Ik heb er wel eens een aangepast. Het was ruim in de schouders (voor mij dan), en ik had het idee dat de stof wat soepeler was dan ik gewend ben van ssc's. Het is absoluut een ergonomisch verantwoorde drager (en mevrouw Lilababy is een heel sympathiek mensquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:57 schreef Deepfreeze het volgende:
He dames, nog even een vraagje over een SSC..
We zijn nog aan het rondneuzen. En ga maandag de "active mom carrier" te proberen bij lilababy thuis. Heeft iemand al ervaring met deze SSC?
Ik heb al andere types aangeraden gekregen, maar proberen is zo lastig als de verkopers aan de andere kant van het land wonen
En zoiets kopen zonder te proberen vind ik te eng
Ik heb vandaag nog met Maja op mijn rug in Zara Red door de Ikea gesjouwd. En het viel me weer op hoe makkelijk Red knoopt, en dat 'ie zit als een huis. Qua kleuren vind ik m'n Zara Curry mooier, maar die kan niet op tegen het knoopgemak van Red!quote:Op zondag 26 juli 2009 19:17 schreef fIoortje het volgende:
Zara Red is ook te koop! 4.7, pm me als je interesse hebt!
Dat zei ik ookquote:Op zondag 26 juli 2009 19:47 schreef cattie het volgende:
Grote opruiming!
Ik heb besloten dat ik eigenlijk maar 6 doeken nodig heb, in elke maat (1 t/m 6 dus) één.
Welke maat?quote:Op zondag 26 juli 2009 19:44 schreef fIoortje het volgende:
iemand interesse in pfau? misschien dat ik die ook nog verkoop.
Mja, ik weet het niet. Ik had ooit eens bedacht dat ik maat 4 de ideale maat vond. Maar als ik kijk naar het aantal meters dan is ie iets langer dan mijn voormalige mojito en dan valt het wel weer mee.... Wat moet ie kosten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |