abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 19:49:05 #126
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71521836
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 17:58 schreef slackster het volgende:

[..]

Dat googelen van mij leidt tot veel te veel consternatie dat weet je toch? en youtube al helemaal
Begin eens op de site van het RIVM, daar staan ook doorverwijzingen. En anders de wikipedia over vaccins
quote:
Dus laat ik dat in dit topic althans aan de experts over, ben daar ook zeer tevreden over want zoals je al aangaf, het is jou expertise gebied, niet de mijne

Het is niet mijn expertise, maar met mijn eigen medische achtergrond kan ik uit eigen ervaring een aantal dingen weerleggen en voor de rest zijn er genoeg wetenschappelijke bronnen...
quote:
Gezien jjij meer op de hoogte bent van de feiten en ik meer op de hoogte van de alternatieve media hype en de alternatieve media speculaties kan ik ook sneller belangrijk en onbelangrijk van elkaar onderscheiden.
Belangrijk en onbelangrijk? Hier volg ik je ff niet helemaal
quote:
Komt bij, dat gehoon en boe geroep kom me nu sowieso ffe niet goed uit gezien de ernst v/d zaak in dit verband, of elk ander verband want kom niemand een stap verder mee.
Maar je moet wel je mening blijven geven uiteraard he
quote:
Enne eet smakelijk!

Spreek je later
Het was goed te doen, de vriendin is uit eten met vriendinnen ivm verjaardag dus ik heb het lekker simpel gehouden
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71522343
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:49 schreef slackster het volgende:
[ afbeelding ]
i reserve the right to do as i damnwell please.
  zondag 2 augustus 2009 @ 12:46:43 #129
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71534204
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:54 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Begin eens op de site van het RIVM, daar staan ook doorverwijzingen. En anders de wikipedia over vaccins
[..]

Het is niet mijn expertise, maar met mijn eigen medische achtergrond kan ik uit eigen ervaring een aantal dingen weerleggen en voor de rest zijn er genoeg wetenschappelijke bronnen...
[..]

Belangrijk en onbelangrijk? Hier volg ik je ff niet helemaal
[..]

Maar je moet wel je mening blijven geven uiteraard he
[..]

Het was goed te doen, de vriendin is uit eten met vriendinnen ivm verjaardag dus ik heb het lekker simpel gehouden
Hoi Dragorius, Mijn expertise is hooguit de alternatieve media hype die nu dus "bol" staan wegen die "nieuwe medische inzichten"... i.v.m. die varkensgriep vaccins.

We hebben dusver al vastgesteld dat NOOIT in de geschiedenis van NL er een hoeveelheid vaccins is besteld zoals nu het geval.

NOOIT zijn er 2 vaccins nodig geweest voor een griep, daarom ben ik wel nieuwsgierig wat er achter zit.

Weet je hoeveel omzet er is gemaakt bij de Farmaceutische bedrijven die de vaccins verkopen dusver?

This article was written by Dr. A True Ott about a paper done by Alexander S. Jones

Ik ben nu minder overtuigt van Jane Burgermeister, en baseer me momenteel op de werken van Dr. A True Ott & Alexander S. Jones.

http://www.infowars.net/articles/april2009/270409Baxter.htm

Total Proof of Swine Flu Scam Part 2 : Scientists and Insiders say it is Manmade - NWO FRAUD

SWINE FLU MEXICO DO NOT TAKE TAMIFLU

Swine flu can be cured with natural remedies

NWO met H1N1 en Minister Klink over Varkensgriep

The Wayne Madsen Report.

http://www.waynemadsenreport.com/

[ Bericht 15% gewijzigd door slackster op 02-08-2009 13:10:17 ]
pi_71557248
Van de mainpage:

Tamiflu is waarschijnlijk vanaf volgende week gratis verkrijgbaar bij apotheken, wel moet er een recept zijn voorgeschreven door de huisarts of de GGD. De apothekerskoepel KNMP verwacht dat minister Ab Klink (Volksgezondheid) de virusremmer tegen Mexicaanse griep volgende week langs apotheken gaat verspreiden.

Nu is het zo dat als iemand door de GGD Tamiflu krijgt voorgeschreven, het gratis is. Als iemand met een recept van zijn huisarts het middel bij de apotheek haalt, moet hij enkele tientjes betalen.

"Het aantal griepgevallen is nu zo aan het stijgen, dat de GGD's het binnenkort niet meer aankunnen. Dan kom je in de rare situatie dat iemand die door de GGD wordt geholpen niets hoeft te betalen, maar als de GGD diegene doorverwijst naar de huisarts wegens drukte, wel", aldus een woordvoerder van de KNMP vandaag naar aanleiding van berichtgeving in het AD. Hij acht het zeer waarschijnlijk dat Klink het middel, waarvan hij zo'n vijf miljoen kuren in voorraad heeft, gaat verspreiden. "Als er de komende dagen geen enkel geval van de Mexicaanse griep meer voorkomt, doet hij het niet. Maar dat is zeer onwaarschijnlijk."

De actie van een minister die zijn volk zo gezond mogelijk wil houden, of de actie van een maniak die onze resistentie tegen het virus wil verzwakken?
pi_71557462
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 09:55 schreef ToT het volgende:

De actie van een minister die zijn volk zo gezond mogelijk wil houden, of de actie van een maniak die onze resistentie tegen het virus wil verzwakken?
Ben blij dat ze dit doen, anders zou het oneerlijk zijn voor de armen, die geen geld hebben om zelf de 46 euro (gemiddeld) neer te leggen voor de Tamiflu.

Eindelijk wat positef nieuws vanuit de regering
Mr. Prolapse 2009
pi_71559978
Overigens ben ik benieuwd of apotheken ook bezig zijn met het middel Relenza, voornamelijk voor zwangere vrouwen een beter alternatief dan Tamiflu.
Mr. Prolapse 2009
  maandag 3 augustus 2009 @ 12:08:57 #133
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71560603
Blaten op internet leidt tot verzet tegen vaccins

Volg ook de weblog in verband met de vaccins via de reacties pagina van Elsevier.nl

http://www.doctormarysmonkey.com/
  maandag 3 augustus 2009 @ 12:40:35 #134
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71561487
Dr. Russell Blaylock, is een board certified neurochirurg in Amerika, een auteur en een geeft lezingen. Tevens een voedingsdeskundige en vaccins deskundige, is hij ook redacteur van een veel bezochte Weblog genaamd The Blaylock Wellness Report.

Om aan te geven dat niet iedereen de vaccinaties met open armen verwelkomt lees zijn artikel getiteld;

Vaccine Madness: Private Profits from Health Hysteria . . .

http://w3.newsmax.com/blaylock/47a.cfm
  maandag 3 augustus 2009 @ 12:41:57 #135
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71561524
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 12:46 schreef slackster het volgende:

Gewoon uit interesse. Men wil geen vaccin nemen omdat dit bijvoorbeeld niet gestest is. Waar kan ik onderzoek vinden over deze natuurlijke remdies en het resultaat tegen dit nieuwe virus?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 3 augustus 2009 @ 12:46:23 #136
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71561637
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 12:46 schreef slackster het volgende:

Even over deze, ten eerste, ik haat zulke filmpjes, want ik lees veel sneller dan die slides voorbij komen, en het had ook even onder elkaar gezet kunnen worden en dan had ik het in 30s kunnen lezen i.p.v. 5 minuten zitten kijken.

Ten tweede: Het gaat al mis bij de tweede slide ‘parasites’. Meestal (dat zeg ik om veilig te zijn, want ik zou willen zeggen altijd) worden parasieten duidelijk van virussen en bacteriën onderscheiden. Zeggen dat kankder door parasieten wordt veroorzaakt is m.i. dan ook hoogst misleidend. Ik zie hier een opzettelijke verwarring van terminologie in om maar werkzaamheid te kunnen claimen.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_71561904
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 12:41 schreef Re het volgende:

[..]

Gewoon uit interesse. Men wil geen vaccin nemen omdat dit bijvoorbeeld niet gestest is. Waar kan ik onderzoek vinden over deze natuurlijke remdies en het resultaat tegen dit nieuwe virus?

Dat was ook mijn eerste gedachte.

Het verzet tegen vaccinatie kan ik mij op dit moment voorstellen, omdat er ook voor mij nog te weinig gegevens bekend zijn.
(heeft dus weinig met geblaat op internet te maken, want ook mijn huisarts kon mijn vragen nog niet beantwoorden. Hij zei dat het ook voor hem afwachten is op de concrete informatie, en dat als ik zelf ook alles bij wil houden, ik de media maar in de gaten moest houden!)

Het heeft dus weinig met vaccineren op zich te maken, want de BMR, DKTP, Pneumokokken, Hib etc etc.... krijgen mijn kinderen gewoon.
(alhoewel ik ook bij deze vaccins kritisch blijf. Een jaar of 5 geleden bleken de inentingen toch niet helemaal optimaal en daar zou het jaar erop een nieuwe voor komen. Ik heb uiteraard besloten de inenting op dat moment voorbij te laten gaan, om een aantal maanden later de vernieuwde, goed geteste en oké bevonden op te halen.)

Het is erg makkelijk en een vreselijke dooddoener om alles maar op de brandnetelthee drinkende types te gooien.
Het is gewoon een FEIT dat er op dit moment weinig bevredigende info bekend is.
Het is dus niet meer dan verstandig voorlopig meningloos, terughoudend, afwijzend of van mening dat het NU nog niet oke lijkt, maar dat je er op vertrouwd dat alles voor de daadwerkelijke inentingen wel duidelijk is.

Natuurlijk valt een deel van de argwanende onder ons wel onder de "brandnetelthee drinkenden", en dan valt het inderdaad op dat er gesproken wordt over natuurlijke remedies, maar dat de cijfers ver te zoeken zijn.

Overtuig mij!
want ook ik ben in afwachting van alle gegeven, zodat ik de balans correct op kan maken.
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
  maandag 3 augustus 2009 @ 13:00:56 #138
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71562028
Gedateerd 3 Maart 2009. Deze Artsen/Wetenschappers zeggen de HN51 virus door een bedrijf genoemd Baxters is gewijzigd.

De griep werd vorige maand gevonden in San Diego. Twee jonge jongens hadden het alhoewel zij geen contact hebben gehad met varkens of kippen. Baxters die het hn51 vaccin maken is gebaseerd in Chicago!

http://www.washingtonpost(...)AR2009042103694.html
  maandag 3 augustus 2009 @ 13:02:41 #139
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71562070
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 13:00 schreef slackster het volgende:
Gedateerd 3 Maart 2009. Deze Artsen/Wetenschappers zeggen de HN51 virus door een bedrijf genoemd Baxters is gewijzigd.

De griep werd vorige maand gevonden in San Diego. Twee jonge jongens hadden het alhoewel zij geen contact hebben gehad met varkens of kippen. Baxters die het hn51 vaccin maken is gebaseerd in Chicago!

het gaat hier over H1N1 he... niet over H5N1

en er stond nog een vraag open...
  maandag 3 augustus 2009 @ 13:04:26 #140
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71562117
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 12:56 schreef Exoteria het volgende:

[..]

Dat was ook mijn eerste gedachte.

Het verzet tegen vaccinatie kan ik mij op dit moment voorstellen, omdat er ook voor mij nog te weinig gegevens bekend zijn.
(heeft dus weinig met geblaat op internet te maken, want ook mijn huisarts kon mijn vragen nog niet beantwoorden. Hij zei dat het ook voor hem afwachten is op de concrete informatie, en dat als ik zelf ook alles bij wil houden, ik de media maar in de gaten moest houden!)

Het heeft dus weinig met vaccineren op zich te maken, want de BMR, DKTP, Pneumokokken, Hib etc etc.... krijgen mijn kinderen gewoon.
(alhoewel ik ook bij deze vaccins kritisch blijf. Een jaar of 5 geleden bleken de inentingen toch niet helemaal optimaal en daar zou het jaar erop een nieuwe voor komen. Ik heb uiteraard besloten de inenting op dat moment voorbij te laten gaan, om een aantal maanden later de vernieuwde, goed geteste en oké bevonden op te halen.)

Het is erg makkelijk en een vreselijke dooddoener om alles maar op de brandnetelthee drinkende types te gooien.
Het is gewoon een FEIT dat er op dit moment weinig bevredigende info bekend is.
Het is dus niet meer dan verstandig voorlopig meningloos, terughoudend, afwijzend of van mening dat het NU nog niet oke lijkt, maar dat je er op vertrouwd dat alles voor de daadwerkelijke inentingen wel duidelijk is.

Natuurlijk valt een deel van de argwanende onder ons wel onder de "brandnetelthee drinkenden", en dan valt het inderdaad op dat er gesproken wordt over natuurlijke remedies, maar dat de cijfers ver te zoeken zijn.

Overtuig mij!
want ook ik ben in afwachting van alle gegeven, zodat ik de balans correct op kan maken.
ik laat me iig niet vaccineren todat de resultaten bekend zijn, ik laat me iig niet klakkeloos vaccineren als ik er de voordelen niet van zie (kosten baten etc...)
pi_71562133
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 13:00 schreef slackster het volgende:

Buiten dat het losstaat van H1N1 (dit is de vogelgriep van vorig jaar) staat er ook helemaal niet in dat wetenschappers denken dat het door Baxter is gemaakt.
Mr. Prolapse 2009
  maandag 3 augustus 2009 @ 13:08:45 #142
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71562229
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 13:05 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Buiten dat het losstaat van H1N1 (dit is de vogelgriep van vorig jaar) staat er ook helemaal niet in dat wetenschappers denken dat het door Baxter is gemaakt.
Meer daarover te lezen ook > hier <
pi_71562446
Hou die post dan ook alleen daar, omdat H5N1 niks met dit aankomende vaccin te maken heeft Dat is voor H1N1 type a
Mr. Prolapse 2009
  maandag 3 augustus 2009 @ 13:24:54 #144
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71562642
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 13:08 schreef slackster het volgende:

[..]

Meer daarover te lezen ook > hier <
er staat nog een vraag open
  maandag 3 augustus 2009 @ 13:30:09 #145
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71562775
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 13:02 schreef Re het volgende:

[..]

het gaat hier over H1N1 he... niet over H5N1

en er stond nog een vraag open...
Ja natuurlijk, er is een verschil tussen big pharma (euthanasie/genocide) en het algemeen welzijn v/d mens.

Dus blijf op de hoogte van de genocide industrie http://dotconnectoruk.blogspot.com/

En blijf op de hoogte van de natuur want Gezondheid ziet er ongeveer zo uit.

http://www.mastercare.nl/
http://www.enerhealthbotanicals.com/
http://www.healthfreedomusa.org/

I.v.m. DE griep

http://www.hollandplus.com/producten/148.html
http://www.silverlungs.com/online_store.html
http://www.colloidaalzilver.nl/

kom ik nog meer uitgebreid op terug, dus nog mee bezig...

De mensheid staat op het punt wat meer v/d wereld te begrijpen op nogal grote schaal heeft met een kosmische cyclus te maken waar in de astrologie het e.e.a. is geschreven sinds 1000'den jaren.

Een voorbeeld uit velen http://www.alternet.org/story/122810/ dit komt de negatieve energie waarop de heersende macht des werelds is gebaseerd niet goed uit.

[ Bericht 2% gewijzigd door slackster op 03-08-2009 13:50:06 ]
pi_71564693
slackster, het linkdumpen moet nu ophouden. Prima dat je links naar andere site's hebt die voor de discussie interessant zijn, maar licht ze dan even toe en leg ook uit waarom ze relevant zijn. Anders kun je ze beter kwijt in Brave New Hyperlinks

Als je ze nog wil uitbreiden, wacht dan met posten, sla alles desnoods op in een notepad en post het dan als het af is
Mr. Prolapse 2009
  maandag 3 augustus 2009 @ 14:55:16 #147
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71564913
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 13:30 schreef slackster het volgende:
-knip-
Dat is geen antwoord op mijn vraag. gaarne wat onderzoek waaruit blijft dat er efectieve therapie is tegen A/H1N1. maar je komt er nog op terug, dus ik wacht wel even af.
  maandag 3 augustus 2009 @ 16:28:09 #148
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71567367
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:47 schreef Dragorius het volgende:
slackster, het linkdumpen moet nu ophouden. Prima dat je links naar andere site's hebt die voor de discussie interessant zijn, maar licht ze dan even toe en leg ook uit waarom ze relevant zijn. Anders kun je ze beter kwijt in Brave New Hyperlinks

Als je ze nog wil uitbreiden, wacht dan met posten, sla alles desnoods op in een notepad en post het dan als het af is
dragorius, Ik heb een link naar een >boek <genaamd "The horrors of vaccination" geschreven door Chas. M. Higgins en gepubliceerd in 1920

Dit is een gescande kopie te vinden via google.books want de copyright zijn verlopen

Hier valt te lezen dat vaccinaties al sinds enige tijd gefronste wenkbrauwen teweeg heeft gebracht bij de medische professie maar ook daar buiten.

Een ding moet namelijk duidelijk zijn het is niet zozeer de vaccins of de farmaceutische industrie die mij zorgen baren, zelfs niet eens de demonische eugenetische filosofie die daar achter verschuild gaat.

Het zijn de miljoenen die mentaal dusdanig zijn uitgeschakeld dat zij dit met alle plezier allemaal zouden toestaan wegens een of andere voorafgaande pandemie die kennelijk een grenzeloze naïviteit (of stommiteit) tot stand heeft gebracht.

Dat is het enige eigenlijk dat een gevaar vormt dus een beetje vrijheid moet je wel hebben om die achtergestelde massa's iets duidelijk te kunnen maken toch?

lees dit een keer door en zoiets van "call me in the morning", dit is uit grootmoeders tijd weet je wel voor de tijd van de Aluhoedjes ofzo..

Want psychopaten met hun snode plannen zijn kennelijk van alle tijden!

[ Bericht 0% gewijzigd door slackster op 03-08-2009 17:43:15 ]
pi_71571180
Ok, ik zal dat eens gaan lezen, ben erg benieuwd

Volgens mij had Re nog een vraag waar ie graag een antwoord op ziet trouwens, slackster
Mr. Prolapse 2009
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:18:16 #150
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71573557
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 18:55 schreef Dragorius het volgende:
Ok, ik zal dat eens gaan lezen, ben erg benieuwd
Oke, wellicht dat het je mening iets nuanceert, want baxter en novartis zijn geen filantropische instellingen volgens mij
quote:
Volgens mij had Re nog een vraag waar ie graag een antwoord op ziet trouwens, slackster
Ja dat word lache
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')