abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71612672
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:09 schreef Iblis het volgende:

[..]

Het is een reassortment van vier verschillende strains. Dat is een beetje een technisch verhaal, maar je zou het kunnen zien als een kruising van vier verschillende stammen. Een kruising van drie van de vier was al bekend in het wild, en de vierde was los bekend. Nu zijn die blijkbaar ook gekruist tot het huidige virus. En dat kan prima in het wild gebeurd zijn.
heb je enig idee of die ontdekking voor of na de (voorlopige) patentaanvraag van Baxter kwam? Die is van augustus 2007....

En hoeveel waarde zit er naar jouw mening in de bewering dat WHO de 4e stam, (als dat al de 4e is waar we het nu over hebben??? ) zou hebben geleverd, (voor welk doel is me nog niet duidelijk) , waarna baxter er een ongelukkig incident mee zag gebeuren?
i reserve the right to do as i damnwell please.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 00:42:25 #227
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71612901
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:09 schreef Iblis het volgende:

[..]

Het is een reassortment van vier verschillende strains. Dat is een beetje een technisch verhaal, maar je zou het kunnen zien als een kruising van vier verschillende stammen. Een kruising van drie van de vier was al bekend in het wild, en de vierde was los bekend. Nu zijn die blijkbaar ook gekruist tot het huidige virus. En dat kan prima in het wild gebeurd zijn.

Misschien helpt het ook om deze post van me te lezen in het 10 mythen en waarheden topic. Daar citeer ik ook een stuk uit Science dat de herkomst van de vier stammen beschrijft.

Het virus zelf is echter wel gewoon één virus, het heeft alleen verschillende voorouders, zoals een Labradoodle b.v. ontstaan is uit een kruising van een poedel en een labrador is, die zelf ook (waarschijnlijk) weer kruisingen van andere hondenrassen zijn. Dit ras zelf kan echter ook gewoon reproduceren. Je kunt uit twee Labradoodles een nieuwe Labradoodle krijgen, zonder telkens Labradors en Poedels nodig te hebben. Zo zou je het met die virusstammen ook kunnen zien.
Ok dus in dit unieke geval kan men opeens wel het patent van Baxter 2 jaar voordat er sprake is van een pandemie klaar hebben liggen? maar zonder dat de virus speciaal er voor is gekweekt in een lab zoals bij de andere vaccins wel het geval is zoals te lezen valt de eerder genoemde artikelen.

Het verhaal is zo altijd wel aan te passen lijkt het naar gelang er iets over te verklaren moet worden althans, maar er zijn ook wetenschappers die hier dagelijks mee werken maar beweren dat de varkensgriep dus WEL in een lab moet zijn ontwikkeld.

Het is dus een keuze wat je wil geloven want de meningen verschillen ook bij mensen die er verstand van hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door slackster op 05-08-2009 00:48:15 ]
  woensdag 5 augustus 2009 @ 00:44:19 #228
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71612937
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:30 schreef vanwelleer het volgende:
heb je enig idee of die ontdekking voor of na de (voorlopige) patentaanvraag van Baxter kwam? Die is van augustus 2007....
Dat Science artikel is uit mei dit jaar. H1N1 is echter al wel 'oud'. Dat heeft ook de Spaanse Griep veroorzaakt. Van influenza zijn er ontzettend veel varianten. Je hebt A en B influenza, binnen A influenza weer H1N1, H5N1, en ga zo maar door, en binnen die H1N1 wéér verschillende varianten. Dus H1N1 op zich is nog vrij breed, vandaar ook dat er in 2007 al patent voor aangevraagd kon worden.

Dat gaat dus niet alvast om Mexicaanse griep.
quote:
En hoeveel waarde zit er naar jouw mening in de bewering dat WHO de 4e stam, (als dat al de 4e is waar we het nu over hebben??? ) zou hebben geleverd, (voor welk doel is me nog niet duidelijk) , waarna baxter er een ongelukkig incident mee zag gebeuren?
Volgens mij was dit ongeluk al nadat de Mexicaanse griep bekend was.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_71613011
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:44 schreef Iblis het volgende:

[..]
ik geloof je op je woord, heel veel dank.
quote:
ga ik nog uitgebreid nazoeken, als ik het denk te weten zal ik het melden.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 00:48:08 #230
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71613014
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:42 schreef slackster het volgende:
Ok dus in dit unieke geval kan men opeens wel het patent van Baxter 2 jaar voordat er sprake is van een pandemie klaar hebben liggen? maar zonder dat de virus speciaal voor is gekweekt in een lab zoals bij de andere vaccins wel het geval is als te lezen valt de eerder genoemde artikelen.
Het is dus niet per se een patent voor specifiek de Mexicaanse griep maar voor H1N1-virussen, waarvan er heel veel bestaan, en al heel lang bestaan, en ook nog zullen bestaan. Zoals er ook al heel veel jaren Volkswagen Golfs op de markt zijn, is er pas dit jaar de Volkswagen Golf Mk6; maar natuurlijk waren er 10 jaar geleden ook al Volkswagen Golf dealers, alleen toen verkochten ze de Mk4. In de volksmond wordt beide gewoon Volkswagen Golf genoemd, toen en nu. Dat schept verwarring, maar Baxter heeft niet twee jaar geleden al expliciet de Mexicaanse griep gepatenteerd.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 00:59:10 #231
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71613199
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:47 schreef vanwelleer het volgende:

[..]

ik geloof je op je woord, heel veel dank.
[..]

ga ik nog uitgebreid nazoeken, als ik het denk te weten zal ik het melden.
Nou, ik heb nog even gezocht, het was 11 februari dat het ongeluk gebeurde. Maar het was dus een H3N2 en H5N1 stam die bij elkaar kwamen, terwijl de ‘stamboom’ van dit virus die niet als voorouders heeft (overigens is dit niet helemaal zeker, maar dit is de meest waarschijnlijke manier waarop de combinaties hebben plaatsgevonden, maar men heeft er natuurlijk niet met de neus bovenop gezeten):

Daar kun je ook zien hoeveel H1N1-varianten er wel niet zijn, die alleen al tot dit virus hebben geleid.
pi_71613366
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:59 schreef Iblis het volgende:

[..]

Nou, ik heb nog even gezocht, het was 11 februari dat het ongeluk gebeurde. Maar het was dus een H3N2 en H5N1 stam die bij elkaar kwamen, terwijl de ‘stamboom’ van dit virus die niet als voorouders heeft (overigens is dit niet helemaal zeker, maar dit is de meest waarschijnlijke manier waarop de combinaties hebben plaatsgevonden, maar men heeft er natuurlijk niet met de neus bovenop gezeten):

[ afbeelding ]

Daar kun je ook zien hoeveel H1N1-varianten er wel niet zijn, die alleen al tot dit virus hebben geleid.
waanzinnig, helemaal top.

We kunnen hiermee dus definitief uitsluiten dat baxter per ongeluk of opzettelijk eerst een virus verspreid, om daarna binnen te lopen op het verkopen van het vaccin?
  woensdag 5 augustus 2009 @ 01:29:37 #233
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71613555
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:48 schreef Iblis het volgende:

[..]

Het is dus niet per se een patent voor specifiek de Mexicaanse griep maar voor H1N1-virussen, waarvan er heel veel bestaan, en al heel lang bestaan, en ook nog zullen bestaan. Zoals er ook al heel veel jaren Volkswagen Golfs op de markt zijn, is er pas dit jaar de Volkswagen Golf Mk6; maar natuurlijk waren er 10 jaar geleden ook al Volkswagen Golf dealers, alleen toen verkochten ze de Mk4. In de volksmond wordt beide gewoon Volkswagen Golf genoemd, toen en nu. Dat schept verwarring, maar Baxter heeft niet twee jaar geleden al expliciet de Mexicaanse griep gepatenteerd.
Het is een keuze wat je wil geloven want de meningen verschillen ook bij mensen die er verstand van hebben.

woensdag 5 augustus 2009 @ 01:46:15 #234
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_71613682
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:44 schreef Iblis het volgende:

[..]

Dat Science artikel is uit mei dit jaar. H1N1 is echter al wel 'oud'. Dat heeft ook de Spaanse Griep veroorzaakt. Van influenza zijn er ontzettend veel varianten. Je hebt A en B influenza, binnen A influenza weer H1N1, H5N1, en ga zo maar door, en binnen die H1N1 wéér verschillende varianten. Dus H1N1 op zich is nog vrij breed, vandaar ook dat er in 2007 al patent voor aangevraagd kon worden.

[..]

Sterker nog, dat patent gaat zo te zien helemaal niet specifiek over 1 type griep. Het lijkt mij meer een algemeen productie process voor een vaccin tegen een heel scala aan mens, vogel en varkensgriepen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 5 augustus 2009 @ 09:29:47 #235
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71615736
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:10 schreef vanwelleer het volgende:

[..]

waanzinnig, helemaal top.

We kunnen hiermee dus definitief uitsluiten dat baxter per ongeluk of opzettelijk eerst een virus verspreid, om daarna binnen te lopen op het verkopen van het vaccin?
In ieder geval niet met die virussen die je in het vorige bericht noemde. Daarnaast, dat ongeluk vond niet in Mexico plaats (in Europa zelfs), dus dan is het wat raar dat het in Mexico als eerste zou opduieken.
pi_71615765
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:46 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Sterker nog, dat patent gaat zo te zien helemaal niet specifiek over 1 type griep. Het lijkt mij meer een algemeen productie process voor een vaccin tegen een heel scala aan mens, vogel en varkensgriepen.
Ja klopt, volgens mij is dat die nieuwe celtechniek (kan iemand dat bevestigen?) waardoor kippeneieren (nagenoeg) niet meer gebruikt hoeven te worden.
Het kan dan ook sneller geproduceerd worden.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 5 augustus 2009 @ 09:35:17 #237
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71615828
NEJM heeft het volgende plaatje wat ik wat makkelijker te begrijpen vind

Emergence of Influenza A (H1N1) Viruses from Birds and Swine into Humans.

The diagram shows the important events and processes in the emergence of influenza A (H1N1) viruses during the past 91 years. Avian, swine, and human populations are represented in the top, middle, and bottom of the diagram, respectively. Epidemic or zoonotic viruses are shown as wide horizontal arrows (white for avian viruses, light blue or pink for swine viruses, and dark blue for human viruses). Cross-species transmissions are shown as vertical dashed lines, with thick lines for transfers that gave rise to sustained transmission in the new host and thin lines for those that were transient and resulted in a self-limited number of cases. Principal dates are shown along the bottom of the diagram. The disappearance of H1N1 in 1957 most likely represents competition by the emerging pandemic H2N2 strain in the face of population immunity to H1N1. The reemergence in 1977 is unexplained and probably represents reintroduction to humans from a laboratory source.

Humaan H1N1 was ooit uitgestorven maar weer geherintroduceerd (waarschijnlijk in se USSR), swine en avian H1N1 zijn altijd blijven bestaan

http://content.nejm.org/cgi/content/full/361/3/279
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 5 augustus 2009 @ 09:36:32 #238
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71615849
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:29 schreef slackster het volgende:

[..]

Het is een keuze wat je wil geloven want de meningen verschillen ook bij mensen die er verstand van hebben.

Ik zoek me een ongeluk naar de claims die gemaakt worden, ten eerste heb ik hier een transcript gevonden, dat is al iets. De lijst van virussen waaruit dit virus is ontstaan correspondeert niet met wat in Science staat, en het lukt me niet helemaal om ervoor de bron te vinden.

Verder, wat het filmpje enigszins suggereert, zou het virus uit 66 (en zelfs meer) virussen gelijktijdig gecombineerd zijn, maar dat is niet helemaal zo, net zoals een mens maar twee ouders heeft, maar vier grooutouders, acht overgrootouders, enzovoort, kun je bij virussen ook een stamboom maken (alhoewel de genetische uitwisseling daar anders verloopt).

Dat 5% onbekend is, en dat het daarmee dus uit een lab moet komen, is ook een conclusie die ik niet helemaal snap. Ik heb uiteindelijk wel het onderzoeksinstuut van A. True Ott gevonden, dat lijkt een expert in het sublinguaal toepassen van mineralen.

Als jij specifiekere bronnen weet, dan graag, want ik loop hier wat vast.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 12:24:33 #239
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71620055
Brave New Hyperlinks

Ik heb je post hiergezet, we hebben al vaker aangegeven dat dit soort youtube/link-posts zonder echte aanvulling niet gewenst zijn hier. omdat het desondanks een interessante bron is voor dit soort onderwerpen staat ie daarom in het Hyperlinks topic. Wel ga ik er nu vanuit dat je het nu wel begrepen hebt m.b.t. dit soort posts.

[ Bericht 89% gewijzigd door Dragorius op 05-08-2009 12:43:26 ]
  woensdag 5 augustus 2009 @ 13:35:51 #240
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71621865
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:24 schreef slackster het volgende:
Brave New Hyperlinks

Ik heb je post hiergezet, we hebben al vaker aangegeven dat dit soort youtube/link-posts zonder echte aanvulling niet gewenst zijn hier. omdat het desondanks een interessante bron is voor dit soort onderwerpen staat ie daarom in het Hyperlinks topic. Wel ga ik er nu vanuit dat je het nu wel begrepen hebt m.b.t. dit soort posts.

Geen probleem, het audio bestand is van gisteren het dr deagle radio programma, gaat over de vaccins en nog veel meer

Vooropgesteld is de virus zelf, aangetoond kan worden dat deze in een lab is ontwikkeld.

En dat deze maand nog veel ontwikkelingen zullen worden aan het licht gebracht die het voor velen duidelijk zou moeten maken dat er meer aan de hand is dan velen denken m.b.t. de Mexicaanse griep
pi_71621909
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:35 schreef slackster het volgende:

[..]

Geen probleem, het audio bestand is van gisteren het dr deagle radio programma, gaat over de vaccins en nog veel meer

Vooropgesteld is de virus zelf, aangetoond kan worden dat deze in een lab is ontwikkeld.
Zet dat soort zaken er dan bij, dan heb je ook geen gezeur en ge-edit. We hebben het nu vaak genoeg gezegd
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 5 augustus 2009 @ 13:39:47 #242
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71621983
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:37 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Zet dat soort zaken er dan bij, dan heb je ook geen gezeur en ge-edit. We hebben het nu vaak genoeg gezegd
geen probleem als het in een ander topic komt maar zal er in vervolg meer op letten.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 14:17:36 #243
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71623043
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 09:36 schreef Iblis het volgende:

[..]

Ik zoek me een ongeluk naar de claims die gemaakt worden, ten eerste heb ik hier een transcript gevonden, dat is al iets. De lijst van virussen waaruit dit virus is ontstaan correspondeert niet met wat in Science staat, en het lukt me niet helemaal om ervoor de bron te vinden.

Verder, wat het filmpje enigszins suggereert, zou het virus uit 66 (en zelfs meer) virussen gelijktijdig gecombineerd zijn, maar dat is niet helemaal zo, net zoals een mens maar twee ouders heeft, maar vier grooutouders, acht overgrootouders, enzovoort, kun je bij virussen ook een stamboom maken (alhoewel de genetische uitwisseling daar anders verloopt).

Dat 5% onbekend is, en dat het daarmee dus uit een lab moet komen, is ook een conclusie die ik niet helemaal snap. Ik heb uiteindelijk wel het onderzoeksinstuut van A. True Ott gevonden, dat lijkt een expert in het sublinguaal toepassen van mineralen.

Als jij specifiekere bronnen weet, dan graag, want ik loop hier wat vast.
zelf ook nog bezig tussen de bedijven door, kom ik op terug

ondertussen zijn een aantal aanwijzingen wel duidelijk, en als volgt samen te vatten:

Amerika staat voor een aantal grootschalige veranderingen.

1. de economie aldaar zal op korte termijn naar de afd. spoedeisende hulp verwezen worden.

2. de opstapeling van maatregelen genomen dusver onder het mom van terrorisme bestrijding, gedurende de termijnen Bush regering en maatregelen onder het mom van economic stimulus package, dus de miljarden waarmee de staatskas geleegd is tot ongeveer - $9.1000000000000000 dit om de financiele markt en auto industrie overeind te houden gedurende de eerste acht maanden v/h eerste regering termijn van Obama zullen de spui gaten uitlopen bij de Amerikaanse bevolking nu de andergang van de V.S. voor de deur staat.

3. Kunnen we concluderen dat zowel de virus zelf als het tijdstip waarin de pandemie zal losbreken geen toeval zijn maar onderdeel zal uitmaken van een grootschalig project met als doel de V.S. te ontmantelen en onder de autoriteit van de tot stand gekomen NWO te rangschikken.

Door op vele fronten tegelijk de oorlog te verklaren met de Amerikaanse bevolking in de vorm van een economic depression en een pandemie in scene te zetten zal de maatschappij dusdanig ontregeld worden zodat de regering aldaar de krijgswet ingevoerd kan worden.

Zodra de krijgswet van kracht is plus de nieuwe regelingen in verband met de pandemie word de gehele bevolking v/d V.S. dusdanig overrompeld met een meervoud van rampzalige gevolgen van hetgeen reeds in scene is gezet dat het voldoende is lam gelegd om de reeks hervormingen aldaar te ondergaan zonder zich daar tegen te kunnen verzetten.

Dat was de Mexicaanse griep in een notendop, ondertussen blijven we op zoek naar meer bewijs zodat er via de rechterlijke macht nog tegen kan worden opgetreden maar volgens mij is zal dat een zwaar gevecht tegen de tijd worden.

Naar mijn inziens is Dr. Deagle momenteel de meest pro actieve klokkenluider die ik heb kunnen vinden dusver, de laatste updates van vandaag te beluisteren hier:

Dr Deagle Show 080409 1/4 - DR TRUE OTT PhD ND -- AND DR WATERMAN -- BREAKING NEWS cont'd

LAB ORIGINS OF THE 2009 NOVEL SWINE FLU

Bronnen, noten en/of referenties:

Vaccination Crisis - VANCE FERRELL
http://www.scribd.com/doc/6221131/Vaccination-Crisis
http://www.thehealingpraxis.com/VaccinationCrisis.html

HISTORICAL FACTS EXPOSING THE DANGERS AND INEFFECTIVENESS OF VACCINES
http://www.vaccinationdebate.com/web2.html

SMALLPOX
http://www.thehealingpraxis.com/VaccinationCrisis.html#smallpox

Operation stop the vax
http://www.thehealingpraxis.com/CanadaFaxtoStoptheVax.html

"The horrors of vaccination" - Chas. M. Higgins 1920
http://www.drcarley.com/Horrors_of_Vaccination_Exposed.pdf

[ Bericht 19% gewijzigd door slackster op 05-08-2009 17:22:33 ]
  woensdag 5 augustus 2009 @ 14:23:07 #244
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_71623326
quote:
Kun je ff verklaren wat er interessant is aan de link? Geldt ook voor jou dat linkdumpen alleen niet gewenst is
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 5 augustus 2009 @ 14:50:01 #246
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71623910
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:26 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Kun je ff verklaren wat er interessant is aan de link? Geldt ook voor jou dat linkdumpen alleen niet gewenst is
mn vorige post aangepast kan de link nu terug?
pi_71624037
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:50 schreef slackster het volgende:

[..]

mn vorige post aangepast kan de link nu terug?
Ik had het tegen LED. Nu weer game on!
Mr. Prolapse 2009
pi_71649184
Burgermeister moet onderhand wel eens gaan opschieten....de vaccins komen dichterbij en ze is nog niet in een rechtszaak of wat dan ook verwikkeld
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 6 augustus 2009 @ 17:16:40 #249
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71656064
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:00 schreef Dragorius het volgende:
Burgermeister moet onderhand wel eens gaan opschieten....de vaccins komen dichterbij en ze is nog niet in een rechtszaak of wat dan ook verwikkeld
Begin sinds enige tijd nu ook JB te verdenken, waarvan is me nog niet helemaal duidelijk.

Het lijkt wel een afleiding manoeuvre, een zaak te beginnen tegen de grote BigPharma namen doe je niet zomaar even.

Los van een aanzienlijke berg geld heb je op zijn minst een leger zeer doorgewinterde juristen nodig die van wantte weten, deze moeten over voldoende bewijsmateriaal beschikken om een 100% waterdichte aanklacht te kunnen indienen.

Dan heb je nog top deskundigen nodig op gebied van zowel de procedures in verband met het ontwikkelen van vaccins, en top deskundigen op gebied van virus en gen technologie en wellicht Biologische oorlogsvoering deskundigen. Allemaal bereid en in staat om uit de school te klappen hierover natuurlijk.

Het laatste om het bewijsmateriaal met de nodige deskundigheid te kunnen aantonen zodat de leek op dit gebied dit ook kan volgen.

Ik betwijfel of Jane Burgermeister zelf over voldoende kennis beschikt noch over voldoende juridisch inzicht. Want dusver heb ik ook niets gezien van Jane Burgermeister dat niet binnen de korste tijd verworpen zou worden door de rechter.

Waarom ook mijn terechte bezwaren tegen vaccins die hierdoor alleen nog maar kunnen worden bevestigd;

Mijn punt is het volgende;

Het valt gewoonweg niet te ontkennen dat in geval iemand kwaad in de zin zou hebben, die gene, wie of wat het ook moge zijn of wie of wat daar ook achter zouden kunnen zitten, middels een pandemie in scene te zetten een genocide daarmee zou kunnen veroorzaken.

Dit word juist met oog op je wat je zei des te meer duidelijk, vooral dus wanneer het wegens tijd te kort niet op tijd voor de rechter zal komen.

Indien dat het geval is, zal daar ook over zijn nagedacht en ook onderdeel uitmaken van de gehele operatie.

Het is van belang voor de deelnemende partijen dat dit niet voor de rechter komt en zo weinig mogelijk media aandacht krijgt.

Gaat een lekker spannende herfst worden, terwijl in een democratische samenleving je niet dusdanig bedreigt zou moeten voelen.

Deze ontwikkelingen spannen echt de kroon wat mij betreft, alle overige alu-hoedjes topics en speculaties vallen in het niets vergeleken dit

[ Bericht 0% gewijzigd door slackster op 06-08-2009 17:25:40 ]
pi_71657083
Ik had al eens geopperd dat Jane er juist is om mensen weg te houde bij het vaccin zodat de griep muteert en de niet geenten zullen sterven..maar het kan ook zo zijn dat ze nu in diskrediet komt en dus iedereen zich weer laat inenten
Mr. Prolapse 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')