Game onquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:59 schreef yvonne het volgende:
Ho ho ho, dit gaat niet goed
Kunnen we weer gewoon allemaal tegen paltjuh stemmen?
Mooi
zegt meneer anti-depressivaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:02 schreef Lamon het volgende:
..en wie ruimt de rotzooi op als ze hun polsen doorgesneden hebben?
Ik ben ook verzuurdquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:10 schreef TNA het volgende:
Juicyhill, Swetsenegger, dagdag, phpmystyle, jitzzzze, RemcoDelft, LudoSanders, Mutant01. Ik erger me vooral aan domheid en continue verzuurdheid.
En aan mensen die mod worden en daar interessant mee doen, zoals Krentenbol. Mirjam en SuperwormJim trouwens ook. Mirjam omdat ze haar intelligentie overschat en interessant doet met mod zijn, SuperwormJim omdat hij online stoer doet en dat eigenlijk helemaal niet is. Als mod doen ze hun werk overigens wel goed.
Bonus: ik erger me aan mensen die zich in dit topic gaan verdedigen!
Tijd voor'n nieuwe bril?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:15 schreef TNA het volgende:
[..]
Jou vond ik ook vrij vervelend, maar tegenwoordig zie ik je weinig meer.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:18 schreef remlof het volgende:
Aan baggeraars die KLB verzieken kan ik me ook ergeren trouwens.
Why is that?quote:
Ik vind het verder ook niet erg, maar hij blijft maar volhouden dat ik em niet erger en dat ie me alleen maar triest vindt, terwijl hij zit te koken achter zijn toetsenbordje.quote:
Dat zijn ze toch allemaal daar?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:18 schreef remlof het volgende:
Aan baggeraars die KLB verzieken kan ik me ook ergeren trouwens.
Niet allemaal, maar mensen met een fatsoenlijke klacht worden wel meteen afgezeken door de "kaste" daar.quote:
die heeft d'r tieten gepost in een rar. aandachtquote:
Het_hupt, vanwege posts als deze.quote:
Doe es lief, en stuur es toequote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die heeft d'r tieten gepost in een rar. aandacht
Dat was zij ook echt zelf he.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou ontvlam 'm eens dan.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:28 schreef Allure_ het volgende:
Dit is al deel 2, en nog geen fatsoenlijke rel gezien.
Dank je Ludoquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het_hupt, vanwege posts als deze.
Hoax.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben te lui voor een grafiekje, maar de tussenstand is met de natte vinger nu:quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:25 schreef mazaru het volgende:
Ik had toch wel een grafiekje in de OP verwacht.
Volgens mij staat Lamon op 1, en tong80 op 2.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben te lui voor een grafiekje, maar de tussenstand is met de natte vinger nu:
1. Paul
2. Qwea
3. MikeyMo
4 Lamon ()
5. Lambiekje
Of zoiets...
Niet weer hèquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
tong80?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben te lui voor een grafiekje, maar de tussenstand is met de natte vinger nu:
1. Paul
2. Qwea
3. MikeyMo
4 Lamon ()
5. Lambiekje
Of zoiets...
Oh, shit, da's waar, dan valt Lambiekje af, en komt Tong op 3 ofzo, MikeyMo op 4 en ik op 5..quote:
Hee kutmuts je maakt je er weer makkelijk vanaf.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:34 schreef yvonne het volgende:
Zeg ik ga zo slapen en morgen vroeg werken, als ik terug ben is dit een schitterende rel geworden, afgesproken?
En we hadden VOL nog wel speciaal geopend om haar te lokkenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:28 schreef BereNDD het volgende:
viswijfje maar die zie ik niet echt meer..
wat een baggerende vissnol kloon was dat zeg
Kijk nou uit met wat je zegt, voor je het weet is het echt weer zo'n topic, waarvan je denkt, moet dat nou?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:34 schreef yvonne het volgende:
Zeg ik ga zo slapen en morgen vroeg werken, als ik terug ben is dit een schitterende rel geworden, afgesproken?
Lambiekje valt af, Tong is veel eigenwijzer.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Oh, shit, da's waar, dan valt Lambiekje af, en komt Tong op 3 ofzo, MikeyMo op 4 en ik op 5..
Ofzo..
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hee kutmuts je maakt je er weer makkelijk vanaf.
Welneequote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
Kijk nou uit met wat je zegt, voor je het weet is het echt weer zo'n topic, waarvan je denkt, moet dat nou?
Da's niks om trots op te wezen. Gezapige bende alom!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welneeas if!
Die tijden zijn allang voorbij
Ik heb al 2 namen genoemd hoorquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hee kutmuts je maakt je er weer makkelijk vanaf.
as ifquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welneeas if!
Zie ik eruit of ik daar trots op ben? Nou?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Da's niks om trots op te wezen. Gezapige bende alom!
Je PI deed mij denken van wel.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie ik eruit of ik daar trots op ben? Nou?
Dat die topics er zijn, of dat je nog denkt, o jee?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welneeas if!
Toevallig wel ja.quote:
Ah harajakkes aanbidder #1 is binnen.quote:
Jawel Yvonne, jawel.quote:
Biels?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:48 schreef falco18 het volgende:
Die stoere bink die de hele tijd Kanker dit enzo zegt....en heeft een profiel foto waar je alleen een hand op ziet,, weet neit hoe die heet
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:48 schreef Nielsch het volgende:
En yvonne, wat heeft zij ooit gedaan voor fok?
Ben je echt zo zwakzinnig?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Toevallig wel ja.maar dat wil ze niet toegeven!
![]()
[..]
Ah harajakkes aanbidder #1 is binnen.![]()
[..]
Jawel Yvonne, jawel.Toen mocht ik er niets over zeggen maar nu kan je mij niets meer maken!!!
Niks, nada, noppes!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:48 schreef Nielsch het volgende:
En yvonne, wat heeft zij ooit gedaan voor fok?
5 jaar geleden was dat r2ckssonquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:48 schreef falco18 het volgende:
Die stoere bink die de hele tijd Kanker dit enzo zegt....en heeft een profiel foto waar je alleen een hand op ziet,, weet neit hoe die heet
Ik ga om 00.00 uur ter beddequote:
Da's Biels, ja. Maar hij valt wel mee, want als het er op aan komt, KAN hij wel discussieren.quote:
Vroeger was er realknuckles en Knowallquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ver daarvoor was er al een usert die zijn naam lijkt op Zinedine Zidane.
Het is Breathtaking, of BT. Niet BreathTaking. Dankje.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Da's Biels, ja. Maar hij valt wel mee, want als het er op aan komt, KAN hij wel discussieren.
Ik vind Beaugarde trouwens ook wel heel erg.
Dus ik maak er Qwea, MikeyMo, BreathTaking, Paul, en Beaugarde van, als FOK!kers waarbij ik echt heel erg moet zuchten..
En ik twijfel nog steeds of Schenkstroop erin moet of juist niet...
En ik vind het onterecht dat Ritmo zo vaak genoemd wordt, want die bewijst echt dat een fatsoenlijke discussie wel mogelijk is, als je hem normaal benadert.
Inderdaad, ik ergerde me er ook al aan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is Breathtaking, of BT. Niet BreathTaking. Dankje.
Loedertje was trouwens ook heel irritant, en Blauwe was ook een ramp, maar toch op een leukere manier...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ver daarvoor was er al een usert die zijn naam lijkt op Zinedine Zidane.
Dat doet hij expres, dan lijkt het namelijk of het hem allemaal niks kan schelen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is Breathtaking, of BT. Niet BreathTaking. Dankje.
Zet me in je lijstje dan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ergerde me er ook al aan.
Die is tof.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Loedertje was trouwens ook heel irritant,
quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:15 schreef Florian_ het volgende:
Tot vorige week kende ik Lamon niet eens. Maar nu ik hem een aantal keer heb zien posten kan ik concluderen:
Wat een faler, die vent.
Lutser dan?quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
![]()
Het woordje "faler" is bijna net zo erg als "baas"...
Wel een hele erge FB-hoer hoor.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die is tof.Door haar linkjes topic naar rare websites heb ik dit forum ondekt.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
![]()
Het woordje "faler" is bijna net zo erg als "baas"...
Dat ben ik wel met je eens. Ik mag Ritmo ook wel. Maar wanneer bepaalde thema's de revue passeren (welke dat zijn laat zich raden) kan hij wel erg beledigend uit de hoek komen. Ik kan mij wel voorstellen dat mensen dat niet leuk vinden.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:56 schreef Lamon het volgende:
En ik vind het onterecht dat Ritmo zo vaak genoemd wordt, want die bewijst echt dat een fatsoenlijke discussie wel mogelijk is, als je hem normaal benadert.
Ben ik beetje aan het rellen en dan ga jij ineens een verstandige post maken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:24 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens. Ik mag Ritmo ook wel. Maar wanneer bepaalde thema's de revue passeren (welke dat zijn laat zich raden) kan hij wel erg beledigend uit de hoek komen. Ik kan mij wel voorstellen dat mensen dat niet leuk vinden.
Hij begint extreem vervelend, maar als je serieus reageert in Klaagbaak, gaat ie wel een discussie aan, ipv de zoveelstequote:Op woensdag 29 juli 2009 00:24 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens. Ik mag Ritmo ook wel. Maar wanneer bepaalde thema's de revue passeren (welke dat zijn laat zich raden) kan hij wel erg beledigend uit de hoek komen. Ik kan mij wel voorstellen dat mensen dat niet leuk vinden.
Mijn oprechte excuses.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ben ik beetje aan het rellen en dan ga jij ineens een verstandige post maken.
Dat klopt zeker en hij maakt vaak wel degelijk goede punten, vind ik.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hij begint extreem vervelend, maar als je serieus reageert in Klaagbaak, gaat ie wel een discussie aan, ipv de zoveelstesmiley.
Dan hoef ik zijn muzieksmaak niet goed te vinden, maar toch...
ik probeer dat altijd te doen, irl gaat het me beter af dan op internetforum.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:45 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat geeft niet. Je liet je gevoel spreken. Dat is gezonder dan het op te kroppen.
Heb je er negatieve ervaringen mee?quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
ik probeer dat altijd te doen, irl gaat het me beter af dan op internetforum.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:56 schreef Lamon het volgende:
BreathTaking en Beaugarde van, als FOK!kers waarbij ik echt heel erg moet zuchten..
Je houdt nog van mequote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:10 schreef TNA het volgende:
Juicyhill, Swetsenegger, dagdag, phpmystyle, jitzzzze, RemcoDelft, LudoSanders, Mutant01. Ik erger me vooral aan domheid en continue verzuurdheid.
En aan mensen die mod worden en daar interessant mee doen, zoals Krentenbol. Mirjam en SuperwormJim trouwens ook. Mirjam omdat ze haar intelligentie overschat en interessant doet met mod zijn, SuperwormJim omdat hij online stoer doet en dat eigenlijk helemaal niet is. Als mod doen ze hun werk overigens wel goed.
Bonus: ik erger me aan mensen die zich in dit topic gaan verdedigen!
Bonus 2: ik erger me ook aan mensen die klagen dat ze niet in iemands lijstje staan
Volgens mij heb je je meerdere malen op haar zitten fappen, al dat gekwijl van je in haar fotoboekquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Da's Biels, ja. Maar hij valt wel mee, want als het er op aan komt, KAN hij wel discussieren.
Ik vind Beaugarde trouwens ook wel heel erg.
Dus ik maak er Qwea, MikeyMo, BreathTaking, Paul, en Beaugarde van, als FOK!kers waarbij ik echt heel erg moet zuchten..
En ik twijfel nog steeds of Schenkstroop erin moet of juist niet...
het is niet een en al gekwijlquote:Op woensdag 29 juli 2009 07:53 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Volgens mij heb je je meerdere malen op haar zitten fappen, al dat gekwijl van je in haar fotoboek
quote:Op 08-07-2009 06:06 schreef Lamon
[..]
Vast wel, je gaat proberen te studeren, maar dan zul je toch echt minder lui moeten worden.
Die studie gaat je never nooit lukken op deze manier....
Oh, en ik vind je niet knap, niet aardig, niet bijzonder en i.t.t. tot hoe het lijkt als iemand 3 keer een willekeurig iemand als voorbeeld neemt van de teloorgang van de Nederlandse jeugd, ook niet interessant.
Misschien 1 positief dingetje, het is nog niet te laat, je kunt nog veranderen. En ook nog goed nieuws, ik kap met persoonlijk worden in KB, omdat ik niet op kan tegen een legio aan geile pubertjes die via msn plannen hoe ze iemand die al wat langer meegaat op dit forum en masse kunnen afzeiken, zodat ze weer een kans denken te hebben bij een meisje dat zeer ongezond bezig is, zoals ze zich nu gedraagt....
Maar ik ben je vader niet, dus ik moet even leren de opvoeding aan de personen die de verantwoordelijkheid dragen over te laten, daarom hoop ik dat ze je internetgedrag een beetje in de gaten houden.
En als een vrijdenker als ik moraliserend wordt, is dat geen goed teken volgens mij...
WTF???????????????quote:Op woensdag 29 juli 2009 08:24 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
het is niet een en al gekwijl
[..]
Wat heeft ie weer veel aan te merken aan andermans internetgedrag
Ik zal later op de dag wel ff een staatje makenquote:Op woensdag 29 juli 2009 08:26 schreef Loveless85 het volgende:
Goed topic
Wanneer gaan we nou die poll doen? Met extragraties permban voor de winnaars
Mijn God, vrijdenker...quote:Op woensdag 29 juli 2009 08:24 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
het is niet een en al gekwijl
[..]
Wat heeft ie weer veel aan te merken aan andermans internetgedrag
Mkay.quote:Op woensdag 29 juli 2009 08:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ik zal later op de dag wel ff een staatje maken
Ik had het ook al geprobeerd, maar had veel dubbel vanwege het gequote.quote:Op woensdag 29 juli 2009 08:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Dan sla je de quotes deze keer over.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:33 schreef Master_Online het volgende:
[..]
Ik had het ook al geprobeerd, maar had veel dubbel vanwege het gequote.
Alles voor de aandacht, hm?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:24 schreef Lamon het volgende:
Ik had ineens een leuk ideetje.
Ik dacht dat het wel amusant zou zijn om te zeggen, als ik op 1 kom, ik plechtig beloof een maand niet meer te posten hier.
En daar hou ik me dan aan (volgens mij sta ik op 2 inmiddels, dus je kunt nog stemmen.).
Wat dacht je van een maand IP-ban zodat je hier niet eens meer kan kijkenquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:24 schreef Lamon het volgende:
Ik dacht dat het wel amusant zou zijn om te zeggen, als ik op 1 kom, ik plechtig beloof een maand niet meer te posten hier.
En daar hou ik me dan aan (volgens mij sta ik op 2 inmiddels, dus je kunt nog stemmen.).
Mag van mij ook, maar ik heb wel veel IP-adressen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat dacht je van een maand IP-ban zodat je hier niet eens meer kan kijken?
Dude, wat ben jij coolquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Mag van mij ook, maar ik heb wel veel IP-adressen.
kansloze pauper ben je ookquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:24 schreef Lamon het volgende:
Aan wie?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik doe niet aan klonen, vraag maar na..
1991 voor jouquote:Op woensdag 29 juli 2009 08:51 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Mijn God, vrijdenker...
Werkelijk '' als een gefrustreerde man een meisje uit 1990 afzeikt. Damn, zoek een leven.
De dag is bijna voorbij.quote:Op woensdag 29 juli 2009 08:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Jij leeft nog?quote:
Kop dicht joker, en doe mijn geloof in God eens terugkerenquote:
Staatjequote:Op woensdag 29 juli 2009 22:37 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Kop dicht joker, en doe mijn geloof in God eens terugkeren
je hebt nog 8 minutenquote:
Ga msnen met koningdavid en alles komt goedquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:42 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
je hebt nog 8 minuten![]()
en stop eens als n 8 jarige te posten
nog 5 minuten.....Paultjuhhhquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Ga msnen met koningdavid en alles komt goed![]()
Vertrekt de trein, als je nog ff haast kan je hem nog koppen halenquote:
Hahahhaahhaaha origineelquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:48 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Vertrekt de trein, als je nog ff haast kan je hem nog koppen halen
Krijg je wel naamtopic op de FPquote:
Ok dan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:01 schreef Jojoortje het volgende:
Ik erger me aan diegene die na mij post
Ik erger me ook soms aan jou hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:15 schreef Paul het volgende:
Zo ik kan weer veilig posten
Ik ook nietquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb ik nu nog steeds geen nominatie?
We zullen er mee moeten leven, vrees ik.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je bent niet vervelend genoeg, datzelde lot treft mij ook.
Al tig keer. Ook door mij.quote:
Tsja niet iedereen heeft dat natuurtalent meegekregen en dan blijft het ploeteren.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
We zullen er mee moeten leven, vrees ik.
Vorige topic doos, vorige topic.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:28 schreef Jojoortje het volgende:
Huh cerror, je had nog geen Paul genoemd?
Dan is GTST horror voor je.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh no, heb ik over heen gelezen. Drama.
Wie ben jij dan?quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
Whehehe, tof dat jullie mij niet noemen
Ik wist wel dat jullie van me houden
quote:
Kut Christen ook hequote:
Je moeder is een hoer.quote:
precies op fok leer je het wel af je te ergeren aan iedereen!quote:
Ik ken jou, je bent een van de leukste fokkers ever!quote:
Ok.quote:Op donderdag 30 juli 2009 02:34 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik ken jou, je bent een van de leukste fokkers ever!
Dus geen zorgen!
Met het laatste ben ik het eens.quote:Op donderdag 30 juli 2009 03:16 schreef APK het volgende:
Oversight met zijn debiele smileyposts en Tong die denkt dat hij grappig is maar het absoluut niet is.
Hij is weer terug onder een andere naam.quote:Op donderdag 30 juli 2009 03:29 schreef Sapstengel het volgende:
Ja Oversight met die smilies voor elke regel was gruwelijk irritant. Maar ik zie hem niet echt meer hier.
En ik danquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Mirjam en SuperwormJim, allebei stom.
Lamon is ook aardig kansloos.
Dan is vliegtuigspotter niet het juiste beroep voor je.quote:Op donderdag 30 juli 2009 05:32 schreef tong80 het volgende:
Jeetje. Je zal je maar ergeren aan zoveel Fokkers
Scherp +10quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:12 schreef Plankton_ het volgende:
[..]
Dan is vliegtuigspotter niet het juiste beroep voor je.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dan kom ik er weer niet in voor, want te kleurloos c.q. onbekend.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
![]()
Er moet eigenlijk ook een topic komen met Fok!kers die het meest geliefd zijn
quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
![]()
Jij bent ook aardig kansloos met je drieduizend kloons en autistische reacties.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik heb maar met 1 kloon gepost, stom wijfquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij bent ook aardig kansloos met je drieduizend kloons en autistische reacties.
Ga maar weer terug naar je KLB-SC kliekje, ho.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij bent ook aardig kansloos met je drieduizend kloons en autistische reacties.
Nou, open 'm!quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
![]()
Jammer johquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:15 schreef Catch_me het volgende:
Erger me aan users zoals Biogarde die 24/7 op fok vertoevensadness
Och weer zo'n ethisch verantwoorde donateur. HSG-BOMBER is zelf de grootste KLB-gladiool.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:49 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Ga maar weer terug naar je KLB-SC kliekje, ho.
Eens die 2 trekken elkaar af op elke complotquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:11 schreef mr.happy het volgende:
Nog even een extra nominatie voor Lambiekje/salvador. Damn, wat een vermoeiende gast.
Nou, jij bent mij er eentje zeg!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:00 schreef Master_Online het volgende:
Op een ander forum had ik zo'n hekel aan iemand. Hij vond zichzelf de beste en noemde iedereen simpel die iets niet konden. Toen heb ik een topic geopend met zo'n erge TT dat ik een ban kreeg.![]()
De TT wil ik hier niet vertonen, hij gaat in tegen 11 van de 10 geboden.
idd, ook een kandidaatquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:22 schreef Acinonyx het volgende:
Bigkahuna met z'n in pak op de foto gaan
Vertel toch maar, ik heb namelijk geen idee.quote:
Mooi. Niet iedereen kotst mij uit op dit forumquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vertel toch maar, ik heb namelijk geen idee.
Tweakers is de enige site waar je op kan vanuit het Pieter Baan Centrum geloof ik...quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:03 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Mooi. Niet iedereen kotst mij uit op dit forum
echo99 tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
echo99 tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Duh, hij is nog niet 'wakker'quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:32 schreef Harajuku. het volgende:
Hij heeft er met geen woord over gerept, eigenlijk.
Wil je erover pratenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zijn er genoeg waar ik me verschrikkelijk aan erger en dat het maar goed is dat ik niet mag bannen
Omdat ze wat aan stichting dierenthuis gegeven hebben, maar geen kleurtje hoeven?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:46 schreef Loveless85 het volgende:
Aan iedereen die nog niet groen is
Ey!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Omdat ze wat aan stichting dierenthuis gegeven hebben, maar geen kleurtje hoeven?
Lekker aardig dan.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:08 schreef Sapstengel het volgende:
De mensen die groen zijn, zijn dezelfde figuren die tijdens het glazen huis actie de heel Nederland moeten laten weten dat ze 50 euro geven.
Echte helden blijven in de anonimiteit.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:08 schreef Sapstengel het volgende:
De mensen die groen zijn, zijn dezelfde figuren die tijdens het glazen huis actie op de wallen de heel Nederland moeten laten weten dat ze 50 euro geven een chickie kopen voor 50 euro.
Oftewel: de meesten leven van de waan van de dag.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:08 schreef Sapstengel het volgende:
De mensen die groen zijn, zijn dezelfde figuren die tijdens het glazen huis actie de heel Nederland moeten laten weten dat ze 50 euro geven.
Je kunt nog solliciteren.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zijn er genoeg waar ik me verschrikkelijk aan erger en dat het maar goed is dat ik niet mag bannen
Herstel: Ik was nog vergeten te vertellen dat Ritmo zich elke keer naar de eenheidsworstenfabriek laat leiden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 05:39 schreef Ofyles2 het volgende:
Ritmo, geen smaak, geen stijl, helemaal niets.
Generaliseren is je niet geheel onbekend zie ikquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:08 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben ook rechts, ben ik nu ook een idioot?quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:53 schreef IntercityAPT het volgende:
Kolonel Knalpiemel, kikoooooo, kawotski en nog een paar andere rechtse rakkers. Ik kan alleen niet op hun namen komen aangezien er veel geknipt is in een uit de hand gelopen topic![]()
Oh ja, Pornogeneraal is ook een idioot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh, de personen die ik noemde zijn gewoon vervelend en voeren hun discussies op een idiote manier.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:59 schreef Plankton_ het volgende:
[..]
Ik ben ook rechts, ben ik nu ook een idioot?![]()
Mijn vriendin zou hem zelfs niet willen geven.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:16 schreef Het_hupt het volgende:
De TS van dit topic nomineer ik met stip
Waarop op letten bij om de beurt neuken?
Logischquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mijn vriendin zou hem zelfs niet willen geven.
Breathtaking hoef ik ook niet meer.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:37 schreef Homdeck het volgende:
en die hele kneuzenkermis uit KLB. Voornamelijk die SC-figuren.
Donder op, achterlijke rotracist. Als je dat soort dingen wilt posten doe je dat maar bij die stinksecreten-communities van jouw, en niet in dit topic.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:29 schreef player-boy het volgende:
wazaap foks? wrm dist mirved mijn weely omdat hij mij niet echt gangsterlijk vind?
waarom haat jij ganstah's?
latursssssss
door je lul in je nek te leggen NSB-r-tjûh.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:35 schreef IntercityAPT het volgende:
Hoe kan ik hem melden aan een moderator?
Topic Report.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:35 schreef IntercityAPT het volgende:
Hoe kan ik hem melden aan een moderator?
waar slaat dat nou weer op? wie is hier de extreemrechtse fascist?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:37 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
door je lul in je nek te leggen NSB-r-tjûh.
Hehe eindelijk word ik weer genoemdquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:21 schreef Casino.Bob het volgende:
paultjuhh natuurlijk, met dirkh op de tweede plaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |