Ik heb ruzie met Zara

Vanochtend weer een SHBC geprobeerd, maar Hannah werkte niet echt mee en toen ze eenmaal zat werden na een paar minuten haar voetjes blauw?

Dus dan maar de kinderwagen... Na kort wandelingetje ergerde ik me alweer dood aan de wagen, dus toch weer Zara geprobeerd, gewoon maar een FWCC dit keer. Maar Hannah werkte weer niet mee en ik kreeg de doek gewoon echt niet goed. Dus wéér die stomme kinderwagen

Vanavond toch wéér Zara geprobeerd (onder het mom, de aanhouder wint...), weer een FWCC. En het zat voor geen meter, maar ik weigerde om wéér de kinderwagen te pakken

Dus met een slechte FWCC op pad, zat al veel te los in het nekje, maar ik kreeg het echt niet strakker, het sneed al in mijn oksels wat ik nu nog voel... Natuurlijk zakte het alleen nog maar meer uit met lopen en het verbaast me dat Hannah geen kik heeft gegeven want kan me niet voorstellen dat ze lekker zat...

Dus nu vind ik Zara echt even niet lief meer! En ik snap nog steeds niet waar het mis gaat...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©DumboWhile we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.