Duh, ik postte dit topic met de hoop dat het zou ontvlammen in een ware rel, waar de gemoederen hoog zouden oplopen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Geef het maar toe, dat had je in gedachten, he?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niet perse, maakt mee geen bal uit, maar als die paar centen je tegenhouden vind ik het geen probleem hoor..
Vanwege dat filmpje zou ik hier bijna Lamon posten.quote:
Dat jij de moeite neemt om filmpjes met uitgerekend deze boodschap op te nemen en online te zetten.quote:
Dan moet je op zondagmiddag iets verzinnen voor FB.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Duh, ik postte dit topic met de hoop dat het zou ontvlammen in een ware rel, waar de gemoederen hoog zouden oplopen.Beetje matig tot nu toe.
Geweldige tegenstrijdigheid, inderdaad.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat jij de moeite neemt om filmpjes met uitgerekend deze boodschap op te nemen en online te zetten.
Ja zondag is echt een reldag he.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan moet je op zondagmiddag iets verzinnen voor FB.
Fijn om te weten dat jij geld in overvloed hebt, maar ik zit er ook niet om verlegen, ik betaal gewoon principieel niet om iemand te kunnen ontwijkenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niet perse, maakt me geen bal uit, maar als die paar centen je tegenhouden vind ik het geen probleem hoor..
Ik heb last van een ernstig goed gevoel voor humor en sarcasme icm aanvallen van aandachtshoererij, sommigen vonden het filmpje wel grappig, en het kostte me 5 minuten, nou, phoe, phoe...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat jij de moeite neemt om filmpjes met uitgerekend deze boodschap op te nemen en online te zetten.
Dijenkletser inderdaad!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb last van een ernstig goed gevoel voor humor en sarcasme icm aanvallen van aandachtshoererij, sommigen vonden het filmpje wel grappig, en het kostte me 5 minuten, nou, phoe, phoe...
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb last van een ernstig goed gevoel voor humor en sarcasme icm aanvallen van aandachtshoererij, sommigen vonden het filmpje wel grappig, en het kostte me 5 minuten, nou, phoe, phoe...
Dat ze dat nou nog niet doorhebben, he?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die ligt nu in een deuk achter zijn scherm.
Doe de TT dan ff veranderenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:59 schreef yvonne het volgende:
Ho ho ho, dit gaat niet goed
Kunnen we weer gewoon allemaal tegen paltjuh stemmen?
Mooi
Gooi 'm dan van 't forum afquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:59 schreef yvonne het volgende:
Ho ho ho, dit gaat niet goed
Kunnen we weer gewoon allemaal tegen paltjuh stemmen?
Mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |