Game onquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:59 schreef yvonne het volgende:
Ho ho ho, dit gaat niet goed
Kunnen we weer gewoon allemaal tegen paltjuh stemmen?
Mooi
zegt meneer anti-depressivaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:02 schreef Lamon het volgende:
..en wie ruimt de rotzooi op als ze hun polsen doorgesneden hebben?
Ik ben ook verzuurdquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:10 schreef TNA het volgende:
Juicyhill, Swetsenegger, dagdag, phpmystyle, jitzzzze, RemcoDelft, LudoSanders, Mutant01. Ik erger me vooral aan domheid en continue verzuurdheid.
En aan mensen die mod worden en daar interessant mee doen, zoals Krentenbol. Mirjam en SuperwormJim trouwens ook. Mirjam omdat ze haar intelligentie overschat en interessant doet met mod zijn, SuperwormJim omdat hij online stoer doet en dat eigenlijk helemaal niet is. Als mod doen ze hun werk overigens wel goed.
Bonus: ik erger me aan mensen die zich in dit topic gaan verdedigen!
Tijd voor'n nieuwe bril?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:15 schreef TNA het volgende:
[..]
Jou vond ik ook vrij vervelend, maar tegenwoordig zie ik je weinig meer.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:18 schreef remlof het volgende:
Aan baggeraars die KLB verzieken kan ik me ook ergeren trouwens.
Why is that?quote:
Ik vind het verder ook niet erg, maar hij blijft maar volhouden dat ik em niet erger en dat ie me alleen maar triest vindt, terwijl hij zit te koken achter zijn toetsenbordje.quote:
Dat zijn ze toch allemaal daar?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:18 schreef remlof het volgende:
Aan baggeraars die KLB verzieken kan ik me ook ergeren trouwens.
Niet allemaal, maar mensen met een fatsoenlijke klacht worden wel meteen afgezeken door de "kaste" daar.quote:
die heeft d'r tieten gepost in een rar. aandachtquote:
Het_hupt, vanwege posts als deze.quote:
Doe es lief, en stuur es toequote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die heeft d'r tieten gepost in een rar. aandacht
Dat was zij ook echt zelf he.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou ontvlam 'm eens dan.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:28 schreef Allure_ het volgende:
Dit is al deel 2, en nog geen fatsoenlijke rel gezien.
Dank je Ludoquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het_hupt, vanwege posts als deze.
Hoax.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben te lui voor een grafiekje, maar de tussenstand is met de natte vinger nu:quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:25 schreef mazaru het volgende:
Ik had toch wel een grafiekje in de OP verwacht.
Volgens mij staat Lamon op 1, en tong80 op 2.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben te lui voor een grafiekje, maar de tussenstand is met de natte vinger nu:
1. Paul
2. Qwea
3. MikeyMo
4 Lamon ()
5. Lambiekje
Of zoiets...
Niet weer hèquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
tong80?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben te lui voor een grafiekje, maar de tussenstand is met de natte vinger nu:
1. Paul
2. Qwea
3. MikeyMo
4 Lamon ()
5. Lambiekje
Of zoiets...
Oh, shit, da's waar, dan valt Lambiekje af, en komt Tong op 3 ofzo, MikeyMo op 4 en ik op 5..quote:
Hee kutmuts je maakt je er weer makkelijk vanaf.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:34 schreef yvonne het volgende:
Zeg ik ga zo slapen en morgen vroeg werken, als ik terug ben is dit een schitterende rel geworden, afgesproken?
En we hadden VOL nog wel speciaal geopend om haar te lokkenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:28 schreef BereNDD het volgende:
viswijfje maar die zie ik niet echt meer..
wat een baggerende vissnol kloon was dat zeg
Kijk nou uit met wat je zegt, voor je het weet is het echt weer zo'n topic, waarvan je denkt, moet dat nou?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:34 schreef yvonne het volgende:
Zeg ik ga zo slapen en morgen vroeg werken, als ik terug ben is dit een schitterende rel geworden, afgesproken?
Lambiekje valt af, Tong is veel eigenwijzer.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Oh, shit, da's waar, dan valt Lambiekje af, en komt Tong op 3 ofzo, MikeyMo op 4 en ik op 5..
Ofzo..
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hee kutmuts je maakt je er weer makkelijk vanaf.
Welneequote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
Kijk nou uit met wat je zegt, voor je het weet is het echt weer zo'n topic, waarvan je denkt, moet dat nou?
Da's niks om trots op te wezen. Gezapige bende alom!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welneeas if!
Die tijden zijn allang voorbij
Ik heb al 2 namen genoemd hoorquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hee kutmuts je maakt je er weer makkelijk vanaf.
as ifquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welneeas if!
Zie ik eruit of ik daar trots op ben? Nou?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Da's niks om trots op te wezen. Gezapige bende alom!
Je PI deed mij denken van wel.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie ik eruit of ik daar trots op ben? Nou?
Dat die topics er zijn, of dat je nog denkt, o jee?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welneeas if!
Toevallig wel ja.quote:
Ah harajakkes aanbidder #1 is binnen.quote:
Jawel Yvonne, jawel.quote:
Biels?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:48 schreef falco18 het volgende:
Die stoere bink die de hele tijd Kanker dit enzo zegt....en heeft een profiel foto waar je alleen een hand op ziet,, weet neit hoe die heet
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:48 schreef Nielsch het volgende:
En yvonne, wat heeft zij ooit gedaan voor fok?
Ben je echt zo zwakzinnig?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Toevallig wel ja.maar dat wil ze niet toegeven!
![]()
[..]
Ah harajakkes aanbidder #1 is binnen.![]()
[..]
Jawel Yvonne, jawel.Toen mocht ik er niets over zeggen maar nu kan je mij niets meer maken!!!
Niks, nada, noppes!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:48 schreef Nielsch het volgende:
En yvonne, wat heeft zij ooit gedaan voor fok?
5 jaar geleden was dat r2ckssonquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:48 schreef falco18 het volgende:
Die stoere bink die de hele tijd Kanker dit enzo zegt....en heeft een profiel foto waar je alleen een hand op ziet,, weet neit hoe die heet
Ik ga om 00.00 uur ter beddequote:
Da's Biels, ja. Maar hij valt wel mee, want als het er op aan komt, KAN hij wel discussieren.quote:
Vroeger was er realknuckles en Knowallquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ver daarvoor was er al een usert die zijn naam lijkt op Zinedine Zidane.
Het is Breathtaking, of BT. Niet BreathTaking. Dankje.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Da's Biels, ja. Maar hij valt wel mee, want als het er op aan komt, KAN hij wel discussieren.
Ik vind Beaugarde trouwens ook wel heel erg.
Dus ik maak er Qwea, MikeyMo, BreathTaking, Paul, en Beaugarde van, als FOK!kers waarbij ik echt heel erg moet zuchten..
En ik twijfel nog steeds of Schenkstroop erin moet of juist niet...
En ik vind het onterecht dat Ritmo zo vaak genoemd wordt, want die bewijst echt dat een fatsoenlijke discussie wel mogelijk is, als je hem normaal benadert.
Inderdaad, ik ergerde me er ook al aan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is Breathtaking, of BT. Niet BreathTaking. Dankje.
Loedertje was trouwens ook heel irritant, en Blauwe was ook een ramp, maar toch op een leukere manier...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ver daarvoor was er al een usert die zijn naam lijkt op Zinedine Zidane.
Dat doet hij expres, dan lijkt het namelijk of het hem allemaal niks kan schelen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is Breathtaking, of BT. Niet BreathTaking. Dankje.
Zet me in je lijstje dan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ergerde me er ook al aan.
Die is tof.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Loedertje was trouwens ook heel irritant,
quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:15 schreef Florian_ het volgende:
Tot vorige week kende ik Lamon niet eens. Maar nu ik hem een aantal keer heb zien posten kan ik concluderen:
Wat een faler, die vent.
Lutser dan?quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
![]()
Het woordje "faler" is bijna net zo erg als "baas"...
Wel een hele erge FB-hoer hoor.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die is tof.Door haar linkjes topic naar rare websites heb ik dit forum ondekt.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
![]()
Het woordje "faler" is bijna net zo erg als "baas"...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |