vind je leuk he Iblis??quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:12 schreef Iblis het volgende:
[..]
Dat, én aderlating, nog zo'n vergeten methode.
quote:[..]
Nee. Dat snap ik niet. Ik snap je post op het moment eigenlijk überhaupt niet. Nu komen Baxter, Novartis, zilveren eetstokjes, soaps, euthanasie, slangenbeten en weet ik veel wat er allemaal bij, in respons op een post waarin ik alleen zeg dat ik iets niet opzettelijk heb gedaan.
Een scare tactic! vooral niet nemen hoor dat zilver! <niet gepast>quote:
Ik heb nergens gezegd dat mijn spuitje heilig is. Ik heb alleen – nogmaals – opgemerkt dat er geen bewijs is voor de antivirale werking van zilver. Dat is het enige. En moet je zien wat je erbij sleept in pogingen mij zwart en belachelijk te maken. Als er iemand hier een heilig huisje heeft, dan ben jij het, en dan is het je zilver.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:23 schreef slackster het volgende:
Je bedoelt de hoeveelheid Chinezen die er ter wereld bestaan duidt erop dat ze het niet gaan redden zonder jou heilige spuitje? Nee wat jij zegt klopt helemaal geen moer van, maar als je dat leuk vind moet je dat lekker zelf weten.
Toevallig heb ik het het daar al overgehad in Ali's topic met 10 mythen over vaccinatie, dat er geen aanwijzing voor is dat het in een lab is gemaakt. Het is een combinatie van vier strains, en een combinatie van drie van die vier strains was al bekend in het wild, de vierde strain los ook. Zodra ik echter informatie krijg dat het in een lab is gekweekt en niet door reassortment heeft kunnen staan zal ik jou als eerste op de hoogste stellen hoor.quote:Je maakt selectief ook nooit een bericht erbij dat die griep in een lab gekweekt is![]()
Nee, dat is het niet. Bepaalde toepassingen van zilver of zilververbindingen zijn aantoonbaar zinnig, b.v. bij brandwonden, maar heel veel toepassingen zijn ook onzinnig.quote:Ondertussen je wel steeds helemaal uitleven daarop zoiets van, heee zilver!! is toch iets van het stenen tijdperk domme grotbewoner! stoer hoor Iblis![]()
Jij wilt het er wel over hebben, sterker nog, nu kom je er weer op terug.quote:Wil je steeds van de daken schreeuwen terwijl ik het er niet over wil hebben!![]()
Wees eens een beetje volwassen?![]()
quote:De tiener was al ernstig ziek toen hij de griep erbij kreeg.
He jakkes, maar goed er vallen jaarlijks ergens tussen de 250 tot 1000 doden aan de "reguliere" griep dacht ik?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:14 schreef Dragorius het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)exicaanse-griep.htmlAltijd klote zoiets...
Even ter nuance >
[..]
Had iemand achter me broek die me al dagen lang bleef spammen over mijn mening, om me uit de tent te lokken en mij weer als zilver koopman af te schilderen, heb ze 1000'den keren gezegd dat ik alleen tegen verplichte vaccins voor MIJ en mijn NAASTEN, en dat het voor de rest alleen maar goed is voor het file probleem! wat meer kan ik doenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:50 schreef ToT het volgende:
En daarbij: maak van dat smurfengoedje eens een eigen topic!Daar kun je de geclaimde werkingen duidelijk uiteenzetten en onderbouwen. Dit hoeft niet in elk topic dat ook maar iets met de gezondheid te maken heeft, terug te komen.
hoe vaak heb ik niet gezegd dat Re er tot treuren aan toe over bleef piepen? over hoe ik al jaren geen griep meer heb? jij komt erop terug en je speelt steeds hetzelfde bandje af.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:39 schreef Iblis het volgende:
Jij wilt het er wel over hebben, sterker nog, nu kom je er weer op terug.
Dus het is niet in een lab gemaakt??quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:39 schreef Iblis het volgende:
Toevallig heb ik het het daar al overgehad in Ali's topic met 10 mythen over vaccinatie, dat er geen aanwijzing voor is dat het in een lab is gemaakt. Het is een combinatie van vier strains, en een combinatie van drie van die vier strains was al bekend in het wild, de vierde strain los ook. Zodra ik echter informatie krijg dat het in een lab is gekweekt en niet door reassortment heeft kunnen staan zal ik jou als eerste op de hoogste stellen hoor.
Wat is nou precies je punt?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:40 schreef slackster het volgende:
[..]
Dus het is niet in een lab gemaakt??
Lees > dit artikel < maar eens dan.
Enne Wall Street News He?? voordat we allemaal denken argusoog ofzeao
quotes:
"A growing list of countries is counting on vaccine doses to arrive in the coming months. The U.S., U.K., Canada, Australia and many other nations have ordered enough doses to cover much of their populations. France this week placed a 1 billion euros ($1.4 billion) order for 94 million doses".
Wauw Frankrijk heeft een bestelling voor 94.000.000 vaccins, is voor 1 biljoen wezen winkelen bij de vaccin Macro![]()
"To make vaccine against a flu virus, the virus is cultivated, inactivated and blended into antigen, the main ingredient used in the shots. But the H1N1 virus being used for swine-flu vaccine is so far yielding a "low" level of antigen, Swiss drug maker Novartis AG said Thursday. It said the yield so far is about 30% to 50% of what the company normally gets for seasonal flu vaccines".
Voor de mensen die niet kunnen lezen: "To make vaccine against a flu virus, the virus is cultivated" (!!!)![]()
"The WHO said Monday it is attempting to tweak the H1N1 virus and send manufacturers a new copy that might yield more vaccine. In the meantime, Novartis said it is attempting to adjust its production process to improve the yield".
Je moet een virus opkweken in het lab omdat je een dood of verzwakt virus nodig hebt om het vaccin te maken. Maar dat ze in een lab een virus kunnen opkweken betekent niet dat ze het ook ontwikkeld hebben.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:40 schreef slackster het volgende:
Voor de mensen die niet kunnen lezen: "To make vaccine against a flu virus, the virus is cultivated" (!!!)
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:24 schreef Iblis het volgende:
[..]
Je moet een virus opkweken in het lab omdat je een dood of verzwakt virus nodig hebt om het vaccin te maken. Maar dat ze in een lab een virus kunnen opkweken betekent niet dat ze het ook ontwikkeld hebben.
Ik weet niet helemaal wat je je daarbij voorstelt. Als het nu een strain was die niet bekend was in de natuur, dan zou ik zeggen: misschien. Maar dit is een combinatie van bekende strains. Ze kunnen in een lab natuurlijk varkens bij elkaar hebben gezet en gewacht totdat zo'n virus muteerde, maar ja, dan is die mutatie an sich gewoon natuurlijk. Dus dan weet ik niet hoe je het zou kunnen onderscheiden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:33 schreef vanwelleer het volgende:
is er ergens een onafhankelijke bron (test lab ofzo) die in staat is om te testen of het virus een natuurlijke mutatie, of een "gefabriceerd" product is, ....?
En ik begrijp best dat de term onafhankelijk een grijs gebeid is, maar in ieder geval controleerbaar door peers?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:39 schreef Iblis het volgende:
Mijn vraag is echter: wat is de reden dat je verwacht dat het in een lab is gemaakt (en dat het dan tot nu toe zo'n relatief onschuldig virus is?).
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:51 schreef vanwelleer het volgende:komt hier dan misschien de bron van de onrust?
Four ‘mock-up’ vaccines developed by Baxter, GlaxoSmithKline and Novartis have already been approved in the European Union based on earlier data generated with the H5N1 virus strain, which is similar to H1N1.
These vaccines were developed in the knowledge that the virus strain would be changed in the event of a declared pandemic, to include the strain causing the pandemic.
Altogether, they have been tested in more than 8,000 subjects. Decades of experience with seasonal influenza vaccines indicate that insertion of a new strain in a vaccine, as will apply with the change from H5N1 to H1N1 in the mock-up vaccines, should not substantially affect the safety or level of protection offered.
Wees aub zo letterlijk mogelijk in iedere vorm van uitleg, ik ben en leek op dit gebied, maar zou graag de hoofdlijnen snappen.....
idd, men had het alleen over Tamiflu.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:29 schreef Dragorius het volgende:
relenza <zanamivir> werkt nog wel *ik post vanaf mijn mobiel *
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:29 schreef Dragorius het volgende:
relenza <zanamivir> werkt nog wel *ik post vanaf mijn mobiel *
Ja ja, dus hoe kom je aan een vaccin dan waarmee je een gevaarlijke meervoudige virus variant kunt bestrijden?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:24 schreef Iblis het volgende:
[..]
Je moet een virus opkweken in het lab omdat je een dood of verzwakt virus nodig hebt om het vaccin te maken. Maar dat ze in een lab een virus kunnen opkweken betekent niet dat ze het ook ontwikkeld hebben.
Het is een reassortment van vier verschillende strains. Dat is een beetje een technisch verhaal, maar je zou het kunnen zien als een kruising van vier verschillende stammen. Een kruising van drie van de vier was al bekend in het wild, en de vierde was los bekend. Nu zijn die blijkbaar ook gekruist tot het huidige virus. En dat kan prima in het wild gebeurd zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:01 schreef slackster het volgende:
Ja ja, dus hoe kom je aan een vaccin dan waarmee je een gevaarlijke meervoudige virus variant kunt bestrijden?
Zoals de varkensgriep in de media beschreven word, en waarvan is bekent dat het zowel vogelgriep varkensgriep en menselijk griep bevat waardoor het veel lijkt op de spaanse griep uit begin 1900??
Dan word toch beweert dat die virus gewoon zomaar uit zichzelf is ontstaan? Dan spreekt dit het toch tegen?
verkeerd begrepen dus
Wat er aan de hand is wat het meest zorgwekkend is dat de wetenschap lijkt te zijn gekaapt, merk je bij de global warming berichten, de aanloop tot de oorlog in Iraq, de aanleg v/d noord-zuid metrolijn in A'dam, de financiële crisis, de aanslagen van 9/11 en precies hetzelfde nu weer met die varkensgriep.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:33 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
is er ergens een onafhankelijke bron (test lab ofzo) die in staat is om te testen of het virus een natuurlijke mutatie, of een "gefabriceerd" product is, ....?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:09 schreef Iblis het volgende:
[..]
Het is een reassortment van vier verschillende strains. Dat is een beetje een technisch verhaal, maar je zou het kunnen zien als een kruising van vier verschillende stammen. Een kruising van drie van de vier was al bekend in het wild, en de vierde was los bekend. Nu zijn die blijkbaar ook gekruist tot het huidige virus. En dat kan prima in het wild gebeurd zijn.
Ok dus in dit unieke geval kan men opeens wel het patent van Baxter 2 jaar voordat er sprake is van een pandemie klaar hebben liggen? maar zonder dat de virus speciaal er voor is gekweekt in een lab zoals bij de andere vaccins wel het geval is zoals te lezen valt de eerder genoemde artikelen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:09 schreef Iblis het volgende:
[..]
Het is een reassortment van vier verschillende strains. Dat is een beetje een technisch verhaal, maar je zou het kunnen zien als een kruising van vier verschillende stammen. Een kruising van drie van de vier was al bekend in het wild, en de vierde was los bekend. Nu zijn die blijkbaar ook gekruist tot het huidige virus. En dat kan prima in het wild gebeurd zijn.
Misschien helpt het ook om deze post van me te lezen in het 10 mythen en waarheden topic. Daar citeer ik ook een stuk uit Science dat de herkomst van de vier stammen beschrijft.
Het virus zelf is echter wel gewoon één virus, het heeft alleen verschillende voorouders, zoals een Labradoodle b.v. ontstaan is uit een kruising van een poedel en een labrador is, die zelf ook (waarschijnlijk) weer kruisingen van andere hondenrassen zijn. Dit ras zelf kan echter ook gewoon reproduceren. Je kunt uit twee Labradoodles een nieuwe Labradoodle krijgen, zonder telkens Labradors en Poedels nodig te hebben. Zo zou je het met die virusstammen ook kunnen zien.
Dat Science artikel is uit mei dit jaar. H1N1 is echter al wel 'oud'. Dat heeft ook de Spaanse Griep veroorzaakt. Van influenza zijn er ontzettend veel varianten. Je hebt A en B influenza, binnen A influenza weer H1N1, H5N1, en ga zo maar door, en binnen die H1N1 wéér verschillende varianten. Dus H1N1 op zich is nog vrij breed, vandaar ook dat er in 2007 al patent voor aangevraagd kon worden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:30 schreef vanwelleer het volgende:
heb je enig idee of die ontdekking voor of na de (voorlopige) patentaanvraag van Baxter kwam? Die is van augustus 2007....
Volgens mij was dit ongeluk al nadat de Mexicaanse griep bekend was.quote:En hoeveel waarde zit er naar jouw mening in de bewering dat WHO de 4e stam, (als dat al de 4e is waar we het nu over hebben??? ) zou hebben geleverd, (voor welk doel is me nog niet duidelijk) , waarna baxter er een ongelukkig incident mee zag gebeuren?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:44 schreef Iblis het volgende:
Dat gaat dus niet alvast om Mexicaanse griep.
[..]
quote:Volgens mij was dit ongeluk al nadat de Mexicaanse griep bekend was.
Het is dus niet per se een patent voor specifiek de Mexicaanse griep maar voor H1N1-virussen, waarvan er heel veel bestaan, en al heel lang bestaan, en ook nog zullen bestaan. Zoals er ook al heel veel jaren Volkswagen Golfs op de markt zijn, is er pas dit jaar de Volkswagen Golf Mk6; maar natuurlijk waren er 10 jaar geleden ook al Volkswagen Golf dealers, alleen toen verkochten ze de Mk4. In de volksmond wordt beide gewoon Volkswagen Golf genoemd, toen en nu. Dat schept verwarring, maar Baxter heeft niet twee jaar geleden al expliciet de Mexicaanse griep gepatenteerd.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:42 schreef slackster het volgende:
Ok dus in dit unieke geval kan men opeens wel het patent van Baxter 2 jaar voordat er sprake is van een pandemie klaar hebben liggen? maar zonder dat de virus speciaal voor is gekweekt in een lab zoals bij de andere vaccins wel het geval is als te lezen valt de eerder genoemde artikelen.
Nou, ik heb nog even gezocht, het was 11 februari dat het ongeluk gebeurde. Maar het was dus een H3N2 en H5N1 stam die bij elkaar kwamen, terwijl de ‘stamboom’ van dit virus die niet als voorouders heeft (overigens is dit niet helemaal zeker, maar dit is de meest waarschijnlijke manier waarop de combinaties hebben plaatsgevonden, maar men heeft er natuurlijk niet met de neus bovenop gezeten):quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:47 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
ik geloof je op je woord, heel veel dank.
[..]
ga ik nog uitgebreid nazoeken, als ik het denk te weten zal ik het melden.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:59 schreef Iblis het volgende:
[..]
Nou, ik heb nog even gezocht, het was 11 februari dat het ongeluk gebeurde. Maar het was dus een H3N2 en H5N1 stam die bij elkaar kwamen, terwijl de ‘stamboom’ van dit virus die niet als voorouders heeft (overigens is dit niet helemaal zeker, maar dit is de meest waarschijnlijke manier waarop de combinaties hebben plaatsgevonden, maar men heeft er natuurlijk niet met de neus bovenop gezeten):
[ afbeelding ]
Daar kun je ook zien hoeveel H1N1-varianten er wel niet zijn, die alleen al tot dit virus hebben geleid.
Het is een keuze wat je wil geloven want de meningen verschillen ook bij mensen die er verstand van hebben.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:48 schreef Iblis het volgende:
[..]
Het is dus niet per se een patent voor specifiek de Mexicaanse griep maar voor H1N1-virussen, waarvan er heel veel bestaan, en al heel lang bestaan, en ook nog zullen bestaan. Zoals er ook al heel veel jaren Volkswagen Golfs op de markt zijn, is er pas dit jaar de Volkswagen Golf Mk6; maar natuurlijk waren er 10 jaar geleden ook al Volkswagen Golf dealers, alleen toen verkochten ze de Mk4. In de volksmond wordt beide gewoon Volkswagen Golf genoemd, toen en nu. Dat schept verwarring, maar Baxter heeft niet twee jaar geleden al expliciet de Mexicaanse griep gepatenteerd.
Sterker nog, dat patent gaat zo te zien helemaal niet specifiek over 1 type griep. Het lijkt mij meer een algemeen productie process voor een vaccin tegen een heel scala aan mens, vogel en varkensgriepen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:44 schreef Iblis het volgende:
[..]
Dat Science artikel is uit mei dit jaar. H1N1 is echter al wel 'oud'. Dat heeft ook de Spaanse Griep veroorzaakt. Van influenza zijn er ontzettend veel varianten. Je hebt A en B influenza, binnen A influenza weer H1N1, H5N1, en ga zo maar door, en binnen die H1N1 wéér verschillende varianten. Dus H1N1 op zich is nog vrij breed, vandaar ook dat er in 2007 al patent voor aangevraagd kon worden.
Dat gaat dus niet alvast om Mexicaanse griep.
[..]
Volgens mij was dit ongeluk al nadat de Mexicaanse griep bekend was.
In ieder geval niet met die virussen die je in het vorige bericht noemde. Daarnaast, dat ongeluk vond niet in Mexico plaats (in Europa zelfs), dus dan is het wat raar dat het in Mexico als eerste zou opduieken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:10 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
waanzinnig, helemaal top.
We kunnen hiermee dus definitief uitsluiten dat baxter per ongeluk of opzettelijk eerst een virus verspreid, om daarna binnen te lopen op het verkopen van het vaccin?
Ja klopt, volgens mij is dat die nieuwe celtechniek (kan iemand dat bevestigen?) waardoor kippeneieren (nagenoeg) niet meer gebruikt hoeven te worden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Sterker nog, dat patent gaat zo te zien helemaal niet specifiek over 1 type griep. Het lijkt mij meer een algemeen productie process voor een vaccin tegen een heel scala aan mens, vogel en varkensgriepen.
Ik zoek me een ongeluk naar de claims die gemaakt worden, ten eerste heb ik hier een transcript gevonden, dat is al iets. De lijst van virussen waaruit dit virus is ontstaan correspondeert niet met wat in Science staat, en het lukt me niet helemaal om ervoor de bron te vinden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:29 schreef slackster het volgende:
[..]
Het is een keuze wat je wil geloven want de meningen verschillen ook bij mensen die er verstand van hebben.
Geen probleem, het audio bestand is van gisteren het dr deagle radio programma, gaat over de vaccins en nog veel meerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:24 schreef slackster het volgende:
Brave New Hyperlinks
Ik heb je post hiergezet, we hebben al vaker aangegeven dat dit soort youtube/link-posts zonder echte aanvulling niet gewenst zijn hier.omdat het desondanks een interessante bron is voor dit soort onderwerpen staat ie daarom in het Hyperlinks topic. Wel ga ik er nu vanuit dat je het nu wel begrepen hebt m.b.t. dit soort posts.
Zet dat soort zaken er dan bij, dan heb je ook geen gezeur en ge-edit. We hebben het nu vaak genoeg gezegdquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:35 schreef slackster het volgende:
[..]
Geen probleem, het audio bestand is van gisteren het dr deagle radio programma, gaat over de vaccins en nog veel meer
Vooropgesteld is de virus zelf, aangetoond kan worden dat deze in een lab is ontwikkeld.
geen probleem als het in een ander topic komt maar zal er in vervolg meer op letten.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:37 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zet dat soort zaken er dan bij, dan heb je ook geen gezeur en ge-edit. We hebben het nu vaak genoeg gezegd
zelf ook nog bezig tussen de bedijven door, kom ik op terugquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:36 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ik zoek me een ongeluk naar de claims die gemaakt worden, ten eerste heb ik hier een transcript gevonden, dat is al iets. De lijst van virussen waaruit dit virus is ontstaan correspondeert niet met wat in Science staat, en het lukt me niet helemaal om ervoor de bron te vinden.
Verder, wat het filmpje enigszins suggereert, zou het virus uit 66 (en zelfs meer) virussen gelijktijdig gecombineerd zijn, maar dat is niet helemaal zo, net zoals een mens maar twee ouders heeft, maar vier grooutouders, acht overgrootouders, enzovoort, kun je bij virussen ook een stamboom maken (alhoewel de genetische uitwisseling daar anders verloopt).
Dat 5% onbekend is, en dat het daarmee dus uit een lab moet komen, is ook een conclusie die ik niet helemaal snap. Ik heb uiteindelijk wel het onderzoeksinstuut van A. True Ott gevonden, dat lijkt een expert in het sublinguaal toepassen van mineralen.
Als jij specifiekere bronnen weet, dan graag, want ik loop hier wat vast.
Kun je ff verklaren wat er interessant is aan de link? Geldt ook voor jou dat linkdumpen alleen niet gewenst isquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:23 schreef _Led_ het volgende:
http://skepticdetective.w(...)autism-vaccine-saga/
mn vorige post aangepast kan de link nu terug?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:26 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Kun je ff verklaren wat er interessant is aan de link? Geldt ook voor jou dat linkdumpen alleen niet gewenst is
Ik had het tegen LED. Nu weer game on!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:50 schreef slackster het volgende:
[..]
mn vorige post aangepast kan de link nu terug?
Begin sinds enige tijd nu ook JB te verdenken, waarvan is me nog niet helemaal duidelijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:00 schreef Dragorius het volgende:
Burgermeister moet onderhand wel eens gaan opschieten....de vaccins komen dichterbij en ze is nog niet in een rechtszaak of wat dan ook verwikkeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |