abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71352970
Ik heb een shorty gekocht
De Ellaroo Christiane 3.8 van fIoortje

Je hebt je mojito uiteindelijk weten te verkopen kim ?
Fijn!
pi_71353021
Jee! Tof!
♥mama van het liefste jongetje♥
pi_71353761
Ik kom trouwens nog even juichen voor wat ik onderweg heb!!

*Rode zijden vogels* *Silk Indio* *Indio Zink* Indio Gold* *Nati bamboe turkis* *Sakura Bloom Sling Pure Storm* *Sakura Bloom Sling Essential double linen*
pi_71356391
* mrien verklaard Floortje tot verslaafde

jeumig, wat heb je veel onderweg, daar
kan tex niet tegenop
nati bamboe is fijn!welke maatheb je besteld?
  maandag 27 juli 2009 @ 07:51:34 #230
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_71356606
Ik heb niks onderweg
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_71356757
ik heb de 4.6 besteld Mrien, echt al 3 weken geleden. Maar flup.ke ging eerst op vakantie, toen was ik weg, maar nu! Woehoe! Ik hoop op morgen!
pi_71357359
Ikke ook wil pure linen storm... mocht hij je niet bevallen floortje wil je mij in gedachten houden?
  † In Memoriam † maandag 27 juli 2009 @ 09:22:53 #233
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_71357388
De dag begon goed, om half negen stond DPD op de stoep met Nautilus Papaya. Didy kan nog steeds geen foto's maken. Het geel in N.P. is oranjiger dan op hun foto's. Zo op het eerste gevoel is de doek erg dun, maar ietsjes dikker dan Pfau. Op het eerste gevoel zit er ook best wat rek in.
Ben benieuwd hoe hij draagt, maar ik moet wachten tot de spit over is.
Ik zal straks nog wel wat foto's plaatsen.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_71357457
Gaat het al wat beter met de spit dan Macka? Wel balen zeg!

Hij is echt heel mooi fIoortje (nati dus), al moet ik eerlijk gezegd bekennen dat ik hem nog niet heel veel gebruikt heb..

Daarom mag mijn Girasol Mojito 5.2 straks ook weg (na de vakantie denk ik maar, voor de vakantie gaat denk ik niet meer lukken)
  maandag 27 juli 2009 @ 09:30:16 #235
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_71357485
Ik zag net de eerste foto's op SuT
Ben benieuwd naar jouw foto's en bevindingen. Balen van de spit zeg Hopelijk is het snel over.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_71358028
Ik ben volgens mij ook helemaal klaar met kopen, maar zeker zeggen durf ik niet
  maandag 27 juli 2009 @ 10:47:55 #237
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_71358865
Oh ik weet nu al dat ik Jade Candy wil zodra die gepre-orderd kan worden...

En ik ben aan het peinzen of er niet een doekje weg kan, maar ik weet écht niet welke.
©Dumbo
pi_71359030
Balen dat je tijdelijk niet kan dragen Macka, ben erg benieuwd naar de foto's van Nautilus...
pi_71359130
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:47 schreef texelonia het volgende:
Oh ik weet nu al dat ik Jade Candy wil zodra die gepre-orderd kan worden...

En ik ben aan het peinzen of er niet een doekje weg kan, maar ik weet écht niet welke.

Flamingo doe je vast niet weg he
  maandag 27 juli 2009 @ 11:20:04 #240
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_71359629
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:59 schreef MamsX het volgende:

[..]

Flamingo doe je vast niet weg he
Dat is wel één van de genomineerden, aangezien ik die echt nóóit pak. Maar een roze indio, hoe kan ik die nou weg doen??? Hij ligt nu bij mijn ouders, zodat ik daar ook een doek heb...
©Dumbo
pi_71360136
Flamingo is zo mooi.
pi_71362105
quote:
Op maandag 27 juli 2009 07:51 schreef texelonia het volgende:
Ik heb niks onderweg
Ik ook niet.

Ik vind momenteel ook niet veel mooi, ja die Ficus van hiernaast, maar ik doe het niet.

Macka, ik hoop dat je rug snel beter voelt en dat je weer kunt dragen!

Floortje, leuk zo'n hele stash wisseling, Ik ben benieuwd naar een voor en na foto!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 27 juli 2009 @ 12:51:25 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71362176
Zeg lieve, lieve enthousiastelingen!

Zouden jullie tussen al het enthousiasme over nieuwe doeken/kleuren/wevingen/draagervaringen/(ruil)handels etc. etc. ook een klein beetje vragen van de wat nieuwere draagsters in de gaten willen houden?
Heel begrijpelijk dat jullie zo enthousiast zijn over nieuwe aankopen etc, maar dit topic is natuurlijk wel ietsje meer dan alleen maar een SC om heel lyrisch over allerlei doeken te doen.

Gisterenavond bijv. postte Tessie een vraag en daar wordt helaas gewoon overheen gelezen.
quote:
Op zondag 26 juli 2009 22:25 schreef tessie het volgende:
Ik heb ook weer twee vraagjes... ik draag Graeme nu steeds in een fwcc, maar ik krijg toch best wel snel al last van mijn onderrug. Hoe zou ik hem nog meer kunnen dragen, zodat ik daar minder last van heb?

En we willen ook nog graag een korte doek. Maar we zijn allebei best wel lang en stevig/breed. Ik heb dus geen idee hoe kort en watvoor doek. Iemand tips?
Dit is nu toevallig een heel concreet voorbeeldje, maar het gevoel speelt al ietsje langer bij de mods dat het hier soms wel heel hard gaat en dat er soms wat weinig ruimte is voor nieuwe dingen en nieuwelingen.
Geen enorm verwijt, enkel een verzoek aan de vaste posters om er een klein beetje meer rekening mee te houden.

Oh, en daarnaast mis ik een aantal van jullie in de gewone SC trouwens!
  maandag 27 juli 2009 @ 12:59:11 #244
108648 cattie
lieve moeder
pi_71362409
quote:
Op zondag 26 juli 2009 22:25 schreef tessie het volgende:
Ik heb ook weer twee vraagjes... ik draag Graeme nu steeds in een fwcc, maar ik krijg toch best wel snel al last van mijn onderrug. Hoe zou ik hem nog meer kunnen dragen, zodat ik daar minder last van heb?

En we willen ook nog graag een korte doek. Maar we zijn allebei best wel lang en stevig/breed. Ik heb dus geen idee hoe kort en watvoor doek. Iemand tips?
Ten eerste: knoop je wel strak genoeg? Van een "hangend kind" kun je last krijgen. Verder is Graeme nog wat te jong voor andere draagmethodes volgens mij.

Ten tweede: voor een korte doek voor heupdragen (of wiegdragen) is 2,7 meter vaak wel lang genoeg. Dat is maat 2. Maat 3, 3,2 meter, kun je overwegen als je echt heel stevig bent.
pi_71362678
Dat is ook wat ik denk ja. misschien niet strak genoeg? En knoop je met een rekbare doek?
En welke maat je nodig hebt voor heupdragen is zo lastig.
De 1 vind 3,7 erg kort terwijl dat voor mij al heel lang is als ik daar mee ga heupdragen heb ik meters over.
  maandag 27 juli 2009 @ 13:09:09 #246
108648 cattie
lieve moeder
pi_71362688
BE, het is niet mijn bedoeling op niet op nieuwe mensen te reageren. Volgens mij valt dat ook wel mee. Maar net als in alle topics schiet er wel eens eentje tussendoor. Er wordt vaak genoeg wel op gereageerd, er worden ook op verzoek filmpjes gemaakt om voorbeelden te geven.
  maandag 27 juli 2009 @ 13:10:01 #247
108648 cattie
lieve moeder
pi_71362777
quote:
Op maandag 27 juli 2009 12:51 schreef Brighteyes het volgende:
Zeg lieve, lieve enthousiastelingen!

Zouden jullie tussen al het enthousiasme over nieuwe doeken/kleuren/wevingen/draagervaringen/(ruil)handels etc. etc. ook een klein beetje vragen van de wat nieuwere draagsters in de gaten willen houden?
Heel begrijpelijk dat jullie zo enthousiast zijn over nieuwe aankopen etc, maar dit topic is natuurlijk wel ietsje meer dan alleen maar een SC om heel lyrisch over allerlei doeken te doen.

Gisterenavond bijv. postte Tessie een vraag en daar wordt helaas gewoon overheen gelezen.
[..]

Dit is nu toevallig een heel concreet voorbeeldje, maar het gevoel speelt al ietsje langer bij de mods dat het hier soms wel heel hard gaat en dat er soms wat weinig ruimte is voor nieuwe dingen en nieuwelingen.
Geen enorm verwijt, enkel een verzoek aan de vaste posters om er een klein beetje meer rekening mee te houden.

Oh, en daarnaast mis ik een aantal van jullie in de gewone SC trouwens!

Ik snap denk ik wel wat je bedoelt BE, maar (zo voel ik het) het is niet een topic om alleen maar vragen te beantwoorden, ik vind het juist heel fijn en leuk om hier te 'delen' als er nieuws is in draagdoekenland of nieuws bij mij. Dat vergroot het draag-plezier bij mij iig. Enorm praten over doeken doe ik hier al lang niet meer, daarvoor zit ik bij 'de buren.'
Ik ben het wel met je eens dat er af en toe over vragen heen gelezen wordt; dat doe ik soms zelf ook. Maar dat gebeurt in elk topic wel..

Ik zal er op letten.
  maandag 27 juli 2009 @ 13:13:21 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71362789
quote:
Op maandag 27 juli 2009 13:09 schreef cattie het volgende:
BE, het is niet mijn bedoeling op niet op nieuwe mensen te reageren. Volgens mij valt dat ook wel mee. Maar net als in alle topics schiet er wel eens eentje tussendoor. Er wordt vaak genoeg wel op gereageerd, er worden ook op verzoek filmpjes gemaakt om voorbeelden te geven.
Klopt, daar heb je ook wel gelijk in. Macka en WK hebben idd laatst ook voor mij (voor vriendinnetjes) hele handige filmpjes gemaakt. Dat was ik al weer helemaal vergeten.
Maar soms...
Er waren ons wat geluiden ter ore gekomen en we wilden er gewoon heel even een opmerking over maken.
Zoals gezegd, geen enorm verwijt, alleen een kleine wenk zeg maar. Echt niet heel rot of streng bedoeld. Het gaat hier zo vaak zo hard over nieuwe doeken, kleuren, verven, handel, ruilen etc. etc.
En zoals ik al zei... ik mis sommige mensen gewoon in de normale SC!

[ Bericht 3% gewijzigd door BE op 27-07-2009 13:31:47 ]
  maandag 27 juli 2009 @ 13:23:13 #250
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71363071
quote:
Op zondag 26 juli 2009 21:28 schreef mrien het volgende:
Wat gaat er allemaal weg dan Cattie? Mocht er nog een shortie weggaan denk je dan even aan mij
ik heb een shorty in de aanbieding
wel lichtblauw, kweenie of je date rg vind voor je dochter?

macka sterkte met je rug!

floortje, welke buren? d&v of babybij?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')