abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71363240
Ik weet eigenlijk niet of ik wel strak genoeg knoop... ik ga het vanmiddag even proberen of het strakker kan en of ik dan minder last heb.
Thanx Cattie voor het linkje naar die tabel, handig!

En ik heb ook een filmpje gevonden waarin kreuzwiege word voorgedaan, dat lijkt me ook wel prettig voor Graeme, dan kan ie wat meer liggen. Leuk voor de afwisseling
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_71363287
davinia, d&v.
♥mama van het liefste jongetje♥
pi_71366158
quote:
Op maandag 27 juli 2009 13:23 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

ik heb een shorty in de aanbieding
wel lichtblauw, kweenie of je date rg vind voor je dochter?

macka sterkte met je rug!

floortje, welke buren? d&v of babybij?
Tobi vind ik best mooi hoor, maar niet helemaal voor mij
Ik heb gisteren de Ellaroo Christiane overgenomen van floortje (een 3,7). Had wel aan je Tobi gedacht hoor
  † In Memoriam † maandag 27 juli 2009 @ 15:22:24 #254
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_71367026
Nautilus foto's, met andere camera en fotobewerkingsprogramma en locatie dan gewoonlijk wegens computercrash

Voor het wassen, in de doos en het patroon:

klikbaar

Na het wassen, pluizende oranje katoen over de hele doek en zichtbare vouw:

Qua ontwerp een van de mooiste Didy's naar mijn smaak, kwalitatief minder geweldig.
De oranje katoen pluist al na een wasbeurt (in de machine, met azijn, op lage temperatuur, korte cyclus en geen centrifugeerbeurt). Door het pluizen zal de doek iig wel lekker snel zacht worden. Het zichtbaar zijn van vouwen heeft o.a. te maken met de contrasterende kleuren van de doek en is iets wat bij meer van de dunne Didy's uit de afgelopen tijd schijnt voor te komen. Nautilus lijkt me geen peuterdoek, dus als ik weer kan dragen zal ik 'm eerst uitproberen met Maja. Maar dat duurt nog wel even.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_71367121
Ik vind em wel mooi hoor, dat patroon, Macka
Berterschap met je rug
Fake it till you make it...
pi_71367217
Wat mij opviel op die draagfoto waar je naar verwees (op die duitse site), was dat het patroon veel groter was dan ik had gedacht. En ook heel jammer dat de kwaliteit dan toch lijkt tegen te vallen (of begrijp ik je nu verkeerd?)
In ieder geval leuk dat je het allemaal zo uitgebreid beschrijft en meldt Macka, erg leerzaam, dank daarvoor!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  † In Memoriam † maandag 27 juli 2009 @ 15:34:57 #257
141844 Macka66
pi_71367397
quote:
Op maandag 27 juli 2009 13:28 schreef tessie het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of ik wel strak genoeg knoop... ik ga het vanmiddag even proberen of het strakker kan en of ik dan minder last heb.
Thanx Cattie voor het linkje naar die tabel, handig!

En ik heb ook een filmpje gevonden waarin kreuzwiege word voorgedaan, dat lijkt me ook wel prettig voor Graeme, dan kan ie wat meer liggen. Leuk voor de afwisseling
Tessie, je kunt de FWCC knopen zoals in het filmpje in de OP en dan de zijbanden spreiden over de rug. Idd lekker strak knopen (al moet Graeme natuurlijk niet blauw worden ) en vooral hoog genoeg. Je moet Graeme een kus op z'n mooie rooie kruin kunnen geven zonder je hoofd al te diep te buigen.
Ben benieuwd of Graeme liggend in de doek fijn vindt, veel kleintjes hebben er een hekel aan.
(Al heb je er ook van die luie donders bij als Maja, die de eerste drie maanden alleen maar wilde liggen )

[ Bericht 0% gewijzigd door Macka66 op 27-07-2009 15:40:00 ]
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_71368583
Oh wow, ik geloof dat ik nautilus, althans in deze kleur, echt erg mooi vind Kan ik hem woensdag in het echt bewonderen, Macka?

Jammer van die vouw, hopelijk trekt het door gebruik of bij nog een keer wassen weer goed. Dat was in ieder geval wel zo bij mijn Jim Jade, die na even voelen aan het weefsel een heel gat had door opzij geduwde draden
pi_71368627
Ik heb X op mijn rug gedragen ze vond het helemaal leuk eerste keer ook buiten de deur.
Nu ben ik helemaal blij dat ik CGW erbij heb gekocht speciaal voor het rugdragen

Ik geef het liever niet toe maar zo op deze foto's vind ik papaya ook mooier dan gedacht..
pi_71369301
arme macka, wat naar dat je spit hebt. een paar spitting images om je op te vrolijken:

pi_71369425
pi_71369550
OMG cola over het toetsenbord.
  † In Memoriam † maandag 27 juli 2009 @ 16:53:33 #263
141844 Macka66
pi_71369637
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:42 schreef bixister het volgende:
arme macka, wat naar dat je spit hebt. een paar spitting images om je op te vrolijken:
Well, thank you big sister!

en net nu komt Maja ziek van 't KDV en wil bij mama in de doek hangen... ook draagmoeders mogen niet ziekzijn
pi_71369733
hihi, you're welcome! ik zie dat je er al een stuk vrolijker van gaat kijken.

en maja onee he! kies voor dit keer maar een bloempje uit hoor!
  † In Memoriam † maandag 27 juli 2009 @ 17:34:01 #265
141844 Macka66
pi_71370774
Wij zijn vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
en spitsvondig

Ik spit, Maja koorts (en een ijsje), en de timing van de fotograaf... Maar die doek zit zo
Tjsa, ik moest 'm toch even uitproberen. Idd dun, en met wat rek. Een enkellagige draagmethode zoals rucksack of kangaroe zou ik niet doen met een dreumes in Nautilus, maar die fwcc (met teruggeslagen schouders voor de kleur) ging prima voor die paar minuten dat ik er mee overeind kon staan

[ Bericht 1% gewijzigd door Macka66 op 27-07-2009 17:43:03 ]
  maandag 27 juli 2009 @ 17:55:53 #266
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_71371278
Over het reageren op 'newbies', ik denk vaak dat anderen een beter antwoord hebben omdat ik nog maar een paar maanden met dragen bezig ben... En volgens mij valt het best mee, meestal wordt er juist enthousiast gereageerd en geholpen bij vragen van nieuwelingen. En sowieso is het topic soms heel druk en soms heel rustig. Als het druk is zal er wat sneller tussendoor glippen dan als het rustig is. Dat hou je toch.

Macka Nautilus staat jullie prachtig! Ik vind de kleur ook wel heel mooi trouwens.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_71371330
WOw! Macka! Staat jullie geweldig!
  † In Memoriam † maandag 27 juli 2009 @ 18:20:42 #268
141844 Macka66
pi_71371876
quote:
Op maandag 27 juli 2009 17:55 schreef texelonia het volgende:
Over het reageren op 'newbies', ik denk vaak dat anderen een beter antwoord hebben omdat ik nog maar een paar maanden met dragen bezig ben... En volgens mij valt het best mee, meestal wordt er juist enthousiast gereageerd en geholpen bij vragen van nieuwelingen. En sowieso is het topic soms heel druk en soms heel rustig. Als het druk is zal er wat sneller tussendoor glippen dan als het rustig is. Dat hou je toch.

Macka Nautilus staat jullie prachtig! Ik vind de kleur ook wel heel mooi trouwens.
Wbt reageren op newbies, ik voel me soms ook geremd. Juist door mijn (vak)kennis. Waar ik vroeger misschien iets zou roepen doe ik dat nu niet meer omdat ik iets genuanceerder ben geworden. Ook kan ik veel beter adviseren als ik zie wat iemand doet, ipv als ik een beschrijving er van lees. Die is toch vaak gekleurd door wat de schrijver zelf als oorzaak van het probleem ziet. Maar ik ben nog steeds bereid tot antwoorden, ook nog steeds via PM. Al ben ik de laatste weken enigzins afwezig en zevig door omstandigheden.
pi_71372086
Macka ik vind hem jullie zo mooi staan (neem je hem woensdag mee? )
En ik reageer ook niet op alle vragen omdat ik dan al wel een jaar draag maar ik draag maar op een paar manieren en ik heb geen idee welke maten bij welke knoop horen omdat ik afwijk met die maten .
pi_71372546
btw, dames die woensdag komen, ik ben zondag jarig dus ik maak een grote taart!
pi_71372784
Alvast gefeliciteerd en Ik ben volgende week dinsdag jarig en X is woensdag precies 14 maanden (al ben ik helemaal geen taart eter stiekem. )
  † In Memoriam † maandag 27 juli 2009 @ 18:58:22 #272
141844 Macka66
pi_71372829
quote:
Op maandag 27 juli 2009 18:47 schreef fIoortje het volgende:
btw, dames die woensdag komen, ik ben zondag jarig dus ik maak een grote taart!
Proefkonijnen

En voor iedereen die zich afvraagt wat er woensdag is en of ze iets gemist hebben: er komen woensochtend een aantal dragende moeders uit Den Haag e.o.bij elkaar. Het is een initiatief dat niet gelieerd is aan een forum (of winkel), maar er zitten ook OUD'ers bij. Als je er ook bij wilt zijn, stuur dan een PM'metje aan owlet, FIoortje of mij voor de verdere gegevens.
Zal ik nog even nadrukkelijk melden dat ook nieuwelingen welkom zijn!
  maandag 27 juli 2009 @ 19:09:14 #273
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_71373100
Ah ik vroeg het me idd al af Toevallig is mijn kleuter woensdag weg en heb ik een auto tot mijn beschikking, dus het klinkt wel leuk

Ik had hier trouwens nog helemaal niet gemeld dat mijn lang verwachte Zara Aubergine hier vrijdag binnen is gekomen

Slechte telefoon foto, maar het gaat om het idee he De bovenste foto komt het dichts in de buurt van de werkelijke kleur.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_71373617
mmmm.... aubergine Zara Aubergine, wil je woensdag ook komen en neem je dan texelonia mee?
  maandag 27 juli 2009 @ 19:27:03 #275
108648 cattie
lieve moeder
pi_71373652
Mooi Tex!
Woensdag moet ik helaas werken. Maar ik zou het leuk vinden om weer wat draagsters te zien. Na mijn vakantie zijn jullie een keer van harte welkom bij mij!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')