quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:08 schreef vanwelleer het volgende:Griekenland gaat verplicht inenten.
de bronquote:He later added that the vaccine would be administered to all submitting a written application accompanied by a medical evaluation.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:11 schreef Dragorius het volgende:
[..]Engelands is niet hun goeiste vak schijnbaar...begrijpend lezen is moeilijk voor die site!
[..]
de bron
Ze hebben, net als Nederland, genoeg vaccin besteld voor de hele bevolking + immigranten.
Ja, die linkt weer door naar "Reuters" maar het is een vage site die bij mij niet inlaadt.quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:20 schreef Dragorius het volgende:
Die andere post, da's een lap tekstDaar worstel ik me vanavond of morgen wel doorheen...wel heb ik moeite met deze site vanwege die zilver ads.... dat is al zo vaak afgewezen als geldig middel tegen een virus
tegen een bacterie kan het helpen, maar niet tegen een virus!
Met het risico dat je me hier ontzettend subtiel (ahum) voor lul zet, ga ik uiteraard gewoon die bron van jou doorspitten en mijn mening erover geven.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:23 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
Daar zou je me een echt een groot plezier doen,....
Vergeet even alle schreeuwende advertenties en dergelijke,... puur de inhoud, ik hoop echt dat je het geheel kunt afdoen als onzin, maar ik ben serieus bezord...
Heb nu geen geluid...morgen wel weerquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:35 schreef Ticker het volgende:
Vind deze wel een leuke opsomming m.b.t. zaken in een ander daglicht stellen.
Alleen.. wat zegt Obama nou aan het einde?![]()
Moest dit even reposten want de link naar de een van de Hoofd Rechters (Associate Justices) Het Federaal Hooggerechtshof (Supreme Court). Ruth Joan Bader Ginsburg was verwijdert op youtube.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:37 schreef slackster het volgende:
Alex spreekt met Belangrijk Major General Albert Stubblebine III Albert Stubblebine III, commanding general van de Veiligheidsdiensten van het Leger van Verenigde Staten en United States Army Intelligence and Security Command, en zijn vrouw, psychiater Rima E. Laibow, M.D. Stubblebine en Laibow is stichters van the Natural Solutions Foundation (een bedrijf zonder winstbejag tegengesteld aan de Codex alimentarius en gewijd aan het blootstellen van gevaarlijke prescription drugs and vaccines die door grote farmaceutische bedrijven worden gepromoot).
Besproken word de N1H1 pandemie en de achterliggende eugenetische ideeën daarvan.
Maj. Gen. Albert Stubblebine III & Dr. Rima E. Laibow on Alex Jones Tv 1/5:The Eugenics Wars!!
Hier nog de politicus Joseph Pitts van Pennsylvania die het U.S. Congress toespreekt. Becommentarieerd een aantal opmerkelijke eugenetische uitspraken van een van de Hoofd Rechters (Associate Justices) Het Federaal Hooggerechtshof (Supreme Court) Ruth Joan Bader Ginsburg Dit i.v.m. het legaliseren van Abortus in de V.S. hetgeen zei een rol in speelde.
Volgens mij moeten we ons voorbereiden op een monsterpost, zit heel wat werk aanquote:
Eigenlijk hoort die vraag thuis bij je huisarts maar als je mijn mening wil weten; gaat ie danquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:55 schreef Re het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag. gaarne wat onderzoek waaruit blijft dat er efectieve therapie is tegen A/H1N1. maar je komt er nog op terug, dus ik wacht wel even af.
Ja, gelukkig bieden die site's hun middel gratis aan, toch?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:41 schreef slackster het volgende:
Wees realistisch: Als je er echt iets aan hebt wordt het helaas zelden vergoed door de zorgverzekeraar, want ziekte is immers een winstgevende industrie die aan gezonde mensen ¤0,00 verdienen.
http://www.zeoheal.com/ - ontgiften zware metalen en andere hardnekkige gifstoffen
http://www.bionaid.com/ - help de natuur een handje, ondersteund de weerstand
idd niets mis met je lichaam gezond houden, dat zul je mij ook nooit zien ontkennenquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:41 schreef slackster het volgende:
[..]
Eigenlijk hoort die vraag thuis bij je huisarts maar als je mijn mening wil weten; gaat ie dan![]()
De enige echte effectieve therapie tegen A/H1N1 volgens slackster![]()
Preventie: Houd je lichaam gezond, en je weerstand sterk.
http://www.ayurveda.nl/ - eeuwenoude holistische kennis over kruiden en voeding
http://www.yogatv.nl/ - pak je gehele lijf eens grondig aan, met yoga kan dat verantwoord en veilig
http://www.rangeguide.net/ctest.htm, dat is gewoon creepy, (terms of usequote:Wees realistisch: Als je er echt iets aan hebt wordt het helaas zelden vergoed door de zorgverzekeraar, want ziekte is immers een winstgevende industrie die aan gezonde mensen ¤0,00 verdienen.
http://www.zeoheal.com/ - ontgiften zware metalen en andere hardnekkige gifstoffen
http://www.bionaid.com/ - help de natuur een handje, ondersteund de weerstand
nog meer producten a 350 dollar per stukquote:http://www.nutrimedical.com/ - dr. B. Deagle (MD)
Ik zie geen producten tegen griep, wel tegen kanker a 299 dollarquote:http://www.meminerals.com/ - A. True Ott (PhD)
weer die desiree rover zooi, dat is allang weerlegd, same old same oldquote:Hou de B.S. op veilige afstand - Want de reguliere media zitten in het corrupte NWO complot![]()
http://argusoog.punt.nl/?id=498571&r=1&tbl_archief=& - Argusoog.nl
leuke zite die tenminste enigsinds niet schreeuwerig is opgesteld, opinionated, dat weer wel, en verder zie ik niets over H1N1quote:http://www.stichtingbom.org/index.php - Stichting B.O.M.
gelezen en bekeken, ik zie geen directe bewijzen van medicatie of therapieen die getest zijn tegen H1N1, er zitten dure potjes met pillen tussen, dat dan weer wel....quote:Lees dit op je gemak maar eens goed door Re en voer het ook uit - Maak een volgende afspraak bij de balie voor over een maand, kunnen we kijken hoe het er dan voorstaat oke?![]()
Misselijkheid, maagpijn, maagkrampen? Zijn toch symptomen van de ziekte die je wilt onderdrukken met tamiflu lijkt me? En ook met het slikken van tamiflu kan je (mexicaanse) griep krijgen, het voorkomt het nl niet, het verminderd alleen die symptomen. En sowieso zijn er plenty medicijnen alleen voor volwassenen geschikt, die enkel in noodgevallen ook aan kinderen worden gegeven, ook een beetje een overdreven verhaal. Dan blijft de rest v/d symptomen over, en hebben we het ineens nog over percentages van ~10% etc, nog behoorlijk wat, maar lang niet zo alarmerend als die eerste cijfers doen vermoedden. En "Ze konden niet helder denken en vertoonden vreemd gedrag" is toch gewoon een wat cryptische omschrijving voor pubertijd, of niet?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:10 schreef slackster het volgende:
Begint de mainstream media nu ook met negatieve berichten over de Tamilflu van Rumsfeld??![]()
Volgens Demorgen.be, Tamiflu maakt meer dan helft kinderen ziek
http://www.demorgen.be/dm(...)-kinderen-ziek.dhtml
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:41 schreef slackster het volgende:
***Lange post waar duidelijk aandacht aan is besteed ***
H1N1 word beschreven als een milde griep, veel mensen hebben het overleeft zonder tamilflu of vaccins toch?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:19 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ja, gelukkig bieden die site's hun middel gratis aan, toch?Oh nee, wacht, je moet daar ook nog grof voor betalen. Dat zijn die site's waarvan trouwens op hun eigen site staat dat het NIET WERKT tegen H1N1..
Sowieso, een anit-biotisch middel kan niks doen tegen een virus.
Het is trouwens nog steeds geen antwoord op de vraag die Re je heeft gesteld en ook in mijn hoofd rondspookt...waar zijn de onomstotelijke bewijzen dan dat het middel werkt tegen H1N1?
Tenminste is het wat ik zelf doe, Ik zie Alex en Maxima echt geen tamilflu aan die kleintjes geven hoor, en die vaccin al helemaal niet, jij wel dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:26 schreef Re het volgende:
[..]
idd niets mis met je lichaam gezond houden, dat zul je mij ook nooit zien ontkennen
[..]
http://www.rangeguide.net/ctest.htm, dat is gewoon creepy, (terms of use) 38 dolalr voor een flesje, of 387 dollar voor een pakket... nee OK alleen Farma wil natuurlijk verdienen aan medicijnen
Blijf op de hoogte: In het geval je huisarts je niet van dienst is raadpleeg dan de meest geavanceerde en betrouwbare bronnen die je kunt vinden.
[..]
nog meer producten a 350 dollar per stuk
[..]
Ik zie geen producten tegen griep, wel tegen kanker a 299 dollar
[..]
weer die desiree rover zooi, dat is allang weerlegd, same old same old
[..]
leuke zite die tenminste enigsinds niet schreeuwerig is opgesteld, opinionated, dat weer wel, en verder zie ik niets over H1N1
[..]
gelezen en bekeken, ik zie geen directe bewijzen van medicatie of therapieen die getest zijn tegen H1N1, er zitten dure potjes met pillen tussen, dat dan weer wel....
In sommige producten zit silver verwerkt waarvan is bekent dat het virussen doodtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:59 schreef Exoteria het volgende:
[..]
Je hebt alleen de vraag minder goed begrepen denk ik.
De vraag die Re en ik en nog wat mensen in het hoofd hebben is,
wáár staan de uitkomsten van tests waaruit blijkt dat deze middelen werken tegen deze griep?
Het is toch wel eerst uitgeprobeerd voordat men dit begon te roepen?
Waar valt dat na te lezen?
Ik wil namelijk dolgraag iets dat wél werkt, dat wél verstandig is.
Op dit moment geven de vaccins geen enkele zekerheid, daar is nog veel te weinig informatie over bekend....alle mysterieus, dubieus, nog niet bekend of nog niet getest,
ik zoek dus iets waar we wél informatie over hebben, anders kan jouw product op de hoop bij de vaccins is het niet??
Nou, dan ben ik erg benieuwd naar de bronnen + de onderzoeken waar dat op is gebaseerd. Want zilver wordt wel toegepast in bijv. een verband-soort voor brandwonden. Omdat het bacteriele infecties tegengaat. Maar niks m.b.t. virussen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:38 schreef slackster het volgende:
[..]
In sommige producten zit silver verwerkt waarvan is bekent dat het virussen doodt![]()
Maar als ik kan kiezen tussen betalen en de pijp uit! vergeet niet je betaald 120 per maand aan zorgverzekering en 33% loonbelasting per jaar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:19 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ja, gelukkig bieden die site's hun middel gratis aan, toch?Oh nee, wacht, je moet daar ook nog grof voor betalen. Dat zijn die site's waarvan trouwens op hun eigen site staat dat het NIET WERKT tegen H1N1..
Sowieso, een anit-biotisch middel kan niks doen tegen een virus.
Het is trouwens nog steeds geen antwoord op de vraag die Re je heeft gesteld en ook in mijn hoofd rondspookt...waar zijn de onomstotelijke bewijzen dan dat het middel werkt tegen H1N1?
In sommige omstandigheden antibacteriële werking heeft. Zoveel is aangetoond. Waarbij die omstandigheden niet interne toediening omvatten. En tegen virussen heb ik nog helemaal geen bewijs gevonden:quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:38 schreef slackster het volgende:
In sommige producten zit silver verwerkt waarvan is bekent dat het virussen doodt![]()
Bewijs ja, bewijs is heel subjectief tegenwoordig net zoals er bewijs zou zijn voor massa vernietiging wapens in Iraq.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:43 schreef Iblis het volgende:
[..]
In sommige omstandigheden antibacteriële werking heeft. Zoveel is aangetoond. Waarbij die omstandigheden niet interne toediening omvatten. En tegen virussen heb ik nog helemaal geen bewijs gevonden:
En die hebben ze ook gevonden? Oa diverse soorten gifgasmunitie etc, welke algemeen geaccepteerde soorten massavernietigingswapens zijn. Is als sinds de jaren 60/70 het goed gedocumenteerde buitenlandse beleid van Amerika en nog veel meer westerse landen hoor..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:50 schreef slackster het volgende:
[..]
Bewijs ja, bewijs is heel subjectief tegenwoordig net zoals er bewijs zou zijn voor massa vernietiging wapens in Iraq.
Je hoeft het niet te geloven, want ik zeg dat er juist nog geen bewijs gevonden is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:50 schreef slackster het volgende:
Bewijs ja, bewijs is heel subjectief tegenwoordig net zoals er bewijs zou zijn voor massa vernietiging wapens in Iraq.
Wie gelooft er in vredesnaam nog in bewijs tegenwoordig?
Ik vind dit een volslagen bespottelijke reactie: Je insinueert weer van alles, terwijl ik maar één dingetje stel.quote:Veel dingen doe ik op intuītie, en als mijn intuītie mij faalt dan heb ik pech, alsof er garanties zouden zijn voor een lang leven.. die zijn er niet hoor..
Je kan zoveel bewijs hebben als je wil, niemand kan je daarmee garanderen dat je niet vandaag nog door een of andere dronkenlap doodgereden word
ja gezondheid is beste garantie namelijk, beter dan tamilflu hoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:26 schreef Re het volgende:
[..]
idd niets mis met je lichaam gezond houden, dat zul je mij ook nooit zien ontkennen
oke mischien WILLEN ze niet interesseerd me ook geen barst, ik wil die troep niet en die rotzooi verplichten is een fascistische overtreding van je mensenrechten..quote:[..]
http://www.rangeguide.net/ctest.htm, dat is gewoon creepy, (terms of use) 38 dolalr voor een flesje, of 387 dollar voor een pakket... nee OK alleen Farma wil natuurlijk verdienen aan medicijnen
kan ik toch niets aan doen dat je blut bent, ga dan werken ofzo?quote:Blijf op de hoogte: In het geval je huisarts je niet van dienst is raadpleeg dan de meest geavanceerde en betrouwbare bronnen die je kunt vinden.
[..]
nog meer producten a 350 dollar per stuk
dan heb je niet goed gekekenquote:[..]
Ik zie geen producten tegen griep, wel tegen kanker a 299 dollar
same old same old, nou nou wat zijn we goed op de hoogte! denk je nou echt dat ik zal klagen als ik anno 2010 nog leef?quote:[..]
weer die desiree rover zooi, dat is allang weerlegd, same old same old
Zoals ik al zei die vraag hoort thuis bij je huisarts TOCH????quote:[..]
leuke zite die tenminste enigsinds niet schreeuwerig is opgesteld, opinionated, dat weer wel, en verder zie ik niets over H1N1
[..]
gelezen en bekeken, ik zie geen directe bewijzen van medicatie of therapieen die getest zijn tegen H1N1, er zitten dure potjes met pillen tussen, dat dan weer wel....
a maar het bewijs dat die tamilflu super werkt en dat de vaccins suuuuper werken is er wel toch?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:56 schreef Iblis het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te geloven, want ik zeg dat er juist nog geen bewijs gevonden is.
quote:j
[..]
Ik vind dit een volslagen bespottelijke reactie: Je insinueert weer van alles, terwijl ik maar één dingetje stel.
Zolang je super niet definieert kan ik hier geen zinnig antwoord op werken. Van de vaccins blijkt uit proeven dat ze 70% van de bevolking na twee keer inenten volledige bescherming geven. Van Tamiflu dat het de duur van iemand die ziek is, 1,3 dagen (meen ik) verkort, gemiddeld. En dat het enige profylactische werking heeft.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:07 schreef slackster het volgende:
a maar het bewijs dat die tamilflu super werkt en dat de vaccins suuuuper werken is er wel toch?
bronquote:This review summarises patents published from 2001 to 2004 on the microcidal properties of silver-releasing materials for healthcare and medicine. The anti-inflammatory, re-epitheliasation and antihaemorrhagic properties of the silver-releasing materials are also disclosed. A biological evaluation of the anti-viral properties of silver tetra-silver tetra-oxide is discussed, but no biological data have been reported to support the claim that silver (I) has anti--viral prop-erties, as disclosed by most of the patents.
Verplicht nadat je een geschreven verzoek hebt ingediend.quote:daarom stellen ze het ook verplicht in Griekenland ?
maar natuurlijk, ik zal in eerste instantie ook kiezen voor geen medicatie, maar als ik dan toch aan de medicatie wil kies ik liever een product wat al getest is en waarvan ik kan lezen wat de positieve en negatieve aspecten zijn, van tamiflu weet ik datquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:04 schreef slackster het volgende:
[..]
ja gezondheid is beste garantie namelijk, beter dan tamilflu hoor![]()
[..]
ik zeg dan ook nergens dat je dit moet nemen, en nergens door enige instantie wordt beweerd dat het verplicht zou worden, neem de VS als bron bijvoorbeeld 160 miljoen vaccins op 260 miljoen mensen, hoe zou je iedereen verplicht kunnen vaccineren?quote:oke mischien WILLEN ze niet interesseerd me ook geen barst, ik wil die troep niet en die rotzooi verplichten is een fascistische overtreding van je mensenrechten..
Ik ben tegen verplichte vaccinatie omdat dat nooit gaat werken en wilsbekwme mensen kunnen best zelf beslissen wat ze willenquote:een van de dingen waar ik jou noooit iets over hoor zeggen, lekker objectief van je![]()
[..]
ik heb geld genoeg, maar ik zal het nooit uitgeven aan medicatie waarvan ik nergens emperisch bewijs kan vinden dat het werkt.quote:kan ik toch niets aan doen dat je blut bent, ga dan werken ofzo?![]()
geef me het linkje dan waar staat dat het tegen H1N1 werktquote:dan heb je niet goed gekeken
Ik zie niet in waarom ik een of andere subjectieve internet wannabe journalist zou moeten geloven, al haar punten zijn al bewezen onwaar of niet met bronnen te verifierenquote:same old same old, nou nou wat zijn we goed op de hoogte! denk je nou echt dat ik zal klagen als ik anno 2010 nog leef?
alsof ik WIL dat die vrouw gelijk heeft!![]()
Ik denk dat je iets fundamenteels niet begrijpt. Ik neem alleen medicatie tot mij als ik voor mezelf kan bepalen wat de kosten/baten zijn van een product wat ik tot mij neem, daarvoor zoek ik bewijs in wetenschappelijke bronnen. Dat jij allerlei middeltjes tot je wil nemen waarbij je nauwelijks bronnen kan overleggen dat dat ook daadwerkelijk helpt is jouw probleem. Ik kan alleen maar zeggen dat je vertrouwen in de "alternatieve" middeltjes heel erg groot is, en dat voor iemand die erg wantrouwens staat tegenover mensen die geld willen verdienen over de rug van patientenquote:Zoals ik al zei die vraag hoort thuis bij je huisarts TOCH????
Dit is hoe naar mijn inziens de griep bestreden zou moeten worden, de tijd zal het uitwijzen, jij aan de vaccins en de tamilflu, ik mijn eigen manier
Varkn griep H1N1, geloof er allemaal geen hout van, naar mijn idee het Westers kapitalistisch systeem dat gigantisch op z'n gat ligt en vind het ook zeer boeiend om te mogen meemaken, hoe raar dat ook zou kunnen klinken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:33 schreef Re het volgende:
Ik denk dat je iets fundamenteels niet begrijpt. Ik neem alleen medicatie tot mij als ik voor mezelf kan bepalen wat de kosten/baten zijn van een product wat ik tot mij neem, daarvoor zoek ik bewijs in wetenschappelijke bronnen. Dat jij allerlei middeltjes tot je wil nemen waarbij je nauwelijks bronnen kan overleggen dat dat ook daadwerkelijk helpt is jouw probleem. Ik kan alleen maar zeggen dat je vertrouwen in de "alternatieve" middeltjes heel erg groot is, en dat voor iemand die erg wantrouwens staat tegenover mensen die geld willen verdienen over de rug van patienten
Doe ffe normaal man! over zilver doen toch niet de zelfde verhalen de rondte als over tamil flu en de vaccinaties???quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:20 schreef Iblis het volgende:
[..]
Zolang je super niet definieert kan ik hier geen zinnig antwoord op werken. Van de vaccins blijkt uit proeven dat ze 70% van de bevolking na twee keer inenten volledige bescherming geven. Van Tamiflu dat het de duur van iemand die ziek is, 1,3 dagen (meen ik) verkort, gemiddeld. En dat het enige profylactische werking heeft.
Maar daar ging het niet om, het ging mij om jouw claim dat zilver antivirale werking zou hebben. En van de anti-virale werking van zilver is mij niets bekend:
[..]
bron
[..]
Verplicht nadat je een geschreven verzoek hebt ingediend.
Waar heb je vandaag last van? Als ik sites lees over colloīdaal zilver zie ik dat daar heel veel verhalen de ronde over doen: Leukemie, AIDS, Hepatitis, allemaal verklaringen dat zilver het zou genezen:quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:13 schreef slackster het volgende:
Doe ffe normaal man! over zilver doen toch niet de zelfde verhalen de rondte als over tamil flu en de vaccinaties???
De berichten over zilver die in dit topic en de vorige zijn aangedragen staan toch niet in verhouding tot de zorgwekkende berichten rondom de varkensgriep??
Draai de wereld maar op zn kop als je dat leuk vind ofzo maar je hoeft van mij toch niet te verwachten dat ik dat allemaal normaal vindt??
Ik ga het gewoon blijven debunken en ontmaskeren voor zolang het kan![]()
Wat ik wil duidelijk maken dat het alternatief dat jij aan de man wil brengen die vaccins zijn en die tamilfluquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:32 schreef Iblis het volgende:
[..]
Waar heb je vandaag last van? Als ik sites lees over colloīdaal zilver zie ik dat daar heel veel verhalen de ronde over doen: Leukemie, AIDS, Hepatitis, allemaal verklaringen dat zilver het zou genezen:
http://testimonials.silve(...)leukemia-silver.html
http://testimonials.silve(...)olloidal-silver.html
http://testimonials.silvermedicine.org/content/hep-c-silver1.html
Uiteraard geen enkel dubbelblind onderzoek.
Maar, om even te recapituleren: Jij stelt dat zilver antiviraal werkt. Ik stel dat voor die bewering geen enkel bewijs is. En vervolgens verwijt jij me het een na het andere waaronder dat ik de wereld op z'n kop zet: je haalt Tamilflu en H1N1-vaccinatie erbij om je punt te maken, je vergelijkt zilver met die dingen.
Dat deed ik niet. Ik kritiseerde één specifieke claim van jou, namelijk dat zilver anti-virale werking zou hebben, wat niet zo is. Misschien dat ik het mis heb, maar dan zie ik graag een bron. Of Tamiflu wel of niet werkt, of vaccinatie wel of niet werkt staat daar helemaal los van.
Ik weet dat je zegt dat je graag chargeert in je posts, maar m.i. sla je nu gewoon door en sleep je er allerhande zaken bij die niet ter zake doen m.b.t. die claim die je maakte.
Zou een vrij ongegrond bezwaar zijn, hij reageert normaal op jouw post en vraagt enkel of jij bronnen hebt die jouw stelling kunnen bevestigen. Nergens is hij beledigend of wat dan ook.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:38 schreef slackster het volgende:
[..]
Wat ik wil duidelijk maken dat het alternatief dat jij aan de man wil brengen die vaccins zijn en die tamilflu
Dan wil ik de keuze om daar NIET voor te kiezen en producten te gebruiken waar zilver in zit verwerkt.
Dat is waar het over gaat, en probeer er nu niet weer een rel van te maken anders teken ik bezwaar aan bij de moderators, PUNT!![]()
Ik probeer helemaal geen rel te maken. Ik heb niet als antwoord op jouw post gezegd: gebruik vaccinatie. Het enige dat ik heb gezegd is dat zilver niet anti-viraal werkt. Ik zeg ook niet dat je het desondanks niet mag gebruiken, alleen dat het waarschijnlijk geen effect zal hebben.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:38 schreef slackster het volgende:
[..]
Wat ik wil duidelijk maken dat het alternatief dat jij aan de man wil brengen die vaccins zijn en die tamilflu
Dan wil ik de keuze om daar NIET voor te kiezen en producten te gebruiken waar zilver in zit verwerkt.
Dat is waar het over gaat, en probeer er nu niet weer een rel van te maken anders teken ik bezwaar aan bij de moderators, PUNT!![]()
Het is geen ongegrond bezwaar! dit punt is al eerder besproken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:46 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zou een vrij ongegrond bezwaar zijn, hij reageert normaal op jouw post en vraagt enkel of jij bronnen hebt die jouw stelling kunnen bevestigen. Nergens is hij beledigend of wat dan ook.
Alvorens met de naalden aan te komen is die varkensgriep in een laboratorium vervaardigd, die lui zijn erop uit om een grootschalig slachtoffer te brengen aan hun god Satan, in ruil daarvoor zou er een nieuwe wereld orde geschapen kunnen worden met de mafia elites in de hoogste posities van een internationale communistische regering.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:17 schreef Dragorius het volgende:
slackster, jammer dat jij het schjinbaar zo ziet. Het enige wat steeds gevraagd wordt is of er een bron is die kan ondersteunen dat colloidaal zilver inderdaad werkt tegen virussen. Meer niet.
Er waren geen vaccins verstuurd. Dat is gewoon onzin. Het was een stof om onderzoek te doen naar vaccins. Waarom zou je in godsnaam een al kant en klaar (en dus goedgekeurd) vaccin dat bedoeld is om mensen te vaccineren naar een lab in Tsjechië sturen? Waarom? Dat stuur je toch direct naar apotheken of distributiecentra? Dit is echt een opgeblazen verhaal dat telkens langskomt en dat mensen telkens weerleggen, maar toch blijf jij erbij.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:10 schreef slackster het volgende:
De regulieren media mogen hier niet bericht van maken ondanks zij het niet eens hoeven te zijn met de verdachtmakingen tegen verschillende farmaseutische bedrijven.
Ware het niet dat een laboratorium medewerkertje in Tsjechië niet een stel fretten had geīnjecteerd ter controle van de vaccins
Waarop de fretten vervolgen per direct het loodje legde. Was dit dus niet aan het licht gekomen waren de via baxter geīnfecteerde vaccins, 72 kilo in totaal, die naar 18 landen werden gestuurd ook daadwerkelijk gebruikt.
Omdat het geen nieuws was. Er waren 18 medewerkers mogelijk besmet, en die zijn in quarantaine geplaatst, en met hen was niets aan de hand.quote:Een pandemie veroorzaak je niet zomaar per ongeluk, dit alles daarentegen heeft de reguliere media niet eens gehaald!
Prima hoor. Maar besef wel dat het een unilaterale afspraak is. Als ik weer zie dat jij een middel promoot dat geen bewezen werking heeft en dat mogelijk nare gevolgen heeft, dan zal ik wederom herhalen dat het geen bewezen werking heeft en mogelijk nare gevolgen heeft. Ook al is het middel al zo oud als aderlaten.quote:Moet ik me nog verantwoorden ook voor een 1000'den jaren oud middel, terwijl jullie in de bres blijven springen voor de eugenetische farmaceutische nazi industrie.
Dat weiger ik verder te doen, bij deze leg ik me neer bij het verschillen van mening hierover met jullie en ga ik verder wat colloīdale zilver betreft niet meer in discussie PUNT!
En je laat na te vermelden dat de persoon in kwestie me al dagenlang achterna zat om mijn mening boven tafel te krijgen over hoe ik mezelf bescherm ertegen. Griep dus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:10 schreef Iblis het volgende:
Prima hoor. Maar besef wel dat het een unilaterale afspraak is. Als ik weer zie dat jij een middel promoot dat geen bewezen werking heeft en dat mogelijk nare gevolgen heeft, dan zal ik wederom herhalen dat het geen bewezen werking heeft en mogelijk nare gevolgen heeft. Ook al is het middel al zo oud als aderlaten.
Ik snap niet wat ik jou helemaal misdaan heb, noch waarom ik het had moeten vermelden. Het is mijns inziens niet relevant, als jij dat wel vindt, neem dan van me aan dat ik het dus niet opzettelijk heb nagelaten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:13 schreef slackster het volgende:
En je laat na te vermelden dat de persoon in kwestie me al dagenlang achterna zat om mijn mening boven tafel te krijgen over hoe ik mezelf bescherm ertegen. Griep dus.
Jaaa hoor!
Je wil me laten vastlopen op colloidal silver, dit is waarmee sinds eeuwen ten dagen ziektes werden bestreden door de welgestelden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:33 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ik snap niet wat ik jou helemaal misdaan heb, noch waarom ik het had moeten vermelden. Het is mijns inziens niet relevant, als jij dat wel vindt, neem dan van me aan dat ik het dus niet opzettelijk heb nagelaten.
Dat, én aderlating, nog zo'n vergeten methode.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:50 schreef slackster het volgende:
Je wil me laten vastlopen op colloidal silver, dit is waarmee sinds eeuwen ten dagen ziektes werden bestreden door de welgestelden.
Nee. Dat snap ik niet. Ik snap je post op het moment eigenlijk überhaupt niet. Nu komen Baxter, Novartis, zilveren eetstokjes, soaps, euthanasie, slangenbeten en weet ik veel wat er allemaal bij, in respons op een post waarin ik alleen zeg dat ik iets niet opzettelijk heb gedaan.quote:Jij daarentegen wil liever opnieuw een discussie over colloīdale zilver aanzwengelen , maar dat hoofdstuk is voor mij volledig triviaal snap je?
vind je leuk he Iblis??quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:12 schreef Iblis het volgende:
[..]
Dat, én aderlating, nog zo'n vergeten methode.
quote:[..]
Nee. Dat snap ik niet. Ik snap je post op het moment eigenlijk überhaupt niet. Nu komen Baxter, Novartis, zilveren eetstokjes, soaps, euthanasie, slangenbeten en weet ik veel wat er allemaal bij, in respons op een post waarin ik alleen zeg dat ik iets niet opzettelijk heb gedaan.
Een scare tactic! vooral niet nemen hoor dat zilver! <niet gepast>quote:
Ik heb nergens gezegd dat mijn spuitje heilig is. Ik heb alleen – nogmaals – opgemerkt dat er geen bewijs is voor de antivirale werking van zilver. Dat is het enige. En moet je zien wat je erbij sleept in pogingen mij zwart en belachelijk te maken. Als er iemand hier een heilig huisje heeft, dan ben jij het, en dan is het je zilver.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:23 schreef slackster het volgende:
Je bedoelt de hoeveelheid Chinezen die er ter wereld bestaan duidt erop dat ze het niet gaan redden zonder jou heilige spuitje? Nee wat jij zegt klopt helemaal geen moer van, maar als je dat leuk vind moet je dat lekker zelf weten.
Toevallig heb ik het het daar al overgehad in Ali's topic met 10 mythen over vaccinatie, dat er geen aanwijzing voor is dat het in een lab is gemaakt. Het is een combinatie van vier strains, en een combinatie van drie van die vier strains was al bekend in het wild, de vierde strain los ook. Zodra ik echter informatie krijg dat het in een lab is gekweekt en niet door reassortment heeft kunnen staan zal ik jou als eerste op de hoogste stellen hoor.quote:Je maakt selectief ook nooit een bericht erbij dat die griep in een lab gekweekt is![]()
Nee, dat is het niet. Bepaalde toepassingen van zilver of zilververbindingen zijn aantoonbaar zinnig, b.v. bij brandwonden, maar heel veel toepassingen zijn ook onzinnig.quote:Ondertussen je wel steeds helemaal uitleven daarop zoiets van, heee zilver!! is toch iets van het stenen tijdperk domme grotbewoner! stoer hoor Iblis![]()
Jij wilt het er wel over hebben, sterker nog, nu kom je er weer op terug.quote:Wil je steeds van de daken schreeuwen terwijl ik het er niet over wil hebben!![]()
Wees eens een beetje volwassen?![]()
quote:De tiener was al ernstig ziek toen hij de griep erbij kreeg.
He jakkes, maar goed er vallen jaarlijks ergens tussen de 250 tot 1000 doden aan de "reguliere" griep dacht ik?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:14 schreef Dragorius het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)exicaanse-griep.htmlAltijd klote zoiets...
Even ter nuance >
[..]
Had iemand achter me broek die me al dagen lang bleef spammen over mijn mening, om me uit de tent te lokken en mij weer als zilver koopman af te schilderen, heb ze 1000'den keren gezegd dat ik alleen tegen verplichte vaccins voor MIJ en mijn NAASTEN, en dat het voor de rest alleen maar goed is voor het file probleem! wat meer kan ik doenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:50 schreef ToT het volgende:
En daarbij: maak van dat smurfengoedje eens een eigen topic!Daar kun je de geclaimde werkingen duidelijk uiteenzetten en onderbouwen. Dit hoeft niet in elk topic dat ook maar iets met de gezondheid te maken heeft, terug te komen.
hoe vaak heb ik niet gezegd dat Re er tot treuren aan toe over bleef piepen? over hoe ik al jaren geen griep meer heb? jij komt erop terug en je speelt steeds hetzelfde bandje af.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:39 schreef Iblis het volgende:
Jij wilt het er wel over hebben, sterker nog, nu kom je er weer op terug.
Dus het is niet in een lab gemaakt??quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:39 schreef Iblis het volgende:
Toevallig heb ik het het daar al overgehad in Ali's topic met 10 mythen over vaccinatie, dat er geen aanwijzing voor is dat het in een lab is gemaakt. Het is een combinatie van vier strains, en een combinatie van drie van die vier strains was al bekend in het wild, de vierde strain los ook. Zodra ik echter informatie krijg dat het in een lab is gekweekt en niet door reassortment heeft kunnen staan zal ik jou als eerste op de hoogste stellen hoor.
Wat is nou precies je punt?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:40 schreef slackster het volgende:
[..]
Dus het is niet in een lab gemaakt??
Lees > dit artikel < maar eens dan.
Enne Wall Street News He?? voordat we allemaal denken argusoog ofzeao
quotes:
"A growing list of countries is counting on vaccine doses to arrive in the coming months. The U.S., U.K., Canada, Australia and many other nations have ordered enough doses to cover much of their populations. France this week placed a 1 billion euros ($1.4 billion) order for 94 million doses".
Wauw Frankrijk heeft een bestelling voor 94.000.000 vaccins, is voor 1 biljoen wezen winkelen bij de vaccin Macro![]()
"To make vaccine against a flu virus, the virus is cultivated, inactivated and blended into antigen, the main ingredient used in the shots. But the H1N1 virus being used for swine-flu vaccine is so far yielding a "low" level of antigen, Swiss drug maker Novartis AG said Thursday. It said the yield so far is about 30% to 50% of what the company normally gets for seasonal flu vaccines".
Voor de mensen die niet kunnen lezen: "To make vaccine against a flu virus, the virus is cultivated" (!!!)![]()
"The WHO said Monday it is attempting to tweak the H1N1 virus and send manufacturers a new copy that might yield more vaccine. In the meantime, Novartis said it is attempting to adjust its production process to improve the yield".
Je moet een virus opkweken in het lab omdat je een dood of verzwakt virus nodig hebt om het vaccin te maken. Maar dat ze in een lab een virus kunnen opkweken betekent niet dat ze het ook ontwikkeld hebben.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:40 schreef slackster het volgende:
Voor de mensen die niet kunnen lezen: "To make vaccine against a flu virus, the virus is cultivated" (!!!)
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:24 schreef Iblis het volgende:
[..]
Je moet een virus opkweken in het lab omdat je een dood of verzwakt virus nodig hebt om het vaccin te maken. Maar dat ze in een lab een virus kunnen opkweken betekent niet dat ze het ook ontwikkeld hebben.
Ik weet niet helemaal wat je je daarbij voorstelt. Als het nu een strain was die niet bekend was in de natuur, dan zou ik zeggen: misschien. Maar dit is een combinatie van bekende strains. Ze kunnen in een lab natuurlijk varkens bij elkaar hebben gezet en gewacht totdat zo'n virus muteerde, maar ja, dan is die mutatie an sich gewoon natuurlijk. Dus dan weet ik niet hoe je het zou kunnen onderscheiden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:33 schreef vanwelleer het volgende:
is er ergens een onafhankelijke bron (test lab ofzo) die in staat is om te testen of het virus een natuurlijke mutatie, of een "gefabriceerd" product is, ....?
En ik begrijp best dat de term onafhankelijk een grijs gebeid is, maar in ieder geval controleerbaar door peers?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:39 schreef Iblis het volgende:
Mijn vraag is echter: wat is de reden dat je verwacht dat het in een lab is gemaakt (en dat het dan tot nu toe zo'n relatief onschuldig virus is?).
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:51 schreef vanwelleer het volgende:komt hier dan misschien de bron van de onrust?
Four ‘mock-up’ vaccines developed by Baxter, GlaxoSmithKline and Novartis have already been approved in the European Union based on earlier data generated with the H5N1 virus strain, which is similar to H1N1.
These vaccines were developed in the knowledge that the virus strain would be changed in the event of a declared pandemic, to include the strain causing the pandemic.
Altogether, they have been tested in more than 8,000 subjects. Decades of experience with seasonal influenza vaccines indicate that insertion of a new strain in a vaccine, as will apply with the change from H5N1 to H1N1 in the mock-up vaccines, should not substantially affect the safety or level of protection offered.
Wees aub zo letterlijk mogelijk in iedere vorm van uitleg, ik ben en leek op dit gebied, maar zou graag de hoofdlijnen snappen.....
idd, men had het alleen over Tamiflu.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:29 schreef Dragorius het volgende:
relenza <zanamivir> werkt nog wel *ik post vanaf mijn mobiel *
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:29 schreef Dragorius het volgende:
relenza <zanamivir> werkt nog wel *ik post vanaf mijn mobiel *
Ja ja, dus hoe kom je aan een vaccin dan waarmee je een gevaarlijke meervoudige virus variant kunt bestrijden?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:24 schreef Iblis het volgende:
[..]
Je moet een virus opkweken in het lab omdat je een dood of verzwakt virus nodig hebt om het vaccin te maken. Maar dat ze in een lab een virus kunnen opkweken betekent niet dat ze het ook ontwikkeld hebben.
Het is een reassortment van vier verschillende strains. Dat is een beetje een technisch verhaal, maar je zou het kunnen zien als een kruising van vier verschillende stammen. Een kruising van drie van de vier was al bekend in het wild, en de vierde was los bekend. Nu zijn die blijkbaar ook gekruist tot het huidige virus. En dat kan prima in het wild gebeurd zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:01 schreef slackster het volgende:
Ja ja, dus hoe kom je aan een vaccin dan waarmee je een gevaarlijke meervoudige virus variant kunt bestrijden?
Zoals de varkensgriep in de media beschreven word, en waarvan is bekent dat het zowel vogelgriep varkensgriep en menselijk griep bevat waardoor het veel lijkt op de spaanse griep uit begin 1900??
Dan word toch beweert dat die virus gewoon zomaar uit zichzelf is ontstaan? Dan spreekt dit het toch tegen?
verkeerd begrepen dus
Wat er aan de hand is wat het meest zorgwekkend is dat de wetenschap lijkt te zijn gekaapt, merk je bij de global warming berichten, de aanloop tot de oorlog in Iraq, de aanleg v/d noord-zuid metrolijn in A'dam, de financiële crisis, de aanslagen van 9/11 en precies hetzelfde nu weer met die varkensgriep.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:33 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
is er ergens een onafhankelijke bron (test lab ofzo) die in staat is om te testen of het virus een natuurlijke mutatie, of een "gefabriceerd" product is, ....?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:09 schreef Iblis het volgende:
[..]
Het is een reassortment van vier verschillende strains. Dat is een beetje een technisch verhaal, maar je zou het kunnen zien als een kruising van vier verschillende stammen. Een kruising van drie van de vier was al bekend in het wild, en de vierde was los bekend. Nu zijn die blijkbaar ook gekruist tot het huidige virus. En dat kan prima in het wild gebeurd zijn.
Ok dus in dit unieke geval kan men opeens wel het patent van Baxter 2 jaar voordat er sprake is van een pandemie klaar hebben liggen? maar zonder dat de virus speciaal er voor is gekweekt in een lab zoals bij de andere vaccins wel het geval is zoals te lezen valt de eerder genoemde artikelen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:09 schreef Iblis het volgende:
[..]
Het is een reassortment van vier verschillende strains. Dat is een beetje een technisch verhaal, maar je zou het kunnen zien als een kruising van vier verschillende stammen. Een kruising van drie van de vier was al bekend in het wild, en de vierde was los bekend. Nu zijn die blijkbaar ook gekruist tot het huidige virus. En dat kan prima in het wild gebeurd zijn.
Misschien helpt het ook om deze post van me te lezen in het 10 mythen en waarheden topic. Daar citeer ik ook een stuk uit Science dat de herkomst van de vier stammen beschrijft.
Het virus zelf is echter wel gewoon één virus, het heeft alleen verschillende voorouders, zoals een Labradoodle b.v. ontstaan is uit een kruising van een poedel en een labrador is, die zelf ook (waarschijnlijk) weer kruisingen van andere hondenrassen zijn. Dit ras zelf kan echter ook gewoon reproduceren. Je kunt uit twee Labradoodles een nieuwe Labradoodle krijgen, zonder telkens Labradors en Poedels nodig te hebben. Zo zou je het met die virusstammen ook kunnen zien.
Dat Science artikel is uit mei dit jaar. H1N1 is echter al wel 'oud'. Dat heeft ook de Spaanse Griep veroorzaakt. Van influenza zijn er ontzettend veel varianten. Je hebt A en B influenza, binnen A influenza weer H1N1, H5N1, en ga zo maar door, en binnen die H1N1 wéér verschillende varianten. Dus H1N1 op zich is nog vrij breed, vandaar ook dat er in 2007 al patent voor aangevraagd kon worden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:30 schreef vanwelleer het volgende:
heb je enig idee of die ontdekking voor of na de (voorlopige) patentaanvraag van Baxter kwam? Die is van augustus 2007....
Volgens mij was dit ongeluk al nadat de Mexicaanse griep bekend was.quote:En hoeveel waarde zit er naar jouw mening in de bewering dat WHO de 4e stam, (als dat al de 4e is waar we het nu over hebben??? ) zou hebben geleverd, (voor welk doel is me nog niet duidelijk) , waarna baxter er een ongelukkig incident mee zag gebeuren?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:44 schreef Iblis het volgende:
Dat gaat dus niet alvast om Mexicaanse griep.
[..]
quote:Volgens mij was dit ongeluk al nadat de Mexicaanse griep bekend was.
Het is dus niet per se een patent voor specifiek de Mexicaanse griep maar voor H1N1-virussen, waarvan er heel veel bestaan, en al heel lang bestaan, en ook nog zullen bestaan. Zoals er ook al heel veel jaren Volkswagen Golfs op de markt zijn, is er pas dit jaar de Volkswagen Golf Mk6; maar natuurlijk waren er 10 jaar geleden ook al Volkswagen Golf dealers, alleen toen verkochten ze de Mk4. In de volksmond wordt beide gewoon Volkswagen Golf genoemd, toen en nu. Dat schept verwarring, maar Baxter heeft niet twee jaar geleden al expliciet de Mexicaanse griep gepatenteerd.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:42 schreef slackster het volgende:
Ok dus in dit unieke geval kan men opeens wel het patent van Baxter 2 jaar voordat er sprake is van een pandemie klaar hebben liggen? maar zonder dat de virus speciaal voor is gekweekt in een lab zoals bij de andere vaccins wel het geval is als te lezen valt de eerder genoemde artikelen.
Nou, ik heb nog even gezocht, het was 11 februari dat het ongeluk gebeurde. Maar het was dus een H3N2 en H5N1 stam die bij elkaar kwamen, terwijl de ‘stamboom’ van dit virus die niet als voorouders heeft (overigens is dit niet helemaal zeker, maar dit is de meest waarschijnlijke manier waarop de combinaties hebben plaatsgevonden, maar men heeft er natuurlijk niet met de neus bovenop gezeten):quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:47 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
ik geloof je op je woord, heel veel dank.
[..]
ga ik nog uitgebreid nazoeken, als ik het denk te weten zal ik het melden.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:59 schreef Iblis het volgende:
[..]
Nou, ik heb nog even gezocht, het was 11 februari dat het ongeluk gebeurde. Maar het was dus een H3N2 en H5N1 stam die bij elkaar kwamen, terwijl de ‘stamboom’ van dit virus die niet als voorouders heeft (overigens is dit niet helemaal zeker, maar dit is de meest waarschijnlijke manier waarop de combinaties hebben plaatsgevonden, maar men heeft er natuurlijk niet met de neus bovenop gezeten):
[ afbeelding ]
Daar kun je ook zien hoeveel H1N1-varianten er wel niet zijn, die alleen al tot dit virus hebben geleid.
Het is een keuze wat je wil geloven want de meningen verschillen ook bij mensen die er verstand van hebben.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:48 schreef Iblis het volgende:
[..]
Het is dus niet per se een patent voor specifiek de Mexicaanse griep maar voor H1N1-virussen, waarvan er heel veel bestaan, en al heel lang bestaan, en ook nog zullen bestaan. Zoals er ook al heel veel jaren Volkswagen Golfs op de markt zijn, is er pas dit jaar de Volkswagen Golf Mk6; maar natuurlijk waren er 10 jaar geleden ook al Volkswagen Golf dealers, alleen toen verkochten ze de Mk4. In de volksmond wordt beide gewoon Volkswagen Golf genoemd, toen en nu. Dat schept verwarring, maar Baxter heeft niet twee jaar geleden al expliciet de Mexicaanse griep gepatenteerd.
Sterker nog, dat patent gaat zo te zien helemaal niet specifiek over 1 type griep. Het lijkt mij meer een algemeen productie process voor een vaccin tegen een heel scala aan mens, vogel en varkensgriepen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:44 schreef Iblis het volgende:
[..]
Dat Science artikel is uit mei dit jaar. H1N1 is echter al wel 'oud'. Dat heeft ook de Spaanse Griep veroorzaakt. Van influenza zijn er ontzettend veel varianten. Je hebt A en B influenza, binnen A influenza weer H1N1, H5N1, en ga zo maar door, en binnen die H1N1 wéér verschillende varianten. Dus H1N1 op zich is nog vrij breed, vandaar ook dat er in 2007 al patent voor aangevraagd kon worden.
Dat gaat dus niet alvast om Mexicaanse griep.
[..]
Volgens mij was dit ongeluk al nadat de Mexicaanse griep bekend was.
In ieder geval niet met die virussen die je in het vorige bericht noemde. Daarnaast, dat ongeluk vond niet in Mexico plaats (in Europa zelfs), dus dan is het wat raar dat het in Mexico als eerste zou opduieken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:10 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
waanzinnig, helemaal top.
We kunnen hiermee dus definitief uitsluiten dat baxter per ongeluk of opzettelijk eerst een virus verspreid, om daarna binnen te lopen op het verkopen van het vaccin?
Ja klopt, volgens mij is dat die nieuwe celtechniek (kan iemand dat bevestigen?) waardoor kippeneieren (nagenoeg) niet meer gebruikt hoeven te worden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Sterker nog, dat patent gaat zo te zien helemaal niet specifiek over 1 type griep. Het lijkt mij meer een algemeen productie process voor een vaccin tegen een heel scala aan mens, vogel en varkensgriepen.
Ik zoek me een ongeluk naar de claims die gemaakt worden, ten eerste heb ik hier een transcript gevonden, dat is al iets. De lijst van virussen waaruit dit virus is ontstaan correspondeert niet met wat in Science staat, en het lukt me niet helemaal om ervoor de bron te vinden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:29 schreef slackster het volgende:
[..]
Het is een keuze wat je wil geloven want de meningen verschillen ook bij mensen die er verstand van hebben.
Geen probleem, het audio bestand is van gisteren het dr deagle radio programma, gaat over de vaccins en nog veel meerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:24 schreef slackster het volgende:
Brave New Hyperlinks
Ik heb je post hiergezet, we hebben al vaker aangegeven dat dit soort youtube/link-posts zonder echte aanvulling niet gewenst zijn hier.omdat het desondanks een interessante bron is voor dit soort onderwerpen staat ie daarom in het Hyperlinks topic. Wel ga ik er nu vanuit dat je het nu wel begrepen hebt m.b.t. dit soort posts.
Zet dat soort zaken er dan bij, dan heb je ook geen gezeur en ge-edit. We hebben het nu vaak genoeg gezegdquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:35 schreef slackster het volgende:
[..]
Geen probleem, het audio bestand is van gisteren het dr deagle radio programma, gaat over de vaccins en nog veel meer
Vooropgesteld is de virus zelf, aangetoond kan worden dat deze in een lab is ontwikkeld.
geen probleem als het in een ander topic komt maar zal er in vervolg meer op letten.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:37 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zet dat soort zaken er dan bij, dan heb je ook geen gezeur en ge-edit. We hebben het nu vaak genoeg gezegd
zelf ook nog bezig tussen de bedijven door, kom ik op terugquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:36 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ik zoek me een ongeluk naar de claims die gemaakt worden, ten eerste heb ik hier een transcript gevonden, dat is al iets. De lijst van virussen waaruit dit virus is ontstaan correspondeert niet met wat in Science staat, en het lukt me niet helemaal om ervoor de bron te vinden.
Verder, wat het filmpje enigszins suggereert, zou het virus uit 66 (en zelfs meer) virussen gelijktijdig gecombineerd zijn, maar dat is niet helemaal zo, net zoals een mens maar twee ouders heeft, maar vier grooutouders, acht overgrootouders, enzovoort, kun je bij virussen ook een stamboom maken (alhoewel de genetische uitwisseling daar anders verloopt).
Dat 5% onbekend is, en dat het daarmee dus uit een lab moet komen, is ook een conclusie die ik niet helemaal snap. Ik heb uiteindelijk wel het onderzoeksinstuut van A. True Ott gevonden, dat lijkt een expert in het sublinguaal toepassen van mineralen.
Als jij specifiekere bronnen weet, dan graag, want ik loop hier wat vast.
Kun je ff verklaren wat er interessant is aan de link? Geldt ook voor jou dat linkdumpen alleen niet gewenst isquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:23 schreef _Led_ het volgende:
http://skepticdetective.w(...)autism-vaccine-saga/
mn vorige post aangepast kan de link nu terug?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:26 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Kun je ff verklaren wat er interessant is aan de link? Geldt ook voor jou dat linkdumpen alleen niet gewenst is
Ik had het tegen LED. Nu weer game on!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:50 schreef slackster het volgende:
[..]
mn vorige post aangepast kan de link nu terug?
Begin sinds enige tijd nu ook JB te verdenken, waarvan is me nog niet helemaal duidelijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:00 schreef Dragorius het volgende:
Burgermeister moet onderhand wel eens gaan opschieten....de vaccins komen dichterbij en ze is nog niet in een rechtszaak of wat dan ook verwikkeld
Vooral kinderen hebben last van bijwerkingen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:10 schreef Ticker het volgende:
Als medicijn is ook tamiflu vol met bij werkingen. Maar als er een complot is, schaar ik tamiflu daar (zonder onderbouwing) niet bij.
quote:Children with seasonal flu should not be given Tamiflu because harmful side effects may outweigh relatively meagre benefits, according to a study released Monday.
In some children Tamiflu caused nausea and vomiting, which can lead to dehydration and other complications, researchers reported.
The study did not cover the current outbreak of swine flu, but it suggests that antivirals may not significantly reduce the length of illness or prevent complications in children infected with the new A(H1N1) virus, the researchers said.
Carl Henegan, a doctor at John Radcliffe Hospital in Oxford and co-author of the study, said the current British practice of giving Tamiflu and Relenza -- the brand names for the antivirals oseltamivir and zanamivir -- for mild illness was "an inappropriate strategy."
"The downside of the harms outweigh the one-day reduction in symptomatic benefits," he said.
The research showed that both antivirals shortened the duration of seasonal flu by 12 to 36 hours.
But the drugs had little or no effect on asthma flare-ups, increased ear infections or the need for antibiotics.
quote:LONDON, England (CNN) -- More than half of children taking antiviral drug Tamiflu suffer side-effects such as nausea, insomnia and nightmares, UK researchers have said.
Two studies from experts at the Health Protection Agency (HPA) showed a "high proportion" of British schoolchildren reporting problems after taking the anti-viral drug.
Data was collected from children at three schools in London and one in south west England who were given Tamiflu earlier this year after classmates became infected.
Is al meerdere keren langsgekomen, alsjeblieft:quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:37 schreef Gavin_de_Becker het volgende:
En tien dagen eerder meldde een andere studie:
Study: Tamiflu causes nausea and nightmares in children
[..]
Goede zet, zo voorkom je de massahysterie die andere media aan het opwekken zijn (met name de alternatieve genezers die meteen bovenop de middelen springen en moord en brand roepen) en geef je toch een duidelijk signaal dat men er nog bovenop zit indien het nodig is om verder te gaan m.b.t. hulpverlening etc.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:29 schreef SicSicSics het volgende:
Ze gaan ons al-le-maal vermoorden met het griepvaccin!
Ohnee... Toch niet.
Waardoor komt dit?
Is dit omdat de NWO doorheeft dat hun plannetje doorzien is en zich daarom terugtrekt, de wonden likt en een nieuw plan aan het broeden is?
Of was het eigenlijk nooit de insteek geweest om de hele wereld uit te moorden met een 'vaccin'?
Zo te zien een slecht opgesteld ANP bericht want het staat op meerdere nieuwssites verkeerd. Zo wordt de verwarring onder de bevolking alleen maar groterquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:01 schreef ToT het volgende:
Vaag bericht op de frontpage, waarbij volgens mij 2 dingen door elkaar heen worden gehaald:
Westerse landen hebben al meer dan een miljard doses griepremmers besteld bij fabrikanten van medicijnen. Dit in verband met de uitbraak van de Mexicaanse griep en de mogelijkheid dat die in de komende maanden muteert naar een gevaarlijker variant.
Dat meldde een woordvoerster van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) gisteren. Een aantal landen, waaronder Nederland, Griekenland, Canada en Israël, hebben volgens de WHO-zegsvrouw voldoende griepremmers ingekocht om hun volledige bevolking te vaccineren.
Overigens heeft men het weer over meerdere fabrikanten. Nogmaals mijn vraag: zouden dus alle Bigpharma producenten allemaal in het complot van de decimering van de wereldbevolking zitten?
Ja maar dat zou los moeten staan van de rechtszaak die ze heeft toch?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:01 schreef switchboy het volgende:
Na dat FEMA debacle is er niemand die haar nog serieus neemt.
Daar ben ik ook erg benieuwd naar.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:40 schreef SicSicSics het volgende:
Ik vind het wel erg jammer dat er door conspiriasten vaak geschreeuwd wordt dat we allemaal vermoord worden (dmv. massa vaccinatie bv.) en als je kritisch bent dan verdien je bij wijze van spreken niets anders dan een door de overheid geīnitieerde dood. Maar als dan blijkt dat al het geschreeuw voor niets is geweest omdat de massa vaccinatie toch niet doorgaat, dan hoor je ze niet meer!
Ik wil dan wel eens weten of dit ook geloof in conspiratie theorieën laat wankelen of dat de mensen gewoon overtuigd blijven, ondanks een (flinke) misser.
Wie kan mij dat vertellen!?
Gezien de resultaten uit het verleden gok ik dat het niets uit gaat makenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:40 schreef SicSicSics het volgende:
Ik vind het wel erg jammer dat er door conspiriasten vaak geschreeuwd wordt dat we allemaal vermoord worden (dmv. massa vaccinatie bv.) en als je kritisch bent dan verdien je bij wijze van spreken niets anders dan een door de overheid geīnitieerde dood. Maar als dan blijkt dat al het geschreeuw voor niets is geweest omdat de massa vaccinatie toch niet doorgaat, dan hoor je ze niet meer!
Ik wil dan wel eens weten of dit ook geloof in conspiratie theorieën laat wankelen of dat de mensen gewoon overtuigd blijven, ondanks een (flinke) misser.
Wie kan mij dat vertellen!?
Hier hoor je tegenwoordig ook niets meer over? Zeker niet interessant genoeg meer.quote:GGD start met derde prik tegen baarmoederhalskanker
woensdag 2 september 2009 15:02
CULEMBORG - GGD Rivierenland start vanaf 7 september met de derde inentingsronde van de inhaalcampagne tegen baarmoederhalskanker. Meisjes die geboren zijn tussen 1993 en 1996 en die hun eerste twee prikken gehaald hebben, ontvingen vorige week een uitnodiging voor de derde prik. Voor een optimale bescherming zijn namelijk drie prikken nodig. De vaccinatie is sinds dit jaar opgenomen in het Rijksvaccinatieprogramma. De vaccinatie voor 12-jarige meisjes die vanaf september van start zou gaan is uitgesteld naar het voorjaar van 2010. Alle meisjes die dit jaar 12 jaar worden krijgen volgend voorjaar een oproep.
Rondom de vaccinatie verschenen in de media begin dit jaar veel spookverhalen. De GGD kan begrijpen dat meisjes en hun ouders zijn gaan twijfelen vanwege de vele onjuiste berichtgeving. Het wel of niet kiezen voor een vaccinatie tegen baarmoederhalskanker is een eigen keuze. Deze kunnen meisjes samen met hun ouders maken op basis van juiste informatie. Op de website www.prikenbescherm.nl van het RIVM staat een duidelijk overzicht van fabels en feiten. Wie nog meer wil weten kan ook bellen met het gratis landelijk nummer (0800) 301 80 51. er zijn meisjes die er begin dit jaar voor kozen om zich niet te laten vaccineren maar daar nu spijt van hebben. Zij kunnen contact opnemen met de GGD om zich alsnog te laten vaccineren. Dit is voor deze leeftijdsgroep de laatste kans op een gratis vaccinatie.
De GGD is voor vragen rondom de locaties en tijdstippen op werkdagen van 9.00 tot 12.00 uur bereikbaar op telefoonnummer (0344) 69 87 77. Deze informatie is ook te vinden op www.ggdrivierenland.nl.
Iedereen?quote:Vaccinatie tegen reguliere griep begint eerder
(Novum) - De 'normale' griepprik wordt dit jaar in oktober gegeven. Normaal vindt de vaccinatie tegen de seizoensgriep van half oktober tot half november plaats, maar dit jaar verschuift dit wat naar voren, als gevolg van het vaccinatieprogramma tegen de Mexicaanse griep. Dit volgt enkele weken nadat de griepprik is uitgedeeld, meldt het ministerie van Volksgezondheid woensdag.
Zo'n 4,5 miljoen Nederlanders, onder wie mensen van 60 jaar en ouder, mensen met een hart of longziekte, nier- of astmapatiënten krijgen de prik tegen de reguliere seizoensgriep. Minimaal twee weken later volgt de eerste prik tegen de Mexicaanse griep en minimaal drie weker later de tweede prik tegen de Mexicaanse griep.
De vaccinatie tegen reguliere griep is naar voren verschoven omdat er een aantal weken moet zitten tussen verschillende vaccinaties, meldt een woordvoerder van het ministerie van Volksgezondheid.
Iedere Nederlander krijgt twee prikken tegen de Mexicaanse griep. De overheid heeft zo'n 34 miljoen vaccins besteld.
Dat gaat sneller dan ik dacht. Lekker handig ook, kan ik drie keer naar die huisarts op en neer om een uur tussen de bejaarden in te gaan staanquote:Gewone griepprik eerst
print deze pagina
Gepubliceerd op 2 september 2009 op 12:00 in categorie:
Mensen die in de risicogroepen vallen, krijgen in oktober een prik tegen de gewone griep. Daarna volgen twee vaccinaties tegen Nieuwe Influenza A (H1N1).
Het gaat bijvoorbeeld om mensen van 60 jaar of ouder, om mensen met een hart of longziekte, nier- of astmapatiënten. In totaal komen zo’n 4,5 miljoen Nederlanders in aanmerking voor de drie griepprikken.
De eerste griepprik is tegen de reguliere seizoensgriep. Minimaal twee weken later volgt de eerste vaccinatie tegen Nieuwe Influenza A (H1N1). Om mensen volledig te beschermen, krijgen ze na drie weken een tweede vaccinatie.
Zelfs die arme Elmo wordt ingezet. Al zouden ze die tickle-me-elmo wel een paardendosis aluminium/kwik mogen geven.quote:
Elmo als wapen tegen Mexicaanse griep
WASHINGTON - Het nieuwste wapen tegen de Mexicaanse griep heet Elmo en woont in Sesamstraat. De Amerikaanse overheid maakte dinsdag bekend dat de pluche kindervriend ingezet gaat worden om kinderen de risico's van de griep duidelijk te maken. Ook gaat Elmo kinderen leren hoe ze besmetting het beste kunnen voorkomen.
Via reclamespotjes op televisie sommeert Elmo kinderen hun handen goed te wassen, hun elleboog in plaats van hun handen te gebruiken om in te niezen en binnen te blijven wanneer ze zich niet lekker voelen.
Bekend is dat het H1N1-virus, dat de Mexicaanse griep veroorzaakt, zich vooral onder kinderen snel verspreid. In de Verenigde Staten zijn in totaal al meer dan twee miljoen mensen besmet met het virus. Ruim vijfhonderd Amerikanen overleden als gevolgen van de griep.
LOLquote:Zelfs die arme Elmo wordt ingezet. Al zouden ze die tickle-me-elmo wel een paardendosis aluminium/kwik mogen geven.
Volgens de laatste berichten alleen nog maar risico groepen en gezondheidszorg medewerkers.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:43 schreef Cerbie het volgende:
Dit topic is behoorlijk dood, ook al is er genoeg nieuws over vaccineren de afgelopen paar dagen.
*greepje doet om topic weer tot leven te brengen*
[..]
Hier hoor je tegenwoordig ook niets meer over? Zeker niet interessant genoeg meer.
[..]
Iedereen?
[..]
Ach Sesamstraat leert je tellen en lezen. Wat lesjes basale hygiëne kunnen geen kwaad. Als ze het maar wel goed brengen en die kinderen geen smetangst aanpraten.quote:Dat gaat sneller dan ik dacht. Lekker handig ook, kan ik drie keer naar die huisarts op en neer om een uur tussen de bejaarden in te gaan staan![]()
[..]
Zelfs die arme Elmo wordt ingezet. Al zouden ze die tickle-me-elmo wel een paardendosis aluminium/kwik mogen geven.
quote:Is men het je inmiddels duidelijk wat medische zorg inhoud!?! Dit dus! Ziekelijk terreur, bedrog, misleiding, besodemietering en dát moet je bekopen met je leven, geliefden en verminking en in het gunstiste geval chronische pilverslaving!
JEZUS wat ben jij verblind door je BF-studiequote:Op vrijdag 11 september 2009 09:50 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Het is dan te hopen voor jou dat je nooit een longontsteking of bacteriele infectie zal oplopen. Want dan is die medische zorg niet te verrtouwen nietwaar?
Welke pillenverslaving bedoel je eigenlijk? Er zijn maar een beperkt aantal ziektes waarbij men chronisch aan de pillen zit. Zaken als hoge bloeddruk zijn vooral te wijten aan het ongezonde leefgedrag van de mens zelf.
Waar blijven de "bewijzen" dat vaccinaties an sich gevaarlijk zijn? Wederom een hoop geblaat en weinig wol en dat is toch jammer.
Thimerosal wordt niet gebruikt in de rijksvaccinatie programma vaccins, het zat enkel in sommige soorten tetanus injecties, welke je alleen krijgt als het noodzakelijk is. Wat er overigens in je stukje Engelse tekst staat, is enkel een analyse van het huidige vaccinatiebeleid, wat aantoonbaar werkt, en daar heb je hier inmiddels al plenty grafieken van gezien.quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
JEZUS wat ben jij verblind door je BF-studie
THE DANGERS INHERENT IN "DUPLEX" VACCINES FROM DESIGNER VIRUSES
"Modern Medical Practitioners", including some well-meaning "osteopaths", would have the world believe the MYTH that vaccines containing attenuated (weakened) live viruses cannot cause the viral disease conditions they are targeting. This is a most dangerous misconception for the following SCIENTIFIC reasons.
Traditional "common" vaccines targeting measles, mumps and rubella for instance, contain small amounts of "attenuated" live viruses which have been "weakened" but not 100% killed outright. Research has shown that these weakened "live" viruses create a very mild form of the disease in the human that has been vaccinated, which in turn creates a cellular immunity from that pathogen. The science behind this is correct, and valid for the most part. To keep the targeted viral pathogen in a perpetually weakened state, specific amounts of formaldehyde and ether are typically added, and in some formulations, mercury in the form of thimerasol is added as a preservative to keep the egg albumin cells from decaying and dying prematurely. The established theory behind all of this 'vaccination' is the "protect the herd" theory which originated with Pasteur in the late 19th century. As in all vaccines, a certain small percentage of the herd will develop severe, 'full blown' disease states CAUSED by the attenuated viruses in the vaccine itself, and another percentage will exhibit side effects from the chemicals added to the vaccine but if the vast majority of the herd is "protected" from the disease condition the vaccine is approved and stamped "safe and effective".
JEZUS zeg, wat ben jij verblind door willekeurige internet sites zegquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
JEZUS wat ben jij verblind door je BF-studie
THE DANGERS INHERENT IN "DUPLEX" VACCINES FROM DESIGNER VIRUSES
"Modern Medical Practitioners", including some well-meaning "osteopaths", would have the world believe the MYTH that vaccines containing attenuated (weakened) live viruses cannot cause the viral disease conditions they are targeting. This is a most dangerous misconception for the following SCIENTIFIC reasons.
Traditional "common" vaccines targeting measles, mumps and rubella for instance, contain small amounts of "attenuated" live viruses which have been "weakened" but not 100% killed outright. Research has shown that these weakened "live" viruses create a very mild form of the disease in the human that has been vaccinated, which in turn creates a cellular immunity from that pathogen. The science behind this is correct, and valid for the most part. To keep the targeted viral pathogen in a perpetually weakened state, specific amounts of formaldehyde and ether are typically added, and in some formulations, mercury in the form of thimerasol is added as a preservative to keep the egg albumin cells from decaying and dying prematurely. The established theory behind all of this 'vaccination' is the "protect the herd" theory which originated with Pasteur in the late 19th century. As in all vaccines, a certain small percentage of the herd will develop severe, 'full blown' disease states CAUSED by the attenuated viruses in the vaccine itself, and another percentage will exhibit side effects from the chemicals added to the vaccine but if the vast majority of the herd is "protected" from the disease condition the vaccine is approved and stamped "safe and effective".
Heel triest dat er games worden gemaakt. Dit is vast uit naam van Military Complex/BigPharma opgezet.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:15 schreef ToT het volgende:
Kijk maar eens hoe ver je komt zonder vaccinatie!
http://armorgames.com/play/4444/pandemic-american-swine
Volgen Desiree Röver is het aluminiumhydroxide kwalijker voor het lichaam dan het kwik (thimerosal). Ergens verbaast me dat ook niet....quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:31 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Thimerosal wordt niet gebruikt in de rijksvaccinatie programma vaccins, het zat enkel in sommige soorten tetanus injecties, welke je alleen krijgt als het noodzakelijk is. Wat er overigens in je stukje Engelse tekst staat, is enkel een analyse van het huidige vaccinatiebeleid, wat aantoonbaar werkt, en daar heb je hier inmiddels al plenty grafieken van gezien.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:59 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
JEZUS zeg, wat ben jij verblind door willekeurige internet sites zegLeer eens wat over vaccins in het bijzonder en de medische wereld in het algemeen.
Ja jammer dat daar alleen geen wetenschappelijk reproduceerbaar bewijs van is en enkel de speculaties van mevrouw Roverquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Volgen Desiree Röver is het aluminiumhydroxide kwalijker voor het lichaam dan het kwik (thimerosal). Ergens verbaast me dat ook niet....
Nee ik ga wel op onderzoek uit. Waar dat verkondigd wordt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:17 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ja jammer dat daar alleen geen wetenschappelijk reproduceerbaar bewijs van is en enkel de speculaties van mevrouw Rover
Heb je een bus deo bij de hand? Check de ingrediënten eens!quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Volgen Desiree Röver is het aluminiumhydroxide kwalijker voor het lichaam dan het kwik (thimerosal). Ergens verbaast me dat ook niet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |