebruiken voor andere typen auto's zoals de Kadett GSI, Astra GSI, Civic, CRX, BMW 3xx etc etc.
Dat neemt niet weg dat er natuurlijk ook mensen zijn die de Golf (en dan bedoel ik de nieuwere types, IV, V, VI) gewoon een prachtige auto vinden, en verder helemaal niets hebben met eerder genoemde petjes
Geweldige onderbouwing ookquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |