Zet dat soort zaken er dan bij, dan heb je ook geen gezeur en ge-edit. We hebben het nu vaak genoeg gezegdquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:35 schreef slackster het volgende:
[..]
Geen probleem, het audio bestand is van gisteren het dr deagle radio programma, gaat over de vaccins en nog veel meer
Vooropgesteld is de virus zelf, aangetoond kan worden dat deze in een lab is ontwikkeld.
geen probleem als het in een ander topic komt maar zal er in vervolg meer op letten.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:37 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zet dat soort zaken er dan bij, dan heb je ook geen gezeur en ge-edit. We hebben het nu vaak genoeg gezegd
zelf ook nog bezig tussen de bedijven door, kom ik op terugquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:36 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ik zoek me een ongeluk naar de claims die gemaakt worden, ten eerste heb ik hier een transcript gevonden, dat is al iets. De lijst van virussen waaruit dit virus is ontstaan correspondeert niet met wat in Science staat, en het lukt me niet helemaal om ervoor de bron te vinden.
Verder, wat het filmpje enigszins suggereert, zou het virus uit 66 (en zelfs meer) virussen gelijktijdig gecombineerd zijn, maar dat is niet helemaal zo, net zoals een mens maar twee ouders heeft, maar vier grooutouders, acht overgrootouders, enzovoort, kun je bij virussen ook een stamboom maken (alhoewel de genetische uitwisseling daar anders verloopt).
Dat 5% onbekend is, en dat het daarmee dus uit een lab moet komen, is ook een conclusie die ik niet helemaal snap. Ik heb uiteindelijk wel het onderzoeksinstuut van A. True Ott gevonden, dat lijkt een expert in het sublinguaal toepassen van mineralen.
Als jij specifiekere bronnen weet, dan graag, want ik loop hier wat vast.
Kun je ff verklaren wat er interessant is aan de link? Geldt ook voor jou dat linkdumpen alleen niet gewenst isquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:23 schreef _Led_ het volgende:
http://skepticdetective.w(...)autism-vaccine-saga/
mn vorige post aangepast kan de link nu terug?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:26 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Kun je ff verklaren wat er interessant is aan de link? Geldt ook voor jou dat linkdumpen alleen niet gewenst is
Ik had het tegen LED. Nu weer game on!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:50 schreef slackster het volgende:
[..]
mn vorige post aangepast kan de link nu terug?
Begin sinds enige tijd nu ook JB te verdenken, waarvan is me nog niet helemaal duidelijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:00 schreef Dragorius het volgende:
Burgermeister moet onderhand wel eens gaan opschieten....de vaccins komen dichterbij en ze is nog niet in een rechtszaak of wat dan ook verwikkeld
Vooral kinderen hebben last van bijwerkingen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:10 schreef Ticker het volgende:
Als medicijn is ook tamiflu vol met bij werkingen. Maar als er een complot is, schaar ik tamiflu daar (zonder onderbouwing) niet bij.
quote:Children with seasonal flu should not be given Tamiflu because harmful side effects may outweigh relatively meagre benefits, according to a study released Monday.
In some children Tamiflu caused nausea and vomiting, which can lead to dehydration and other complications, researchers reported.
The study did not cover the current outbreak of swine flu, but it suggests that antivirals may not significantly reduce the length of illness or prevent complications in children infected with the new A(H1N1) virus, the researchers said.
Carl Henegan, a doctor at John Radcliffe Hospital in Oxford and co-author of the study, said the current British practice of giving Tamiflu and Relenza -- the brand names for the antivirals oseltamivir and zanamivir -- for mild illness was "an inappropriate strategy."
"The downside of the harms outweigh the one-day reduction in symptomatic benefits," he said.
The research showed that both antivirals shortened the duration of seasonal flu by 12 to 36 hours.
But the drugs had little or no effect on asthma flare-ups, increased ear infections or the need for antibiotics.
quote:LONDON, England (CNN) -- More than half of children taking antiviral drug Tamiflu suffer side-effects such as nausea, insomnia and nightmares, UK researchers have said.
Two studies from experts at the Health Protection Agency (HPA) showed a "high proportion" of British schoolchildren reporting problems after taking the anti-viral drug.
Data was collected from children at three schools in London and one in south west England who were given Tamiflu earlier this year after classmates became infected.
Is al meerdere keren langsgekomen, alsjeblieft:quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:37 schreef Gavin_de_Becker het volgende:
En tien dagen eerder meldde een andere studie:
Study: Tamiflu causes nausea and nightmares in children
[..]
Goede zet, zo voorkom je de massahysterie die andere media aan het opwekken zijn (met name de alternatieve genezers die meteen bovenop de middelen springen en moord en brand roepen) en geef je toch een duidelijk signaal dat men er nog bovenop zit indien het nodig is om verder te gaan m.b.t. hulpverlening etc.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:29 schreef SicSicSics het volgende:
Ze gaan ons al-le-maal vermoorden met het griepvaccin!
Ohnee... Toch niet.
Waardoor komt dit?
Is dit omdat de NWO doorheeft dat hun plannetje doorzien is en zich daarom terugtrekt, de wonden likt en een nieuw plan aan het broeden is?
Of was het eigenlijk nooit de insteek geweest om de hele wereld uit te moorden met een 'vaccin'?
Zo te zien een slecht opgesteld ANP bericht want het staat op meerdere nieuwssites verkeerd. Zo wordt de verwarring onder de bevolking alleen maar groterquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:01 schreef ToT het volgende:
Vaag bericht op de frontpage, waarbij volgens mij 2 dingen door elkaar heen worden gehaald:
Westerse landen hebben al meer dan een miljard doses griepremmers besteld bij fabrikanten van medicijnen. Dit in verband met de uitbraak van de Mexicaanse griep en de mogelijkheid dat die in de komende maanden muteert naar een gevaarlijker variant.
Dat meldde een woordvoerster van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) gisteren. Een aantal landen, waaronder Nederland, Griekenland, Canada en Israël, hebben volgens de WHO-zegsvrouw voldoende griepremmers ingekocht om hun volledige bevolking te vaccineren.
Overigens heeft men het weer over meerdere fabrikanten. Nogmaals mijn vraag: zouden dus alle Bigpharma producenten allemaal in het complot van de decimering van de wereldbevolking zitten?
Ja maar dat zou los moeten staan van de rechtszaak die ze heeft toch?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:01 schreef switchboy het volgende:
Na dat FEMA debacle is er niemand die haar nog serieus neemt.
Daar ben ik ook erg benieuwd naar.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:40 schreef SicSicSics het volgende:
Ik vind het wel erg jammer dat er door conspiriasten vaak geschreeuwd wordt dat we allemaal vermoord worden (dmv. massa vaccinatie bv.) en als je kritisch bent dan verdien je bij wijze van spreken niets anders dan een door de overheid geīnitieerde dood. Maar als dan blijkt dat al het geschreeuw voor niets is geweest omdat de massa vaccinatie toch niet doorgaat, dan hoor je ze niet meer!
Ik wil dan wel eens weten of dit ook geloof in conspiratie theorieën laat wankelen of dat de mensen gewoon overtuigd blijven, ondanks een (flinke) misser.
Wie kan mij dat vertellen!?
Gezien de resultaten uit het verleden gok ik dat het niets uit gaat makenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:40 schreef SicSicSics het volgende:
Ik vind het wel erg jammer dat er door conspiriasten vaak geschreeuwd wordt dat we allemaal vermoord worden (dmv. massa vaccinatie bv.) en als je kritisch bent dan verdien je bij wijze van spreken niets anders dan een door de overheid geīnitieerde dood. Maar als dan blijkt dat al het geschreeuw voor niets is geweest omdat de massa vaccinatie toch niet doorgaat, dan hoor je ze niet meer!
Ik wil dan wel eens weten of dit ook geloof in conspiratie theorieën laat wankelen of dat de mensen gewoon overtuigd blijven, ondanks een (flinke) misser.
Wie kan mij dat vertellen!?
Hier hoor je tegenwoordig ook niets meer over? Zeker niet interessant genoeg meer.quote:GGD start met derde prik tegen baarmoederhalskanker
woensdag 2 september 2009 15:02
CULEMBORG - GGD Rivierenland start vanaf 7 september met de derde inentingsronde van de inhaalcampagne tegen baarmoederhalskanker. Meisjes die geboren zijn tussen 1993 en 1996 en die hun eerste twee prikken gehaald hebben, ontvingen vorige week een uitnodiging voor de derde prik. Voor een optimale bescherming zijn namelijk drie prikken nodig. De vaccinatie is sinds dit jaar opgenomen in het Rijksvaccinatieprogramma. De vaccinatie voor 12-jarige meisjes die vanaf september van start zou gaan is uitgesteld naar het voorjaar van 2010. Alle meisjes die dit jaar 12 jaar worden krijgen volgend voorjaar een oproep.
Rondom de vaccinatie verschenen in de media begin dit jaar veel spookverhalen. De GGD kan begrijpen dat meisjes en hun ouders zijn gaan twijfelen vanwege de vele onjuiste berichtgeving. Het wel of niet kiezen voor een vaccinatie tegen baarmoederhalskanker is een eigen keuze. Deze kunnen meisjes samen met hun ouders maken op basis van juiste informatie. Op de website www.prikenbescherm.nl van het RIVM staat een duidelijk overzicht van fabels en feiten. Wie nog meer wil weten kan ook bellen met het gratis landelijk nummer (0800) 301 80 51. er zijn meisjes die er begin dit jaar voor kozen om zich niet te laten vaccineren maar daar nu spijt van hebben. Zij kunnen contact opnemen met de GGD om zich alsnog te laten vaccineren. Dit is voor deze leeftijdsgroep de laatste kans op een gratis vaccinatie.
De GGD is voor vragen rondom de locaties en tijdstippen op werkdagen van 9.00 tot 12.00 uur bereikbaar op telefoonnummer (0344) 69 87 77. Deze informatie is ook te vinden op www.ggdrivierenland.nl.
Iedereen?quote:Vaccinatie tegen reguliere griep begint eerder
(Novum) - De 'normale' griepprik wordt dit jaar in oktober gegeven. Normaal vindt de vaccinatie tegen de seizoensgriep van half oktober tot half november plaats, maar dit jaar verschuift dit wat naar voren, als gevolg van het vaccinatieprogramma tegen de Mexicaanse griep. Dit volgt enkele weken nadat de griepprik is uitgedeeld, meldt het ministerie van Volksgezondheid woensdag.
Zo'n 4,5 miljoen Nederlanders, onder wie mensen van 60 jaar en ouder, mensen met een hart of longziekte, nier- of astmapatiënten krijgen de prik tegen de reguliere seizoensgriep. Minimaal twee weken later volgt de eerste prik tegen de Mexicaanse griep en minimaal drie weker later de tweede prik tegen de Mexicaanse griep.
De vaccinatie tegen reguliere griep is naar voren verschoven omdat er een aantal weken moet zitten tussen verschillende vaccinaties, meldt een woordvoerder van het ministerie van Volksgezondheid.
Iedere Nederlander krijgt twee prikken tegen de Mexicaanse griep. De overheid heeft zo'n 34 miljoen vaccins besteld.
Dat gaat sneller dan ik dacht. Lekker handig ook, kan ik drie keer naar die huisarts op en neer om een uur tussen de bejaarden in te gaan staanquote:Gewone griepprik eerst
print deze pagina
Gepubliceerd op 2 september 2009 op 12:00 in categorie:
Mensen die in de risicogroepen vallen, krijgen in oktober een prik tegen de gewone griep. Daarna volgen twee vaccinaties tegen Nieuwe Influenza A (H1N1).
Het gaat bijvoorbeeld om mensen van 60 jaar of ouder, om mensen met een hart of longziekte, nier- of astmapatiënten. In totaal komen zo’n 4,5 miljoen Nederlanders in aanmerking voor de drie griepprikken.
De eerste griepprik is tegen de reguliere seizoensgriep. Minimaal twee weken later volgt de eerste vaccinatie tegen Nieuwe Influenza A (H1N1). Om mensen volledig te beschermen, krijgen ze na drie weken een tweede vaccinatie.
Zelfs die arme Elmo wordt ingezet. Al zouden ze die tickle-me-elmo wel een paardendosis aluminium/kwik mogen geven.quote:
Elmo als wapen tegen Mexicaanse griep
WASHINGTON - Het nieuwste wapen tegen de Mexicaanse griep heet Elmo en woont in Sesamstraat. De Amerikaanse overheid maakte dinsdag bekend dat de pluche kindervriend ingezet gaat worden om kinderen de risico's van de griep duidelijk te maken. Ook gaat Elmo kinderen leren hoe ze besmetting het beste kunnen voorkomen.
Via reclamespotjes op televisie sommeert Elmo kinderen hun handen goed te wassen, hun elleboog in plaats van hun handen te gebruiken om in te niezen en binnen te blijven wanneer ze zich niet lekker voelen.
Bekend is dat het H1N1-virus, dat de Mexicaanse griep veroorzaakt, zich vooral onder kinderen snel verspreid. In de Verenigde Staten zijn in totaal al meer dan twee miljoen mensen besmet met het virus. Ruim vijfhonderd Amerikanen overleden als gevolgen van de griep.
LOLquote:Zelfs die arme Elmo wordt ingezet. Al zouden ze die tickle-me-elmo wel een paardendosis aluminium/kwik mogen geven.
Volgens de laatste berichten alleen nog maar risico groepen en gezondheidszorg medewerkers.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:43 schreef Cerbie het volgende:
Dit topic is behoorlijk dood, ook al is er genoeg nieuws over vaccineren de afgelopen paar dagen.
*greepje doet om topic weer tot leven te brengen*
[..]
Hier hoor je tegenwoordig ook niets meer over? Zeker niet interessant genoeg meer.
[..]
Iedereen?
[..]
Ach Sesamstraat leert je tellen en lezen. Wat lesjes basale hygiëne kunnen geen kwaad. Als ze het maar wel goed brengen en die kinderen geen smetangst aanpraten.quote:Dat gaat sneller dan ik dacht. Lekker handig ook, kan ik drie keer naar die huisarts op en neer om een uur tussen de bejaarden in te gaan staan![]()
[..]
Zelfs die arme Elmo wordt ingezet. Al zouden ze die tickle-me-elmo wel een paardendosis aluminium/kwik mogen geven.
quote:Is men het je inmiddels duidelijk wat medische zorg inhoud!?! Dit dus! Ziekelijk terreur, bedrog, misleiding, besodemietering en dát moet je bekopen met je leven, geliefden en verminking en in het gunstiste geval chronische pilverslaving!
JEZUS wat ben jij verblind door je BF-studiequote:Op vrijdag 11 september 2009 09:50 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Het is dan te hopen voor jou dat je nooit een longontsteking of bacteriele infectie zal oplopen. Want dan is die medische zorg niet te verrtouwen nietwaar?
Welke pillenverslaving bedoel je eigenlijk? Er zijn maar een beperkt aantal ziektes waarbij men chronisch aan de pillen zit. Zaken als hoge bloeddruk zijn vooral te wijten aan het ongezonde leefgedrag van de mens zelf.
Waar blijven de "bewijzen" dat vaccinaties an sich gevaarlijk zijn? Wederom een hoop geblaat en weinig wol en dat is toch jammer.
Thimerosal wordt niet gebruikt in de rijksvaccinatie programma vaccins, het zat enkel in sommige soorten tetanus injecties, welke je alleen krijgt als het noodzakelijk is. Wat er overigens in je stukje Engelse tekst staat, is enkel een analyse van het huidige vaccinatiebeleid, wat aantoonbaar werkt, en daar heb je hier inmiddels al plenty grafieken van gezien.quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
JEZUS wat ben jij verblind door je BF-studie
THE DANGERS INHERENT IN "DUPLEX" VACCINES FROM DESIGNER VIRUSES
"Modern Medical Practitioners", including some well-meaning "osteopaths", would have the world believe the MYTH that vaccines containing attenuated (weakened) live viruses cannot cause the viral disease conditions they are targeting. This is a most dangerous misconception for the following SCIENTIFIC reasons.
Traditional "common" vaccines targeting measles, mumps and rubella for instance, contain small amounts of "attenuated" live viruses which have been "weakened" but not 100% killed outright. Research has shown that these weakened "live" viruses create a very mild form of the disease in the human that has been vaccinated, which in turn creates a cellular immunity from that pathogen. The science behind this is correct, and valid for the most part. To keep the targeted viral pathogen in a perpetually weakened state, specific amounts of formaldehyde and ether are typically added, and in some formulations, mercury in the form of thimerasol is added as a preservative to keep the egg albumin cells from decaying and dying prematurely. The established theory behind all of this 'vaccination' is the "protect the herd" theory which originated with Pasteur in the late 19th century. As in all vaccines, a certain small percentage of the herd will develop severe, 'full blown' disease states CAUSED by the attenuated viruses in the vaccine itself, and another percentage will exhibit side effects from the chemicals added to the vaccine but if the vast majority of the herd is "protected" from the disease condition the vaccine is approved and stamped "safe and effective".
JEZUS zeg, wat ben jij verblind door willekeurige internet sites zegquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
JEZUS wat ben jij verblind door je BF-studie
THE DANGERS INHERENT IN "DUPLEX" VACCINES FROM DESIGNER VIRUSES
"Modern Medical Practitioners", including some well-meaning "osteopaths", would have the world believe the MYTH that vaccines containing attenuated (weakened) live viruses cannot cause the viral disease conditions they are targeting. This is a most dangerous misconception for the following SCIENTIFIC reasons.
Traditional "common" vaccines targeting measles, mumps and rubella for instance, contain small amounts of "attenuated" live viruses which have been "weakened" but not 100% killed outright. Research has shown that these weakened "live" viruses create a very mild form of the disease in the human that has been vaccinated, which in turn creates a cellular immunity from that pathogen. The science behind this is correct, and valid for the most part. To keep the targeted viral pathogen in a perpetually weakened state, specific amounts of formaldehyde and ether are typically added, and in some formulations, mercury in the form of thimerasol is added as a preservative to keep the egg albumin cells from decaying and dying prematurely. The established theory behind all of this 'vaccination' is the "protect the herd" theory which originated with Pasteur in the late 19th century. As in all vaccines, a certain small percentage of the herd will develop severe, 'full blown' disease states CAUSED by the attenuated viruses in the vaccine itself, and another percentage will exhibit side effects from the chemicals added to the vaccine but if the vast majority of the herd is "protected" from the disease condition the vaccine is approved and stamped "safe and effective".
Heel triest dat er games worden gemaakt. Dit is vast uit naam van Military Complex/BigPharma opgezet.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:15 schreef ToT het volgende:
Kijk maar eens hoe ver je komt zonder vaccinatie!
http://armorgames.com/play/4444/pandemic-american-swine
Volgen Desiree Röver is het aluminiumhydroxide kwalijker voor het lichaam dan het kwik (thimerosal). Ergens verbaast me dat ook niet....quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:31 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Thimerosal wordt niet gebruikt in de rijksvaccinatie programma vaccins, het zat enkel in sommige soorten tetanus injecties, welke je alleen krijgt als het noodzakelijk is. Wat er overigens in je stukje Engelse tekst staat, is enkel een analyse van het huidige vaccinatiebeleid, wat aantoonbaar werkt, en daar heb je hier inmiddels al plenty grafieken van gezien.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:59 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
JEZUS zeg, wat ben jij verblind door willekeurige internet sites zegLeer eens wat over vaccins in het bijzonder en de medische wereld in het algemeen.
Ja jammer dat daar alleen geen wetenschappelijk reproduceerbaar bewijs van is en enkel de speculaties van mevrouw Roverquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Volgen Desiree Röver is het aluminiumhydroxide kwalijker voor het lichaam dan het kwik (thimerosal). Ergens verbaast me dat ook niet....
Nee ik ga wel op onderzoek uit. Waar dat verkondigd wordt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:17 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ja jammer dat daar alleen geen wetenschappelijk reproduceerbaar bewijs van is en enkel de speculaties van mevrouw Rover
Heb je een bus deo bij de hand? Check de ingrediënten eens!quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Volgen Desiree Röver is het aluminiumhydroxide kwalijker voor het lichaam dan het kwik (thimerosal). Ergens verbaast me dat ook niet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |