eigenlijk niet, neequote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:51 schreef owlet het volgende:
hahaha
Zie jij jezelf geen jongetje dragen in Koralle?
hoezo, heb je er een in de aanbieding?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:49 schreef owlet het volgende:
Oh nou, als je dat niet prettig vindt is het toch prima?
Er zijn plenty mooie niet-roze doeken te vindenis een storch leo niets voor jullie?
Thanks!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:23 schreef oeke het volgende:
Tjee Floortje wat een mooie stapel!![]()
Ik begin Indio's steeds mooier te vinden door mijn Ultramarijn en ik wil er nog wel een, maar er is zoveel keus! Pistache is mooi! En Koralle ook.
Die alleronderste Indio is dat een geverfde? Erg mooi ook!
Maar ik mis groen een beetje. Niet je kleur?
Deze keer nieuwe technieken, manieren om workshops en voordrachten te houden, didactiek, manieren om kinderen met down, lage spierspanning en heupdysplasie te dragen, resultaten van nieuwe onderzoeken etc. etc. En ook verdieping en herhaling van de methoden uit de vorige cursus.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:35 schreef cattie het volgende:
Wat doe je in zo'n weekend Webkim? Nieuwe draagtechnieken oefenen, theorie, doekenvoelen?
Daar zijn wij 4 jaar geleden ook geweest. Kan me voorstellen dat het ploeteren is geweest met een buggyquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:32 schreef Noli. het volgende:
* Noli. is weer terug van een weekje Belgische Ardennen/Belgisch Luxemburg..*
Echt.. In de Ardennen is een doek gewoon een must-have!!!
Ik heb veel leuke reacties gekregen bij het kasteel van La Roche en Ardenne. Vrienden van ons liepen verschrikkelijk te ploeteren om een Chicco buggy met kereltje van zeven maanden erin naar boven te krijgen en wat rond te kijken in het kasteel.
Dit is (een stukje van) de toegang naar het kasteel:
[ afbeelding ]
Bij de ingang werden ze al flink gewaarschuwd door meerdere Nederlanders dat het vrij moeilijk te doen is met een buggy. Toen zagen ze Tessel en zei iedereen meteen dat dát toch wel het mooiste en makelijkste is.
(vonden vrienden wat minder leuk commentaar na die tocht naarboven)
Een stel vertelde nog dat ze zelf ook een lange doek hadden en de man zei meteen dat hij nu spijt had dat ze 'm niet mee hadden. Ze gebruikten 'm thuis veel maar hadden er gewoon niet aan gedacht om 'm mee te nemen.
Ik heb overal kunnen kijken in het kasteel. Trappetje op, trappetje af, hellinkje op, hellinkje af.![]()
Zal straks even kijken hoe de foto's zijn.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:04 schreef Noli. het volgende:
Volgens mij had Macka heel lang geleden ook zo'n leuk fotoverslag van een paar verschillende SSC's bovenop elkaar?
Mackaaaaaaaaaaa..... Waar ben je? Jij hebt Yamo's (duh) en jouw lief heeft een Ergo toch, heb je dan heel toevallig ook ergens een Manduca liggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |