SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:02 schreef Reintji het volgende:
Fruit, jij stiekemerd!BwheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
We waren net bezig, Cliffy en ik hadden de SP uitgespeeld op ultramega1000moeilijk en toen kregen we geen achiefementsEn toen gingen we maar opnieuw doen met 2 vrinden van Wes die zeiden dat ze Wes een sukkel vonden en toen gingen we het nog een keer uitspelen en toen met die achiefement
![]()
![]()
Maar het was leuk om te doen! Ik wil zondag wel helpen heur![]()
- Oh no, he is charg'n THE LAZAH"
* but the DIG SITE is on the other side of the city (LDO)
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2009 00:14:34 ]
Je hebt Deja Vu al?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Bwhehehe![]()
![]()
![]()
We waren net bezig, Cliffy en ik hadden de SP uitgespeeld op ultramega1000moeilijk en toen kregen we geen achiefementsEn toen gingen we maar opnieuw doen met 2 vrinden van Wes die zeiden dat ze Wes een sukkel vonden en toen gingen we het nog een keer uitspelen en toen met die achiefement
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:04 schreef KrentebolHooft het volgende:
Action Sack is voor Bazen
Run for Cover![]()
iSUMO GRANDE!![]()
Griffball met hellingen
oh en niet te vergeten: DodgeBall!![]()
dat is geen uitroepteken, dat is de letter i lol.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:45 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
SUMO GRANDE! (ik kan geen uitroepteken op z'n kop in linux?!) is zoo koning!
Ctrl+Alt+1quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:20 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
dat is geen uitroepteken, dat is de letter i lol.
Er is wel een officiële omgedraaide ! maar dat is me te veel werk
Ben er nu pas, vanavond ook niet?quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:34 schreef Muchachooo het volgende:
Slecht nieuws jongens, ik kan vandaag niet meedoen met ODST...
watquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Bwhehehe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voeg me toe: Muchachoooquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:06 schreef Mirel het volgende:
Ik ben wel in om Endure te doen, zo ongeveer nu
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |