Begin eens op de site van het RIVM, daar staan ook doorverwijzingen. En anders de wikipedia over vaccinsquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:58 schreef slackster het volgende:
[..]
Dat googelen van mij leidt tot veel te veel consternatie dat weet je toch? en youtube al helemaal![]()
quote:Dus laat ik dat in dit topic althans aan de experts over, ben daar ook zeer tevreden over want zoals je al aangaf, het is jou expertise gebied, niet de mijne![]()
Belangrijk en onbelangrijk? Hier volg ik je ff niet helemaalquote:Gezien jjij meer op de hoogte bent van de feiten en ik meer op de hoogte van de alternatieve media hype en de alternatieve media speculaties kan ik ook sneller belangrijk en onbelangrijk van elkaar onderscheiden.
Maar je moet wel je mening blijven geven uiteraard hequote:Komt bij, dat gehoon en boe geroep kom me nu sowieso ffe niet goed uit gezien de ernst v/d zaak in dit verband, of elk ander verband want kom niemand een stap verder mee.
Het was goed te doen, de vriendin is uit eten met vriendinnen ivm verjaardag dus ik heb het lekker simpel gehoudenquote:Enne eet smakelijk!![]()
![]()
![]()
Spreek je later
Hoi Dragorius, Mijn expertise is hooguit de alternatieve media hype die nu dus "bol" staan wegen die "nieuwe medische inzichten"... i.v.m. die varkensgriep vaccins.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:54 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Begin eens op de site van het RIVM, daar staan ook doorverwijzingen. En anders de wikipedia over vaccins
[..]
Het is niet mijn expertise, maar met mijn eigen medische achtergrond kan ik uit eigen ervaring een aantal dingen weerleggen en voor de rest zijn er genoeg wetenschappelijke bronnen...
[..]
Belangrijk en onbelangrijk? Hier volg ik je ff niet helemaal
[..]
Maar je moet wel je mening blijven geven uiteraard he
[..]
Het was goed te doen, de vriendin is uit eten met vriendinnen ivm verjaardag dus ik heb het lekker simpel gehouden
Ben blij dat ze dit doen, anders zou het oneerlijk zijn voor de armen, die geen geld hebben om zelf de 46 euro (gemiddeld) neer te leggen voor de Tamiflu.quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:55 schreef ToT het volgende:
De actie van een minister die zijn volk zo gezond mogelijk wil houden, of de actie van een maniak die onze resistentie tegen het virus wil verzwakken?
Gewoon uit interesse. Men wil geen vaccin nemen omdat dit bijvoorbeeld niet gestest is. Waar kan ik onderzoek vinden over deze natuurlijke remdies en het resultaat tegen dit nieuwe virus?quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:46 schreef slackster het volgende:
Swine flu can be cured with natural remedies
Even over deze, ten eerste, ik haat zulke filmpjes, want ik lees veel sneller dan die slides voorbij komen, en het had ook even onder elkaar gezet kunnen worden en dan had ik het in 30s kunnen lezen i.p.v. 5 minuten zitten kijken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:46 schreef slackster het volgende:
Swine flu can be cured with natural remedies
quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:41 schreef Re het volgende:
[..]
Gewoon uit interesse. Men wil geen vaccin nemen omdat dit bijvoorbeeld niet gestest is. Waar kan ik onderzoek vinden over deze natuurlijke remdies en het resultaat tegen dit nieuwe virus?
het gaat hier over H1N1 he... niet over H5N1quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:00 schreef slackster het volgende:
Gedateerd 3 Maart 2009. Deze Artsen/Wetenschappers zeggen de HN51 virus door een bedrijf genoemd Baxters is gewijzigd.
De griep werd vorige maand gevonden in San Diego. Twee jonge jongens hadden het alhoewel zij geen contact hebben gehad met varkens of kippen. Baxters die het hn51 vaccin maken is gebaseerd in Chicago!
http://www.washingtonpost(...)AR2009042103694.html
ik laat me iig niet vaccineren todat de resultaten bekend zijn, ik laat me iig niet klakkeloos vaccineren als ik er de voordelen niet van zie (kosten baten etc...)quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:56 schreef Exoteria het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte.
Het verzet tegen vaccinatie kan ik mij op dit moment voorstellen, omdat er ook voor mij nog te weinig gegevens bekend zijn.
(heeft dus weinig met geblaat op internet te maken, want ook mijn huisarts kon mijn vragen nog niet beantwoorden. Hij zei dat het ook voor hem afwachten is op de concrete informatie, en dat als ik zelf ook alles bij wil houden, ik de media maar in de gaten moest houden!)
Het heeft dus weinig met vaccineren op zich te maken, want de BMR, DKTP, Pneumokokken, Hib etc etc.... krijgen mijn kinderen gewoon.
(alhoewel ik ook bij deze vaccins kritisch blijf. Een jaar of 5 geleden bleken de inentingen toch niet helemaal optimaal en daar zou het jaar erop een nieuwe voor komen. Ik heb uiteraard besloten de inenting op dat moment voorbij te laten gaan, om een aantal maanden later de vernieuwde, goed geteste en oké bevonden op te halen.)
Het is erg makkelijk en een vreselijke dooddoener om alles maar op de brandnetelthee drinkende types te gooien.
Het is gewoon een FEIT dat er op dit moment weinig bevredigende info bekend is.
Het is dus niet meer dan verstandig voorlopig meningloos, terughoudend, afwijzend of van mening dat het NU nog niet oke lijkt, maar dat je er op vertrouwd dat alles voor de daadwerkelijke inentingen wel duidelijk is.
Natuurlijk valt een deel van de argwanende onder ons wel onder de "brandnetelthee drinkenden", en dan valt het inderdaad op dat er gesproken wordt over natuurlijke remedies, maar dat de cijfers ver te zoeken zijn.
Overtuig mij!
want ook ik ben in afwachting van alle gegeven, zodat ik de balans correct op kan maken.
Buiten dat het losstaat van H1N1 (dit is de vogelgriep van vorig jaar) staat er ook helemaal niet in dat wetenschappers denken dat het door Baxter is gemaakt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:00 schreef slackster het volgende:
Gedateerd 3 Maart 2009. Deze Artsen/Wetenschappers zeggen de HN51 virus door een bedrijf genoemd Baxters is gewijzigd.
De griep werd vorige maand gevonden in San Diego. Twee jonge jongens hadden het alhoewel zij geen contact hebben gehad met varkens of kippen. Baxters die het hn51 vaccin maken is gebaseerd in Chicago!
http://www.washingtonpost(...)AR2009042103694.html
Meer daarover te lezen ook > hier <quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:05 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Buiten dat het losstaat van H1N1 (dit is de vogelgriep van vorig jaar) staat er ook helemaal niet in dat wetenschappers denken dat het door Baxter is gemaakt.
er staat nog een vraag openquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:08 schreef slackster het volgende:
[..]
Meer daarover te lezen ook > hier <
Ja natuurlijk, er is een verschil tussen big pharma (euthanasie/genocide) en het algemeen welzijn v/d mens.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:02 schreef Re het volgende:
[..]
het gaat hier over H1N1 he... niet over H5N1
en er stond nog een vraag open...
Dat is geen antwoord op mijn vraag. gaarne wat onderzoek waaruit blijft dat er efectieve therapie is tegen A/H1N1. maar je komt er nog op terug, dus ik wacht wel even af.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:30 schreef slackster het volgende:
-knip-
dragorius, Ik heb een link naar een >boek <genaamd "The horrors of vaccination" geschreven door Chas. M. Higgins en gepubliceerd in 1920quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:47 schreef Dragorius het volgende:
slackster, het linkdumpen moet nu ophouden. Prima dat je links naar andere site's hebt die voor de discussie interessant zijn, maar licht ze dan even toe en leg ook uit waarom ze relevant zijn. Anders kun je ze beter kwijt in Brave New Hyperlinks
Als je ze nog wil uitbreiden, wacht dan met posten, sla alles desnoods op in een notepad en post het dan als het af is
Oke, wellicht dat het je mening iets nuanceert, want baxter en novartis zijn geen filantropische instellingen volgens mijquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:55 schreef Dragorius het volgende:
Ok, ik zal dat eens gaan lezen, ben erg benieuwd
Ja dat word lachequote:Volgens mij had Re nog een vraag waar ie graag een antwoord op ziet trouwens, slackster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |