Wacht maar tot je hydropneumatisch systeem toe is aan onderhoud, dan lach je niet meer...quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:55 schreef Prowl het volgende:
Klacht: Golfjes die denken het hydropneumatisch systeem van Citroën te kunnen overtreffen![]()
Al gehad, viel mee, 1 nieuwe schokbreker is duurderquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:00 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je hydropneumatisch systeem toe is aan onderhoud, dan lach je niet meer...
Maar verder wel een geweldige actie
Inderdaad. Ik denk dat ik het vanmiddag weer eens ga proberen om zo'n petje op te fokkenquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:41 schreef Jalu het volgende:
Het bericht van TS is zeer herkenbaar.Alleen: dat is toch geen klacht? Het gezicht van zo'n Golfrijder is toch onbetaalbaar?
![]()
Als een Renault Kangoo je kon bijhouden dan ging je inderdaad ook wel heel traag.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:33 schreef Cat_Tank het volgende:
Ik vind het vervelender dat wanneer men aan je auto kleeft ze nog boos op je worden ook als je plots moet remmen. Zat er een keer een Renault Kangoo op m'n achterbumper. Ik moest remmen voor iemand van rechts. Ik rem rustig, klever zit er zo dicht op dat ie me raakt, stapt de auto woest uit (en schept daarmee bijna een fietser) en komt mij vertellen hoe asociaal ik wel niet op de rem ging.
Ik zie dat hij je Caps ook heeft geraakt?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:48 schreef Nerzhul het volgende:
Pas geleden gold rijder achter in me nek gehad doordat hij bumperkleeft in de stad. Toch zonde als dan je opel astra gt naar de ballen gaat door een pauperkind die een golf 2 heeft met DIKKE VETTE PLASTIC ZELFGEMAAKTE SPOILERS/BUMPERS EN MEER VAN DIE ROMMEL!..... het ergste is dus dat zijn auto niet eens verzekerd is.... Dus ik me rechtsbijstand in moet schakelen....
Moest 30 rijden in een of ander dorp waar rechts voorrang had. Ik reed iets van 40 op de teller (is in werkelijkheid 30).quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als een Renault Kangoo je kon bijhouden dan ging je inderdaad ook wel heel traag.
Net alsof je slopel gt zo bijzonder isquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:48 schreef Nerzhul het volgende:
Pas geleden gold rijder achter in me nek gehad doordat hij bumperkleeft in de stad. Toch zonde als dan je opel astra gt naar de ballen gaat door een pauperkind die een golf 2 heeft met DIKKE VETTE PLASTIC ZELFGEMAAKTE SPOILERS/BUMPERS EN MEER VAN DIE ROMMEL!..... het ergste is dus dat zijn auto niet eens verzekerd is.... Dus ik me rechtsbijstand in moet schakelen....
Blijkbaar toch wat blijvend letsel opgelopen....quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zie dat hij je Caps ook heeft geraakt?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Citroen. Zelfs met mijn opel astra 1.6 kom ik daar nog langs man. Ouwelullenbak.
Een fietsquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:16 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]opel astra
Zelfs met mijn fiets kom ik daar nog langs man
Kruipendquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een fiets
Zelfs kruipend kom ik daar nog langs man. Ouwelullenomafietsch
quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:30 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Dan maar de golf.
Net klaar met het lassen van de rolkooi, volgende week 2 lr erin, klaar voor de rally jeweet!quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:18 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Kruipend
Zelfs slapen kom ik daar nog langs man, Ouwelullenkruiperd
?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:32 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Net klaar met het lassen van de rolkooi, volgende week 2 lr erin, klaar voor de rally jeweet!
Meh, voor een model van 16 jaar oud vind ik die Xantia best wel tijdloos eigenlijk. En het rijdt waanzinnig.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:31 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Nou vindt ik die xantia niet mooi, maar als je daarin rijdt ben je teminste nog niet helemaal verkut.
Een auto heb je om je te vervoeren van A naar B. Hoe jij daar komt maakt mij geen fuck uit. Of het in een oude Golf is of in een nieuwe Citroën.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:31 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Nou vindt ik die xantia niet mooi, maar als je daarin rijdt ben je teminste nog niet helemaal verkut.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:31 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Die citroen is ook niet nieuw, en een auto is inderdaad een vervoersmiddel. Ik zelf heb geen toffe auto en zal nooit veel geld eraan uitgeven, maar dan nog ga ik geen gold rijden. Met de auto opzichzelfstaand is niets mis, maar het stereotype ervan is verkut,quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:41 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Een auto heb je om je te vervoeren van A naar B. Hoe jij daar komt maakt mij geen fuck uit. Of het in een oude Golf is of in een nieuwe Citroën.
Ja maar ik wil wel comfortabel rijden. Prima, leg jij 4000 euro meer neer voor een auto. Ik stop wel een keer onderweg en drink van die 4000 euro nog iets van de benzinepomp.
Mensen die met auto's patsen zoals TS en één ieder hier. Misschien nog ff langs de McDrive gaan om een Royal Sadness burger te halen?
Ik haat auto'squote:Op woensdag 29 juli 2009 14:41 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Een auto heb je om je te vervoeren van A naar B. Hoe jij daar komt maakt mij geen fuck uit. Of het in een oude Golf is of in een nieuwe Citroën.
Ja maar ik wil wel comfortabel rijden. Prima, leg jij 4000 euro meer neer voor een auto. Ik stop wel een keer onderweg en drink van die 4000 euro nog iets van de benzinepomp.
Mensen die met auto's patsen zoals TS en één ieder hier. Misschien nog ff langs de McDrive gaan om een Royal Sadness burger te halen?
De Xant is goedkoper dan de Golf hoorquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:41 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:45 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Die citroen is ook niet nieuw, en een auto is inderdaad een vervoersmiddel. Ik zelf heb geen toffe auto en zal nooit veel geld eraan uitgeven, maar dan nog ga ik geen gold rijden. Met de auto opzichzelfstaand is niets mis, maar het stereotype ervan is verkut,
Want stel je voor dat mensen die je niet kent en niet eens naar om kijkt jou in het hokje gooien van *insert automerk*.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:45 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Die citroen is ook niet nieuw, en een auto is inderdaad een vervoersmiddel. Ik zelf heb geen toffe auto en zal nooit veel geld eraan uitgeven, maar dan nog ga ik geen gold rijden. Met de auto opzichzelfstaand is niets mis, maar het stereotype ervan is verkut,
I dont care. Zolang hij mij van A naar B brengt vind ik het prima. En een nieuwe auto kopenquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:50 schreef oshiro het volgende:
[..]
De Xant is goedkoper dan de Golf hoor
Ja, en vervolgens kan je al je remvermogen aanspreken en bidden dat je wielen niet blijven hangen achter de eerste de beste drempel terwijl die Xantia (of BX, dat rij ikquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Citroen. Zelfs met mijn opel astra 1.6 kom ik daar nog langs man. Ouwelullenbak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |