Dat zijn ze toch allemaal daar?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:18 schreef remlof het volgende:
Aan baggeraars die KLB verzieken kan ik me ook ergeren trouwens.
Niet allemaal, maar mensen met een fatsoenlijke klacht worden wel meteen afgezeken door de "kaste" daar.quote:
die heeft d'r tieten gepost in een rar. aandachtquote:
Het_hupt, vanwege posts als deze.quote:
Doe es lief, en stuur es toequote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die heeft d'r tieten gepost in een rar. aandacht
Dat was zij ook echt zelf he.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou ontvlam 'm eens dan.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:28 schreef Allure_ het volgende:
Dit is al deel 2, en nog geen fatsoenlijke rel gezien.
Dank je Ludoquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het_hupt, vanwege posts als deze.
Hoax.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben te lui voor een grafiekje, maar de tussenstand is met de natte vinger nu:quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:25 schreef mazaru het volgende:
Ik had toch wel een grafiekje in de OP verwacht.
Volgens mij staat Lamon op 1, en tong80 op 2.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben te lui voor een grafiekje, maar de tussenstand is met de natte vinger nu:
1. Paul
2. Qwea
3. MikeyMo
4 Lamon ()
5. Lambiekje
Of zoiets...
Niet weer hèquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
tong80?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben te lui voor een grafiekje, maar de tussenstand is met de natte vinger nu:
1. Paul
2. Qwea
3. MikeyMo
4 Lamon ()
5. Lambiekje
Of zoiets...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |