ze was aan het huilen voordat we weggingen en ze sliep toen ik 4 stappen had gezet.quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
ze was aan het huilen voordat we weggingen en ze sliep toen ik 4 stappen had gezet.
En toen ik thuis kwam (3 kwartier later) sliep ze nog.
Ik heb wel last van mijn rug met lopen merk ik..
je kan ook eerst nog een paar keer oefenen met die simpelste knoop (dubbele knoop op je heup, knoop op je rug schuiven, kind erin en schouder flippen. dan kunnen we as za. nog wat verder oefenenquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:18 schreef Tinuviel het volgende:
Ik heb net bij DaviniaHR een korte Didymos geleend. Zij heeft mij een schuijf/ heupknoop laten zien. Bij haar thuis Jair in de doek gedaan en dat ging prima. Bij ons thuis eventjes het stukje het huis in willen dragen en het was een ramp.
Dus jullie zijn er zaterdag aanstaande ook bij? Leuk, gezellig.quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:13 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
je kan ook eerst nog een paar keer oefenen met die simpelste knoop (dubbele knoop op je heup, knoop op je rug schuiven, kind erin en schouder flippen. dan kunnen we as za. nog wat verder oefenen
Helemaal mee eens... maar ik mag ff niet voorlopigquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:26 schreef Pandora73 het volgende:
Ow die bovenste Nautilus is mooi!!
quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:32 schreef texelonia het volgende:
Ik vind die bovenste ook wel mooi, hoewel ik niet echt iets met het tekeningetje heb (maar ook niks tegen). Roze he...
Ik twijfel toch of ik hem zal bestellen...
quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:39 schreef MamsX het volgende:
[..]
Jij bent me er ook 1
nog even en er is geen 1 doek die je niet hebt van Didymos
Als je Margot ooit wil verkopen houd ik me aanbevolenquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:49 schreef owlet het volgende:
En wie weet hoe veel andere kleuren er nog van gaan komen in de toekomst.
Ik vind papaya wel mooi, het zwart lijkt een beetje bruinig te worden. Maar ik voel geen enkele drang tot kopen, ik wil alleen maar doeken verkopen, de fijnste gebruiken en alle zinloze zooi uit mijn leven bannen
Een ergo is idd vooral functioneel, niet echt mooiquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:44 schreef mrien het volgende:
Thx owlet! Dan valt hij bij deze weer af
De yamo vind ik ook wel mooi, de Ergo (die heb jij toch?) toch echt wat minder
Hoe doe je die trouwens om als je op de rug wilt dragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |