Ik had het ook al geprobeerd, maar had veel dubbel vanwege het gequote.quote:Op woensdag 29 juli 2009 08:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ik zal later op de dag wel ff een staatje maken
Dan sla je de quotes deze keer over.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:33 schreef Master_Online het volgende:
[..]
Ik had het ook al geprobeerd, maar had veel dubbel vanwege het gequote.
Alles voor de aandacht, hm?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:24 schreef Lamon het volgende:
Ik had ineens een leuk ideetje.
Ik dacht dat het wel amusant zou zijn om te zeggen, als ik op 1 kom, ik plechtig beloof een maand niet meer te posten hier.
En daar hou ik me dan aan (volgens mij sta ik op 2 inmiddels, dus je kunt nog stemmen.).
Wat dacht je van een maand IP-ban zodat je hier niet eens meer kan kijkenquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:24 schreef Lamon het volgende:
Ik dacht dat het wel amusant zou zijn om te zeggen, als ik op 1 kom, ik plechtig beloof een maand niet meer te posten hier.
En daar hou ik me dan aan (volgens mij sta ik op 2 inmiddels, dus je kunt nog stemmen.).
Mag van mij ook, maar ik heb wel veel IP-adressen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat dacht je van een maand IP-ban zodat je hier niet eens meer kan kijken?
Dude, wat ben jij coolquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Mag van mij ook, maar ik heb wel veel IP-adressen.
kansloze pauper ben je ookquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:24 schreef Lamon het volgende:
Aan wie?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik doe niet aan klonen, vraag maar na..
1991 voor jouquote:Op woensdag 29 juli 2009 08:51 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Mijn God, vrijdenker...
Werkelijk '' als een gefrustreerde man een meisje uit 1990 afzeikt. Damn, zoek een leven.
De dag is bijna voorbij.quote:Op woensdag 29 juli 2009 08:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ik zal later op de dag wel ff een staatje maken
Jij leeft nog?quote:
Kop dicht joker, en doe mijn geloof in God eens terugkerenquote:
Staatjequote:Op woensdag 29 juli 2009 22:37 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Kop dicht joker, en doe mijn geloof in God eens terugkeren
je hebt nog 8 minutenquote:
Ga msnen met koningdavid en alles komt goedquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:42 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
je hebt nog 8 minuten![]()
en stop eens als n 8 jarige te posten
nog 5 minuten.....Paultjuhhhquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Ga msnen met koningdavid en alles komt goed![]()
Vertrekt de trein, als je nog ff haast kan je hem nog koppen halenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |