Hahahhaahhaaha origineelquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:48 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Vertrekt de trein, als je nog ff haast kan je hem nog koppen halen
Krijg je wel naamtopic op de FPquote:
Ok dan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:01 schreef Jojoortje het volgende:
Ik erger me aan diegene die na mij post
Ik erger me ook soms aan jou hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:15 schreef Paul het volgende:
Zo ik kan weer veilig posten
Ik ook nietquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb ik nu nog steeds geen nominatie?
We zullen er mee moeten leven, vrees ik.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je bent niet vervelend genoeg, datzelde lot treft mij ook.
Al tig keer. Ook door mij.quote:
Tsja niet iedereen heeft dat natuurtalent meegekregen en dan blijft het ploeteren.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
We zullen er mee moeten leven, vrees ik.
Vorige topic doos, vorige topic.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:28 schreef Jojoortje het volgende:
Huh cerror, je had nog geen Paul genoemd?
Dan is GTST horror voor je.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh no, heb ik over heen gelezen. Drama.
Wie ben jij dan?quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
Whehehe, tof dat jullie mij niet noemen
Ik wist wel dat jullie van me houden
quote:
Kut Christen ook hequote:
Je moeder is een hoer.quote:
precies op fok leer je het wel af je te ergeren aan iedereen!quote:
Ik ken jou, je bent een van de leukste fokkers ever!quote:
Ok.quote:Op donderdag 30 juli 2009 02:34 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik ken jou, je bent een van de leukste fokkers ever!
Dus geen zorgen!
Met het laatste ben ik het eens.quote:Op donderdag 30 juli 2009 03:16 schreef APK het volgende:
Oversight met zijn debiele smileyposts en Tong die denkt dat hij grappig is maar het absoluut niet is.
Hij is weer terug onder een andere naam.quote:Op donderdag 30 juli 2009 03:29 schreef Sapstengel het volgende:
Ja Oversight met die smilies voor elke regel was gruwelijk irritant. Maar ik zie hem niet echt meer hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |