Nee dat heb je goedquote:Op maandag 27 juli 2009 15:09 schreef kepler het volgende:
Tof, ik heb begrepen dat het soort van open wereld is? Of zit ik er nu helemaal naast?
Waar?quote:Op maandag 27 juli 2009 15:49 schreef Reintji het volgende:
Heb de pre-order staan met die controller.
Tof, dus een beetje hetzelfde als in bv GTA? Van missie naar missie lopen?quote:
Nee ik bedoel uiteraard voor ODST. Gewoon lekker met 4 man droppen op Legendary. Moet toch wel op één zaterdag uit te spelen zijn.quote:
Zit die beta key ook in de NL versie?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:11 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb hem ook gepreordered bij www.thehut.com
¤ 37 incl. verzenden. En ze worden vandaag al geshipped!
Strolie gaat ook co-oppen las ik. da's vier dan!quote:Op maandag 27 juli 2009 21:29 schreef DooD het volgende:
[..]
Nee ik bedoel uiteraard voor ODST. Gewoon lekker met 4 man droppen op Legendary. Moet toch wel op één zaterdag uit te spelen zijn.
Kreeg vandaag ook sms, maar weet nog steeds niet de prijs.quote:Op maandag 21 september 2009 16:58 schreef Reintji het volgende:
The horror! Net een sms gekregen dat ik ODST CE kan ophalen bij Gamemania, heb ik pas woensdag tijd..
ODST'ers zijn vette lui in het halo verhaal dus dit is niet correctquote:
79,95. Net opgehaald.quote:Op maandag 21 september 2009 19:42 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Kreeg vandaag ook sms, maar weet nog steeds niet de prijs.![]()
Oh, prima. Had gerekend op 89,95. ZIt er een accu bij die controller? Ga morgen even naar Ljouwertquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:31 schreef Reintji het volgende:
[..]
Oh, prima. Had gerekend op 89,95. ZIt er een accu bij die controller? Ga morgen even naar Ljouwert
33 is wel heel weinig... waar zag je die dan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]Ik kreeg juist het idee dat 79,95 erg prijzig was omdat ik de losse editie al voor 33 euro zag. Voor de mensen die de versie met de controller gaan afhalen: let erop dat je de losse voucher met de unlock code voor Johnson erbij kreeg. (kreeg het gewoon, maar mocht het vergeten worden)
balen, ik had em al besteld bij gamehubs voor 36... nouja. dan maar 2 daagjes extra wachten. kon ik ook niet weten dat MM op de release minstens 15 euro op adviesprijs zou droppen...quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
Op budgetgaming, Media Markt Eindhoven.
Doe eens 1 post omhoog.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:36 schreef Lyzio het volgende:
Waar was ie nou uit te halen voor onder de ¤40?
Had hem gewoon bij gcshop besteld, zonder xbw en nog steeds johnson binnen! Code had ik trouwens van het weekend al binnen, dus wel een beetje vreemd dit!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:10 schreef KrentebolHooft het volgende:
Gc shop deed wel aan Johnson, ik heb m daar besteld en ik heb de code gewoon in de mail gekregen. Je moest m dan wel via xbw.nl bestellen geloof ik, die kregen de codes in samenwerking met gc-shop.
Heb ik nog gepost in de eerste reply van dit topic dus wellicht een faal van jouw kant
Jepquote:Op donderdag 24 september 2009 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klopt het dat je niet kunt dual wielden in ODST?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door Mirel op 26-09-2009 23:54:37 ]When all else fails, you always have delusion.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (alleen kijken wanneer game al uitgespeeld is)Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
Anus opblazen.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:05 schreef emokid het volgende:
Hoe pak je dat hoerenbeest in dat level waar je in een Banshee moet? Op het eind kom je zo'n zespotig iets tegen.
Dat was inderdaad het makkelijkste inderdaadquote:Op woensdag 30 september 2009 00:41 schreef KrentebolHooft het volgende:
er op landen, plasma turret stelen en in zn anus schieten, als ie rood gaat knipperen en je hem hoort opladen moet je wegrennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gratis?! Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 30 september 2009 23:46 schreef Mopst3r het volgende:
Zo ik heb hem ook, gratis bij Game Mania
Ik vond de gezichten erg slecht gedaan, leek wel Halo 1...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:36 schreef Mirel het volgende:
Dus een daling naar de aarde in een pod met actie om je heen vond je minder.
3 oude 360 games inleveren (GRAW1, SC:DA en Blue Dragon) Alledrie rommel tegenwoordigquote:
En dat haar van Dare dan... echt alsof ik Morrowind voor het eerst speelde in '98 ofzo...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 07:43 schreef KrentebolHooft het volgende:
ik vond de opening cinema ook best gay, lekker cliché met dare en buck. En omg wat is dare een lelijk rimpel wijfEn dat stuk waarin je dropt had ik al eerder gezien dus daar was de lol van af
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:52 schreef Reintji het volgende:
Gisteren uitgespeeld op normaal (voor de optimaal kijk en luister plezier). Super Sleuth achievement bleef uit echter..
Einde;Legendary ending spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:52 schreef Reintji het volgende:
Gisteren uitgespeeld op normaal (voor de optimaal kijk en luister plezier). Super Sleuth achievement bleef uit echter..
Einde;Hoe kan je Super Sleuth niet hebben als je hem wel hebt uitgespeeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
You tell mequote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hoe kan je Super Sleuth niet hebben als je hem wel hebt uitgespeeld?
Yeah daar houdt ie niet zo van.... Jammer wel, in Halo 3 ging het wel goed!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:38 schreef Reintji het volgende:
[..]
You tell me![]()
Heb wat gegoogled, schijnt te maken te hebben met de volgorde waarin je de missies doet. En heb tussendoor een missie op legendary gedaan, dat zal het wel zijn.
Ik heb dat probleem ook, hoe heb jij dat opgelost? Want ik houd al mn audiotapes wel maar moet steeds opnieuw beginnen bij de eerste flashback.. Is wel frustrerend zo steeds opnieuw spelen...quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:24 schreef Reintji het volgende:
Dat zeker wel, heb alleen een klein probleem met mijn game-save.
Tayari plaza al lang gedaan, alleen is iets mis gegaan met het beacon. Vervolgens bleef deze op de kaart staan, uplift reserve, kizingo blv gedaan en verwachte nu de volgende. Kwam niet, terug gegaan naar Tayari plaza, beacon gepakt en wanneer ik nu resume doe begin ik weer bij tayari plaza.
Edit: is al opgelost. Tayari nogmaals gedaan, cut scene ging verder waar het hoorde.
Ok, ik zal dat even proberen morgen hoop dat het lukt.. Heb vandaag die eerste flashback al een keer over moeten spelen dus..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:53 schreef Reintji het volgende:
Ik had resume campaign gedaan, nogmaals tayari plaza (hoewel ik al verder was). Flashback ging toen verder waar ik daarvoor gebleven was.
Als je die achievement wil moet je gewoon dit doen. Je bent als je opschiet binnen anderhalf uur klaar.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:10 schreef Mirel het volgende:
Had ik ook. Ik deed per ongeluk een missie 2x keer. Volgorde had ik volgens mij goed.
Start gewoon opnieuw met easy, en ren gewoon overal doorheen zonder te schieten.
Doe je wel save and quit als je stopt met spelen? anders slaat hij je progressie niet opquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:15 schreef don-diablo het volgende:
En weer begin ik bij het stuk van Buck als ik verder ga met campaign.. Snap dr niks van
Voeg me maar toe. GT: kerelberelquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:00 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik moet nog de Endure achievement halen wil jij die wellicht doen? Ik heb nog een goede vriend IRL waar ik de meeste achievements mee deed, we hebben geen 45+ maar zijn niet noob ofzo (we doen NOOIT ranked, ik zelf ben op 41 gestopt omdat het te frustrerend is als je verliest) dus dan hebben we al 3 nederlanders.
Ik habe ODST von Wessiej gekauft!quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:09 schreef SuperFruitig het volgende:
vandaag odst kaufenWes zal wel boos worden
Als iemand zin heeft om te gamen deze middag: XBL: SuperFruitig
Ik ben goed, dat even terzijde, maar ook heel erg grappig om mee te gamen (vraag maar aan Wes).
Dag
Vroeg naar bed vanavond want ik heb vannacht geen oog dichtgedaanquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Niet echt. Wes lag te bokken en zijn vrienden hadden geen geduld omdat ze uit de randstad kwamen
Verder zit ik op de singleplayer nu bij de 3na laatste missie samen met Cliffy op Legendary. Dat was wel cool.
Cool add me op XBL: SuperFruitigquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:02 schreef Muchachooo het volgende:
laat maar even weten wanneer iemand gaat Firefighten, ik ben waarschijnlijk ook van de partij.
Dunnoquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:26 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Vroeg naar bed vanavond want ik heb vannacht geen oog dichtgedaanHoe lang denk je dat we nog over die laatste drie gaan doen?
Over een uurtje weer verder?quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:36 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Cool add me op XBL: SuperFruitig
[..]
Dunno
Maak er 9ish van. Ik ga ff onder de douche, nog wat LEDS afsolderen en even t huis aan kant makenquote:
Prima ga ik nog ff Entourage en Californication kijkenquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:39 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Maak er 9ish van. Ik ga ff onder de douche, nog wat LEDS afsolderen en even t huis aan kant maken
Zondag?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:12 schreef Muchachooo het volgende:
trouwens iemand voor Deja Vu dit weekend?
Wel de MP, omdat die bij ODST zitquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:26 schreef Muchachooo het volgende:
Fruit, jij had Halo 3 niet he?
Ik doe wel meequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:30 schreef Jac0bus het volgende:
Ok nu het toch effe over MP gaat: Iemand zin om dit weekend Griffball te spelen met Double EXP-weekend?
Doen we. Fruit doet ook mee (toch?)quote:
Ik heb geen idee wat Griffball is maar count me inquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:30 schreef Jac0bus het volgende:
Ok nu het toch effe over MP gaat: Iemand zin om dit weekend Griffball te spelen met Double EXP-weekend?
In het midden van een level ligt een bom, die moet je bij de tegenstander in het gaatje proberen te stoppen. Iedereen heeft echter een gravity hammer en een energy sword en iedereen vliegt dus door de luchtquote:
Hammersquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
In het midden van een level ligt een bom, die moet je bij de tegenstander in het gaatje proberen te stoppen. Iedereen heeft echter een gravity hammer en een energy sword en iedereen vliegt dus door de luchtHet is te vet
Muchachooo, action sack heb ik nooit gespeeld dus zou ik niet wetenfoundry is wel altijd vrij saai inderdaad...
Jaman, daar is je 2e disc voorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:04 schreef SuperFruitig het volgende:
Is dat Halo3? En zo ja kan ik die auch spielen mit meinem ODST version?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:02 schreef Reintji het volgende:
Fruit, jij stiekemerd!BwheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
We waren net bezig, Cliffy en ik hadden de SP uitgespeeld op ultramega1000moeilijk en toen kregen we geen achiefementsEn toen gingen we maar opnieuw doen met 2 vrinden van Wes die zeiden dat ze Wes een sukkel vonden en toen gingen we het nog een keer uitspelen en toen met die achiefement
![]()
![]()
Maar het was leuk om te doen! Ik wil zondag wel helpen heur![]()
- Oh no, he is charg'n THE LAZAH"
* but the DIG SITE is on the other side of the city (LDO)
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2009 00:14:34 ]
Je hebt Deja Vu al?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Bwhehehe![]()
![]()
![]()
We waren net bezig, Cliffy en ik hadden de SP uitgespeeld op ultramega1000moeilijk en toen kregen we geen achiefementsEn toen gingen we maar opnieuw doen met 2 vrinden van Wes die zeiden dat ze Wes een sukkel vonden en toen gingen we het nog een keer uitspelen en toen met die achiefement
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:04 schreef KrentebolHooft het volgende:
Action Sack is voor Bazen
Run for Cover![]()
iSUMO GRANDE!![]()
Griffball met hellingen
oh en niet te vergeten: DodgeBall!![]()
dat is geen uitroepteken, dat is de letter i lol.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:45 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
SUMO GRANDE! (ik kan geen uitroepteken op z'n kop in linux?!) is zoo koning!
Ctrl+Alt+1quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:20 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
dat is geen uitroepteken, dat is de letter i lol.
Er is wel een officiële omgedraaide ! maar dat is me te veel werk
Ben er nu pas, vanavond ook niet?quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:34 schreef Muchachooo het volgende:
Slecht nieuws jongens, ik kan vandaag niet meedoen met ODST...
watquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Bwhehehe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voeg me toe: Muchachoooquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:06 schreef Mirel het volgende:
Ik ben wel in om Endure te doen, zo ongeveer nu
we waren af bij de derde round van de vierde setquote:
Wel raar in elk gevalquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:48 schreef Mirel het volgende:
Tja. dan maar 1x alles doen he. Maar dat is nog vrij makkelijk te doen hoor.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:10 schreef Mirel het volgende:
Dat stukje heb je ook wel gedaan in een uurtje.
Het moet inderdaad allemaal binnen 1 level gebeuren, als je savet en dan herlaadt dan laadt ie het level opnieuw en wordt dus ook je timer gereset. Zelfde als je eerst in New Mombassa op 3 staat ofzo en dan een flashback doet, dan zit je in de flashback ook weer op 0. Of hij daarna als je weer in Mombassa bent weer op 0 staat weet ik niet, maar als ik je verhaal zo hoor denk ik welquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb dat bij alles he! Ook met kills met de needler enz dat begint elke keer weer op 0
Helderquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het moet inderdaad allemaal binnen 1 level gebeuren, als je savet en dan herlaadt dan laadt ie het level opnieuw en wordt dus ook je timer gereset. Zelfde als je eerst in New Mombassa op 3 staat ofzo en dan een flashback doet, dan zit je in de flashback ook weer op 0. Of hij daarna als je weer in Mombassa bent weer op 0 staat weet ik niet, maar als ik je verhaal zo hoor denk ik wel
je bent gewoon allebei die persoon uit de flashbackquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Helder![]()
Heb nog een vraag![]()
Je kunt de SP toch ook co-op spelen toch? Maar hoe gaat dat in zijn werk omdat je ook steeds een andere personage speelt?
nee gisteren even geprobeerd, maar het was al laat enzo, dus we hebben het gelaten voor wat het was...quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:31 schreef Reintji het volgende:
Muchachoo, had jij die vidmaster nu al? (4 speler co-op legendary no hog etc?)
Dat is lullig, maar het is lulliger als je de achievement niet krijgt terwijl je aan de eisen voldoetquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:26 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
nee gisteren even geprobeerd, maar het was al laat enzo, dus we hebben het gelaten voor wat het was...
ook die firefight vidmaster... we gingen serieus dood in de LAATSTE wave van de derde round van set 4, er waren nog maar 2 chieftans... hoe lullig wil je het hebben..
maar jij bent behoorlijk weinig online.. (tenminste jij bent toch Baas NL)
ja je krijgt checkpoints (je weet wel hoe dat werkt he, je moet eigenlijk zo'n beetje iedereen mollen voor elke tunnel, dan krijg je pas een checkpoint) en zodra 1 iemand dood is herlaadt ie het laatste checkpoint.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:23 schreef Reintji het volgende:
Krijg je trouwens tijdens die vidmaster achievement ook check-points of moet je hem in één keer doen met z'n vieren? (Deja Vu)
Bedoel, in je eentje op legendary was ook niet heel erg lastig wanneer je gewoon je afstand houdt, toch wel een paar keer af, maar niet zo idioot als dat flood level bij halo3
dat kan toch niet?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:06 schreef TCI het volgende:
[..]
Dat is lullig, maar het is lulliger als je de achievement niet krijgt terwijl je aan de eisen voldoet
Zelfs met z'n 4en? En al die raketjes?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:32 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ja je krijgt checkpoints (je weet wel hoe dat werkt he, je moet eigenlijk zo'n beetje iedereen mollen voor elke tunnel, dan krijg je pas een checkpoint) en zodra 1 iemand dood is herlaadt ie het laatste checkpoint.
alleen wanneer die ghosts en banshees er zijn is het écht lastig...
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:23 schreef Reintji het volgende:
[..]
Zelfs met z'n 4en? En al die raketjes?en dan rijdt de elephant gezellig door en wordt bij de volgende deur kapot geschoten door 8 ghosts en 2 bansheesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit dusquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:44 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
en dan rijdt de elephant gezellig door en wordt bij de volgende deur kapot geschoten door 8 ghosts en 2 banshees
Gast nee op Normalquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:35 schreef Reintji het volgende:
Toch wel op legendary hè
firefight is voor even wel lachen, maar zodra al die skulls aanstaan wordt het allemaal vrij klote ja...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:57 schreef Silver92 het volgende:
Kut Vidmaster achievements... Verder vind ik Firefight nou ook niks speciaals. Campaign was wel echt leuk, maar een beetje te kort.
Thank you!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:19 schreef Mirel het volgende:
Mombasa Streets uitkiezen als level. Staat onderaan de lijst. Zoek ergens een mongoose in een van de supply dingen, of nog beter, een ghost hijacken als je die tegenkomt.
Ik ga dat over een week of 3 doenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:35 schreef Strolie75 het volgende:
Gister ook met een maat begonnen. Co-op legendary.
Ik heb je toegevoegd. Ik heb wel pas Team Slayer 22 maar dat komt omdat ik nooit echt een clan had. Dan moet je in je eentje team slayer spelen en dan kom je bij noobs en dan speel je tegen een clan. Dus tot skill 20 kan je wel halen, daarna moet je een team hebben. Bij deze dus.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:54 schreef Mr.Lava het volgende:
Ik zoek ook nog goeije players die de vidmasters met me willen halen (de 4 player legendary finishing, en de 4 player herois 4th set firefight)
Zijn er nog mensen die dit nog niet hebben en wel willen halen (je moet natuurlijk wel jezelf beetje kunnen handelen op legendary...)
Ps. Als er nog Halo3 spelers zijn die een goede Team slayer groep willen creeren, dan ben ik er ook voor in hoor
Mijn gamertag: Lavanoth
Tot nu toe gaat het prima. Maar ik heb met die gast Halo 3 ook doorlopen. We zijn dus redelijk op elkaar ingespeeld!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ga dat over een week of 3 doen![]()
Is dat wel goed te doen met 2 man?
Alle maps. Dus zowel de originele Halo 3 maps als van alle mappacks, als de drie exclusieve ODST-mapsquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:01 schreef Mopst3r het volgende:
Hmmmn ik snap het niet helemaal, als ik die 2e disc erin stop dan kan ik Halo 3 spelen online met alle maps of alleen de nieuwe? Kan je het niet mergen ofzo?
Dus eigenlijk had ik Halo 3 niet hoeven kopen (theoretisch gezien)?quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Alle maps. Dus zowel de originele Halo 3 maps als van alle mappacks, als de drie exclusieve ODST-maps
Nee, geen matchmaking in firefight. les er anders ff een review op na, daarin wordt dit allemaal behandeld...quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:08 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Dus eigenlijk had ik Halo 3 niet hoeven kopen (theoretisch gezien)?
En hoe zit dat met firefight, kan je daar niet matchmaking doen ofzo
Ja alleen de muziek. Halo heeft echt altijd bij elk spel prachtige muziek, ook Halo 3 was super. ODST ook weer alleen is het een beetje verkeerd gekozen qua sfeer. Zo zat ik ergens in een campaign in een gruwelijk stuk te knallen terwijl er een heel kalmerend pianomuziekje op de achtergrond te horen wasquote:Op zondag 8 november 2009 19:15 schreef Mirel het volgende:
Wat je in de laatste missie op de snelweg zag met overal schepen en carriers.. zoiets moeten ze in Reach overal hebben. Ken geen enkel ander spel die zo'n sfeer had als die missie in ODST.
Ik zeg ook niet dat de muziek slecht is, ook het spel of het stukje in het spel slecht is, alleen de combinatie is wat vaag.quote:Op zondag 8 november 2009 20:29 schreef Mirel het volgende:
Hoezo alleen de muziek. Dat hele stuk is gaaf.
That's Haloquote:Op maandag 9 november 2009 11:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb Halo Odst uit gespeeld gisteren, maar wat een suf einde zeg
Dat probleem heb ik dus ook... Ik ben laatst 2 levels terug gegooid en sindsdien heb ik het spel niet meer aangeraakt.. Ik vind het gewoon niet kunnen. Levels gehaald, audio logs gevonden, achievements ook gekregen en toch 2 levels terug moeten beginnen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:30 schreef AQuila360 het volgende:
Ik speel nu met iemand de co-op. Maar toen zijn we halverwege het level gestopt ofzo en later door gegaan. Toen moesten we een stuk daarvoor weer beginnen en toen we het level gehaald hadden kwam er geen achievement.
Is die campaign nu fucked up of waar ligt dat aan?
Wij waren bij uplift reserve ofzo en toen door gegaan en nu hebben we die achievement niet maar die wie er na komen weer wel.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik dus ook... Ik ben laatst 2 levels terug gegooid en sindsdien heb ik het spel niet meer aangeraakt.. Ik vind het gewoon niet kunnen. Levels gehaald, audio logs gevonden, achievements ook gekregen en toch 2 levels terug moeten beginnen.
Ja maar als je zegt dat ik ze in 1 keer door moet lopen moet ik overnieuw beginnen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:31 schreef SpankmasterC het volgende:
Volgens mij krijg je alleen de achievements als je ze in 1 keer doorloopt, dus ik zou dan ff vanuit de hub de missie opnieuw starten dan hoort het allemaal goed te komen
Yeah dat laatste denk ikquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja maar als je zegt dat ik ze in 1 keer door moet lopen moet ik overnieuw beginnen?
Of kan ik dus gewoon co-op doorspelen en het spel uitspelen en dan bijvoorbeeld alleen de missie Uplift Reserve los uit de missie lijst selecteren?
Ik hoop het spank maar ik vrees het ergstequote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:43 schreef Mirel het volgende:
Als je het nou de eerste keer goed had gedaan
ik denk dat dat uit voorzorg is, zodat mensen niet via coop alle missies uit kunnen spelen door bij het laatste checkpoint te beginnen samen met iemand anders...quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Is toch een raar systeem![]()
We speelde totdat we bij zo'n een checkpoint kwamen en toen kappen. Maar denk wel dat je de levels los kunt doen want als je ze selecteerd zie je idd wel wat je al gedaan hebt enz.
Legendary is wel te makkelijk
Ja dat klopt wel.quote:Op woensdag 2 december 2009 08:49 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik denk dat dat uit voorzorg is, zodat mensen niet via coop alle missies uit kunnen spelen door bij het laatste checkpoint te beginnen samen met iemand anders...
Reintjiquote:Op woensdag 2 december 2009 14:07 schreef Reintji het volgende:
Komt goed Aq. Had het zelfde toevallig ook bij Uplift reserve. Heb die later nog een keer gedaan en dat was dat.
ja ik moet er nog 5 en endure, maar ik heb de komende 2 weken bijna geen tijd, misschien zaterdag even?quote:Op donderdag 3 december 2009 07:13 schreef Viro het volgende:
Zijn er nog mensen die firefight achievements willen halen?
Ik moet er nog maar 6 hebben waarvan 1 Endure is.
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:59 schreef AQuila360 het volgende:
Sommige geloof ik wel ja.
Maar die firefight dingen moet je 200.00 (?) punten halen om die te krijgen maar weet niet of dat met 2 man haalbaar is of dat het dan te moeilijk wordt
Feet first into hellquote:
het kan wel, ik heb met een vriend van me in een uurtje op medium Crater gehaald op 200.000quote:Op donderdag 3 december 2009 12:59 schreef AQuila360 het volgende:
Sommige geloof ik wel ja.
Maar die firefight dingen moet je 200.00 (?) punten halen om die te krijgen maar weet niet of dat met 2 man haalbaar is of dat het dan te moeilijk wordt
Ja is goed.quote:Op donderdag 3 december 2009 07:51 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ja ik moet er nog 5 en endure, maar ik heb de komende 2 weken bijna geen tijd, misschien zaterdag even?
Mee eens.. Ik ga niet een goede 2 uur constant lopen knallen.. Ben er na een kwartier a half uur al helemaal flauw vanquote:
Met hoeveel man Strolie?quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
Gister mijn eerste Firefight Achievement gehaald! The Lost Legion. 200.000 punten, 2 uur bezig geweest, 10G.
Want het is natuurlijk ook niet leuk om 2 uur lang een goede game te spelen met goede vriendenquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:24 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Mee eens.. Ik ga niet een goede 2 uur constant lopen knallen.. Ben er na een kwartier a half uur al helemaal flauw van
quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Als je de game niet leuk vind, waarom de hell probeer je dan achievements te halen. Ga dan toch wat nuttigers doen met je leven, zoals een game die je wel leuk vindt
Met z'n tweeën. Op Easy. Duurt wat langer maar we hebben wel lol.quote:
Ik zeg niet dat ik de game niet leuk vind, maar 2 uur ff met vrienden spelen duurt me te lang en ik heb ook niet gezegd dat ik voor alle achievements ga in odstquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Want het is natuurlijk ook niet leuk om 2 uur lang een goede game te spelen met goede vrienden
Als je de game niet leuk vind, waarom de hell probeer je dan achievements te halen. Ga dan toch wat nuttigers doen met je leven, zoals een game die je wel leuk vindt
Yup, heb me aangeleerd om games maar meteen op het moeilijkst te gaan doen, meer uitdaging + meer achievements = betere ego streling en je zit niet zo te denken van goh op medium was ik hier allang voor bij geweestquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:00 schreef SoldMayor het volgende:
Krijg je trouwens net zoals bij Halo 3 meteen alle archievements wanneer je hem op Legendary uitspeeld dus meteen ook die van normal en herodic?
Waypoint?quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:03 schreef Mirel het volgende:
Kijken jullie die Halo tekenfilms in Halo Waypoint? Die van deze week is écht heel tof. De vorige 2 waren meh.
jups.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:00 schreef SoldMayor het volgende:
Krijg je trouwens net zoals bij Halo 3 meteen alle archievements wanneer je hem op Legendary uitspeeld dus meteen ook die van normal en herodic?
hoezo kan je matchmaking doen met silver? dat was toch maar een weekje?quote:Op zondag 3 januari 2010 17:21 schreef Mirel het volgende:
Firefight. En je kan matchmaking social doen met Xbox Live Silver.
Wat win ik er mee? serieuze vraag, gezien ik de SP al op Legendary heb uitgespeeldquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:44 schreef PP. het volgende:
*Schop.
Zijn er nog mensen die de SP gezamelijk op Legendary willen spelen?
Ik heb wel zin om ODST weer eens te spelen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:44 schreef PP. het volgende:
*Schop.
Ik heb je wel in mn lijst staan.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:46 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik wil nog wel eens de moeite nemen om die online achievements te halen ^_^
XBL: SuperFruitig
Moet ODST ook weer spoedig gaan oppakken, maar heb eerst nog andere games die ik ff moet uitspelen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:44 schreef PP. het volgende:
*Schop.
Heb je ff toegevoegd.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:32 schreef PP. het volgende:
[..]
Ik heb je wel in mn lijst staan.
XBL: Jimmiethesaint
Check, heb de SP op legendary uit, maar moet nog wel die MP achievements (ook uit de campaign)quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:44 schreef PP. het volgende:
*Schop.
zal je ff toevoegen, moet nog alleen de firefight achievements halen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:46 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik wil nog wel eens de moeite nemen om die online achievements te halen ^_^
XBL: SuperFruitig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |