Ja, prima, maar dat kan ook wel op een andere manier dan die jij nu hanteert. Daarbij, Hitler heeft niet voor het internet gezorgd, hoe kom je daar bij. Ik denk dat die tirade van jou net nooit op zijn plaats is.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:01 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
hokjes denken moet met de kop ingedrukt worden, het maakt hele samenlevingen kapot (ome adolf, die ironisch genoeg wel voor een auto voor het volk heeft gezorgd, en de snelwegen, en het internet) dus ik denk dat het hier wel op zijn plaats is, tenzij die autogeilerd nog niet inziet wat hij fout doet acht ik een topickaap nodig.
Als je daarin rijdt ben je echt een kneus en een eeuwige vrijgezelquote:
Het topic kapen, want dit slaat overduidelijk nergens op.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:02 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
wat beter kan? Wees wat duidelijker.
verdiep je ns in what-if historyquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, prima, maar dat kan ook wel op een andere manier dan die jij nu hanteert. Daarbij, Hitler heeft niet voor het internet gezorgd, hoe kom je daar bij. Ik denk dat die tirade van jou net nooit op zijn plaats is.
Ik hoop echt zo erg dat je gewoon beetje aan het trollen bent. Mocht je niet aan het trollen zijn en dit serieus bedoelen dan stel ik voor dat je je zaadleiders alvast vrijwillig laat doorsnijden.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:08 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
verdiep je ns in what-if history
als er geen wo2 was geweest was plastic niet zo populair geworden (want parachutes) en had het leger ook geen manier nodig geacht om op een nieuwe manier te communiceren, en door hitler is vw ontstaan en hebben we nu de snelwegen die we hebben.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het topic kapen, want dit slaat overduidelijk nergens op.
Hitler die voor het internet gezorgd heeftEn snelwegen voor het volk
welke opleiding geniet je?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:10 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik hoop echt zo erg dat je gewoon beetje aan het trollen bent. Mocht je niet aan het trollen zijn en dit serieus bedoelen dan stel ik voor dat je je zaadleiders alvast vrijwillig laat doorsnijden.
Pff, ga even ergens anders trollen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:11 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
als er geen wo2 was geweest was plastic niet zo populair geworden (want parachutes) en had het leger ook geen manier nodig geacht om op een nieuwe manier te communiceren, en door hitler is vw ontstaan en hebben we nu de snelwegen die we hebben.
quote:De geschiedenis van het internet begint op 4 oktober 1957 met de lancering van Spoetnik I door de Sovjet-Unie. Dit mag op het eerste zicht een feit lijken dat niets te maken heeft met het internet zoals we dit actueel kennen, toch is de Spoetnik de aanzet geweest tot een initiatief dat is uitgegroeid tot het wereldwijde internet.
quote:Hitler heeft de Autobahn niet bedacht, hij heeft hem slechts omarmd en politiek en propagandistisch uitgebuit.
Dus als de Sumeriërs tussen de 3000 en 6000 jaar voor Christus het wiel niet hadden uitgevonden zouden we ook geen auto's kunnen maken. Dus met jouw logica zijn de Sumeriërs de uitvinders van de autoquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:11 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
als er geen wo2 was geweest was plastic niet zo populair geworden (want parachutes) en had het leger ook geen manier nodig geacht om op een nieuwe manier te communiceren, en door hitler is vw ontstaan en hebben we nu de snelwegen die we hebben.
leger? Het internet is een doorontwikkeling van wat de Amerikaanse defensie had bedacht, namelijk een digitaal netwerk om in geval van (atoom)oorlog met alle bases door het land heen te kunnen blijven communiceren. Later is dat doorontwikkeld en werd een dergelijk netwerk ook toegankelijk voor het grote publiek.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:11 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
grow some balls wijf, draai niet overal omheen, zie je idiote manier van denken in, hokjes denken is fout, jij hebt zeker alleen maar vrienden met een nederlandse stamboom, simple minded die je bent, jij gunt andere mensen het plezier van het hebben en trots zijn van hun auto niet, niet eens van het hebben van een mening.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Pff, ga even ergens anders trollen.
Zie ook mijn post hierboven, rechtstreeks van Wiki afgehaald.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
leger? Het internet is een doorontwikkeling van wat de Amerikaanse defensie had bedacht, namelijk een digitaal netwerk om in geval van (atoom)oorlog met alle bases door het land heen te kunnen blijven communiceren. Later is dat doorontwikkeld en werd een dergelijk netwerk ook toegankelijk voor het grote publiek.
op aanvraag van..quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
leger? Het internet is een doorontwikkeling van wat de Amerikaanse defensie had bedacht, namelijk een digitaal netwerk om in geval van (atoom)oorlog met alle bases door het land heen te kunnen blijven communiceren. Later is dat doorontwikkeld en werd een dergelijk netwerk ook toegankelijk voor het grote publiek.
Ik draai nergens omheen. Ik kom tenminste niet met onzin redenaties aanzetten zoals jij. Ik heb genoeg vrienden die geen Nederlandse voorouders hebben. En ik gun mensen alles, alleen ben ik benieuwd waarom ze zo trots zijn op hun VW'tje. En geef daar mijn ongezouten mening over; dat jij daar niet mee kan omgaan is niet mijn probleem.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:16 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
grow some balls wijf, draai niet overal omheen, zie je idiote manier van denken in, hokjes denken is fout, jij hebt zeker alleen maar vrienden met een nederlandse stamboom, simple minded die je bent, jij gunt andere mensen het plezier van het hebben en trots zijn van hun auto niet, niet eens van het hebben van een mening.
Oke, jij hebt 't van wiki afgehaald. Ik deed het puur op wat ik dacht te weten, maar Wiki zal 't wel goed hebben dan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zie ook mijn post hierboven, rechtstreeks van Wiki afgehaald.
Wiki zegt het volgende:quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oke, jij hebt 't van wiki afgehaald. Ik deed het puur op wat ik dacht te weten, maar Wiki zal 't wel goed hebben dan.
En over de snelwegen:quote:1957: Met de lancering van Spoetnik I werd het voor de Verenigde Staten van Amerika plots duidelijk dat zij niet zo almachtig en onkwetsbaar waren als ze in de periode volgend op de Tweede Wereldoorlog wel dachten (zie ook Spoetnikcrisis). Als onmiddellijke reactie op de lancering werd binnen het Amerikaanse ministerie van defensie het Advanced Research Projects Agency (ARPA) opgericht. ARPA moest instaan voor het ontwikkelen van technologie die de Amerikaanse defensie in staat zou stellen om niet verrast te worden door de technologisch geavanceerde vijand.
Eén van de projecten waaraan de ARPA-denktank werkte was het ontwikkelen van een veilige manier om te communiceren met de vele universitaire instellingen die voor ARPA aan het werk waren. Het systeem zou moeten bestaan uit een computernetwerk dat zowel stabiel als onafluisterbaar zou zijn. Om aan deze beide eisen te voldoen werd ervoor gekozen de gegevens op te splitsen in kleine pakketjes en deze pakketten via verschillende routes naar de eindbestemming te sturen. Op de eindbestemming kunnen de verschillende pakketten dan weer worden samengesteld tot het oorspronkelijke bericht. Dit concept maakt het systeem onafluisterbaar en onafhankelijk van onderbrekingen in het netwerk.
quote:De HAFRABA, een organisatie die tot doel had om in Duitsland een hoogwaardig wegennet aan te leggen, beginnende met de weg HAmburg-FRAnkfurt-BAsel, had begin jaren '30 zeer veel pionierswerk verricht en tracés opgemeten. Nadat de NSDAP in 1933 in Duitsland aan de macht was gekomen, sloeg de partij als een blad aan een boom om voor wat betreft de houding tegenover autosnelwegen. Was men voor de machtswisseling nog fel tegen de aanleg van snelwegen, plotseling zag men de propagandistische waarde in van de snelweg als object om de werkloosheid te bestrijden en om de nationale verbondenheid te vergroten, alsmede om de wereld de "zegeningen" van het Derde Rijk te kunnen tonen. De HAFRABA werd vervolgens geïncorpereerd in de organisatie die onder leiding van Dr. Fritz Todt de aanleg van zeer veel Autobahnen zou gaan verzorgen. Mede door het voorwerk dat al was verricht, was men in staat om amper 2 jaar na de machtswisseling, in 1935, de eerste echte Autobahn tussen Frankfurt en Darmstadt open te stellen. Daarmee begon ook de mythe van de "Strasse des Führers", iets dat dus feitelijk niet juist is. Hitler heeft de Autobahn niet bedacht, hij heeft hem slechts omarmd en politiek en propagandistisch uitgebuit.
Nee, je bent niet alleen benieuwd, je wil daar ook heel graag een waarde oordeel aan hangen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik draai nergens omheen. Ik kom tenminste niet met onzin redenaties aanzetten zoals jij. Ik heb genoeg vrienden die geen Nederlandse voorouders hebben. En ik gun mensen alles, alleen ben ik benieuwd waarom ze zo trots zijn op hun VW'tje. En geef daar mijn ongezouten mening over; dat jij daar niet mee kan omgaan is niet mijn probleem.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wiki zegt het volgende:
[..]
En over de snelwegen:
[..]
Ja, dat klopt ja. Ik geef mijn mening over het standpunt van een ander. Niet altijd terecht of even aardigquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, je bent niet alleen benieuwd, je wil daar ook heel graag een waarde oordeel aan hangen.
Even puur als interesse (en auto-enthousiasteling); wat voor auto rij jij? Of motor, dat kan ook.
hmm, waar kwam die drang vandaan voor rusland om met het heelal aan de slag te gaan? De spanningen tussen rusland en sovjet. Waar kwamen die vandaan? De wapenwedloop, dit link je weer door naar de splitsing van duitsland, en dat uiteindelijk naar wo2. En ik zei niet dat hij ze gemaakt heeft, nee, zo kennen wij ze nu door hem, en als er geen vw was, was er ook geen snelweg nodigquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Pff, ga even ergens anders trollen.
En doe het dan goed:
[..]
[..]
Nee, zeker niet. Mocht je je vervelenquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
hmm, dan had ik het toch niet zo heel erg verkeerd blijkbaar
Zucht, volgens jouw redenatie zijn de uitvinders van het wiel dus ook de uitvinders van de auto?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:23 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
hmm, waar kwam die drang vandaan voor rusland om met het heelal aan de slag te gaan? De spanningen tussen rusland en sovjet. Waar kwamen die vandaan? De wapenwedloop, dit link je weer door naar de splitsing van duitsland, en dat uiteindelijk naar wo2. En ik zei niet dat hij ze gemaakt heeft, nee, zo kennen wij ze nu door hem, en als er geen vw was, was er ook geen snelweg nodig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |