Ok. Kan gebeuren.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:40 schreef fIoortje het volgende:
Kim wat ben je toch hilarisch![]()
BE, sorry dat ik je erbij zette, dat was niet fair.
Ik heb enorm en intens genoten. Nog even dat ene speciale momentje gekoesterd. Zo'n lief klein koppie tegen je borst met die kleine handjes tegen je aan en die rust. En dat je dan nog net even dat kusje op zo'n koppie mag geven..... uhmmmmmmmmm ja......... ik rammelde met een hele grote R.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:56 schreef fIoortje het volgende:
Oh Chacama wat heerlijk!![]()
Ik zou er keihard van gaan rammelen!![]()
BE, zand erover.
Ik heb wederzijds genoten. Wat kan iemand uit zijn straat gaan om een opmerking op een forum zeg. Kusje erop dan maar?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:40 schreef fIoortje het volgende:
Kim wat ben je toch hilarisch![]()
BE, sorry dat ik je erbij zette, dat was niet fair.
* Brighteyes houdt zich aanbevolen...quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:02 schreef Webkim het volgende:
Ik heb afgelopen weekend een erg fijne manier geleerd om een rekbare doek te knopen. Zal deze week eens kijken of ik er een filmpje/foto's van kan bakken. Leuk voor de kleinebabymama's hier.
lekker!quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:04 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb wederzijds genoten. Wat kan iemand uit zijn straat gaan om een opmerking op een forum zeg. Kusje erop dan maar?,
Nee. Er zijn trucjes om een rekbare doek heel mooi strak te krijgen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:42 schreef seilram het volgende:
Webkim, ik ben wel benieuwd naar dat filmpje!
Ik heb Joep nu in de binana in een FWCC, maar bij zijn hoofdje krijg ik het maar niet strak genoeg. Ik hou dus nu nog met een hand zijn hoofdje een beetje vast. Maar klopt het dat ik dan beter een niet rekbare doek kan gaan aanschaffen?
Oeh, ik schrok toen ik dit las! Wat snel uitverkocht zeg! En nu hoop ik maar dat alles goed is gegaan met de betaling enzo... Ik ben zo benieuwd!quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:55 schreef Noli. het volgende:
Er stond toch laatst een nieuwe Millefiori bij de Kapok afdeling van Didymos?
Nu niet meer.
Was het een foutje van Didymos of zou ie nu al uitverkocht zijn?
die draagmethode heb ik lang gebruikt, maar de buitenband deed ik dan tot selene's schouders. als ze wilde slapen trok ik dan een van de schuine banden wat hoger. echt over het kopje lijkt me dan weer niet fijn. maar wellicht die baby wel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:09 schreef texelonia het volgende:
Hmm dat klinkt als de standaard knoop voor rekbare doeken, waarbij het kind in de schuine banden ligt en waarna de horizontale band er overheen getrokken wordt. Maar dan is die horizontale band wel flink te hoog getrokken. Heel apart...
Ik heb nog nooit iemand aangesproken in zo'n geval. Ik voel me er ook nog niet ervaren genoeg voor, en daarnaast vraag ik me af of mensen erop zitten te wachten dat ik me ermee ga bemoeien![]()
Het ligt ook een beetje aan de situatie denk ik. Als je al oogcontact hebt en elkaar toelacht zo van "goh wat leuk een andere drager in het wild" dan is het al anders dan dat diegene jou helemaal niet heeft gezien en je diegene de hele winkel achtervolgt om te vertellen dat hij/zij het helemaal verkeerd doet
Ik vind hem echt wel op de stein uitvoering lijken! Maar ik had altijd al een voorliefde voor Millefiori'squote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:30 schreef texelonia het volgende:
De eerste Millie Kapok actie pics op SuT!
Toch echt meer grijs/zilver dan blauw
Wat heb jij toch een lieve mama....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:33 schreef MamsX het volgende:
ja maar het is echt een heleboel. en nu red ik de FWCC dus niet goed meer met mijn pfau (ja ik kan in de punten knopen maar dat wil ik nietmaar om nu in de zomer met een zara van 4,7 te knopen..
Mijn mama zei al dan koop je toch een doek met linnen
Was ie nog nooit gewassen? Doeken krimpen meestal wat door het wassen, daarom zijn ze ook wat langer. Door ze te gebruiken kunnen ze wel weer iets langer worden, maar niet zo lang als ie voor het wassen was.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:18 schreef MamsX het volgende:
Mijn pfau is heel veel korter nu die uit de was is gekomen![]()
Goed excuus voor een nieuwe doek maat 5quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:33 schreef MamsX het volgende:
ja maar het is echt een heleboel. en nu red ik de FWCC dus niet goed meer met mijn pfau (ja ik kan in de punten knopen maar dat wil ik nietmaar om nu in de zomer met een zara van 4,7 te knopen..
Mijn mama zei al dan koop je toch een doek met linnen
Scilla. Bij Primula lijkt het snel of je een leverkwaal hebt door de oranjige gloed die hij afgeeftquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:43 schreef MamsX het volgende:
Welke zouden jullie kiezen Primula of Scilla?
ooooh!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Scilla. Bij Primula lijkt het snel of je een leverkwaal hebt door de oranjige gloed die hij afgeeft
Het probleem is juist dat ze er níet in zithouding in zitten. Ze hangen op het kruis waardoor er een onnatuurlijke belasting van de heupjes ontstaat.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:20 schreef mikoxx het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de babybjorn draagzak? Ik heb wel eens gehoord dat het niet zo goed is voor kleine babietjes omdat ze er in de zithouding in 'zitten', maar is dat ook echt zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥mama van het liefste jongetje♥
Woon je wel bij mij in de buurt? Dan kan je hier eens op een inloopochtend komen misschien.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:42 schreef mikoxx het volgende:
wij hebben de lodger cotton en die is lekker dun idd. Geen dik fleece, da's zeker te warm nu.
Ik woon helaas niet in Z-H, ook niet in de buurt...
De babybjorn hebben we nog niet idd, en dat gaat hem dus ook echt niet worden. Eerst maar eens de lodgers 'echt' uitproberen dan en evt verder kijken als het niet gaat. Dank!
je mag wel bij ons langskomen hoor, wij wonen in diever. ik ben zeker geen draagdoekconsulent ofzo, wel een actief draagster.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:15 schreef mikoxx het volgende:
hmm... drenthe?
Ik ga vanavond als manlief thuis is maar eens een poging doen met de lodgers voor ik een draagdoek aanschaf. Heb wel even een paar linkjes bekeken uit de op, en dat lijkt me echt wel wat! Dank voor het aanbod floortje, ik pm je zodra t nodig is!
Dat zou ze bij mij niet moeten doenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:42 schreef Ticootje het volgende:
Hier gaat Jen altijd in de winkelwagen.
Bij kleding kopen doe ik haar in de Yamo, lekker makkelijk in en uit. En als ik kleding pas dan kijkt Jen gewoon bij alle andere mensen die in pashokjes staan hoe de kleding staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |