SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER
Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:06 schreef Vicky het volgende:
Net met Tess in de doek in de bus gezeten. Zo grappig die aanspraakBen alleen nog niet tevreden over mijn geknoop. De doek zit niet altijd even strak en bij Tess d'r hoofs/nek zittie voor mijn gevoel ook nog niet goed.
]
]
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:49 schreef DaviniaHR het volgende:
hee, een mokka!
hoe kom je daar aan? heb je die te leen? ik heb er ook een, voor als je interesse hebt
is die van p_iglet? die is wel een maatje langer dan de mijne.
de knoop ziet er netjes uit, mag idd wat strakker, maar dat had je zelf ook al opgemerkt
mss helpt het om de stof helemaal eerst glad (in de volle breedte, bedoel ik) te houden, dan dubbelslaan over je schouders, en dat dan in zijn geheel straktrekken. heb je minder oppervlak om strak te trekken, en als je goed vouwt is alles ongeveer even strak. als je hebt dichtgeknoop, kan je dan de voorkant weer opschuiven zodat je zo'n mooi kruis hebt waar tess met dr koppie tegen aan kan hangen.
is bovenstaande begrijpelijk, danwel logisch?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:55 schreef Vicky het volgende:
heb m idd van Piglet geleend'
zal je tips eens gaan proberen! Thanx!
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:01 schreef Kersjes het volgende:
Zara Aubergine, die wil ik ook!!!
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:02 schreef texelonia het volgende:
Dat dubbelslaan over de schouders doe ik idd ook altijd!
En voor extra steun in haar nekje kun je een opgerold spuugdoekje of iets dergelijks in de horizontale band meerollen. En dan goed strak aanspannen allemaal, dat wordt na wat oefening echt makkelijker. En wat Davinia zegt, de schuine banden vormen dan een soort V achter haar hoofd wat ook weer wat steun geeft.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:04 schreef mrien het volgende:
Mooi Vicky! Wat Davinia zegt zou ik inderdaad ook willen zeggen. Als je het idee hebt dat ze bij d'r hoofdje/nekje niet genoeg steun heeft, kun je er nog een rolletje van maken door er een washandje of spuugdoekje tussen de doek te stoppen bij haar hoofd/nek en dat een beetje terug te rollen (snap je wat ik bedoel?)
Ik kan een SHBC![]()
Wel met hulp, maar dan nog
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:11 schreef MamsX het volgende:
Ik heb vandaag ook weer op mijn rug gedragen voor een klein uurtje.
ik vind de SHBC veel te lang duren.. Ik doe gewoon snel een rucksack (met twist)
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:16 schreef mrien het volgende:
Die twist heb ik ook gedaan met de rucksack, zat wel prettiger vond ik (zeker met Nati Bamboe, die is 60cm en vloog pas omhoog langs d'r kont..toen was die ook nog wel heel glad en niet gewassen, nu wel en dat scheelt heel veel).
Ik vond de SHBC wel veel steviger zitten dan de rucksack, zeker met zo'n hangdreumes als Lotte
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:24 schreef tessie het volgende:
Ik heb net in de stad Graeme weer in de draagdoek gehad. Ik had hem nu een stuk strakker (ik had ineens veel meer doek over) en hoger geknoopt, en dus idd helemaal geen last van mijn rug gehad! Goeie tip dus, thanx!
Mijn Lief had gisteravond nog zo´n kreuzwiege geknoopt, en daar lag hij ook wel lekker in
In het vorige deel doen ze het nog welquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:37 schreef mrien het volgende:
Ik heb ze even gefixt Vicky
Foutje met quoten, dan pakt hij automatisch de url ipv img
De rucksack vond ik tot een paar weken geleden echt een lastige knoop, hij zat nooit goed. Het onthouden hoe het moet was daarbij niet het probleem, dat is vrij simpel. Maar om het echt comfortabel en goed te laten zitten, dat lukte me maar niet. Dat gaat dus pas een paar weken goed en dan is het echt een heerlijke knoop. Maar misschien heeft dat er ook mee te maken dat mijn jongste niet meer zo'n klein baby'tje is (ze is nu 14 mnd).quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:10 schreef texelonia het volgende:
Graag owlet!
Ik zag bij de buren veel de rucksack gebruikt worden bij kleinere babies ook, en het leek me een simpelere knoop om mee te beginnen. De SHBC was ik bang dat ik in de war zou raken welk stuk over de schouder en welk stuk onder de schouder moest enzow
Is dicht bij jou, toch Vicky? Misschien wel leuk om tips te krijgen!, Fijn dat Tess het zo lekker in de draagdoek heeft. En die Mokka staat jullie ook mooi!quote:Op maandag 27 juli 2009 18:58 schreef Macka66 het volgende:
En voor iedereen die zich afvraagt wat er woensdag is en of ze iets gemist hebben: er komen woensochtend een aantal dragende moeders uit Den Haag e.o.bij elkaar. Het is een initiatief dat niet gelieerd is aan een forum (of winkel), maar er zitten ook OUD'ers bij. Als je er ook bij wilt zijn, stuur dan een PM'metje aan owlet, FIoortje of mij voor de verdere gegevens.
Zal ik nog even nadrukkelijk melden dat ook nieuwelingen welkom zijn!
^quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:25 schreef texelonia het volgende:
Owlet met die doek vastklemmen tussen haar knieholtes en de doek die onder haar beentjes door kruist, bedoel je dat zoals in dit filmpje (alleen dan met de beentjes buiten de doek):
ligt eraan waar het is en hoelaat.quote:
Ondersteund is het sleutelwoordquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:37 schreef oeke het volgende:
Dat leek me ook, Kobus zit altijd lekker, hij zakt soms een beetje door, maar het knopen gaat steeds beter dus dat gaat ook over.
Ik zou alleen graag goed tegenargument willen geven, vanwege de andere moeders.
Ja, de onderste rail moet in de knieholtes zitten en moet ook goed strak op spanning zijn. Eigenlijk is dat nog wel de belangrijkste rail om op te letten, want die geeft de tegenkracht waardoor het kind stevig in de doek blijft zitten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:31 schreef oeke het volgende:
Ik trek nu altijd alleen de bovenste rail goed strak, maar ik moet dus de onderste rail ook strak trekken om die kikkerhouding vast te kunnen houden?
Laatste woensdag van augustus. Maar voor die tijd heb je vast al wel kraambezoek gehad van een ervaren knoopster (of twee)quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:50 schreef Vicky het volgende:
Ik redde het helaas niet. Wanneer is er weer een draagdoekbijeenkomst?
Stom zeg, ik was zo bezig met dat wiebelige koppie in bedwang te houden dat ik dat helemaal vergat. Morgen eens goed op letten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:02 schreef Macka66 het volgende:
Ja, de onderste rail moet in de knieholtes zitten en moet ook goed strak op spanning zijn. Eigenlijk is dat nog wel de belangrijkste rail om op te letten, want die geeft de tegenkracht waardoor het kind stevig in de doek blijft zitten.
Ik vind het een superidee die draagkring. Jammer dat het niet in de buurt isquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:08 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Laatste woensdag van augustus. Maar voor die tijd heb je vast al wel kraambezoek gehad van een ervaren knoopster (of twee)
En voor de aagjes: er is een Haagse Draagkring opgericht, die de laatste woensdag van iedere maand bijeenkomst houdt in de Vruchtenbuurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 86% gewijzigd door fIoortje op 30-07-2009 12:00:23 ]♥mama van het liefste jongetje♥
Wat leuk zeg!quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:08 schreef Macka66 het volgende:
Laatste woensdag van augustus. Maar voor die tijd heb je vast al wel kraambezoek gehad van een ervaren knoopster (of twee)
En voor de aagjes: er is een Haagse Draagkring opgericht, die de laatste woensdag van iedere maand bijeenkomst houdt in de Vruchtenbuurt
De Haagse draagkring is altijd in Den Haag, maar wie interesse heeft in een draagkring ergens anders moet maar even PMmen (naar mij, FIoortje, Macka of de taartjesfee)quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:10 schreef DaviniaHR het volgende:
floortje, waar om onder een spolier?
wat is die draagrking precies? en moet het altijd in den haag, of kan het ook ergens anders?
idd leuk!en woensdag is mn vrije dag, dus lekker handig
Omdat fIoortje precies goed aanvoelt dat dit niet een V&A topic is voor doeken.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:31 schreef mrien het volgende:
Ik vind die active mom carrier er ook leuk uitzien op de plaatjes Deepfreeze! Heb je al foto's gemaakt? Ben erg benieuwd namelijk!
Hee Deepfreeze, er zit een blond engeltje op je rugquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:50 schreef Deepfreeze het volgende:
Zoals beloofd:
[..]
[ afbeelding ]
Zonet ook nog even de stad in geweest. Toen zat hij een stukje hoger, en kon Chris over mijn schouder meekijken.
Als is het natuurlijk geen echte draagdoek, maar heeft iemand hier nog een goede tip om zo'n SSC goed glad over de rug te krijgen. Er blijft nu af en toe nog een paar ribbels stof onder Chris zijn billen, terwijl dat eigenlijk glad zou moeten zijn en op de rug wat hoger. Iemand een idee? Of gewoon weer opnieuw proberen (zoals nu)
Bedoelde je deze?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:52 schreef chacama het volgende:
Wel jammer dat je de achterkant niet te zien krijgt. En hoe het kindje hangt, ziet er ook niet echt comfi uit, maar voor die tijd misschien wel een hele mooie uitkomst geweest.
@deepfreeze, ziet er goed uit dat blonde kereltje op je rug.
heeft er iemand hier nog een goede link naar een rucksack-knoop voor een korte doek (3,2 mtr). Heb gezocht, maar krijg hem niet gevonden. Dacht dat Webkim er ooit een gepost had.
eigenlijk niet, neequote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:51 schreef owlet het volgende:
hahaha
Zie jij jezelf geen jongetje dragen in Koralle?
hoezo, heb je er een in de aanbieding?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:49 schreef owlet het volgende:
Oh nou, als je dat niet prettig vindt is het toch prima?
Er zijn plenty mooie niet-roze doeken te vindenis een storch leo niets voor jullie?
Thanks!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:23 schreef oeke het volgende:
Tjee Floortje wat een mooie stapel!![]()
Ik begin Indio's steeds mooier te vinden door mijn Ultramarijn en ik wil er nog wel een, maar er is zoveel keus! Pistache is mooi! En Koralle ook.
Die alleronderste Indio is dat een geverfde? Erg mooi ook!
Maar ik mis groen een beetje. Niet je kleur?
Deze keer nieuwe technieken, manieren om workshops en voordrachten te houden, didactiek, manieren om kinderen met down, lage spierspanning en heupdysplasie te dragen, resultaten van nieuwe onderzoeken etc. etc. En ook verdieping en herhaling van de methoden uit de vorige cursus.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:35 schreef cattie het volgende:
Wat doe je in zo'n weekend Webkim? Nieuwe draagtechnieken oefenen, theorie, doekenvoelen?
Daar zijn wij 4 jaar geleden ook geweest. Kan me voorstellen dat het ploeteren is geweest met een buggyquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:32 schreef Noli. het volgende:
* Noli. is weer terug van een weekje Belgische Ardennen/Belgisch Luxemburg..*
Echt.. In de Ardennen is een doek gewoon een must-have!!!
Ik heb veel leuke reacties gekregen bij het kasteel van La Roche en Ardenne. Vrienden van ons liepen verschrikkelijk te ploeteren om een Chicco buggy met kereltje van zeven maanden erin naar boven te krijgen en wat rond te kijken in het kasteel.
Dit is (een stukje van) de toegang naar het kasteel:
[ afbeelding ]
Bij de ingang werden ze al flink gewaarschuwd door meerdere Nederlanders dat het vrij moeilijk te doen is met een buggy. Toen zagen ze Tessel en zei iedereen meteen dat dát toch wel het mooiste en makelijkste is.
(vonden vrienden wat minder leuk commentaar na die tocht naarboven)
Een stel vertelde nog dat ze zelf ook een lange doek hadden en de man zei meteen dat hij nu spijt had dat ze 'm niet mee hadden. Ze gebruikten 'm thuis veel maar hadden er gewoon niet aan gedacht om 'm mee te nemen.
Ik heb overal kunnen kijken in het kasteel. Trappetje op, trappetje af, hellinkje op, hellinkje af.![]()
Zal straks even kijken hoe de foto's zijn.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:04 schreef Noli. het volgende:
Volgens mij had Macka heel lang geleden ook zo'n leuk fotoverslag van een paar verschillende SSC's bovenop elkaar?
Mackaaaaaaaaaaa..... Waar ben je? Jij hebt Yamo's (duh) en jouw lief heeft een Ergo toch, heb je dan heel toevallig ook ergens een Manduca liggen?
Jaquote:
Als ik vanuit de modjes even in mag haken, mag het idd hier wel een tandje minder qua handel enzo. Verder gaat het hier zelden of nooit off-topic, want het gaat altijd alleen maar over dragen en/of -doeken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:09 schreef cattie het volgende:
Indiaas tafellaken![]()
![]()
Macka, jouw punt begrijp ik wel, het gaat jou alleen om de verkoop. Ik had het idee dat het mensen irriteerde dat we het over nieuwe limited editions hebben en onze nieuwe aankopen e.d.
Heb je nog een paar honderd topics?quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:25 schreef Brighteyes het volgende:
Maar verder... leef je vooral uit op alle nieuwe kleuren, stijlen, draagmethodes etc. etc. Dat is echt het probleem niet Cattie.
En anderen natuurlijk, maar ik reageer even op jou omdat jij specifiek aan geeft de opmerkingen jammer te vinden.
Wel wat? Wat dacht je van de spreekwoordelijke druppel?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:46 schreef cattie het volgende:
Ik moet zeggen dat dit soort opmerkingen mijn lol in het hier posten wel wat wegneemt.
Mijn punt was trouwens precies hetzelfde. Nieuwe doeken praat is altijd leuk, ik had het over dat geleur met die zooi. En Reinhilde, jij kan echt niet meer hoorquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:09 schreef cattie het volgende:
Indiaas tafellaken![]()
![]()
Macka, jouw punt begrijp ik wel, het gaat jou alleen om de verkoop. Ik had het idee dat het mensen irriteerde dat we het over nieuwe limited editions hebben en onze nieuwe aankopen e.d.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:10 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Mijn punt was trouwens precies hetzelfde. Nieuwe doeken praat is altijd leuk, ik had het over dat geleur met die zooi. En Reinhilde, jij kan echt niet meer hoor. Hier lopen huilen dat je niks mag verkopen terwijl er gisteren nog een waarschuwing stond dat het in het V&A topic moest. Misschien moet je gewoon een keer kopen wat je leuk vind, dan hoef je er ook niet steeds vanaf
.
Nou zeg? Volgens mij was mijn opmerking van de week aardig subtiel, en ook wat ik nu net zei was volgens mij heel normaal en al helemaal niet eens per se op jou gericht, dus ik snap eig. niet waarom je nu iig richting mij zo vreselijk gepikeerd reageert...quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:20 schreef fIoortje het volgende:
[..]
Goh, jeetje Kim, wat vervelend dat je je zo ergert meid, kusje kroel![]()
![]()
![]()
Zoals je hebt kunnen zien staat het ook te koop in een spoiler. En heb ik vanmiddag vermeld dat lieve kleine Morris voortaan een nieuwe doek heeft. En er stond, ja stond, dat mn andere doek nog te koop is. Oe!![]()
Er is inderdaad een hoop veranderd. En zeker niet ten goede. Maar don't worry, KIm, BE, ik zal niet meer de regeltjes overtreden en het wagen een doek te koop te zetten in dit topic!![]()
En welke doeken ik koop en eventueel weer verkoop, echt, waar maak je je druk om! Ga iets nuttigs doen zou ik zeggen.
''
Ok. Kan gebeuren.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:40 schreef fIoortje het volgende:
Kim wat ben je toch hilarisch![]()
BE, sorry dat ik je erbij zette, dat was niet fair.
Ik heb enorm en intens genoten. Nog even dat ene speciale momentje gekoesterd. Zo'n lief klein koppie tegen je borst met die kleine handjes tegen je aan en die rust. En dat je dan nog net even dat kusje op zo'n koppie mag geven..... uhmmmmmmmmm ja......... ik rammelde met een hele grote R.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:56 schreef fIoortje het volgende:
Oh Chacama wat heerlijk!![]()
Ik zou er keihard van gaan rammelen!![]()
BE, zand erover.
Ik heb wederzijds genoten. Wat kan iemand uit zijn straat gaan om een opmerking op een forum zeg. Kusje erop dan maar?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:40 schreef fIoortje het volgende:
Kim wat ben je toch hilarisch![]()
BE, sorry dat ik je erbij zette, dat was niet fair.
* Brighteyes houdt zich aanbevolen...quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:02 schreef Webkim het volgende:
Ik heb afgelopen weekend een erg fijne manier geleerd om een rekbare doek te knopen. Zal deze week eens kijken of ik er een filmpje/foto's van kan bakken. Leuk voor de kleinebabymama's hier.
lekker!quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:04 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb wederzijds genoten. Wat kan iemand uit zijn straat gaan om een opmerking op een forum zeg. Kusje erop dan maar?,
Nee. Er zijn trucjes om een rekbare doek heel mooi strak te krijgen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:42 schreef seilram het volgende:
Webkim, ik ben wel benieuwd naar dat filmpje!
Ik heb Joep nu in de binana in een FWCC, maar bij zijn hoofdje krijg ik het maar niet strak genoeg. Ik hou dus nu nog met een hand zijn hoofdje een beetje vast. Maar klopt het dat ik dan beter een niet rekbare doek kan gaan aanschaffen?
Oeh, ik schrok toen ik dit las! Wat snel uitverkocht zeg! En nu hoop ik maar dat alles goed is gegaan met de betaling enzo... Ik ben zo benieuwd!quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:55 schreef Noli. het volgende:
Er stond toch laatst een nieuwe Millefiori bij de Kapok afdeling van Didymos?
Nu niet meer.
Was het een foutje van Didymos of zou ie nu al uitverkocht zijn?
die draagmethode heb ik lang gebruikt, maar de buitenband deed ik dan tot selene's schouders. als ze wilde slapen trok ik dan een van de schuine banden wat hoger. echt over het kopje lijkt me dan weer niet fijn. maar wellicht die baby wel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:09 schreef texelonia het volgende:
Hmm dat klinkt als de standaard knoop voor rekbare doeken, waarbij het kind in de schuine banden ligt en waarna de horizontale band er overheen getrokken wordt. Maar dan is die horizontale band wel flink te hoog getrokken. Heel apart...
Ik heb nog nooit iemand aangesproken in zo'n geval. Ik voel me er ook nog niet ervaren genoeg voor, en daarnaast vraag ik me af of mensen erop zitten te wachten dat ik me ermee ga bemoeien![]()
Het ligt ook een beetje aan de situatie denk ik. Als je al oogcontact hebt en elkaar toelacht zo van "goh wat leuk een andere drager in het wild" dan is het al anders dan dat diegene jou helemaal niet heeft gezien en je diegene de hele winkel achtervolgt om te vertellen dat hij/zij het helemaal verkeerd doet
Ik vind hem echt wel op de stein uitvoering lijken! Maar ik had altijd al een voorliefde voor Millefiori'squote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:30 schreef texelonia het volgende:
De eerste Millie Kapok actie pics op SuT!
Toch echt meer grijs/zilver dan blauw
Wat heb jij toch een lieve mama....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:33 schreef MamsX het volgende:
ja maar het is echt een heleboel. en nu red ik de FWCC dus niet goed meer met mijn pfau (ja ik kan in de punten knopen maar dat wil ik nietmaar om nu in de zomer met een zara van 4,7 te knopen..
Mijn mama zei al dan koop je toch een doek met linnen
Was ie nog nooit gewassen? Doeken krimpen meestal wat door het wassen, daarom zijn ze ook wat langer. Door ze te gebruiken kunnen ze wel weer iets langer worden, maar niet zo lang als ie voor het wassen was.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:18 schreef MamsX het volgende:
Mijn pfau is heel veel korter nu die uit de was is gekomen![]()
Goed excuus voor een nieuwe doek maat 5quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:33 schreef MamsX het volgende:
ja maar het is echt een heleboel. en nu red ik de FWCC dus niet goed meer met mijn pfau (ja ik kan in de punten knopen maar dat wil ik nietmaar om nu in de zomer met een zara van 4,7 te knopen..
Mijn mama zei al dan koop je toch een doek met linnen
Scilla. Bij Primula lijkt het snel of je een leverkwaal hebt door de oranjige gloed die hij afgeeftquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:43 schreef MamsX het volgende:
Welke zouden jullie kiezen Primula of Scilla?
ooooh!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Scilla. Bij Primula lijkt het snel of je een leverkwaal hebt door de oranjige gloed die hij afgeeft
Het probleem is juist dat ze er níet in zithouding in zitten. Ze hangen op het kruis waardoor er een onnatuurlijke belasting van de heupjes ontstaat.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:20 schreef mikoxx het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de babybjorn draagzak? Ik heb wel eens gehoord dat het niet zo goed is voor kleine babietjes omdat ze er in de zithouding in 'zitten', maar is dat ook echt zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥mama van het liefste jongetje♥
Woon je wel bij mij in de buurt? Dan kan je hier eens op een inloopochtend komen misschien.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:42 schreef mikoxx het volgende:
wij hebben de lodger cotton en die is lekker dun idd. Geen dik fleece, da's zeker te warm nu.
Ik woon helaas niet in Z-H, ook niet in de buurt...
De babybjorn hebben we nog niet idd, en dat gaat hem dus ook echt niet worden. Eerst maar eens de lodgers 'echt' uitproberen dan en evt verder kijken als het niet gaat. Dank!
je mag wel bij ons langskomen hoor, wij wonen in diever. ik ben zeker geen draagdoekconsulent ofzo, wel een actief draagster.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:15 schreef mikoxx het volgende:
hmm... drenthe?
Ik ga vanavond als manlief thuis is maar eens een poging doen met de lodgers voor ik een draagdoek aanschaf. Heb wel even een paar linkjes bekeken uit de op, en dat lijkt me echt wel wat! Dank voor het aanbod floortje, ik pm je zodra t nodig is!
Dat zou ze bij mij niet moeten doenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:42 schreef Ticootje het volgende:
Hier gaat Jen altijd in de winkelwagen.
Bij kleding kopen doe ik haar in de Yamo, lekker makkelijk in en uit. En als ik kleding pas dan kijkt Jen gewoon bij alle andere mensen die in pashokjes staan hoe de kleding staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |