abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:23:02 #201
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71595405
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:12 schreef Iblis het volgende:

[..]

Dat, én aderlating, nog zo'n vergeten methode.
vind je leuk he Iblis??

Je bedoelt de hoeveelheid Chinezen die er ter wereld bestaan duidt erop dat ze het niet gaan redden zonder jou heilige spuitje? Nee wat jij zegt klopt niet, maar als je dat leuk vind moet je dat lekker zelf weten.

Je maakt er selectief ook nooit bericht van dat het aannemelijk is dat die griep gewoon in een lab gekweekt is

Ondertussen je wel steeds helemaal uitleven daarop zoiets van, heee zilver!! is toch iets van het stenen tijdperk domme grotbewoner!

stoer hoor Iblis

Wil je steeds van de daken schreeuwen terwijl ik het er niet over wil hebben!

Wees eens een beetje volwassen?
quote:
[..]

Nee. Dat snap ik niet. Ik snap je post op het moment eigenlijk überhaupt niet. Nu komen Baxter, Novartis, zilveren eetstokjes, soaps, euthanasie, slangenbeten en weet ik veel wat er allemaal bij, in respons op een post waarin ik alleen zeg dat ik iets niet opzettelijk heb gedaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door slackster op 04-08-2009 17:37:26 ]
pi_71595751
-offtopic-
I'll be back
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:36:14 #203
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71595832
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:33 schreef Gavin_de_Becker het volgende:
-offtopic-
Een scare tactic! vooral niet nemen hoor dat zilver! <niet gepast>

tenminste zijn we dan van het file probleem af

[ Bericht 8% gewijzigd door Dragorius op 04-08-2009 15:37:17 (verkapte doodsverwensing) ]
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:39:24 #204
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71595927
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:23 schreef slackster het volgende:
Je bedoelt de hoeveelheid Chinezen die er ter wereld bestaan duidt erop dat ze het niet gaan redden zonder jou heilige spuitje? Nee wat jij zegt klopt helemaal geen moer van, maar als je dat leuk vind moet je dat lekker zelf weten.
Ik heb nergens gezegd dat mijn spuitje heilig is. Ik heb alleen – nogmaals – opgemerkt dat er geen bewijs is voor de antivirale werking van zilver. Dat is het enige. En moet je zien wat je erbij sleept in pogingen mij zwart en belachelijk te maken. Als er iemand hier een heilig huisje heeft, dan ben jij het, en dan is het je zilver.
quote:
Je maakt selectief ook nooit een bericht erbij dat die griep in een lab gekweekt is
Toevallig heb ik het het daar al overgehad in Ali's topic met 10 mythen over vaccinatie, dat er geen aanwijzing voor is dat het in een lab is gemaakt. Het is een combinatie van vier strains, en een combinatie van drie van die vier strains was al bekend in het wild, de vierde strain los ook. Zodra ik echter informatie krijg dat het in een lab is gekweekt en niet door reassortment heeft kunnen staan zal ik jou als eerste op de hoogste stellen hoor.
quote:
Ondertussen je wel steeds helemaal uitleven daarop zoiets van, heee zilver!! is toch iets van het stenen tijdperk domme grotbewoner! stoer hoor Iblis
Nee, dat is het niet. Bepaalde toepassingen van zilver of zilververbindingen zijn aantoonbaar zinnig, b.v. bij brandwonden, maar heel veel toepassingen zijn ook onzinnig.
quote:
Wil je steeds van de daken schreeuwen terwijl ik het er niet over wil hebben!

Wees eens een beetje volwassen?
Jij wilt het er wel over hebben, sterker nog, nu kom je er weer op terug.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_71596212
Slackster, ff chillen graag. Een beetje minder sarcasme zal ook heus geen pijn doen!
pi_71596261
En daarbij: maak van dat smurfengoedje eens een eigen topic! Daar kun je de geclaimde werkingen duidelijk uiteenzetten en onderbouwen. Dit hoeft niet in elk topic dat ook maar iets met de gezondheid te maken heeft, terug te komen.
pi_71596949
http://www.nu.nl/algemeen(...)exicaanse-griep.html Altijd klote zoiets...

Even ter nuance >
quote:
De tiener was al ernstig ziek toen hij de griep erbij kreeg.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71598037
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:14 schreef Dragorius het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)exicaanse-griep.html Altijd klote zoiets...

Even ter nuance >
[..]

He jakkes, maar goed er vallen jaarlijks ergens tussen de 250 tot 1000 doden aan de "reguliere" griep dacht ik?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 17:14:00 #209
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71598790
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:50 schreef ToT het volgende:
En daarbij: maak van dat smurfengoedje eens een eigen topic! Daar kun je de geclaimde werkingen duidelijk uiteenzetten en onderbouwen. Dit hoeft niet in elk topic dat ook maar iets met de gezondheid te maken heeft, terug te komen.
Had iemand achter me broek die me al dagen lang bleef spammen over mijn mening, om me uit de tent te lokken en mij weer als zilver koopman af te schilderen, heb ze 1000'den keren gezegd dat ik alleen tegen verplichte vaccins voor MIJ en mijn NAASTEN, en dat het voor de rest alleen maar goed is voor het file probleem! wat meer kan ik doen
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 17:21:17 #210
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71598966
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:39 schreef Iblis het volgende:
Jij wilt het er wel over hebben, sterker nog, nu kom je er weer op terug.
hoe vaak heb ik niet gezegd dat Re er tot treuren aan toe over bleef piepen? over hoe ik al jaren geen griep meer heb? jij komt erop terug en je speelt steeds hetzelfde bandje af.
pi_71601744
je punt is inmiddels meer dan duidelijk slackster. nu weer verder on-topic
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 19:40:12 #212
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71602662
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:39 schreef Iblis het volgende:

Toevallig heb ik het het daar al overgehad in Ali's topic met 10 mythen over vaccinatie, dat er geen aanwijzing voor is dat het in een lab is gemaakt. Het is een combinatie van vier strains, en een combinatie van drie van die vier strains was al bekend in het wild, de vierde strain los ook. Zodra ik echter informatie krijg dat het in een lab is gekweekt en niet door reassortment heeft kunnen staan zal ik jou als eerste op de hoogste stellen hoor.
Dus het is niet in een lab gemaakt??

Lees > dit artikel < maar eens dan.

Enne Wall Street News He?? voordat we allemaal denken argusoog ofzeao

quotes:

"A growing list of countries is counting on vaccine doses to arrive in the coming months. The U.S., U.K., Canada, Australia and many other nations have ordered enough doses to cover much of their populations. France this week placed a 1 billion euros ($1.4 billion) order for 94 million doses".

Wauw Frankrijk heeft een bestelling voor 94.000.000 vaccins, is voor 1 biljoen wezen winkelen bij de vaccin Macro

"To make vaccine against a flu virus, the virus is cultivated, inactivated and blended into antigen, the main ingredient used in the shots. But the H1N1 virus being used for swine-flu vaccine is so far yielding a "low" level of antigen, Swiss drug maker Novartis AG said Thursday. It said the yield so far is about 30% to 50% of what the company normally gets for seasonal flu vaccines".

Voor de mensen die niet kunnen lezen: "To make vaccine against a flu virus, the virus is cultivated" (!!!)

"The WHO said Monday it is attempting to tweak the H1N1 virus and send manufacturers a new copy that might yield more vaccine. In the meantime, Novartis said it is attempting to adjust its production process to improve the yield".
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:22:20 #213
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_71604015
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:40 schreef slackster het volgende:

[..]

Dus het is niet in een lab gemaakt??

Lees > dit artikel < maar eens dan.

Enne Wall Street News He?? voordat we allemaal denken argusoog ofzeao

quotes:

"A growing list of countries is counting on vaccine doses to arrive in the coming months. The U.S., U.K., Canada, Australia and many other nations have ordered enough doses to cover much of their populations. France this week placed a 1 billion euros ($1.4 billion) order for 94 million doses".

Wauw Frankrijk heeft een bestelling voor 94.000.000 vaccins, is voor 1 biljoen wezen winkelen bij de vaccin Macro

"To make vaccine against a flu virus, the virus is cultivated, inactivated and blended into antigen, the main ingredient used in the shots. But the H1N1 virus being used for swine-flu vaccine is so far yielding a "low" level of antigen, Swiss drug maker Novartis AG said Thursday. It said the yield so far is about 30% to 50% of what the company normally gets for seasonal flu vaccines".

Voor de mensen die niet kunnen lezen: "To make vaccine against a flu virus, the virus is cultivated" (!!!)

"The WHO said Monday it is attempting to tweak the H1N1 virus and send manufacturers a new copy that might yield more vaccine. In the meantime, Novartis said it is attempting to adjust its production process to improve the yield".
Wat is nou precies je punt?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:24:17 #214
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71604081
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:40 schreef slackster het volgende:
Je moet een virus opkweken in het lab omdat je een dood of verzwakt virus nodig hebt om het vaccin te maken. Maar dat ze in een lab een virus kunnen opkweken betekent niet dat ze het ook ontwikkeld hebben.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_71606396
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:24 schreef Iblis het volgende:

[..]

Je moet een virus opkweken in het lab omdat je een dood of verzwakt virus nodig hebt om het vaccin te maken. Maar dat ze in een lab een virus kunnen opkweken betekent niet dat ze het ook ontwikkeld hebben.
is er ergens een onafhankelijke bron (test lab ofzo) die in staat is om te testen of het virus een natuurlijke mutatie, of een "gefabriceerd" product is, ....?

En ik begrijp best dat de term onafhankelijk een grijs gebeid is, maar in ieder geval controleerbaar door peers?

Als wetenschappers expliciet nano-thermite uit 9/11 stof weten te isoleren, weet je in ieder geval dat het er was, en dat het door mensen gemaakt is...
i reserve the right to do as i damnwell please.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 21:39:01 #216
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71606587
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:33 schreef vanwelleer het volgende:
is er ergens een onafhankelijke bron (test lab ofzo) die in staat is om te testen of het virus een natuurlijke mutatie, of een "gefabriceerd" product is, ....?

En ik begrijp best dat de term onafhankelijk een grijs gebeid is, maar in ieder geval controleerbaar door peers?
Ik weet niet helemaal wat je je daarbij voorstelt. Als het nu een strain was die niet bekend was in de natuur, dan zou ik zeggen: misschien. Maar dit is een combinatie van bekende strains. Ze kunnen in een lab natuurlijk varkens bij elkaar hebben gezet en gewacht totdat zo'n virus muteerde, maar ja, dan is die mutatie an sich gewoon natuurlijk. Dus dan weet ik niet hoe je het zou kunnen onderscheiden.

Mijn vraag is echter: wat is de reden dat je verwacht dat het in een lab is gemaakt (en dat het dan tot nu toe zo'n relatief onschuldig virus is?).
pi_71606776
Van de frontpage:

Farmaceutisch bedrijf Novartis is begonnen met het testen van zijn H1N1-vaccin op mensen. Concurrent Sanofi-Aventis wil binnen enkele dagen beginnen. Dat maakten de firma's vandaag bekend.

De derde grote producent van vaccins, GlaxoSmithKline, begint later deze maand met zijn eerste klinische studies.

Het is de bedoeling dat volgende maand de eerste massale vaccinaties tegen de Mexicaanse griep kunnen worden uitgevoerd om verdere verspreiding van de ziekte tegen te gaan.

3 concurrerende farmaceutische bedrijven zijn met het vaccin aan de slag. Zijn ze alledrie betrokken bij het NWO-plan om de wereldbevolking te decimeren?
pi_71607302
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:39 schreef Iblis het volgende:

Mijn vraag is echter: wat is de reden dat je verwacht dat het in een lab is gemaakt (en dat het dan tot nu toe zo'n relatief onschuldig virus is?).
zie andere topic.
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:51 schreef vanwelleer het volgende:
komt hier dan misschien de bron van de onrust?

Four ‘mock-up’ vaccines developed by Baxter, GlaxoSmithKline and Novartis have already been approved in the European Union based on earlier data generated with the H5N1 virus strain, which is similar to H1N1.

These vaccines were developed in the knowledge that the virus strain would be changed in the event of a declared pandemic, to include the strain causing the pandemic.

Altogether, they have been tested in more than 8,000 subjects. Decades of experience with seasonal influenza vaccines indicate that insertion of a new strain in a vaccine, as will apply with the change from H5N1 to H1N1 in the mock-up vaccines, should not substantially affect the safety or level of protection offered.

Wees aub zo letterlijk mogelijk in iedere vorm van uitleg, ik ben en leek op dit gebied, maar zou graag de hoofdlijnen snappen.....

En een eerlijk antwoord op je vraag, er zijn teveel mensen met teveel te verliezen die heel hard andere dingen roepen die wel controleerbaar waar zijn, en dan sluit dit vermoeden er echt helemaal naadloos in.

Als je ECHT zeker weet, ( eigen ogen ) dat 1 en 2,5 en 4 achter elkaar staan, met voldoende tussenruimte op exact de juiste plekken, dan kun je redelijkerwijs vermoeden dat 2 en 3 ook echt moeten zijn.
pi_71610788
Ook van de mainpage:

De Mexicaanse griep muteert zich en lijkt zich aan te passen aan de virusremmer Tamiflu. Amerikaanse gezondheidsdiensten hebben een variant van de griep gevonden die resistent is voor de virusremmer bij een aantal patiënten op de grens tussen Mexico en de VS, de regio waar het virus voor het eerst opdook. Dit heeft de regionale gezondheidsorganisatie PAHO laten weten.

Experts van PAHO zeggen dat deze resistentie komt omdat de virusremmer te veel gebruikt wordt. "In de VS moet Tamiflu voorschreven worden door een arts, maar in Mexico en Canada is het vrij verkrijgbaar en wordt het ingenomen bij de eerste nies. Als het dan echt nodig is, werkt het niet meer", aldus een woordvoerder van PAHO. Volgens de experts zijn er nog wel andere medicijnen die tegen de Mexicaanse griep werken.

Het was al bekend dat het H1N1-virus snel muteert. Met name voor de makers van een vaccin tegen het virus is dit heel vervelend: de werking van hun vaccins kan verminderen wanneer het virus zich aanpast.

Hmmm als Tamiflu bedoeld is om ons immuunsysteem om zeep te helpen, waarom hebben ze dan geen beveiliging in het virus ingebouwd tegen dat het resistent tegen Tamiflu kan worden?

Als Tamiflu niet meer werkt, slikt niemand het meer, en dan zou je immuunssteem dus niet meer daardoor om zeep kunnen worden geholpen. Dan heb je alleen nog maar het virus zelf en de vaccinaties te vrezen.
pi_71610987
relenza <zanamivir> werkt nog wel *ik post vanaf mijn mobiel *
Mr. Prolapse 2009
pi_71611087
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:29 schreef Dragorius het volgende:
idd, men had het alleen over Tamiflu.

Zouden die andere virusremmres / antivirale middelen ook vrij verkrijgbaar zijn in Mexico?
Anders vast wel in Amerika; daar slikken veel mensen gewoon van alles bij elk klein ongemakje en stoppen er zo weer als het ongemakje verdwenen is.
pi_71611723
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:29 schreef Dragorius het volgende:
punten voor de inzet.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 00:01:59 #223
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71612036
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:24 schreef Iblis het volgende:

[..]

Ja ja, dus hoe kom je aan een vaccin dan waarmee je een gevaarlijke meervoudige virus variant kunt bestrijden?

Zoals de varkensgriep in de media beschreven word, en waarvan is bekent dat het zowel vogelgriep varkensgriep en menselijk griep bevat waardoor het veel lijkt op de spaanse griep uit begin 1900??

Dan word toch beweert dat die virus gewoon zomaar uit zichzelf is ontstaan? Dan spreekt dit het toch tegen?

verkeerd begrepen dus
  woensdag 5 augustus 2009 @ 00:09:40 #224
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71612227
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:01 schreef slackster het volgende:
Ja ja, dus hoe kom je aan een vaccin dan waarmee je een gevaarlijke meervoudige virus variant kunt bestrijden?

Zoals de varkensgriep in de media beschreven word, en waarvan is bekent dat het zowel vogelgriep varkensgriep en menselijk griep bevat waardoor het veel lijkt op de spaanse griep uit begin 1900??

Dan word toch beweert dat die virus gewoon zomaar uit zichzelf is ontstaan? Dan spreekt dit het toch tegen?

verkeerd begrepen dus
Het is een reassortment van vier verschillende strains. Dat is een beetje een technisch verhaal, maar je zou het kunnen zien als een kruising van vier verschillende stammen. Een kruising van drie van de vier was al bekend in het wild, en de vierde was los bekend. Nu zijn die blijkbaar ook gekruist tot het huidige virus. En dat kan prima in het wild gebeurd zijn.

Misschien helpt het ook om deze post van me te lezen in het 10 mythen en waarheden topic. Daar citeer ik ook een stuk uit Science dat de herkomst van de vier stammen beschrijft.

Het virus zelf is echter wel gewoon één virus, het heeft alleen verschillende voorouders, zoals een Labradoodle b.v. ontstaan is uit een kruising van een poedel en een labrador is, die zelf ook (waarschijnlijk) weer kruisingen van andere hondenrassen zijn. Dit ras zelf kan echter ook gewoon reproduceren. Je kunt uit twee Labradoodles een nieuwe Labradoodle krijgen, zonder telkens Labradors en Poedels nodig te hebben. Zo zou je het met die virusstammen ook kunnen zien.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 00:13:46 #225
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71612325
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:33 schreef vanwelleer het volgende:

[..]

Wat er aan de hand is wat het meest zorgwekkend is dat de wetenschap lijkt te zijn gekaapt, merk je bij de global warming berichten, de aanloop tot de oorlog in Iraq, de aanleg v/d noord-zuid metrolijn in A'dam, de financiële crisis, de aanslagen van 9/11 en precies hetzelfde nu weer met die varkensgriep.

De wetenschappelijke bronnen die een bepaalde theorie propageren waarop veel enorm belangrijke en verstrekkende politieke beslissingen en investeringen zijn gebaseerd krijgen al de media aandacht maar andere die dat tegenspreken en weerleggen en in een ander perspectief plaatsen word vrijwel geen media aandacht aan gegeven.

Onwijs zorgwekkend is dat want met veel van die dingen is gigantisch veel geld gemoeid, en vrijwel altijd loopt die geldstroom richting grote corporaties waarvan een relatief klein deel van de wereld bevolking extreem veel aan verdient. Het zijn opvallend vaak ook dezelfde namen die groot aandeelhouder zijn van corporaties die op basis van allerlei bedenkelijke en omstreden wetenschappelijke theorieën hun bestaansrecht baseren en rechtvaardigen.

Laatst ook nog een artikel gelezen over meer dan 10 virologen en biologen die allemaal onder verdachte omstandigheden binnen een jaar zijn komen te overlijden in de V.S. waarin dus ook een link werd gelegd met de mogelijkheid dat de varkensgriep vaccins dus wel als biologisch wapens zouden worden ingezet. Die overleden wetenschappers zouden daar weet van hebben gehad maar niet bereid zich te laten omkopen om dit te verzwijgen.

[ Bericht 4% gewijzigd door slackster op 05-08-2009 00:29:15 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')