quote:Op maandag 27 juli 2009 10:47 schreef texelonia het volgende:
Oh ik weet nu al dat ik Jade Candy wil zodra die gepre-orderd kan worden...![]()
En ik ben aan het peinzen of er niet een doekje weg kan, maar ik weet écht niet welke.
Dat is wel één van de genomineerden, aangezien ik die echt nóóit pak. Maar een roze indio, hoe kan ik die nou weg doen??? Hij ligt nu bij mijn ouders, zodat ik daar ook een doek heb...quote:
Ik ook niet.quote:
Dit is nu toevallig een heel concreet voorbeeldje, maar het gevoel speelt al ietsje langer bij de mods dat het hier soms wel heel hard gaat en dat er soms wat weinig ruimte is voor nieuwe dingen en nieuwelingen.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:25 schreef tessie het volgende:
Ik heb ook weer twee vraagjes... ik draag Graeme nu steeds in een fwcc, maar ik krijg toch best wel snel al last van mijn onderrug. Hoe zou ik hem nog meer kunnen dragen, zodat ik daar minder last van heb?
En we willen ook nog graag een korte doek. Maar we zijn allebei best wel lang en stevig/breed. Ik heb dus geen idee hoe kort en watvoor doek. Iemand tips?
Ten eerste: knoop je wel strak genoeg? Van een "hangend kind" kun je last krijgen. Verder is Graeme nog wat te jong voor andere draagmethodes volgens mij.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:25 schreef tessie het volgende:
Ik heb ook weer twee vraagjes... ik draag Graeme nu steeds in een fwcc, maar ik krijg toch best wel snel al last van mijn onderrug. Hoe zou ik hem nog meer kunnen dragen, zodat ik daar minder last van heb?
En we willen ook nog graag een korte doek. Maar we zijn allebei best wel lang en stevig/breed. Ik heb dus geen idee hoe kort en watvoor doek. Iemand tips?
quote:Op maandag 27 juli 2009 12:51 schreef Brighteyes het volgende:
Zeg lieve, lieve enthousiastelingen!
Zouden jullie tussen al het enthousiasme over nieuwe doeken/kleuren/wevingen/draagervaringen/(ruil)handels etc. etc. ook een klein beetje vragen van de wat nieuwere draagsters in de gaten willen houden?![]()
Heel begrijpelijk dat jullie zo enthousiast zijn over nieuwe aankopen etc, maar dit topic is natuurlijk wel ietsje meer dan alleen maar een SC om heel lyrisch over allerlei doeken te doen.
Gisterenavond bijv. postte Tessie een vraag en daar wordt helaas gewoon overheen gelezen.
[..]
Dit is nu toevallig een heel concreet voorbeeldje, maar het gevoel speelt al ietsje langer bij de mods dat het hier soms wel heel hard gaat en dat er soms wat weinig ruimte is voor nieuwe dingen en nieuwelingen.
Geen enorm verwijt, enkel een verzoek aan de vaste posters om er een klein beetje meer rekening mee te houden.
Oh, en daarnaast mis ik een aantal van jullie in de gewone SC trouwens!![]()
![]()
Klopt, daar heb je ook wel gelijk in.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:09 schreef cattie het volgende:
BE, het is niet mijn bedoeling op niet op nieuwe mensen te reageren. Volgens mij valt dat ook wel mee. Maar net als in alle topics schiet er wel eens eentje tussendoor. Er wordt vaak genoeg wel op gereageerd, er worden ook op verzoek filmpjes gemaakt om voorbeelden te geven.
ik heb een shorty in de aanbiedingquote:Op zondag 26 juli 2009 21:28 schreef mrien het volgende:
Wat gaat er allemaal weg dan Cattie? Mocht er nog een shortie weggaan denk je dan even aan mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |