SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER
Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.
[ Bericht 0% gewijzigd door Macka66 op 14-07-2009 12:06:40 ]DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2009 14:20:39 ]
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:00 schreef LovelyLady het volgende:
Tex, je bent goed bezig!!! 13 doeken
Het werkt ook wel een beetje verslavend... behalve bij mij...
Ik kom even binnenvallen, heeft er iemand interesse in een Ellevill Jade Deli???Ellevill heeft net een nieuwe versie van Jade Deli op de markt gebracht. Daarin hebben ze een wat fellere tint blauw gebruikt, en naar mijn smaak is die niet zo mooi in balans als deze oude versie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
Ik had al op een forum gelezen dat het allebei relatief dunne linnens zijn, zelfs Zink met z'n 50% linnen. Veelbelovend! (Kupfer vind ik dan ook nog eens erg mooi. En oranjebruiner dan Zinnober zo te zien.)quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:01 schreef texelonia het volgende:
Macka Kupfer en Zink zijn wel een stuk minder stug dan Jim Jade. En Jim werd al best snel zachter. Dus ik heb goede hoop voor deze tweeEn ik ga er idd eentje op reis doen denk ik
Nieuwe doeken kun je beter een keer wasssen voor je ze gaat gebruiken. Dat is beter voor de grip.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:29 schreef Pandora73 het volgende:
Ik denk trouwens dat ik mijn Medley Malibu die ik nu heb gekregen dan maar in een kussensloop oid doe en dan op de bank leg. Anders denkt de kat namelijk dat het een superleuk nieuw knuffelspeelgoedje is en wordt het binnen no-time een angora doek...
Maar van wassen worden ze dus weer stugger, oke, goed om even te onthouden...
Ik heb em denk ik alweer een half jaartje? Nog geen eens. Het dragen zit even niet mee en ik vind het zonde dat doeken liggen te verstoffen. En beter nu verkopen dan dat ze misschien in waarde verminderen.... vandaarquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:27 schreef bixister het volgende:
waarom doe je 'm zo snel alweer weg dan LL?
Doeken verminderen meestal toch nauwelijks in waarde? Zeker deze niet denk ik, als zoals Macka zegt ze de kleuren veranderd hebben.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb em denk ik alweer een half jaartje? Nog geen eens. Het dragen zit even niet mee en ik vind het zonde dat doeken liggen te verstoffen. En beter nu verkopen dan dat ze misschien in waarde verminderen.... vandaar
Klopt, CGW is heel erg zacht.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:53 schreef texelonia het volgende:
CGW is aangekomen!Best soepel en dun zo uit de doos. Maar ik heb gelezen dat ie na de eerste keer wassen al ontzettend zacht zou zijn! In vergelijking met andere doeken althans. Maar de was die in de machine zit is pas over een uur klaar
Tja het huishouden gaat ook gewoon door natuurlijk
Green Tea heeft een ander huisje gevonden en ja ik wist dat ze er 1 hadden met een blauwe weefdraad en 1 met een groene (ik had volgens mij de groene maar ik twijfel nu ik jouw foto zie )quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:57 schreef Macka66 het volgende:
LL, heb je Green Tea nog? Daar is ook al een nieuwe versie van uitgebracht, die er heel erg anders uit ziet!
foto nieuwe Jade Deli
nieuwe Green Tea met groene weefdraad
Klopt ,ik had het fout. Blauwe weefdraad is de nieuwe, deze.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Green Tea heeft een ander huisje gevonden en ja ik wist dat ze er 1 hadden met een blauwe weefdraad en 1 met een groene (ik had volgens mij de groene maar ik twijfel nu ik jouw foto zie )
Wat versta je in dit kader onder mishandelen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:10 schreef Troel het volgende:
Ik zou Medley 1 keer wassen, maar zeker niet gaan mishandelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |