Scilla. Bij Primula lijkt het snel of je een leverkwaal hebt door de oranjige gloed die hij afgeeftquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:43 schreef MamsX het volgende:
Welke zouden jullie kiezen Primula of Scilla?
ooooh!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Scilla. Bij Primula lijkt het snel of je een leverkwaal hebt door de oranjige gloed die hij afgeeft
Het probleem is juist dat ze er níet in zithouding in zitten. Ze hangen op het kruis waardoor er een onnatuurlijke belasting van de heupjes ontstaat.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:20 schreef mikoxx het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de babybjorn draagzak? Ik heb wel eens gehoord dat het niet zo goed is voor kleine babietjes omdat ze er in de zithouding in 'zitten', maar is dat ook echt zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥mama van het liefste jongetje♥
Woon je wel bij mij in de buurt? Dan kan je hier eens op een inloopochtend komen misschien.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:42 schreef mikoxx het volgende:
wij hebben de lodger cotton en die is lekker dun idd. Geen dik fleece, da's zeker te warm nu.
Ik woon helaas niet in Z-H, ook niet in de buurt...
De babybjorn hebben we nog niet idd, en dat gaat hem dus ook echt niet worden. Eerst maar eens de lodgers 'echt' uitproberen dan en evt verder kijken als het niet gaat. Dank!
je mag wel bij ons langskomen hoor, wij wonen in diever. ik ben zeker geen draagdoekconsulent ofzo, wel een actief draagster.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:15 schreef mikoxx het volgende:
hmm... drenthe?
Ik ga vanavond als manlief thuis is maar eens een poging doen met de lodgers voor ik een draagdoek aanschaf. Heb wel even een paar linkjes bekeken uit de op, en dat lijkt me echt wel wat! Dank voor het aanbod floortje, ik pm je zodra t nodig is!
Dat zou ze bij mij niet moeten doenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:42 schreef Ticootje het volgende:
Hier gaat Jen altijd in de winkelwagen.
Bij kleding kopen doe ik haar in de Yamo, lekker makkelijk in en uit. En als ik kleding pas dan kijkt Jen gewoon bij alle andere mensen die in pashokjes staan hoe de kleding staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |