abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71621909
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:35 schreef slackster het volgende:

[..]

Geen probleem, het audio bestand is van gisteren het dr deagle radio programma, gaat over de vaccins en nog veel meer

Vooropgesteld is de virus zelf, aangetoond kan worden dat deze in een lab is ontwikkeld.
Zet dat soort zaken er dan bij, dan heb je ook geen gezeur en ge-edit. We hebben het nu vaak genoeg gezegd
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 5 augustus 2009 @ 13:39:47 #242
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71621983
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:37 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Zet dat soort zaken er dan bij, dan heb je ook geen gezeur en ge-edit. We hebben het nu vaak genoeg gezegd
geen probleem als het in een ander topic komt maar zal er in vervolg meer op letten.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 14:17:36 #243
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71623043
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 09:36 schreef Iblis het volgende:

[..]

Ik zoek me een ongeluk naar de claims die gemaakt worden, ten eerste heb ik hier een transcript gevonden, dat is al iets. De lijst van virussen waaruit dit virus is ontstaan correspondeert niet met wat in Science staat, en het lukt me niet helemaal om ervoor de bron te vinden.

Verder, wat het filmpje enigszins suggereert, zou het virus uit 66 (en zelfs meer) virussen gelijktijdig gecombineerd zijn, maar dat is niet helemaal zo, net zoals een mens maar twee ouders heeft, maar vier grooutouders, acht overgrootouders, enzovoort, kun je bij virussen ook een stamboom maken (alhoewel de genetische uitwisseling daar anders verloopt).

Dat 5% onbekend is, en dat het daarmee dus uit een lab moet komen, is ook een conclusie die ik niet helemaal snap. Ik heb uiteindelijk wel het onderzoeksinstuut van A. True Ott gevonden, dat lijkt een expert in het sublinguaal toepassen van mineralen.

Als jij specifiekere bronnen weet, dan graag, want ik loop hier wat vast.
zelf ook nog bezig tussen de bedijven door, kom ik op terug

ondertussen zijn een aantal aanwijzingen wel duidelijk, en als volgt samen te vatten:

Amerika staat voor een aantal grootschalige veranderingen.

1. de economie aldaar zal op korte termijn naar de afd. spoedeisende hulp verwezen worden.

2. de opstapeling van maatregelen genomen dusver onder het mom van terrorisme bestrijding, gedurende de termijnen Bush regering en maatregelen onder het mom van economic stimulus package, dus de miljarden waarmee de staatskas geleegd is tot ongeveer - $9.1000000000000000 dit om de financiele markt en auto industrie overeind te houden gedurende de eerste acht maanden v/h eerste regering termijn van Obama zullen de spui gaten uitlopen bij de Amerikaanse bevolking nu de andergang van de V.S. voor de deur staat.

3. Kunnen we concluderen dat zowel de virus zelf als het tijdstip waarin de pandemie zal losbreken geen toeval zijn maar onderdeel zal uitmaken van een grootschalig project met als doel de V.S. te ontmantelen en onder de autoriteit van de tot stand gekomen NWO te rangschikken.

Door op vele fronten tegelijk de oorlog te verklaren met de Amerikaanse bevolking in de vorm van een economic depression en een pandemie in scene te zetten zal de maatschappij dusdanig ontregeld worden zodat de regering aldaar de krijgswet ingevoerd kan worden.

Zodra de krijgswet van kracht is plus de nieuwe regelingen in verband met de pandemie word de gehele bevolking v/d V.S. dusdanig overrompeld met een meervoud van rampzalige gevolgen van hetgeen reeds in scene is gezet dat het voldoende is lam gelegd om de reeks hervormingen aldaar te ondergaan zonder zich daar tegen te kunnen verzetten.

Dat was de Mexicaanse griep in een notendop, ondertussen blijven we op zoek naar meer bewijs zodat er via de rechterlijke macht nog tegen kan worden opgetreden maar volgens mij is zal dat een zwaar gevecht tegen de tijd worden.

Naar mijn inziens is Dr. Deagle momenteel de meest pro actieve klokkenluider die ik heb kunnen vinden dusver, de laatste updates van vandaag te beluisteren hier:

Dr Deagle Show 080409 1/4 - DR TRUE OTT PhD ND -- AND DR WATERMAN -- BREAKING NEWS cont'd

LAB ORIGINS OF THE 2009 NOVEL SWINE FLU

Bronnen, noten en/of referenties:

Vaccination Crisis - VANCE FERRELL
http://www.scribd.com/doc/6221131/Vaccination-Crisis
http://www.thehealingpraxis.com/VaccinationCrisis.html

HISTORICAL FACTS EXPOSING THE DANGERS AND INEFFECTIVENESS OF VACCINES
http://www.vaccinationdebate.com/web2.html

SMALLPOX
http://www.thehealingpraxis.com/VaccinationCrisis.html#smallpox

Operation stop the vax
http://www.thehealingpraxis.com/CanadaFaxtoStoptheVax.html

"The horrors of vaccination" - Chas. M. Higgins 1920
http://www.drcarley.com/Horrors_of_Vaccination_Exposed.pdf

[ Bericht 19% gewijzigd door slackster op 05-08-2009 17:22:33 ]
  woensdag 5 augustus 2009 @ 14:23:07 #244
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_71623326
quote:
Kun je ff verklaren wat er interessant is aan de link? Geldt ook voor jou dat linkdumpen alleen niet gewenst is
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 5 augustus 2009 @ 14:50:01 #246
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71623910
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:26 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Kun je ff verklaren wat er interessant is aan de link? Geldt ook voor jou dat linkdumpen alleen niet gewenst is
mn vorige post aangepast kan de link nu terug?
pi_71624037
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:50 schreef slackster het volgende:

[..]

mn vorige post aangepast kan de link nu terug?
Ik had het tegen LED. Nu weer game on!
Mr. Prolapse 2009
pi_71649184
Burgermeister moet onderhand wel eens gaan opschieten....de vaccins komen dichterbij en ze is nog niet in een rechtszaak of wat dan ook verwikkeld
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 6 augustus 2009 @ 17:16:40 #249
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71656064
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:00 schreef Dragorius het volgende:
Burgermeister moet onderhand wel eens gaan opschieten....de vaccins komen dichterbij en ze is nog niet in een rechtszaak of wat dan ook verwikkeld
Begin sinds enige tijd nu ook JB te verdenken, waarvan is me nog niet helemaal duidelijk.

Het lijkt wel een afleiding manoeuvre, een zaak te beginnen tegen de grote BigPharma namen doe je niet zomaar even.

Los van een aanzienlijke berg geld heb je op zijn minst een leger zeer doorgewinterde juristen nodig die van wantte weten, deze moeten over voldoende bewijsmateriaal beschikken om een 100% waterdichte aanklacht te kunnen indienen.

Dan heb je nog top deskundigen nodig op gebied van zowel de procedures in verband met het ontwikkelen van vaccins, en top deskundigen op gebied van virus en gen technologie en wellicht Biologische oorlogsvoering deskundigen. Allemaal bereid en in staat om uit de school te klappen hierover natuurlijk.

Het laatste om het bewijsmateriaal met de nodige deskundigheid te kunnen aantonen zodat de leek op dit gebied dit ook kan volgen.

Ik betwijfel of Jane Burgermeister zelf over voldoende kennis beschikt noch over voldoende juridisch inzicht. Want dusver heb ik ook niets gezien van Jane Burgermeister dat niet binnen de korste tijd verworpen zou worden door de rechter.

Waarom ook mijn terechte bezwaren tegen vaccins die hierdoor alleen nog maar kunnen worden bevestigd;

Mijn punt is het volgende;

Het valt gewoonweg niet te ontkennen dat in geval iemand kwaad in de zin zou hebben, die gene, wie of wat het ook moge zijn of wie of wat daar ook achter zouden kunnen zitten, middels een pandemie in scene te zetten een genocide daarmee zou kunnen veroorzaken.

Dit word juist met oog op je wat je zei des te meer duidelijk, vooral dus wanneer het wegens tijd te kort niet op tijd voor de rechter zal komen.

Indien dat het geval is, zal daar ook over zijn nagedacht en ook onderdeel uitmaken van de gehele operatie.

Het is van belang voor de deelnemende partijen dat dit niet voor de rechter komt en zo weinig mogelijk media aandacht krijgt.

Gaat een lekker spannende herfst worden, terwijl in een democratische samenleving je niet dusdanig bedreigt zou moeten voelen.

Deze ontwikkelingen spannen echt de kroon wat mij betreft, alle overige alu-hoedjes topics en speculaties vallen in het niets vergeleken dit

[ Bericht 0% gewijzigd door slackster op 06-08-2009 17:25:40 ]
pi_71657083
Ik had al eens geopperd dat Jane er juist is om mensen weg te houde bij het vaccin zodat de griep muteert en de niet geenten zullen sterven..maar het kan ook zo zijn dat ze nu in diskrediet komt en dus iedereen zich weer laat inenten
Mr. Prolapse 2009
  maandag 10 augustus 2009 @ 08:59:30 #251
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71752264
Ik moet toch nu een kanttekening gaan plaatsen bij deze Taco Hoest!

Afgelopen woensdag was ik aan het trainen. Zak training, en naast mij (schat zo'n afstand van 60/80 cm) staat een meisje, 45 minuten heel de tijd te hoesten en te doen.
Dus ik had al zoiets van dame... ga morgen effe tamiflu halen, je komt uit Spanje terug van vakantie, en voelt je niet lekker.. hoesten hoesten hoesten.. daar klopt iets niet.
En inderdaad, vrijdag kregen we te horen dat ze ziek thuis was en de taco hoest had opgelopen.

Het is nu maandag, indien die hoest echt zo verschikkelijk eng was als iedereen wil doen geloven, hadden de eerste symptonen denk ik wel voorbij gekomen.
Je moet je ook voorstellen dat ik tijdens het training wel wat meer snak naar adem dan normaal, dus nog extra vatbaar ben voor rondvliegen bacillen.

My 2 cents.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_71753840
Sow dan schrik je wel even.

Maar Tamiflu? Jij bent daar dus zelf niet op tegen, begrijp ik?
pi_71753896
incubatietijd van 1 week..even afwachtrn dus..hopelijk geen besmetting ticker
Mr. Prolapse 2009
  maandag 10 augustus 2009 @ 18:32:41 #254
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71767264
Aha dus woensdag heb ik de uitslag!
Spannuuuuund!

Nou ik bedoel Tamiflu.. ik weet niet. Het is in ieder geval niet zoals het vaccin.
Was dat er niet zelfs al, voor deze hele vaccinatie onzin?
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_71767455
Klopt dat was er allang, maar sommigen hier zeggen dat ook Tamiflu je extra vatbaar voor het virus zou maken of je immuunsysteem om zeep zou helpen, maar goede onderbouwing voor deze uitspraken heb ik nog niet gezien.
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:10:48 #256
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71768248
Als medicijn is ook tamiflu vol met bij werkingen. Maar als er een complot is, schaar ik tamiflu daar (zonder onderbouwing) niet bij.
pi_71774605
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:10 schreef Ticker het volgende:
Als medicijn is ook tamiflu vol met bij werkingen. Maar als er een complot is, schaar ik tamiflu daar (zonder onderbouwing) niet bij.
Vooral kinderen hebben last van bijwerkingen.

AFP: Tamiflu 'should not be given' to children with flu
quote:
Children with seasonal flu should not be given Tamiflu because harmful side effects may outweigh relatively meagre benefits, according to a study released Monday.

In some children Tamiflu caused nausea and vomiting, which can lead to dehydration and other complications, researchers reported.

The study did not cover the current outbreak of swine flu, but it suggests that antivirals may not significantly reduce the length of illness or prevent complications in children infected with the new A(H1N1) virus, the researchers said.

Carl Henegan, a doctor at John Radcliffe Hospital in Oxford and co-author of the study, said the current British practice of giving Tamiflu and Relenza -- the brand names for the antivirals oseltamivir and zanamivir -- for mild illness was "an inappropriate strategy."

"The downside of the harms outweigh the one-day reduction in symptomatic benefits," he said.

The research showed that both antivirals shortened the duration of seasonal flu by 12 to 36 hours.

But the drugs had little or no effect on asthma flare-ups, increased ear infections or the need for antibiotics.
I'll be back
pi_71774780
En tien dagen eerder meldde een andere studie:

Study: Tamiflu causes nausea and nightmares in children
quote:
LONDON, England (CNN) -- More than half of children taking antiviral drug Tamiflu suffer side-effects such as nausea, insomnia and nightmares, UK researchers have said.

Two studies from experts at the Health Protection Agency (HPA) showed a "high proportion" of British schoolchildren reporting problems after taking the anti-viral drug.

Data was collected from children at three schools in London and one in south west England who were given Tamiflu earlier this year after classmates became infected.
I'll be back
pi_71776867
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:37 schreef Gavin_de_Becker het volgende:
En tien dagen eerder meldde een andere studie:

Study: Tamiflu causes nausea and nightmares in children
[..]

Is al meerdere keren langsgekomen, alsjeblieft:

De tamiflu wordt duur betaald!
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_71782787
net op de radio gehoord > de VWA waarschuwt mensen om producten als zilverwater etc. niet als medicijnen te gebruiken..zo verkopen producenten het as reactie op h1n1 maar het is volgens de VWA hoogstens een supplement
Mr. Prolapse 2009
pi_71811793
Het RIVM ziet de knorrebloedhoest nu gewoon als een normale griep:

http://www.nrc.nl/binnenl(...)xico_is_gewone_griep
pi_71818925
Van de FP:

Het Slotervaartziekenhuis in Amsterdam opent vandaag een polikliniek voor de Mexicaanse griep. Mensen die bang zijn dat ze de ziekte hebben, kunnen zich daar laten testen. Een woordvoerder bevestigde vandaag een bericht daarover in De Telegraaf.

Artsen onderzoeken bezoekers met behulp van een vragenlijst en een uitstrijkje van het keelslijmvlies. Binnen een uur kunnen ze zeggen of er een grote kans is dat iemand de Mexicaanse griep heeft. Binnen een dag volgt er definitief uitsluitsel.

Met de grieppoli wil het Slotervaartziekenhuis onrust onder burgers wegnemen. Ook wil de instelling huisartsen ontlasten. Die hoeven op deze manier namelijk minder mensen te onderzoeken die denken de griep te hebben.

Is het normaal dat virussen zo ontzettend snel te herkennen zijn a.d.h.v. een uitstrijkje? De vragenlijst zorgt al voor een indicatie binnen een uur, maar resultaten van een uitstrijkje binnen een dag? Toen ik ziek van een vakantie terug kwam, ging er een week overheen voor ze me konden vertellen wat het was.

Verder wat iemand op de FP al opmerkte: heel slim, je denkt dat je de varkensbloedhoest hebt en gaat naar een kliniek toe waar allemaal mensen komen die denken het te hebben. Als je het dan niet al had, krijg je het daar vast wel.
pi_71820676
Nou ja, het kan best zijn dat in die poli mondkapjes etc. verplicht zijn he
Verder, als men weet wat voor reactie men hoort te zien voor H1N1 is dat inderdaad snel te indiceren, de definitieve uitslag laat dan ongeveer een dag op zich wachten. Als je "gewoon" ziek wordt is het spectrum nogal groot en daarom kan het dus langer duren voor kweekjes een uitslag geven.

Verder ben ik blij dat vanuit het RIVM zelf iig geen paniek gezaaid wordt.
Mr. Prolapse 2009
pi_71820817
Ah okee dan, duidelijke taal!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 10:23:44 #265
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71841986
Ook wel een leuk filmpje:

"over 68 people killed in mexico"

Woei.. eng hoor, hoe het gebracht werd!
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:29:10 #266
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_71972520
Ze gaan ons al-le-maal vermoorden met het griepvaccin!

Ohnee... Toch niet.

Waardoor komt dit?

Is dit omdat de NWO doorheeft dat hun plannetje doorzien is en zich daarom terugtrekt, de wonden likt en een nieuw plan aan het broeden is?

Of was het eigenlijk nooit de insteek geweest om de hele wereld uit te moorden met een 'vaccin'?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_71984912
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 09:29 schreef SicSicSics het volgende:
Ze gaan ons al-le-maal vermoorden met het griepvaccin!

Ohnee... Toch niet.

Waardoor komt dit?

Is dit omdat de NWO doorheeft dat hun plannetje doorzien is en zich daarom terugtrekt, de wonden likt en een nieuw plan aan het broeden is?

Of was het eigenlijk nooit de insteek geweest om de hele wereld uit te moorden met een 'vaccin'?
Goede zet, zo voorkom je de massahysterie die andere media aan het opwekken zijn (met name de alternatieve genezers die meteen bovenop de middelen springen en moord en brand roepen) en geef je toch een duidelijk signaal dat men er nog bovenop zit indien het nodig is om verder te gaan m.b.t. hulpverlening etc.
Mr. Prolapse 2009
pi_72004186
Vaag bericht op de frontpage, waarbij volgens mij 2 dingen door elkaar heen worden gehaald:

Westerse landen hebben al meer dan een miljard doses griepremmers besteld bij fabrikanten van medicijnen. Dit in verband met de uitbraak van de Mexicaanse griep en de mogelijkheid dat die in de komende maanden muteert naar een gevaarlijker variant.

Dat meldde een woordvoerster van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) gisteren. Een aantal landen, waaronder Nederland, Griekenland, Canada en Israël, hebben volgens de WHO-zegsvrouw voldoende griepremmers ingekocht om hun volledige bevolking te vaccineren.

Overigens heeft men het weer over meerdere fabrikanten. Nogmaals mijn vraag: zouden dus alle Bigpharma producenten allemaal in het complot van de decimering van de wereldbevolking zitten?
pi_72010113
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:01 schreef ToT het volgende:
Vaag bericht op de frontpage, waarbij volgens mij 2 dingen door elkaar heen worden gehaald:

Westerse landen hebben al meer dan een miljard doses griepremmers besteld bij fabrikanten van medicijnen. Dit in verband met de uitbraak van de Mexicaanse griep en de mogelijkheid dat die in de komende maanden muteert naar een gevaarlijker variant.

Dat meldde een woordvoerster van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) gisteren. Een aantal landen, waaronder Nederland, Griekenland, Canada en Israël, hebben volgens de WHO-zegsvrouw voldoende griepremmers ingekocht om hun volledige bevolking te vaccineren.

Overigens heeft men het weer over meerdere fabrikanten. Nogmaals mijn vraag: zouden dus alle Bigpharma producenten allemaal in het complot van de decimering van de wereldbevolking zitten?
Zo te zien een slecht opgesteld ANP bericht want het staat op meerdere nieuwssites verkeerd. Zo wordt de verwarring onder de bevolking alleen maar groter

ķf het ANP is geīnfiltreerd door Jane Burgermeister en zit nu in een complot tegen BigPharma
pi_72053147
Van de Frontpage:

Er is geen wetenschappelijk bewijs dat Tamiflu helpt om ernstige complicaties van de Mexicaanse griep te voorkomen. Bovendien valt er heel wat aan te merken op de studieresultaten die deskundigen en de overheid aanhalen om het gebruik van Tamiflu te adviseren.

Dat schrijft arts-epidemioloog Luc Bonneux van het Nederlands Interdisciplinair Demografisch Instituut (NIDI/KNAW) vandaag op de website van het Nederlands Tijschrift voor Geneeskunde.

Bonneux vindt dat griepremmers in Nederland een ‘beschermde status’ genieten. De inzet van mensen en middelen en de rol van deskundigen en adviesorganen verdient een evaluatie, aldus de epidemioloog.
pi_72064256
Dat is de mening van die man. Epidemioloog, leuk dat ie zich bemoeit met een virusremmer. Alleen jammer dat hij geen gedegen onderzoek heeft om zijn bewering te staven.

Virusremmers bestaan al veel langer, en juist zanamivir en oseltamivir zijn al langer bekend en werkend getest.
Mr. Prolapse 2009
pi_72064261
Is er nog "Burgermeister" nieuws? Ze moet opschieten want de vaccinaties komen steeds dichterbij
Mr. Prolapse 2009
pi_72070201
Na dat FEMA debacle is er niemand die haar nog serieus neemt.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_72093139
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 14:01 schreef switchboy het volgende:
Na dat FEMA debacle is er niemand die haar nog serieus neemt.
Ja maar dat zou los moeten staan van de rechtszaak die ze heeft toch?
Of is die ook al niet echt?
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 26 augustus 2009 @ 10:40:20 #275
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_72165058
Ik vind het wel erg jammer dat er door conspiriasten vaak geschreeuwd wordt dat we allemaal vermoord worden (dmv. massa vaccinatie bv.) en als je kritisch bent dan verdien je bij wijze van spreken niets anders dan een door de overheid geīnitieerde dood. Maar als dan blijkt dat al het geschreeuw voor niets is geweest omdat de massa vaccinatie toch niet doorgaat, dan hoor je ze niet meer!

Ik wil dan wel eens weten of dit ook geloof in conspiratie theorieën laat wankelen of dat de mensen gewoon overtuigd blijven, ondanks een (flinke) misser.

Wie kan mij dat vertellen!?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_72175181
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:40 schreef SicSicSics het volgende:
Ik vind het wel erg jammer dat er door conspiriasten vaak geschreeuwd wordt dat we allemaal vermoord worden (dmv. massa vaccinatie bv.) en als je kritisch bent dan verdien je bij wijze van spreken niets anders dan een door de overheid geīnitieerde dood. Maar als dan blijkt dat al het geschreeuw voor niets is geweest omdat de massa vaccinatie toch niet doorgaat, dan hoor je ze niet meer!

Ik wil dan wel eens weten of dit ook geloof in conspiratie theorieën laat wankelen of dat de mensen gewoon overtuigd blijven, ondanks een (flinke) misser.

Daar ben ik ook erg benieuwd naar.
De believers zijn zo stilletjes.

Ook lees ik niets meer over Jane Burgemeister, gaat die zaak nog door? Lambiekje?

woensdag 26 augustus 2009 @ 16:50:50 #277
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_72175478
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:40 schreef SicSicSics het volgende:

Gezien de resultaten uit het verleden gok ik dat het niets uit gaat maken Dergelijke dingen zijn wel vaker langs gekomen in BNW. Iemand die bijvoorbeeld volledig overtuigt was van een bepaald complot. Vervolgens werd aangetoond dat 1 van de belangrijkste fundamenten van de overtuiging niet klopte. Vervolgens werd het onderwerp heel snel verandert en kwam er geen antwoord meer op dat punt. Dus nee, ik denk niet dat het uit gaat maken. Ik denk dat je het kan vergelijken met al de "de aarde vergaat op *vul datum in*" overtuigingen. Elke keer als de aarde de volgende dag toch nog blijkt te bestaan lijkt niet af te doen aan de overtuiging dat de volgende hem dan toch echt wel gaat zijn.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_72373156
Dit topic is behoorlijk dood, ook al is er genoeg nieuws over vaccineren de afgelopen paar dagen.

*greepje doet om topic weer tot leven te brengen*
quote:
GGD start met derde prik tegen baarmoederhalskanker
woensdag 2 september 2009 15:02
CULEMBORG - GGD Rivierenland start vanaf 7 september met de derde inentingsronde van de inhaalcampagne tegen baarmoederhalskanker. Meisjes die geboren zijn tussen 1993 en 1996 en die hun eerste twee prikken gehaald hebben, ontvingen vorige week een uitnodiging voor de derde prik. Voor een optimale bescherming zijn namelijk drie prikken nodig. De vaccinatie is sinds dit jaar opgenomen in het Rijksvaccinatieprogramma. De vaccinatie voor 12-jarige meisjes die vanaf september van start zou gaan is uitgesteld naar het voorjaar van 2010. Alle meisjes die dit jaar 12 jaar worden krijgen volgend voorjaar een oproep.

Rondom de vaccinatie verschenen in de media begin dit jaar veel spookverhalen. De GGD kan begrijpen dat meisjes en hun ouders zijn gaan twijfelen vanwege de vele onjuiste berichtgeving. Het wel of niet kiezen voor een vaccinatie tegen baarmoederhalskanker is een eigen keuze. Deze kunnen meisjes samen met hun ouders maken op basis van juiste informatie. Op de website www.prikenbescherm.nl van het RIVM staat een duidelijk overzicht van fabels en feiten. Wie nog meer wil weten kan ook bellen met het gratis landelijk nummer (0800) 301 80 51. er zijn meisjes die er begin dit jaar voor kozen om zich niet te laten vaccineren maar daar nu spijt van hebben. Zij kunnen contact opnemen met de GGD om zich alsnog te laten vaccineren. Dit is voor deze leeftijdsgroep de laatste kans op een gratis vaccinatie.

De GGD is voor vragen rondom de locaties en tijdstippen op werkdagen van 9.00 tot 12.00 uur bereikbaar op telefoonnummer (0344) 69 87 77. Deze informatie is ook te vinden op www.ggdrivierenland.nl.
Hier hoor je tegenwoordig ook niets meer over? Zeker niet interessant genoeg meer.
quote:
Vaccinatie tegen reguliere griep begint eerder

(Novum) - De 'normale' griepprik wordt dit jaar in oktober gegeven. Normaal vindt de vaccinatie tegen de seizoensgriep van half oktober tot half november plaats, maar dit jaar verschuift dit wat naar voren, als gevolg van het vaccinatieprogramma tegen de Mexicaanse griep. Dit volgt enkele weken nadat de griepprik is uitgedeeld, meldt het ministerie van Volksgezondheid woensdag.

Zo'n 4,5 miljoen Nederlanders, onder wie mensen van 60 jaar en ouder, mensen met een hart of longziekte, nier- of astmapatiënten krijgen de prik tegen de reguliere seizoensgriep. Minimaal twee weken later volgt de eerste prik tegen de Mexicaanse griep en minimaal drie weker later de tweede prik tegen de Mexicaanse griep.

De vaccinatie tegen reguliere griep is naar voren verschoven omdat er een aantal weken moet zitten tussen verschillende vaccinaties, meldt een woordvoerder van het ministerie van Volksgezondheid.

Iedere Nederlander krijgt twee prikken tegen de Mexicaanse griep. De overheid heeft zo'n 34 miljoen vaccins besteld.
Iedereen?
quote:
Gewone griepprik eerst
print deze pagina
Gepubliceerd op 2 september 2009 op 12:00 in categorie:

Mensen die in de risicogroepen vallen, krijgen in oktober een prik tegen de gewone griep. Daarna volgen twee vaccinaties tegen Nieuwe Influenza A (H1N1).

Het gaat bijvoorbeeld om mensen van 60 jaar of ouder, om mensen met een hart of longziekte, nier- of astmapatiënten. In totaal komen zo’n 4,5 miljoen Nederlanders in aanmerking voor de drie griepprikken.
De eerste griepprik is tegen de reguliere seizoensgriep. Minimaal twee weken later volgt de eerste vaccinatie tegen Nieuwe Influenza A (H1N1). Om mensen volledig te beschermen, krijgen ze na drie weken een tweede vaccinatie.
Dat gaat sneller dan ik dacht. Lekker handig ook, kan ik drie keer naar die huisarts op en neer om een uur tussen de bejaarden in te gaan staan
quote:

Elmo als wapen tegen Mexicaanse griep
WASHINGTON - Het nieuwste wapen tegen de Mexicaanse griep heet Elmo en woont in Sesamstraat. De Amerikaanse overheid maakte dinsdag bekend dat de pluche kindervriend ingezet gaat worden om kinderen de risico's van de griep duidelijk te maken. Ook gaat Elmo kinderen leren hoe ze besmetting het beste kunnen voorkomen.

Via reclamespotjes op televisie sommeert Elmo kinderen hun handen goed te wassen, hun elleboog in plaats van hun handen te gebruiken om in te niezen en binnen te blijven wanneer ze zich niet lekker voelen.

Bekend is dat het H1N1-virus, dat de Mexicaanse griep veroorzaakt, zich vooral onder kinderen snel verspreid. In de Verenigde Staten zijn in totaal al meer dan twee miljoen mensen besmet met het virus. Ruim vijfhonderd Amerikanen overleden als gevolgen van de griep.
Zelfs die arme Elmo wordt ingezet. Al zouden ze die tickle-me-elmo wel een paardendosis aluminium/kwik mogen geven.
pi_72373206
Geheime beelden gelekt NWO meeting

*bang is*

Niet gezien dat het topic al bijna vol is
pi_72374042
quote:
Zelfs die arme Elmo wordt ingezet. Al zouden ze die tickle-me-elmo wel een paardendosis aluminium/kwik mogen geven.
LOL
pi_72378627
Maar hoe zit het nou met onheilsprofeet Burgermeister?
Mr. Prolapse 2009
pi_72383783
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:43 schreef Cerbie het volgende:
Dit topic is behoorlijk dood, ook al is er genoeg nieuws over vaccineren de afgelopen paar dagen.

*greepje doet om topic weer tot leven te brengen*
[..]

Hier hoor je tegenwoordig ook niets meer over? Zeker niet interessant genoeg meer.
[..]

Iedereen?
[..]
Volgens de laatste berichten alleen nog maar risico groepen en gezondheidszorg medewerkers.
quote:
Dat gaat sneller dan ik dacht. Lekker handig ook, kan ik drie keer naar die huisarts op en neer om een uur tussen de bejaarden in te gaan staan
[..]

Ach Sesamstraat leert je tellen en lezen. Wat lesjes basale hygiëne kunnen geen kwaad. Als ze het maar wel goed brengen en die kinderen geen smetangst aanpraten.

* switchboy waardeerd opleving
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_72478801
Alle informatie over de levensgevaarlijke vaccinatie zwendel tegen de varkensgriep:
Varkensgriep-Zwendel

Alle informatie over de levensgevaarlijke vaccinatie zwendel tegen de varkensgriep:
Varkensgriep-Zwendel

davidicke/
Anarchiel
http://www.euro.who.int/infopages/Contact
http://www.euro.who.int/
wijwordenwakker
theflucase
Xandernieuws/url]
[url=http://birdflu666.wordpress.com/]vogelgriep/

DIT IS GEEN HOAX IN TEGENSTELLING MET WAT DE OVERHEID U WIJSMAAKT!
pi_72478809
Alweer....
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zondag 6 september 2009 @ 04:51:49 #286
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_72478861
David Icke een beetje varkensgriepinfo aannemen van een reptillian
pi_72480484
Open zodat deze gemerged kan worden met het centraal-topic
Mr. Prolapse 2009
pi_72480784
Waarom posten sommige mensen die je willen overtuigen van iets slechts een aantal links en moet je dan zelf maar zoeken wat je blijkbaar moet weten?

Kun je t even samenvatten?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  vrijdag 11 september 2009 @ 09:45:24 #289
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_72635430
The Engineering of 'Pandemics'
By A. True Ott, PhD, ND 8-23-9

The year was 1921. America was entering a decade of robust prosperity. Later called "The Roaring Twenties", it was a time of unparalleled economic expansion. Debt money from Wall Street banks was plentiful and easy to obtain. The "Great War" was over. America was flexing her industrial muscles. Factories were being built and expanded in every major city. Automobiles began rolling off Detroit assembly lines in record numbers. The stock market began making millionaires. People were HEALTHY and HAPPY ­ largely because the dreaded "world mystery disease" (which decades later became known as the "1918 Flu Pandemic") had disappeared. Two entire years had passed with no dreaded "mystery deaths" being reported. America had cause to celebrate, and celebrate they did! As a matter of fact, the American Public in general was so optimistic and HAPPY in 1921, that relatively few people were unhealthy as well. For the first time in decades, hospital beds were empty. The fledgling American Medical Association, formed by John D. Rockefeller just a few years earlier, was worried. Business was sagging. Profits from vaccines and drugs were spiraling. Something had to be done, and done immediately. False, faux epidemics of smallpox were created to solve the problem, and keep the Medical Mafia's cash registers ringing.

We know this dastardly plan actually happened, thanks to a citizen's WATCHDOG GROUP in Kansas City, Missouri named "The Advertiser's Protective Bureau", who filed, and successfully prosecuted criminal charges against the Missouri state chapter of the AMA ­ the Jackson Medical Society. The 'Protective Bureau's" official report of this cold-blooded plot reads as follows: "In the Fall of 1921, the health of the city was unusually good, but slow for the doctors. So the Jackson Medical Society met and resolved to make an epidemic in the city. According to the minutes of this meeting: 'MOTION WAS MADE AND SECONDED, THAT A RECOMMENDATION BE MADE BY THE COMMITTEE, TO THE BOARD OF HEALTH, THAT AN EPIDEMIC OF SMALLPOX BE DECLARED IN THE CITY. (Investigation later revealed that there was NO SIGN OF AN EPIDEMIC at the time, in the city, or anywhere in the state or region!) 'It was moved and seconded that a day be set aside, termed VACCINATION DAY, on which physicians would be stationed at ALL SCHOOLS, clinics, public buildings and hospitals to vaccinate "free of charge". (Vaccinations are never "free". The taxpayers are always forced to pay for every one of the "free" vaccines.)

"IT IS FURTHER RECOMMENDED THAT WIDE PUBLICITY BE GIVEN, STATING THAT VACCINATION IS A PREVENTIVE OF SMALLPOX, AND URGING THE ABSOLUTE NECESSITY OF VACCINATION FOR EVERY MAN, WOMAN, AND CHILD IN THE CITY." The Protective Bureau proved in court that there WAS NO EPIDEMIC before the vaccinations!! The court records show that the Medical Society manufactured vast amounts of posters, fliers, newspaper stories and ads featuring horrific and lurid pictures of diseased children covered with massive smallpox sores and open wounds. Some pictures actually showed children's corpses covered with the same ugly sores. The PANIC-DRIVEN message was clear --- VACCINATE EVERYONE, or face a deadly public disease. There was a "sweeping epidemic" in the city; the disease was "highly contagious" and would "strike anyone who was not vaccinated" was the bill of goods sold! (Does this sound at all familiar today ­ 88 years later??)

The Medical Mafia's propaganda blitz was successful, and over a million previously healthy and happy American citizens were hypnotized and terrorized into placing the vaccine toxins into their bloodstreams. All public school children in the region were vaccinated while at school! Parents who dared question the vaccination of their children were ostracized and publicly vilified. THE COURT RECORD ON THIS CASE IS VERY CLEAR. In the weeks and months following the "mass vaccinations" ­ the area's hospital beds were filled to over-flowing with VACCINE-INDUCED SMALLPOX CASES! Tens of thousands of people became ill, and many hundreds of innocents died, and many more were permanently crippled! Of course, THE NEWSPAPERS THEN TRUMPETED HOW WISE THE MEDICAL ESTABLISHMENT WAS TO PROMOTE THE VACCINES ­ stating how much worse the death toll would have been without the vaccination campaign!! Untold MILLIONS OF DOLLARS of profit was generated by this massive "medical" fraud. Thanks to the ADVERTISER'S PROTECTIVE BUREAU, however; the massive fraud was exposed and criminally prosecuted to a successful conviction. During the trial, three amazing facts were proven beyond any "reasonable doubt".

Fact 1: The poster and advertising pictures showing the diseased and dying children used so successfully by the "doctors", WERE NOT EVEN CASES OF LOCAL SMALLPOX CASES AS THEY WERE BILLED TO BE! The Protective Bureau documented that they were pictures of ENGLISH CHILDREN who were victims of "court-proven" cases of SMALLPOX VACCINE POISONING!! One of the pictures was of a 5-week-old baby named Mona Stevenson, of Humphrey Street, Burnley, England. A previously healthy and happy baby, Little Mona had been vaccinated for smallpox at 5 weeks of age. Four weeks later, her pox-ridden little body was placed in a tiny coffin and buried. The horrific photos of Little Mona and others in England had previously been published in British newspapers where details of the resulting CRIMINAL TRIALS were also given.

The full details of the trials, as well as the pictures, were also included in a comprehensively large medical boot titled "THE HISTORY AND PATHOLOGY OF VACCINATION" by Edgar M Crookshank, MD ­ professor of Bacteriology at the ultra-elite Kings College, London England.

Fact 2: Vaccines containing LIVE VIRUSES, weakened (i.e. attenuated) or otherwise universally causes more diseases than the vaccine ever could prevent.

Fact 3: Vaccine-Induced-Disease (VID) is an extremely effective socio-economic tool. It has the potential to generate BILLIONS OF DOLLARS OF WINDFALL PROFITS, while permanently changing the social structures of large groups of people. While the Protective Bureau won the criminal court case ­ the American People lost. The case should have made front-page headlines around the nation, showing the Modus Operandi of certain corrupt "medical practitioners". How, by means of fraud, treachery, and trickery, they made millions of dollars in windfall profits while thousands of innocent, trusting, and naīve Americans suffered and died. The entire sordid affair, with all its damning details, was kept out of the American Press. John D. Rockefeller's AMA, with its millions of dollars of influence ­ made sure of that!

While the Protective Bureau won the criminal court case ­ the American People lost. The case should have made front-page headlines around the nation, showing the Modus Operandi of certain corrupt "medical practitioners". How, by means of fraud, treachery, and trickery, they made millions of dollars in windfall profits while thousands of innocent, trusting, and naīve Americans suffered and died. The entire sordid affair, with all its damning details, was kept out of the American Press. John D. Rockefeller's AMA, with its millions of dollars of influence ­ made sure of that!

Amazingly, even though thousands of people had died or become crippled by this managed manslaughter, the doctors involved were only given a light penalty in the form of a token fine. The medical establishment as a whole was not upset in the least by the exposure ­ and has continued on unabated perpetuating the same crimes against humanity ­ creating vaccine-induced-diseases while fleecing the people continually until this present day.

It is a proven (albeit little-known) fact, EPIDEMIC/PANDEMIC MANUFACTURING IS STANDARD PRACTICE with the world-wide "Medical Mafia" circles. In order to maximize profits and re-shape geographical regions, they often manufacture a false-flag "emergency". If there is an outbreak of mild seasonal virus, they call it an influenza pandemic, give it a fancy new name, and then actually CREATE THE PANDEMIC by means of mass vaccinations using ATTENUATED, or LIVE VIRUSES!! Remember the shocking words of the AMA's Dr. Simon Louis Katzoff who said: " DOCTORS LIVE BY DISEASE, SO THE PUBLIC CAN EXPECT THE SUPPLY OF DISEASE TO MEET THE DEMANDS OF THE MEDICAL PROFESSION."

bron
----------------
Wat ongelooflijk herkenbaar. Bedrog bedrog bedrog.
Vaccin werken niet en zullen NOOIT werken. Het vernielt je lichaam.
Wat een ongelooflijke misdaad is vaccineren.

Wanneer wordt men wakker! Wanneer!?! Prikterreur moet stoppen. Hoe in vredesnaam kunnen mensen zooķ stupide zijn om de quatsch van bigpharma te accepteren. Hoe kun je het goed vinden om apennieren, squaleen en antivries in je bloedsomloop pompen. Wat voor waas heerst in mensen hun hoofd. Hoe DURFT men zijn kind plat te spuiten met vergif.

Hoe in vredesnaam kunnen artsen, instuten en ziekenhuizen DAT verzinnen om geld te genereren.
Lijkt me meer dan duidelijk dat ziekenhuizen nog steeds zo handelen om mensen maar in hunnen bedden te hebben.

Artsen in hun walgelijke doelbewust aangeleerde onkunde Het kan me zo boos maken.

En Fact 2: So true! So true! Lijkt me evident met al die kankerpatienten. Geintroduceert met het poliovaccin.

Is men het inmiddels duidelijk wat medische zorg inhoud!?! Dit dus! Ziekelijk terreur, bedrog, misleiding, besodemietering en dát moet je bekopen met je leven, geliefden en verminking en in het gunstiste geval chronische pilverslaving!

[ Bericht 4% gewijzigd door Lambiekje op 11-09-2009 09:57:31 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_72635550
quote:
Is men het je inmiddels duidelijk wat medische zorg inhoud!?! Dit dus! Ziekelijk terreur, bedrog, misleiding, besodemietering en dát moet je bekopen met je leven, geliefden en verminking en in het gunstiste geval chronische pilverslaving!

Het is dan te hopen voor jou dat je nooit een longontsteking of bacteriele infectie zal oplopen. Want dan is die medische zorg niet te verrtouwen nietwaar?

Welke pillenverslaving bedoel je eigenlijk? Er zijn maar een beperkt aantal ziektes waarbij men chronisch aan de pillen zit. Zaken als hoge bloeddruk zijn vooral te wijten aan het ongezonde leefgedrag van de mens zelf.

Waar blijven de "bewijzen" dat vaccinaties an sich gevaarlijk zijn? Wederom een hoop geblaat en weinig wol en dat is toch jammer.
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 11 september 2009 @ 09:56:00 #291
52357 Lambiekje
pi_72635700
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 09:50 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Het is dan te hopen voor jou dat je nooit een longontsteking of bacteriele infectie zal oplopen. Want dan is die medische zorg niet te verrtouwen nietwaar?

Welke pillenverslaving bedoel je eigenlijk? Er zijn maar een beperkt aantal ziektes waarbij men chronisch aan de pillen zit. Zaken als hoge bloeddruk zijn vooral te wijten aan het ongezonde leefgedrag van de mens zelf.

Waar blijven de "bewijzen" dat vaccinaties an sich gevaarlijk zijn? Wederom een hoop geblaat en weinig wol en dat is toch jammer.
JEZUS wat ben jij verblind door je BF-studie

THE DANGERS INHERENT IN "DUPLEX" VACCINES FROM DESIGNER VIRUSES

"Modern Medical Practitioners", including some well-meaning "osteopaths", would have the world believe the MYTH that vaccines containing attenuated (weakened) live viruses cannot cause the viral disease conditions they are targeting. This is a most dangerous misconception for the following SCIENTIFIC reasons.

Traditional "common" vaccines targeting measles, mumps and rubella for instance, contain small amounts of "attenuated" live viruses which have been "weakened" but not 100% killed outright. Research has shown that these weakened "live" viruses create a very mild form of the disease in the human that has been vaccinated, which in turn creates a cellular immunity from that pathogen. The science behind this is correct, and valid for the most part. To keep the targeted viral pathogen in a perpetually weakened state, specific amounts of formaldehyde and ether are typically added, and in some formulations, mercury in the form of thimerasol is added as a preservative to keep the egg albumin cells from decaying and dying prematurely. The established theory behind all of this 'vaccination' is the "protect the herd" theory which originated with Pasteur in the late 19th century. As in all vaccines, a certain small percentage of the herd will develop severe, 'full blown' disease states CAUSED by the attenuated viruses in the vaccine itself, and another percentage will exhibit side effects from the chemicals added to the vaccine ­ but if the vast majority of the herd is "protected" from the disease condition ­ the vaccine is approved and stamped "safe and effective".
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_72635996
Die adjuvanten worden altijd al gebruikt, al is thiomersal niet meer wijdverspreid in de VS maar wel in de EU.

Nogmaals, dit is geen bewijs voor hoe slecht vaccins zijn maar enkel een onzinnig kijkje op de inhoud. Dat laatste is dus ook onzin (tenzij je al dusdanig verzwakt bent dat je aan de beademing zit of een nog niet ontdekte stoornis aan je immuunsysteem hebt) want de ziekteverwekker zal op zijn hoogst lichte verhoging geven.

Maar een studie is niet alleen theoreticsh he. Wat ik allemaal niet onder ogen heb gekregen
Wat is jouw kennis en ervaring hierin dan? Want zo te horen weet jij alles over vaccins zonder dat je enig idee hebt welk ingredient in welke hoedanigheid en met welke rol erin voorkomt. En da's jammer.

Wederom veel geblaat weinig wol.
Mr. Prolapse 2009
pi_72639690
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 09:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

"Modern Medical Practitioners", including some well-meaning "osteopaths", would have the world believe the MYTH that vaccines containing attenuated (weakened) live viruses cannot cause the viral disease conditions they are targeting. This is a most dangerous misconception for the following SCIENTIFIC reasons.

Traditional "common" vaccines targeting measles, mumps and rubella for instance, contain small amounts of "attenuated" live viruses which have been "weakened" but not 100% killed outright. Research has shown that these weakened "live" viruses create a very mild form of the disease in the human that has been vaccinated, which in turn creates a cellular immunity from that pathogen. The science behind this is correct, and valid for the most part. To keep the targeted viral pathogen in a perpetually weakened state, specific amounts of formaldehyde and ether are typically added, and in some formulations, mercury in the form of thimerasol is added as a preservative to keep the egg albumin cells from decaying and dying prematurely. The established theory behind all of this 'vaccination' is the "protect the herd" theory which originated with Pasteur in the late 19th century. As in all vaccines, a certain small percentage of the herd will develop severe, 'full blown' disease states CAUSED by the attenuated viruses in the vaccine itself, and another percentage will exhibit side effects from the chemicals added to the vaccine ­ but if the vast majority of the herd is "protected" from the disease condition ­ the vaccine is approved and stamped "safe and effective".
Thimerosal wordt niet gebruikt in de rijksvaccinatie programma vaccins, het zat enkel in sommige soorten tetanus injecties, welke je alleen krijgt als het noodzakelijk is. Wat er overigens in je stukje Engelse tekst staat, is enkel een analyse van het huidige vaccinatiebeleid, wat aantoonbaar werkt, en daar heb je hier inmiddels al plenty grafieken van gezien.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  vrijdag 11 september 2009 @ 23:59:41 #294
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_72662819
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 09:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

JEZUS zeg, wat ben jij verblind door willekeurige internet sites zeg Leer eens wat over vaccins in het bijzonder en de medische wereld in het algemeen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 12 september 2009 @ 12:13:49 #295
52357 Lambiekje
pi_72669571
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:15 schreef ToT het volgende:
Kijk maar eens hoe ver je komt zonder vaccinatie!

http://armorgames.com/play/4444/pandemic-american-swine
Heel triest dat er games worden gemaakt. Dit is vast uit naam van Military Complex/BigPharma opgezet.
  zaterdag 12 september 2009 @ 12:15:10 #296
52357 Lambiekje
pi_72669604
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 12:31 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Thimerosal wordt niet gebruikt in de rijksvaccinatie programma vaccins, het zat enkel in sommige soorten tetanus injecties, welke je alleen krijgt als het noodzakelijk is. Wat er overigens in je stukje Engelse tekst staat, is enkel een analyse van het huidige vaccinatiebeleid, wat aantoonbaar werkt, en daar heb je hier inmiddels al plenty grafieken van gezien.
Volgen Desiree Röver is het aluminiumhydroxide kwalijker voor het lichaam dan het kwik (thimerosal). Ergens verbaast me dat ook niet....
  zaterdag 12 september 2009 @ 12:16:10 #297
52357 Lambiekje
pi_72669625
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 23:59 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

JEZUS zeg, wat ben jij verblind door willekeurige internet sites zeg Leer eens wat over vaccins in het bijzonder en de medische wereld in het algemeen.
pi_72669643
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Volgen Desiree Röver is het aluminiumhydroxide kwalijker voor het lichaam dan het kwik (thimerosal). Ergens verbaast me dat ook niet....
Ja jammer dat daar alleen geen wetenschappelijk reproduceerbaar bewijs van is en enkel de speculaties van mevrouw Rover
Mr. Prolapse 2009
  zaterdag 12 september 2009 @ 12:17:58 #299
52357 Lambiekje
pi_72669659
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:17 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ja jammer dat daar alleen geen wetenschappelijk reproduceerbaar bewijs van is en enkel de speculaties van mevrouw Rover
Nee ik ga wel op onderzoek uit. Waar dat verkondigd wordt.
pi_72669687
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Heb je een bus deo bij de hand? Check de ingrediënten eens!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')