Tobi vind ik best mooi hoor, maar niet helemaal voor mijquote:Op maandag 27 juli 2009 13:23 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
ik heb een shorty in de aanbieding
wel lichtblauw, kweenie of je date rg vind voor je dochter?
macka sterkte met je rug!
floortje, welke buren? d&v of babybij?
Tessie, je kunt de FWCC knopen zoals in het filmpje in de OP en dan de zijbanden spreiden over de rug. Idd lekker strak knopen (al moet Graeme natuurlijk niet blauw wordenquote:Op maandag 27 juli 2009 13:28 schreef tessie het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of ik wel strak genoeg knoop... ik ga het vanmiddag even proberen of het strakker kan en of ik dan minder last heb.
Thanx Cattie voor het linkje naar die tabel, handig!
En ik heb ook een filmpje gevonden waarin kreuzwiege word voorgedaan, dat lijkt me ook wel prettig voor Graeme, dan kan ie wat meer liggen. Leuk voor de afwisseling
Well, thank you big sister!quote:Op maandag 27 juli 2009 16:42 schreef bixister het volgende:
arme macka, wat naar dat je spit hebt. een paar spitting images om je op te vrolijken:
Wbt reageren op newbies, ik voel me soms ook geremd. Juist door mijn (vak)kennis. Waar ik vroeger misschien iets zou roepen doe ik dat nu niet meer omdat ik iets genuanceerder ben geworden. Ook kan ik veel beter adviseren als ik zie wat iemand doet, ipv als ik een beschrijving er van lees. Die is toch vaak gekleurd door wat de schrijver zelf als oorzaak van het probleem ziet. Maar ik ben nog steeds bereid tot antwoorden, ook nog steeds via PM. Al ben ik de laatste weken enigzins afwezig en zevig door omstandigheden.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:55 schreef texelonia het volgende:
Over het reageren op 'newbies', ik denk vaak dat anderen een beter antwoord hebben omdat ik nog maar een paar maanden met dragen bezig ben... En volgens mij valt het best mee, meestal wordt er juist enthousiast gereageerd en geholpen bij vragen van nieuwelingen. En sowieso is het topic soms heel druk en soms heel rustig. Als het druk is zal er wat sneller tussendoor glippen dan als het rustig is. Dat hou je toch.
Macka Nautilus staat jullie prachtig! Ik vind de kleur ook wel heel mooi trouwens.
Proefkonijnenquote:Op maandag 27 juli 2009 18:47 schreef fIoortje het volgende:
btw, dames die woensdag komen, ik ben zondag jarig dus ik maak een grote taart!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |