abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 augustus 2009 @ 22:56:10 #151
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_71551314
Hmmm...
Volgende week ben ik jarig en ik wil er eigenlijk wel een SSC bij.

Nu het volgende probleem.. Ik vind die nieuwe (erg roze) Ergo eigenlijk best leuk en bij Ergo krijg je er nu een zelfde in poppenversie bij. Nou mompelde M. ineens tussen neus en lippen door dat hij zoiets wél eens zou willen proberen.
Mocht hij het wel wat vinden dan denk ik dat een wat meer 'unisex' versie leuker is. Toch? De HeartRose is wel érg roze namelijk.

De Ergo Blue/Starburst vind ik ook wel cool maar is iets duurder.

Ik meen te herinneren dat Yamo en Ergo wel aardig vergelijkbaar waren?? Maar van Yamo vind/vond ik eigenlijk alleen de MoccaStreaks mooi.

En dan is er nog de Manduca.

Ik heb laatst bij iemand van de 'buren' de OliveGrove in het echt gezien. Ik heb 'm wel even in de handen gehad maar durfde niet te vragen om 'm te proberen (er vanuitgaande dat M. het toch niks zou vinden en ik me met doeken wel redde)

Iemand nog wijze raad over SSC's?? Over de Manduca hoor ik wisselende verhalen (maar die hoor ik ook wel over bijvoorbeeld de Ergo)

Nou ja, ik pieker nog even verder.. Ik heb iig nog een week.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_71551637
Ik wil al heel lang heel graag de Yamo carrier Blue Flower.. alleen ik ben zo bang dat die stof gaat vangen aangezien ik zo dol ben op doeken Maar kan je helaas niet helpen
pi_71551707
Ik heb geen ervaring met een SSC, maar zit er wel hard over te denken om in de (nabije) toekomst zoiets aan te schaffen (als ik lief zover krijg... of niet natuurlijk...).
Dus ik lees geïnteresseerd mee!
Fake it till you make it...
pi_71551900
Ik kan maar een ding zeggen: altijd passen! Alle merken die je hierboven noemt zijn goed en hun geld waard, maar het is zo afhankelijk van je postuur, de lengte en de breedte van je bovenlijf hoe -ie zit en of -ie voor jou optimaal te verstellen is. Misschien eens naar een inloop bij iemand die meerdere merken ssc's verkoopt (sling-o-mama?)?
Hardloper.
IG @webkim
pi_71556379
Noli, Ik heb de medley van P_iglet geprobeerd, en heb nu zelf een "active mom carrier" (foto staat wel eerder, komt van lilababy.nl).
Die medley was meer geschikt voor kleinere kindjes. Voor Chris zat er eigenlijk al te weinig stof op de rug (hij zat wel goed, maar hij kon naar achteren hangen). Ook was die dikker gevoerd.
De AMC die ik nu heb is een vrij dunne SSC, met geen of weinig voering.
Ook zit het rugstuk hoger. Als hij goed zit, wel tot zijn oksels, en dan heb je nog 10-15 cm als slaapkapje.
Qua gordels maakt het niet zoveel uit. Ze hebben allebei gevulde schouder en heupbanden. Alleen het dragen met de AMC is dus fijner, omdat Chris goed tegen me aan zit geplakt
  maandag 3 augustus 2009 @ 12:04:06 #156
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_71560484
Volgens mij had Macka heel lang geleden ook zo'n leuk fotoverslag van een paar verschillende SSC's bovenop elkaar?

Mackaaaaaaaaaaa..... Waar ben je? Jij hebt Yamo's (duh) en jouw lief heeft een Ergo toch, heb je dan heel toevallig ook ergens een Manduca liggen?
Maxi, Midi & Mini
  † In Memoriam † maandag 3 augustus 2009 @ 13:14:21 #157
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_71562340
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 12:04 schreef Noli. het volgende:
Volgens mij had Macka heel lang geleden ook zo'n leuk fotoverslag van een paar verschillende SSC's bovenop elkaar?

Mackaaaaaaaaaaa..... Waar ben je? Jij hebt Yamo's (duh) en jouw lief heeft een Ergo toch, heb je dan heel toevallig ook ergens een Manduca liggen?

Hier ben ik... net terug uit de Friese Wouden

Linkjes:
- 26 ssc's vergeleken op The Babywearer
- spreadsheet met ssc maten

En ja, ik heb toevallig een Manduca Voor de consultancy.
Die Manduca heb ik er bij omdat hij zo enorm verstelbaar is. Hij kan vanaf heel klein tot kleuter meegroeien met het kind, en kan precies aan het lijf van de dragende worden aangepast. Het verstelllen gaat helaas niet makkelijk, dus de kracht van de Manduca is gelijk z'n zwakte. Even snel aanschieten en verstellen nadat een ander 'm gebruikt heeft zit er niet echt in.
Yamo en Ergo zijn uitwisselbaarder, en die gebruiken wij privé dus liever. En we gebruiken ook wel eens elkaars ssc als het zo uitkomt, al hebben we allebei een duidelijke favoriet vanwege de pasvorm.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † maandag 3 augustus 2009 @ 13:39:10 #158
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_71562982
Even voor de duidelijkheid: Ik vind de Manduca op zich echt een goede drager. En het verstelbare is ook heel heel prettig in bijzondere situaties, als de dragende of de gedragene bijvoorbeeld een fysieke afwijking heeft.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_71564195
Jim Jade heeft een heel fijn nieuw huisje gevonden en mag voortaan een lief klein babytje vervoeren: Morris!

-bah-

[ Bericht 35% gewijzigd door fIoortje op 03-08-2009 19:09:18 ]
♥mama van het liefste jongetje♥
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:53:27 #160
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_71566498
Oeh die spreadsheet!
En ik zie meteen dat Manduca dan eigenlijk al afvalt.. Ergo en Yamo's Weight Limit is 90lbs en 5yrs. Manduca gaat 'maar' tot 40lbs. Wanneer het nodig is zouden we Hanne dus ook nog makkelijk in de Ergo en Yamo kunnen dragen en in de Manduca helaas dus niet.

Macka, ik geloof dat lief nog een dagje Madurodam, strand en Euromast of iets in die richting wou doen. Dat móet toch haast wel te combineren zijn? Ik zal het ier in de overleg gooien.
En je was hier wel héél dichtbij!
Maxi, Midi & Mini
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:59:08 #161
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_71566623
Kan iemand alstublieft even de Lavender van Floortje kopen!

* Noli. doet net of ze 'm niet meer ziet..

(hoe graag ik ook zou willen.. ik heb nu 3 4.7's en hoef er echt, echt ,echt niet nóg een)
Maxi, Midi & Mini
pi_71566737
Noli, ik ben Lavender nu voor de 1e keer aan het wassen om 'm lekker op te fluffen! Weet je wel hoe heerlijk T. in Lavender zou zitten? Do you picture it?

maandag 3 augustus 2009 @ 16:06:49 #163
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_71566844

Grrrrrrrr.. Je weet hoeveel ik tussen Zara Lavender en Jade Mauve heb getwijfeld he?
Voordat ik Jade bij toeval te koop tegen kwam bij 'de buren'.

* Noli. kwakt laptop aan de kant en gaat maar snel de was doen die nog moest..
Maxi, Midi & Mini
pi_71566895
Ja maar Noli een zara is zooooooooooooooooooooooooooooooo fijn
  maandag 3 augustus 2009 @ 16:12:45 #165
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_71567002
* Noli. ipv lalalalala er een matra in gooit...

Ik heb Jade Mauve, ik heb Jade Mauve, ik heb Jade Mauve, ik heb Jade Mauve, ik heb Jade Mauve,
ik heb Jade Mauve, ik heb Jade Mauve, ik heb Jade Mauve, ik heb Jade Mauve, ik heb Jade Mauve,
ik heb Jade Mauve, ik heb Jade Mauve, ik heb Jade Mauve, ik heb Jade Mauve, ik heb Jade Mauve,
ik heb Jade Mauve, ik heb Jade Mauve, ik heb Jade Mauve, ik heb Jade Mauve, ik heb Jade Mauve...

Maxi, Midi & Mini
pi_71567175
Ja maar een Jade is heus heel anders!!!!
pi_71567412
inderdaad!
  maandag 3 augustus 2009 @ 16:35:17 #168
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_71567564
Het lijkt hier "dat andere forum" wel .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 3 augustus 2009 @ 16:55:04 #169
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_71568127
Er stond toch laatst een nieuwe Millefiori bij de Kapok afdeling van Didymos?

Nu niet meer.
Was het een foutje van Didymos of zou ie nu al uitverkocht zijn?
Maxi, Midi & Mini
pi_71568271
Hij staat er inderdaad niet meer bij.. Op die plaats staat nu Indio kupfer/graphit.
pi_71568411
Uitverkocht dan! Jammer zeg, ik was aan het twijfelen. Ik ben erg benieuwd naar de draagkracht van kapok, en natuurlijk naar hoe het aanvoelt! Gelukkig heeft Oeke er een besteld, kan ze verslag doen!
Ik vind die groene kapok echt-echt-echt niet mooi. Maar er zullen wellicht nog andere modellen/kleuren met kapok komen!
  maandag 3 augustus 2009 @ 17:10:14 #172
108648 cattie
lieve moeder
pi_71568480
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:35 schreef k_i_m het volgende:
Het lijkt hier "dat andere forum" wel .
Gezellig he?
  maandag 3 augustus 2009 @ 17:10:44 #173
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_71568493
Ze komen vast ook nog wel bij Nederlandse webshops
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 3 augustus 2009 @ 17:13:48 #174
108648 cattie
lieve moeder
pi_71568571
Of op de sonderpreise pagina. Er zijn trouwens ook weer cashmere didymos doeken te koop!
  maandag 3 augustus 2009 @ 17:15:42 #175
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_71568622
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:10 schreef cattie het volgende:

[..]

Gezellig he?
.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')