quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:04 schreef Noli. het volgende:
Volgens mij had Macka heel lang geleden ook zo'n leuk fotoverslag van een paar verschillende SSC's bovenop elkaar?
Mackaaaaaaaaaaa..... Waar ben je? Jij hebt Yamo's (duh) en jouw lief heeft een Ergo toch, heb je dan heel toevallig ook ergens een Manduca liggen?
Jaquote:
Als ik vanuit de modjes even in mag haken, mag het idd hier wel een tandje minder qua handel enzo. Verder gaat het hier zelden of nooit off-topic, want het gaat altijd alleen maar over dragen en/of -doeken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:09 schreef cattie het volgende:
Indiaas tafellaken![]()
![]()
Macka, jouw punt begrijp ik wel, het gaat jou alleen om de verkoop. Ik had het idee dat het mensen irriteerde dat we het over nieuwe limited editions hebben en onze nieuwe aankopen e.d.
Heb je nog een paar honderd topics?quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:25 schreef Brighteyes het volgende:
Maar verder... leef je vooral uit op alle nieuwe kleuren, stijlen, draagmethodes etc. etc. Dat is echt het probleem niet Cattie.
En anderen natuurlijk, maar ik reageer even op jou omdat jij specifiek aan geeft de opmerkingen jammer te vinden.
Wel wat? Wat dacht je van de spreekwoordelijke druppel?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:46 schreef cattie het volgende:
Ik moet zeggen dat dit soort opmerkingen mijn lol in het hier posten wel wat wegneemt.
Mijn punt was trouwens precies hetzelfde. Nieuwe doeken praat is altijd leuk, ik had het over dat geleur met die zooi. En Reinhilde, jij kan echt niet meer hoorquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:09 schreef cattie het volgende:
Indiaas tafellaken![]()
![]()
Macka, jouw punt begrijp ik wel, het gaat jou alleen om de verkoop. Ik had het idee dat het mensen irriteerde dat we het over nieuwe limited editions hebben en onze nieuwe aankopen e.d.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:10 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Mijn punt was trouwens precies hetzelfde. Nieuwe doeken praat is altijd leuk, ik had het over dat geleur met die zooi. En Reinhilde, jij kan echt niet meer hoor. Hier lopen huilen dat je niks mag verkopen terwijl er gisteren nog een waarschuwing stond dat het in het V&A topic moest. Misschien moet je gewoon een keer kopen wat je leuk vind, dan hoef je er ook niet steeds vanaf
.
Nou zeg? Volgens mij was mijn opmerking van de week aardig subtiel, en ook wat ik nu net zei was volgens mij heel normaal en al helemaal niet eens per se op jou gericht, dus ik snap eig. niet waarom je nu iig richting mij zo vreselijk gepikeerd reageert...quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:20 schreef fIoortje het volgende:
[..]
Goh, jeetje Kim, wat vervelend dat je je zo ergert meid, kusje kroel![]()
![]()
![]()
Zoals je hebt kunnen zien staat het ook te koop in een spoiler. En heb ik vanmiddag vermeld dat lieve kleine Morris voortaan een nieuwe doek heeft. En er stond, ja stond, dat mn andere doek nog te koop is. Oe!![]()
Er is inderdaad een hoop veranderd. En zeker niet ten goede. Maar don't worry, KIm, BE, ik zal niet meer de regeltjes overtreden en het wagen een doek te koop te zetten in dit topic!![]()
En welke doeken ik koop en eventueel weer verkoop, echt, waar maak je je druk om! Ga iets nuttigs doen zou ik zeggen.
''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |