Game onquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:59 schreef yvonne het volgende:
Ho ho ho, dit gaat niet goed
Kunnen we weer gewoon allemaal tegen paltjuh stemmen?
Mooi
zegt meneer anti-depressivaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:02 schreef Lamon het volgende:
..en wie ruimt de rotzooi op als ze hun polsen doorgesneden hebben?
Ik ben ook verzuurdquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:10 schreef TNA het volgende:
Juicyhill, Swetsenegger, dagdag, phpmystyle, jitzzzze, RemcoDelft, LudoSanders, Mutant01. Ik erger me vooral aan domheid en continue verzuurdheid.
En aan mensen die mod worden en daar interessant mee doen, zoals Krentenbol. Mirjam en SuperwormJim trouwens ook. Mirjam omdat ze haar intelligentie overschat en interessant doet met mod zijn, SuperwormJim omdat hij online stoer doet en dat eigenlijk helemaal niet is. Als mod doen ze hun werk overigens wel goed.
Bonus: ik erger me aan mensen die zich in dit topic gaan verdedigen!
Tijd voor'n nieuwe bril?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:15 schreef TNA het volgende:
[..]
Jou vond ik ook vrij vervelend, maar tegenwoordig zie ik je weinig meer.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:18 schreef remlof het volgende:
Aan baggeraars die KLB verzieken kan ik me ook ergeren trouwens.
Why is that?quote:
Ik vind het verder ook niet erg, maar hij blijft maar volhouden dat ik em niet erger en dat ie me alleen maar triest vindt, terwijl hij zit te koken achter zijn toetsenbordje.quote:
Dat zijn ze toch allemaal daar?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:18 schreef remlof het volgende:
Aan baggeraars die KLB verzieken kan ik me ook ergeren trouwens.
Niet allemaal, maar mensen met een fatsoenlijke klacht worden wel meteen afgezeken door de "kaste" daar.quote:
die heeft d'r tieten gepost in een rar. aandachtquote:
Het_hupt, vanwege posts als deze.quote:
Doe es lief, en stuur es toequote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die heeft d'r tieten gepost in een rar. aandacht
Dat was zij ook echt zelf he.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou ontvlam 'm eens dan.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:28 schreef Allure_ het volgende:
Dit is al deel 2, en nog geen fatsoenlijke rel gezien.
Dank je Ludoquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het_hupt, vanwege posts als deze.
Hoax.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben te lui voor een grafiekje, maar de tussenstand is met de natte vinger nu:quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:25 schreef mazaru het volgende:
Ik had toch wel een grafiekje in de OP verwacht.
Volgens mij staat Lamon op 1, en tong80 op 2.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben te lui voor een grafiekje, maar de tussenstand is met de natte vinger nu:
1. Paul
2. Qwea
3. MikeyMo
4 Lamon ()
5. Lambiekje
Of zoiets...
Niet weer hèquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
tong80?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben te lui voor een grafiekje, maar de tussenstand is met de natte vinger nu:
1. Paul
2. Qwea
3. MikeyMo
4 Lamon ()
5. Lambiekje
Of zoiets...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |