5 jaar geleden was dat r2ckssonquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:48 schreef falco18 het volgende:
Die stoere bink die de hele tijd Kanker dit enzo zegt....en heeft een profiel foto waar je alleen een hand op ziet,, weet neit hoe die heet
Ik ga om 00.00 uur ter beddequote:
Da's Biels, ja. Maar hij valt wel mee, want als het er op aan komt, KAN hij wel discussieren.quote:
Vroeger was er realknuckles en Knowallquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ver daarvoor was er al een usert die zijn naam lijkt op Zinedine Zidane.
Het is Breathtaking, of BT. Niet BreathTaking. Dankje.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Da's Biels, ja. Maar hij valt wel mee, want als het er op aan komt, KAN hij wel discussieren.
Ik vind Beaugarde trouwens ook wel heel erg.
Dus ik maak er Qwea, MikeyMo, BreathTaking, Paul, en Beaugarde van, als FOK!kers waarbij ik echt heel erg moet zuchten..
En ik twijfel nog steeds of Schenkstroop erin moet of juist niet...
En ik vind het onterecht dat Ritmo zo vaak genoemd wordt, want die bewijst echt dat een fatsoenlijke discussie wel mogelijk is, als je hem normaal benadert.
Inderdaad, ik ergerde me er ook al aan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is Breathtaking, of BT. Niet BreathTaking. Dankje.
Loedertje was trouwens ook heel irritant, en Blauwe was ook een ramp, maar toch op een leukere manier...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ver daarvoor was er al een usert die zijn naam lijkt op Zinedine Zidane.
Dat doet hij expres, dan lijkt het namelijk of het hem allemaal niks kan schelen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is Breathtaking, of BT. Niet BreathTaking. Dankje.
Zet me in je lijstje dan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ergerde me er ook al aan.
Die is tof.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Loedertje was trouwens ook heel irritant,
quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:15 schreef Florian_ het volgende:
Tot vorige week kende ik Lamon niet eens. Maar nu ik hem een aantal keer heb zien posten kan ik concluderen:
Wat een faler, die vent.
Lutser dan?quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
![]()
Het woordje "faler" is bijna net zo erg als "baas"...
Wel een hele erge FB-hoer hoor.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die is tof.Door haar linkjes topic naar rare websites heb ik dit forum ondekt.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
![]()
Het woordje "faler" is bijna net zo erg als "baas"...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |