SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:02 schreef Reintji het volgende:
Fruit, jij stiekemerd!BwheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
We waren net bezig, Cliffy en ik hadden de SP uitgespeeld op ultramega1000moeilijk en toen kregen we geen achiefementsEn toen gingen we maar opnieuw doen met 2 vrinden van Wes die zeiden dat ze Wes een sukkel vonden en toen gingen we het nog een keer uitspelen en toen met die achiefement
![]()
![]()
Maar het was leuk om te doen! Ik wil zondag wel helpen heur![]()
- Oh no, he is charg'n THE LAZAH"
* but the DIG SITE is on the other side of the city (LDO)
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2009 00:14:34 ]
Je hebt Deja Vu al?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Bwhehehe![]()
![]()
![]()
We waren net bezig, Cliffy en ik hadden de SP uitgespeeld op ultramega1000moeilijk en toen kregen we geen achiefementsEn toen gingen we maar opnieuw doen met 2 vrinden van Wes die zeiden dat ze Wes een sukkel vonden en toen gingen we het nog een keer uitspelen en toen met die achiefement
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:04 schreef KrentebolHooft het volgende:
Action Sack is voor Bazen
Run for Cover![]()
iSUMO GRANDE!![]()
Griffball met hellingen
oh en niet te vergeten: DodgeBall!![]()
dat is geen uitroepteken, dat is de letter i lol.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:45 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
SUMO GRANDE! (ik kan geen uitroepteken op z'n kop in linux?!) is zoo koning!
Ctrl+Alt+1quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:20 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
dat is geen uitroepteken, dat is de letter i lol.
Er is wel een officiële omgedraaide ! maar dat is me te veel werk
Ben er nu pas, vanavond ook niet?quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:34 schreef Muchachooo het volgende:
Slecht nieuws jongens, ik kan vandaag niet meedoen met ODST...
watquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Bwhehehe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voeg me toe: Muchachoooquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:06 schreef Mirel het volgende:
Ik ben wel in om Endure te doen, zo ongeveer nu
we waren af bij de derde round van de vierde setquote:
Wel raar in elk gevalquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:48 schreef Mirel het volgende:
Tja. dan maar 1x alles doen he. Maar dat is nog vrij makkelijk te doen hoor.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:10 schreef Mirel het volgende:
Dat stukje heb je ook wel gedaan in een uurtje.
Het moet inderdaad allemaal binnen 1 level gebeuren, als je savet en dan herlaadt dan laadt ie het level opnieuw en wordt dus ook je timer gereset. Zelfde als je eerst in New Mombassa op 3 staat ofzo en dan een flashback doet, dan zit je in de flashback ook weer op 0. Of hij daarna als je weer in Mombassa bent weer op 0 staat weet ik niet, maar als ik je verhaal zo hoor denk ik welquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb dat bij alles he! Ook met kills met de needler enz dat begint elke keer weer op 0
Helderquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het moet inderdaad allemaal binnen 1 level gebeuren, als je savet en dan herlaadt dan laadt ie het level opnieuw en wordt dus ook je timer gereset. Zelfde als je eerst in New Mombassa op 3 staat ofzo en dan een flashback doet, dan zit je in de flashback ook weer op 0. Of hij daarna als je weer in Mombassa bent weer op 0 staat weet ik niet, maar als ik je verhaal zo hoor denk ik wel
je bent gewoon allebei die persoon uit de flashbackquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Helder![]()
Heb nog een vraag![]()
Je kunt de SP toch ook co-op spelen toch? Maar hoe gaat dat in zijn werk omdat je ook steeds een andere personage speelt?
nee gisteren even geprobeerd, maar het was al laat enzo, dus we hebben het gelaten voor wat het was...quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:31 schreef Reintji het volgende:
Muchachoo, had jij die vidmaster nu al? (4 speler co-op legendary no hog etc?)
Dat is lullig, maar het is lulliger als je de achievement niet krijgt terwijl je aan de eisen voldoetquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:26 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
nee gisteren even geprobeerd, maar het was al laat enzo, dus we hebben het gelaten voor wat het was...
ook die firefight vidmaster... we gingen serieus dood in de LAATSTE wave van de derde round van set 4, er waren nog maar 2 chieftans... hoe lullig wil je het hebben..
maar jij bent behoorlijk weinig online.. (tenminste jij bent toch Baas NL)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |