De rucksack vond ik tot een paar weken geleden echt een lastige knoop, hij zat nooit goed. Het onthouden hoe het moet was daarbij niet het probleem, dat is vrij simpel. Maar om het echt comfortabel en goed te laten zitten, dat lukte me maar niet. Dat gaat dus pas een paar weken goed en dan is het echt een heerlijke knoop. Maar misschien heeft dat er ook mee te maken dat mijn jongste niet meer zo'n klein baby'tje is (ze is nu 14 mnd).quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:10 schreef texelonia het volgende:
Graag owlet!
Ik zag bij de buren veel de rucksack gebruikt worden bij kleinere babies ook, en het leek me een simpelere knoop om mee te beginnen. De SHBC was ik bang dat ik in de war zou raken welk stuk over de schouder en welk stuk onder de schouder moest enzow
Is dicht bij jou, toch Vicky? Misschien wel leuk om tips te krijgen!, Fijn dat Tess het zo lekker in de draagdoek heeft. En die Mokka staat jullie ook mooi!quote:Op maandag 27 juli 2009 18:58 schreef Macka66 het volgende:
En voor iedereen die zich afvraagt wat er woensdag is en of ze iets gemist hebben: er komen woensochtend een aantal dragende moeders uit Den Haag e.o.bij elkaar. Het is een initiatief dat niet gelieerd is aan een forum (of winkel), maar er zitten ook OUD'ers bij. Als je er ook bij wilt zijn, stuur dan een PM'metje aan owlet, FIoortje of mij voor de verdere gegevens.
Zal ik nog even nadrukkelijk melden dat ook nieuwelingen welkom zijn!
^quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:25 schreef texelonia het volgende:
Owlet met die doek vastklemmen tussen haar knieholtes en de doek die onder haar beentjes door kruist, bedoel je dat zoals in dit filmpje (alleen dan met de beentjes buiten de doek):
ligt eraan waar het is en hoelaat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |