abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 augustus 2009 @ 08:59:30 #251
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71752264
Ik moet toch nu een kanttekening gaan plaatsen bij deze Taco Hoest!

Afgelopen woensdag was ik aan het trainen. Zak training, en naast mij (schat zo'n afstand van 60/80 cm) staat een meisje, 45 minuten heel de tijd te hoesten en te doen.
Dus ik had al zoiets van dame... ga morgen effe tamiflu halen, je komt uit Spanje terug van vakantie, en voelt je niet lekker.. hoesten hoesten hoesten.. daar klopt iets niet.
En inderdaad, vrijdag kregen we te horen dat ze ziek thuis was en de taco hoest had opgelopen.

Het is nu maandag, indien die hoest echt zo verschikkelijk eng was als iedereen wil doen geloven, hadden de eerste symptonen denk ik wel voorbij gekomen.
Je moet je ook voorstellen dat ik tijdens het training wel wat meer snak naar adem dan normaal, dus nog extra vatbaar ben voor rondvliegen bacillen.

My 2 cents.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_71753840
Sow dan schrik je wel even.

Maar Tamiflu? Jij bent daar dus zelf niet op tegen, begrijp ik?
pi_71753896
incubatietijd van 1 week..even afwachtrn dus..hopelijk geen besmetting ticker
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  maandag 10 augustus 2009 @ 18:32:41 #254
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71767264
Aha dus woensdag heb ik de uitslag!
Spannuuuuund!

Nou ik bedoel Tamiflu.. ik weet niet. Het is in ieder geval niet zoals het vaccin.
Was dat er niet zelfs al, voor deze hele vaccinatie onzin?
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_71767455
Klopt dat was er allang, maar sommigen hier zeggen dat ook Tamiflu je extra vatbaar voor het virus zou maken of je immuunsysteem om zeep zou helpen, maar goede onderbouwing voor deze uitspraken heb ik nog niet gezien.
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:10:48 #256
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71768248
Als medicijn is ook tamiflu vol met bij werkingen. Maar als er een complot is, schaar ik tamiflu daar (zonder onderbouwing) niet bij.
pi_71774605
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:10 schreef Ticker het volgende:
Als medicijn is ook tamiflu vol met bij werkingen. Maar als er een complot is, schaar ik tamiflu daar (zonder onderbouwing) niet bij.
Vooral kinderen hebben last van bijwerkingen.

AFP: Tamiflu 'should not be given' to children with flu
quote:
Children with seasonal flu should not be given Tamiflu because harmful side effects may outweigh relatively meagre benefits, according to a study released Monday.

In some children Tamiflu caused nausea and vomiting, which can lead to dehydration and other complications, researchers reported.

The study did not cover the current outbreak of swine flu, but it suggests that antivirals may not significantly reduce the length of illness or prevent complications in children infected with the new A(H1N1) virus, the researchers said.

Carl Henegan, a doctor at John Radcliffe Hospital in Oxford and co-author of the study, said the current British practice of giving Tamiflu and Relenza -- the brand names for the antivirals oseltamivir and zanamivir -- for mild illness was "an inappropriate strategy."

"The downside of the harms outweigh the one-day reduction in symptomatic benefits," he said.

The research showed that both antivirals shortened the duration of seasonal flu by 12 to 36 hours.

But the drugs had little or no effect on asthma flare-ups, increased ear infections or the need for antibiotics.
I'll be back
pi_71774780
En tien dagen eerder meldde een andere studie:

Study: Tamiflu causes nausea and nightmares in children
quote:
LONDON, England (CNN) -- More than half of children taking antiviral drug Tamiflu suffer side-effects such as nausea, insomnia and nightmares, UK researchers have said.

Two studies from experts at the Health Protection Agency (HPA) showed a "high proportion" of British schoolchildren reporting problems after taking the anti-viral drug.

Data was collected from children at three schools in London and one in south west England who were given Tamiflu earlier this year after classmates became infected.
I'll be back
pi_71776867
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:37 schreef Gavin_de_Becker het volgende:
En tien dagen eerder meldde een andere studie:

Study: Tamiflu causes nausea and nightmares in children
[..]

Is al meerdere keren langsgekomen, alsjeblieft:

De tamiflu wordt duur betaald!
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_71782787
net op de radio gehoord > de VWA waarschuwt mensen om producten als zilverwater etc. niet als medicijnen te gebruiken..zo verkopen producenten het as reactie op h1n1 maar het is volgens de VWA hoogstens een supplement
Mr. Prolapse 2009
pi_71811793
Het RIVM ziet de knorrebloedhoest nu gewoon als een normale griep:

http://www.nrc.nl/binnenl(...)xico_is_gewone_griep
pi_71818925
Van de FP:

Het Slotervaartziekenhuis in Amsterdam opent vandaag een polikliniek voor de Mexicaanse griep. Mensen die bang zijn dat ze de ziekte hebben, kunnen zich daar laten testen. Een woordvoerder bevestigde vandaag een bericht daarover in De Telegraaf.

Artsen onderzoeken bezoekers met behulp van een vragenlijst en een uitstrijkje van het keelslijmvlies. Binnen een uur kunnen ze zeggen of er een grote kans is dat iemand de Mexicaanse griep heeft. Binnen een dag volgt er definitief uitsluitsel.

Met de grieppoli wil het Slotervaartziekenhuis onrust onder burgers wegnemen. Ook wil de instelling huisartsen ontlasten. Die hoeven op deze manier namelijk minder mensen te onderzoeken die denken de griep te hebben.

Is het normaal dat virussen zo ontzettend snel te herkennen zijn a.d.h.v. een uitstrijkje? De vragenlijst zorgt al voor een indicatie binnen een uur, maar resultaten van een uitstrijkje binnen een dag? Toen ik ziek van een vakantie terug kwam, ging er een week overheen voor ze me konden vertellen wat het was.

Verder wat iemand op de FP al opmerkte: heel slim, je denkt dat je de varkensbloedhoest hebt en gaat naar een kliniek toe waar allemaal mensen komen die denken het te hebben. Als je het dan niet al had, krijg je het daar vast wel.
pi_71820676
Nou ja, het kan best zijn dat in die poli mondkapjes etc. verplicht zijn he
Verder, als men weet wat voor reactie men hoort te zien voor H1N1 is dat inderdaad snel te indiceren, de definitieve uitslag laat dan ongeveer een dag op zich wachten. Als je "gewoon" ziek wordt is het spectrum nogal groot en daarom kan het dus langer duren voor kweekjes een uitslag geven.

Verder ben ik blij dat vanuit het RIVM zelf iig geen paniek gezaaid wordt.
Mr. Prolapse 2009
pi_71820817
Ah okee dan, duidelijke taal!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 10:23:44 #265
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71841986
Ook wel een leuk filmpje:

"over 68 people killed in mexico"

Woei.. eng hoor, hoe het gebracht werd!
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:29:10 #266
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_71972520
Ze gaan ons al-le-maal vermoorden met het griepvaccin!

Ohnee... Toch niet.

Waardoor komt dit?

Is dit omdat de NWO doorheeft dat hun plannetje doorzien is en zich daarom terugtrekt, de wonden likt en een nieuw plan aan het broeden is?

Of was het eigenlijk nooit de insteek geweest om de hele wereld uit te moorden met een 'vaccin'?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_71984912
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 09:29 schreef SicSicSics het volgende:
Ze gaan ons al-le-maal vermoorden met het griepvaccin!

Ohnee... Toch niet.

Waardoor komt dit?

Is dit omdat de NWO doorheeft dat hun plannetje doorzien is en zich daarom terugtrekt, de wonden likt en een nieuw plan aan het broeden is?

Of was het eigenlijk nooit de insteek geweest om de hele wereld uit te moorden met een 'vaccin'?
Goede zet, zo voorkom je de massahysterie die andere media aan het opwekken zijn (met name de alternatieve genezers die meteen bovenop de middelen springen en moord en brand roepen) en geef je toch een duidelijk signaal dat men er nog bovenop zit indien het nodig is om verder te gaan m.b.t. hulpverlening etc.
Mr. Prolapse 2009
pi_72004186
Vaag bericht op de frontpage, waarbij volgens mij 2 dingen door elkaar heen worden gehaald:

Westerse landen hebben al meer dan een miljard doses griepremmers besteld bij fabrikanten van medicijnen. Dit in verband met de uitbraak van de Mexicaanse griep en de mogelijkheid dat die in de komende maanden muteert naar een gevaarlijker variant.

Dat meldde een woordvoerster van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) gisteren. Een aantal landen, waaronder Nederland, Griekenland, Canada en Israël, hebben volgens de WHO-zegsvrouw voldoende griepremmers ingekocht om hun volledige bevolking te vaccineren.

Overigens heeft men het weer over meerdere fabrikanten. Nogmaals mijn vraag: zouden dus alle Bigpharma producenten allemaal in het complot van de decimering van de wereldbevolking zitten?
pi_72010113
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:01 schreef ToT het volgende:
Vaag bericht op de frontpage, waarbij volgens mij 2 dingen door elkaar heen worden gehaald:

Westerse landen hebben al meer dan een miljard doses griepremmers besteld bij fabrikanten van medicijnen. Dit in verband met de uitbraak van de Mexicaanse griep en de mogelijkheid dat die in de komende maanden muteert naar een gevaarlijker variant.

Dat meldde een woordvoerster van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) gisteren. Een aantal landen, waaronder Nederland, Griekenland, Canada en Israël, hebben volgens de WHO-zegsvrouw voldoende griepremmers ingekocht om hun volledige bevolking te vaccineren.

Overigens heeft men het weer over meerdere fabrikanten. Nogmaals mijn vraag: zouden dus alle Bigpharma producenten allemaal in het complot van de decimering van de wereldbevolking zitten?
Zo te zien een slecht opgesteld ANP bericht want het staat op meerdere nieuwssites verkeerd. Zo wordt de verwarring onder de bevolking alleen maar groter

óf het ANP is geïnfiltreerd door Jane Burgermeister en zit nu in een complot tegen BigPharma
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_72053147
Van de Frontpage:

Er is geen wetenschappelijk bewijs dat Tamiflu helpt om ernstige complicaties van de Mexicaanse griep te voorkomen. Bovendien valt er heel wat aan te merken op de studieresultaten die deskundigen en de overheid aanhalen om het gebruik van Tamiflu te adviseren.

Dat schrijft arts-epidemioloog Luc Bonneux van het Nederlands Interdisciplinair Demografisch Instituut (NIDI/KNAW) vandaag op de website van het Nederlands Tijschrift voor Geneeskunde.

Bonneux vindt dat griepremmers in Nederland een ‘beschermde status’ genieten. De inzet van mensen en middelen en de rol van deskundigen en adviesorganen verdient een evaluatie, aldus de epidemioloog.
pi_72064256
Dat is de mening van die man. Epidemioloog, leuk dat ie zich bemoeit met een virusremmer. Alleen jammer dat hij geen gedegen onderzoek heeft om zijn bewering te staven.

Virusremmers bestaan al veel langer, en juist zanamivir en oseltamivir zijn al langer bekend en werkend getest.
Mr. Prolapse 2009
pi_72064261
Is er nog "Burgermeister" nieuws? Ze moet opschieten want de vaccinaties komen steeds dichterbij
Mr. Prolapse 2009
pi_72070201
Na dat FEMA debacle is er niemand die haar nog serieus neemt.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_72093139
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 14:01 schreef switchboy het volgende:
Na dat FEMA debacle is er niemand die haar nog serieus neemt.
Ja maar dat zou los moeten staan van de rechtszaak die ze heeft toch?
Of is die ook al niet echt?
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 26 augustus 2009 @ 10:40:20 #275
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_72165058
Ik vind het wel erg jammer dat er door conspiriasten vaak geschreeuwd wordt dat we allemaal vermoord worden (dmv. massa vaccinatie bv.) en als je kritisch bent dan verdien je bij wijze van spreken niets anders dan een door de overheid geïnitieerde dood. Maar als dan blijkt dat al het geschreeuw voor niets is geweest omdat de massa vaccinatie toch niet doorgaat, dan hoor je ze niet meer!

Ik wil dan wel eens weten of dit ook geloof in conspiratie theorieën laat wankelen of dat de mensen gewoon overtuigd blijven, ondanks een (flinke) misser.

Wie kan mij dat vertellen!?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')