Spuit 11, hou alsjeblieft je mond dichtquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:42 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
en nu laat je zien dat je trollt of jezelf niet in de hand hebt
Wat ben jij kansloos zegquote:
zo moet je het ook niet zien hork, het is een interessant filosofisch onderwerp, je begrijpt de denkwijze van belangrijke historiesche figuren beter, maar als jou dat niks interesseert dan mag dat, maar ga mij dan niet in een makkelijk hoekje drijven, en tja die feiten die ik opnoemde waren fout maar ik zocht niets op omdat ik op mob. Ben atm, maar anyways het veranderd mijn punt niet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zou je moeder erbij halen
[..]
Uiteraard, maar je what-if-history is aan alternatieve historie die me dus geen reet kan boeien aangezien het niet de echte geschiedenis is.
Voor filosofische dingen ga je maar in TRU trollen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:49 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
zo moet je het ook niet zien hork, het is een interessant filosofisch onderwerp, je begrijpt de denkwijze van belangrijke historiesche figuren beter, maar als jou dat niks interesseert dan mag dat, maar ga mij dan niet in een makkelijk hoekje drijven, en tja die feiten die ik opnoemde waren fout maar ik zocht niets op omdat ik op mob. Ben atm, maar anyways het veranderd mijn punt niet.
Golfjes en Leon's bashen, maar de BMW 116 geen penisverlenger vindenquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pot > Ketel
Dit van een 116 rijder.![]()
Nieuwe leaseauto deel 2
Nog een spuit 11quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:02 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Golfjes en Leon's bashen, maar de BMW 116 geen penisverlenger vinden![]()
Loser
Jij bent vast ook een golfbezittend petje. Tief toch op manquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:01 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
hokjes denken moet met de kop ingedrukt worden, het maakt hele samenlevingen kapot (ome adolf, die ironisch genoeg wel voor een auto voor het volk heeft gezorgd, en de snelwegen, en het internet) dus ik denk dat het hier wel op zijn plaats is, tenzij die autogeilerd nog niet inziet wat hij fout doet acht ik een topickaap nodig.
Whehehe, het bewijs is geleverd dat ik kan lullen (of typen) als brugmanquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:33 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Jij bent vast ook een golfbezittend petje. Tief toch op man![]()
Jij wilt alleen jitzee dissen omdat hij de Golf een penisverlenger noemt, en het volk afkraakt.
Tevens, bij de volgende posts dwaal je totaal van je punt af, je gaat alsmaar met de weg mee die jitzeee bouwt en opeens gaat het over internet, snelwegen, wereldoorlog 2, rusland en sovjet...
Begin je nou weer? Kansloze rukkerquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:36 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Jitzzzze welke opleiding heb je nou gedaan? Waarom zeg je dat gewoon niet? Schaam je jezelf?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Begin je nou weer? Kansloze rukker
Je weet niet eens wat voor bak ik rij manquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nog een spuit 11
Gelukkig is mijn penisverlenger stoerder![]()
Omdat het hier helemaal niet belangrijk is.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:40 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Zeg dan waarom je het niet zegt.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:40 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat voor bak ik rij man
Zullen we een deal sluiten dat je mij 1x basht en dat we samen tegen Bullschnitzel in gaan? Vind hem namelijk een kleine keffer met een grote bek welke men graag tegen de muur gooit
Is goedquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:40 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat voor bak ik rij man
Zullen we een deal sluiten dat je mij 1x basht en dat we samen tegen Bullschnitzel in gaan? Vind hem namelijk een kleine keffer met een grote bek welke men graag tegen de muur gooit
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat het hier helemaal niet belangrijk is.
Ik wordt door iedereen begrepen, behalve door jou. Aan wie zou het dan liggen snotneusquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:41 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Maar natuurlijk wel, dan kan ik op jouw niveau met je FOK!ken, dan wordt je eindelijk begrepen, klinkt dat niet fantastisch?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wordt door iedereen begrepen, behalve door jou. Aan wie zou het dan liggen snotneus
Allemaal herhalingenquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:45 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Jij wordt, natuurlijk.![]()
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, je hangt er een waarde oordeel aan, dat is wat anders dan je mening geven over het standpunt van een ander. Wat jij doet is mensen (proberen) de grond in te trappen. Dat is niet zo heel tof. Dat is dan weer mijn mening.
Een BMW 116i...ik zag dat straks wel voorbij komen maar ik dacht dat degene die dat zei maar gewoon een random auto nam die als klote betiteld wordt wel vaker. Had ik geweten dat dat echt zo was had ik je per direct al niet meer serieus genomen
Maar even zonder dollen, ik vind dat geen mooie auto. Er staat BMW op, maar daar houdt 't ook mee op wat mij betreft. Ik vind dat BMW pas begint bij de 3serie, de 1 serie vind ik een auto van 'ik wil wel BMW rijden maar ik kan 't niet dus neem ik maar de 1 serie'. Net als dat ik dat vind voor de Mercedes A klasse.
Maar als jij er blij mee bent vind ik 't prima hoor. Ieder zijn ding
I know, dat vinden heel veel mensen. Daarom moet je het ook niet zo serieus nemen wat ik allemaal riep over Golfjes etc.
....
Als jij zo stoer bent, waarom vertel jij het dan niet?quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:40 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Zeg dan waarom je het niet zegt.
Ik schaam mezelf helemáál niet, ik ga gewoon niet eerder antwoord geven uit principiële redenen, sterker nog, verassing! Ik ben nog niet eens aan een vervolg opleiding begonnen! Is dat even schrikken he!quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:46 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Als jij zo stoer bent, waarom vertel jij het dan niet?
Je loopt al tientallen posts te janken over andermans opleiding, maar wel moeite hebt om het zelf te melden als mensen het aan jou vragen. Jij probeert je alleen op educatief vlak te bewijzen, en afhankelijk wat voor opleiding wij hebben afgemaakt, bepaal jij je eigen opleiding, om toch een keer beter te zijn dan wij.
Opleiding zegt ook niks, want ook al zou je de beste opleiding van de wereld hebben, kan je evengoed een antisociale autist wezen.
Ik doe MBO ICT 4
Schaam me niet voor wat IK doe hoorin tegenstelling tot jou, wat blijkt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |