Geef mij de xantia maar. Franse elegantie vs duitse horkerigheid.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:30 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Dan maar de golf.
Klopt de golf 3 is echt niet de beste auto die de Fransen ooit hebben geproduceerd dat zal ik echt nooit over m zeggenquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:08 schreef Jalu het volgende:
Toch doet juist een Xantia qua degelijkheid niets onder voor een VW van dezelfde leeftijd. Kwalitatief schijnt de Xantia zelfs juist te behoren tot de beste auto's die de Fransen ooit hebben geproduceerd, en dat kun je van bijvoorbeeld tijdgenoot Golf 3 nu bepaald niet zeggen.
Kun je nagaanquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:08 schreef Jalu het volgende:
Kwalitatief schijnt de Xantia zelfs juist te behoren tot de beste auto's die de Fransen ooit hebben geproduceerd,
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:19 schreef Jalu het volgende:
IS het de mede-hydopneumaat-rijders hier wel eens opgevallen dat het wel lijkt of je beter snel over een drempel kunt rijden dan langzaam? Hoe sneller ik er over heen rij (de hele hoge exemplaren daargelaten), hoe minder er ik in de auto van merk...
Kan ik bevestigen... tot nu toe distririem, banden, remmen, LHM, 2 veerbollen, reactiestangen, olie en oliefilters en een knipperlichtschakelaar (eigen schuld, moet je je caravan maar niet kortsluitenquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:08 schreef Jalu het volgende:
Toch doet juist een Xantia qua degelijkheid niets onder voor een VW van dezelfde leeftijd. Kwalitatief schijnt de Xantia zelfs juist te behoren tot de beste auto's die de Fransen ooit hebben geproduceerd, en dat kun je van bijvoorbeeld tijdgenoot Golf 3 nu bepaald niet zeggen.
Ja en hoe eerder je voor nieuwe schokbrekers/ophanging naar de garage mag...quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:19 schreef Jalu het volgende:
IS het de mede-hydopneumaat-rijders hier wel eens opgevallen dat het wel lijkt of je beter snel over een drempel kunt rijden dan langzaam? Hoe sneller ik er over heen rij (de hele hoge exemplaren daargelaten), hoe minder er ik in de auto van merk...
quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:33 schreef B.E.D het volgende:
Echte bazen rijden in een Leon van de zaak.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:54 schreef no1uknow het volgende:
Niks mis met een VW Golf 5 FSI 2.0
[ afbeelding ]
'Muscler' Car...quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:18 schreef Markster het volgende:
[..]
Proud owner of a German Muscler Car
Je kan elke auto met 120 over een drempel jagen, wat wil je zeggen? Dat je blij bent met je saaie, burgerlijke penisverlenger van de baas?quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:30 schreef muzas het volgende:
Uit eigen ervaring kan je je melden dat de golf en de passat zonder problemen met 120 over een drempel te jagen zijn. (gaat dan wel over de moderne varianten)
quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:54 schreef no1uknow het volgende:
Niks mis met een VW Golf 5 FSI 2.0
[ afbeelding ]
Anoniem is het zeker, want half Nederland heeft zo'n onding. Maar waarom? Dat is toch helemaal niet leuk om een auto te hebben die zo verschrikkelijk saai is?quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:41 schreef BroesWillems het volgende:
Maar ik ben wel op zoek naar een auto voor erbij en dat gaat waarschijnlijk wel een Golf ( IV ) worden. Waarom? Mijn Ascona is al opvallend genoeg en heeft nog al eens wat werk nodig, als ik die aan het repareren ben kan ik in een Golf lekker anoniem verder rijden.
En ik vind het gewoon een mooie strakke auto.
Ik heb een auto niet als penisverlenger (quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Anoniem is het zeker, want half Nederland heeft zo'n onding. Maar waarom? Dat is toch helemaal niet leuk om een auto te hebben die zo verschrikkelijk saai is?
Als penisverlenger is een beetje originele toch veel leuker?
De meeste mensen gebruiken hem wel als persoonlijke penisverlenger, dat is al sneu. Maar helemaal als het een lease auto is. Stoer doen met iets wat niet van jou isquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:52 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik heb een auto niet als penisverlenger ()
En mijn Ascona bestempel ik niet als saai....
Een ascona bestempel ik als zeer bijzonder (vanwege het feit dat ie nog niet is weggeroestquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:52 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik heb een auto niet als penisverlenger ()
En mijn Ascona bestempel ik niet als saai....
Af en toe een verdwaalde nepjup? Het halve lease-wagenpark van Nederland bestaat uit Golfjesquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:57 schreef jpg97 het volgende:
Golfjes
Alleen paupergabbers en mocro's rijden er in.
Oh ja en af en toe een verdwaalde nepjup.
VW
Golf
Is je auto al terug van de garage jitz?quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Af en toe een verdwaalde nepjup? Het halve lease-wagenpark van Nederland bestaat uit Golfjes
Pot > Ketelquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:08 schreef jitzzzze het volgende:
Hoe kan je nou zo gelukkig worden met een auto van de zaak? Dat alleen al is al zielig, een auto van de baas. En dan een beetje stoer doen met een penisverlenger die niet eens van jou is.
Maar als het dan ook nog gaat om een Seat Leon of een VW Golf V dan is het helemaal erg. Die auto's zijn zo verschrikkelijk saai en afgezaagd. Half Nederland rijdt in die dingen en ze zijn zo verschrikkelijk lelijk en saai. Er is helemaal niets mooi aan die auto's.
Daarom ook als auto erbij...quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar waarom wil je dat allemaal weggooien door een Golf te kopen?
Zeg luizebol, dat doet toch helemaal niet ter sprake hier?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:00 schreef jagga het volgende:
[..]
Is je auto al terug van de garage jitz?
Waarom doe je niet even hier vertellen wat voor vervangende auto jij gisteren in moest rondtuffen?![]()
Ach, voor 1 dagje en maximaal 30 km was het wel te overlevenquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:04 schreef jagga het volgende:
[ afbeelding ]
even ter illustratie (en dit was nog de mooiste foto die ik kon vinden_! )
vond ik gewoon leuk, aangezien jij degene bent die zit te mierenneuken over Autopenis extensies, en toevallig was dit gisteren aan de orde, dus ik vond het wel zo netjes de medefokkers te laten weten is wat voor gebakje jij gisteren moest rondtuffenquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ach, voor 1 dagje en maximaal 30 km was het wel te overleven![]()
Maar nogmaals, waarom is dat belangrijk in dit topic?
als je het over de duvel hebtquote:
Omdat IK het wel een mooie auto vind. ik zoek een auto uit die klasse van rond de 5 a 6000 euro. Rond het jaar 2000, dan kom je uit bij Golf, Astra, Focus, Megane, 307, A3, Corolla.quote:
Misschien omdat er "VW GOLF" om de TT staat?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:12 schreef jagga het volgende:
[..]
als je het over de duvel hebt
Waarom is het toch altijd dat als je het over iets hebt, ze meteen op komen dagen...alsof er een soort magisch fluitje afgaat waar ze op afkomen
Jij bent niet het helderste sterretje aan het firmament he? Kijk eens naar de titel van dit topic.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:12 schreef jagga het volgende:
[..]
als je het over de duvel hebt
Waarom is het toch altijd dat als je het over iets hebt, ze meteen op komen dagen...alsof er een soort magisch fluitje afgaat waar ze op afkomen
Shit, was je me net voorquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:15 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Misschien omdat er "VW GOLF" om de TT staat?
Nou nou, het lijkt mij dat er genoeg japanse auto's zijn die toch van prima kwaliteit zijn? Franse auto's hoor je altijd over dat dat klotedingen zijn, en toch zie je ik weet niet hoeveel peugeots rijden bijvoorbeeld, dus dan denk ik dat 't wel mee valt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:21 schreef Catch22- het volgende:
Golfjes zijn echt wel prima. Jammer dat er zoveel tuig in rijdt. Maar die wagens zitten goed inelkaar en rijden prima.
itt franse meuk, opel, japanners etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |