In de tijd dat Dirkh, Remlof, SF etc nog mod waren kon er nog wel eens watquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn mods die zelf ook grote randdebiellen zijn, maar die worden beschermd door de admins. Kunnen ook niks fout doen enz.
Door de Admins nog wel, vertel het eens?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn mods die zelf ook grote randdebiellen zijn, maar die worden beschermd door de admins. Kunnen ook niks fout doen enz.
Ik bedoel dus forum admins. Vooral niet je eigen aangevallen voelenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Door de Admins nog wel, vertel het eens?
M'n favo-FOK!kerquote:
Ja ja, het zal allemaal wel. Voor de draad ermee.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bedoel dus forum admins. Vooral niet je eigen aangevallen voelen
Wat Ludo zeg, spill the beansquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bedoel dus forum admins. Vooral niet je eigen aangevallen voelen
Eerst m'n haar vlechtenquote:
Neem dan een pimp-abo en blokkeer me, zo moeilijk is het toch niet?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah kijk, Lamon is er weer als de kippen bij om zijn frustraties te uitenwat snoezig.
Ze hebben het over mij bij Villa Felderhof.quote:
Ben ik heel goed in hoorquote:
Ja ik ga echt geld uitgeven aan een pimp abonnement zodat ik jouw posts niet hoef te zienquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:37 schreef Lamon het volgende:
[..]
Neem dan een pimp-abo en blokkeer me, zo moeilijk is het toch niet?
Het grappigste aan dit hele topic is overigens dat Fascination hem opende, niets zegt, en nu lekker kan kijken hoe FOK!kers elkaar met woorden te lijf gaan.
Dat vind ik dan weer humor.
Zal ik em voor je betalen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
Ja ik ga echt geld uitgeven aan een pimp abonnement zodat ik jouw posts niet hoef te zienright.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:37 schreef Lamon het volgende:
[..]
Neem dan een pimp-abo en blokkeer me, zo moeilijk is het toch niet?
Het grappigste aan dit hele topic is overigens dat Fascination hem opende, niets zegt, en nu lekker kan kijken hoe FOK!kers elkaar met woorden te lijf gaan.
Dat vind ik dan weer humor.
Je hebt er zoveel voor over om geen reacties op jou meer te hoeven lezen van mijn kantquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zal ik em voor je betalen?
No strings attached..
Ik zit steeds te denken, er zijn wel users die ik irritant vind af en toe, maar me er echt aan ergeren, ik weet zo geen namen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij ondertussen al een naam genoemd? Nee he?
Zou er nog wat van komen denk je?quote:
Ik hoop vandaag nogquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zou er nog wat van komen denk je?
Niet perse, maakt me geen bal uit, maar als die paar centen je tegenhouden vind ik het geen probleem hoor..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je hebt er zoveel voor over om geen reacties op jou meer te hoeven lezen van mijn kant?
Duh, ik postte dit topic met de hoop dat het zou ontvlammen in een ware rel, waar de gemoederen hoog zouden oplopen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Geef het maar toe, dat had je in gedachten, he?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niet perse, maakt mee geen bal uit, maar als die paar centen je tegenhouden vind ik het geen probleem hoor..
Vanwege dat filmpje zou ik hier bijna Lamon posten.quote:
Dat jij de moeite neemt om filmpjes met uitgerekend deze boodschap op te nemen en online te zetten.quote:
Dan moet je op zondagmiddag iets verzinnen voor FB.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Duh, ik postte dit topic met de hoop dat het zou ontvlammen in een ware rel, waar de gemoederen hoog zouden oplopen.Beetje matig tot nu toe.
Geweldige tegenstrijdigheid, inderdaad.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat jij de moeite neemt om filmpjes met uitgerekend deze boodschap op te nemen en online te zetten.
Ja zondag is echt een reldag he.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan moet je op zondagmiddag iets verzinnen voor FB.
Fijn om te weten dat jij geld in overvloed hebt, maar ik zit er ook niet om verlegen, ik betaal gewoon principieel niet om iemand te kunnen ontwijkenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niet perse, maakt me geen bal uit, maar als die paar centen je tegenhouden vind ik het geen probleem hoor..
Ik heb last van een ernstig goed gevoel voor humor en sarcasme icm aanvallen van aandachtshoererij, sommigen vonden het filmpje wel grappig, en het kostte me 5 minuten, nou, phoe, phoe...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat jij de moeite neemt om filmpjes met uitgerekend deze boodschap op te nemen en online te zetten.
Dijenkletser inderdaad!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb last van een ernstig goed gevoel voor humor en sarcasme icm aanvallen van aandachtshoererij, sommigen vonden het filmpje wel grappig, en het kostte me 5 minuten, nou, phoe, phoe...
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb last van een ernstig goed gevoel voor humor en sarcasme icm aanvallen van aandachtshoererij, sommigen vonden het filmpje wel grappig, en het kostte me 5 minuten, nou, phoe, phoe...
Dat ze dat nou nog niet doorhebben, he?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die ligt nu in een deuk achter zijn scherm.
Doe de TT dan ff veranderenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:59 schreef yvonne het volgende:
Ho ho ho, dit gaat niet goed
Kunnen we weer gewoon allemaal tegen paltjuh stemmen?
Mooi
Gooi 'm dan van 't forum afquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:59 schreef yvonne het volgende:
Ho ho ho, dit gaat niet goed
Kunnen we weer gewoon allemaal tegen paltjuh stemmen?
Mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |