Na de colleges, lekker jointje roken, daarna lekker eten.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:55 schreef Florian_ het volgende:
op één of andere manier heb ik altijd ontzettende medelijden met mensen die ik overdag met een joint zie lopen
Ja wtf gast, die lange vloei moet ik bij zo'n beninestation halen en dat is 5 minuten fietsen man!!!!!quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Een heel pakje vloe kost ¤1 ofzo, pauper. Vraag er anders 1 aan de eerste de beste mogelijke blower
.
Braddah, dat is toch heul geen stylo.quote:
probleem: geen vloeiquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:13 schreef Horatio het volgende:
Doe 1 of 2 vloeitjes bij de batterij in je telefoon, heb je geen last meer van dit probleem.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:21 schreef Gambrono het volgende:
[..]
probleem: geen vloei
oplossing: vloei bij de batterij van je telefoon steken![]()
Die paint is mager!quote:
Vloei en Anorexia, wat een overeenkomst.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:25 schreef beverton het volgende:
[..]
wheheh ik ken nog iemand die mager is
[ afbeelding ]
Jonge weet wie de baas is met die fap paints!!!! Ik heb al de afgelopen anderhalve maand geen inspiratie meer!!!quote:
En die Afrikanen maar zeiken. Geteisem!quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:25 schreef beverton het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het lijkt wel of haar hand naar haar kutje gaat! zoals dit!quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:25 schreef beverton het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Big Boss Cum, gij zult aan den Fallus trekken! Inspi comes vanzelf auf that weg!quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jonge weet wie de baas is met die fap paints!!!! Ik heb al de afgelopen anderhalve maand geen inspiratie meer!!!
He's back!quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
het lijkt wel of haar hand naar haar kutje gaat! zoals dit!
[ afbeelding ]
vooruit denken is het eerste wat aangetast word.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Overigens TS, dit gisteren ook gelezen?Hersenen krimpen door blowen
Krimpen je hersenen toch alleen maar van!quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:51 schreef RickoKun het volgende:
Sta je zo buiten, heb je totaal geen vloei voor die verse joint!
Haha, doet me denken aan een paar matties van me toen ze 15 ofzo waren, hadden ze ook geen vloei en hebben ze de wiet opgegetenquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:57 schreef Lyzio het volgende:
Maar mijn jongen toch! Een echte vent kauwt op z'n drugs.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Overigens TS, dit gisteren ook gelezen?Hersenen krimpen door blowen
Valt me dan nog mee dat alleen hun hersenen gekrompen zijn. De meeste mensen waren allang dood gegaan of depressief geworden. Minimaal vijf per dag gedurende twintig jaar! Daar heb je wat aan aan zo'n onderzoekquote:Gedurende deze twintig jaar hebben de onderzoekers vijftien mannen in de gaten gehouden. Al deze mannen rookten minimaal vijf joints op een dag.
Welke joint? Als er geen vloei is dan is er toch geen joint?quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:51 schreef RickoKun het volgende:
Sta je zo buiten, heb je totaal geen vloei voor die verse joint!
Scherp!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:32 schreef Mirel het volgende:
[..]
Welke joint? Als er geen vloei is dan is er toch geen joint?
Voor een joint vind ik dat niet lekker rokenquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:52 schreef MarkNMGN het volgende:
Verder kan je ook 2 korte vloeitjes gebruiken.
Eens, die vloei is te "papierachtig" (kan het niet beter omschrijven)quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Voor een joint vind ik dat niet lekker roken
Een lekkere haze joint met een biertje, goede manier om je weekend te starten dacht ik zoquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Vrijdagavond blowtje is goed te doen ja
Helaas nog geen weekend voor mij, morgen een avonddienst. Maargoed, kan gelukkig wel uitslapenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:34 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Een lekkere haze joint met een biertje, goede manier om je weekend te starten dacht ik zo
Ah balen man. Maar ja dan kan een jointje nog wel. Grootste pluspunt is toch wel no hangoverquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Helaas nog geen weekend voor mij, morgen een avonddienst. Maargoed, kan gelukkig wel uitslapen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |