Ok, ik zal dat even proberen morgen hoop dat het lukt.. Heb vandaag die eerste flashback al een keer over moeten spelen dus..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:53 schreef Reintji het volgende:
Ik had resume campaign gedaan, nogmaals tayari plaza (hoewel ik al verder was). Flashback ging toen verder waar ik daarvoor gebleven was.
Als je die achievement wil moet je gewoon dit doen. Je bent als je opschiet binnen anderhalf uur klaar.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:10 schreef Mirel het volgende:
Had ik ook. Ik deed per ongeluk een missie 2x keer. Volgorde had ik volgens mij goed.
Start gewoon opnieuw met easy, en ren gewoon overal doorheen zonder te schieten.
Doe je wel save and quit als je stopt met spelen? anders slaat hij je progressie niet opquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:15 schreef don-diablo het volgende:
En weer begin ik bij het stuk van Buck als ik verder ga met campaign.. Snap dr niks van
Voeg me maar toe. GT: kerelberelquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:00 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik moet nog de Endure achievement halen wil jij die wellicht doen? Ik heb nog een goede vriend IRL waar ik de meeste achievements mee deed, we hebben geen 45+ maar zijn niet noob ofzo (we doen NOOIT ranked, ik zelf ben op 41 gestopt omdat het te frustrerend is als je verliest) dus dan hebben we al 3 nederlanders.
Ik habe ODST von Wessiej gekauft!quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:09 schreef SuperFruitig het volgende:
vandaag odst kaufenWes zal wel boos worden
Als iemand zin heeft om te gamen deze middag: XBL: SuperFruitig
Ik ben goed, dat even terzijde, maar ook heel erg grappig om mee te gamen (vraag maar aan Wes).
Dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroeg naar bed vanavond want ik heb vannacht geen oog dichtgedaanquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Niet echt. Wes lag te bokken en zijn vrienden hadden geen geduld omdat ze uit de randstad kwamen
Verder zit ik op de singleplayer nu bij de 3na laatste missie samen met Cliffy op Legendary. Dat was wel cool.
Cool add me op XBL: SuperFruitigquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:02 schreef Muchachooo het volgende:
laat maar even weten wanneer iemand gaat Firefighten, ik ben waarschijnlijk ook van de partij.
Dunnoquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:26 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Vroeg naar bed vanavond want ik heb vannacht geen oog dichtgedaanHoe lang denk je dat we nog over die laatste drie gaan doen?
Over een uurtje weer verder?quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:36 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Cool add me op XBL: SuperFruitig
[..]
Dunno
Maak er 9ish van. Ik ga ff onder de douche, nog wat LEDS afsolderen en even t huis aan kant makenquote:
Prima ga ik nog ff Entourage en Californication kijkenquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:39 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Maak er 9ish van. Ik ga ff onder de douche, nog wat LEDS afsolderen en even t huis aan kant maken
Zondag?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:12 schreef Muchachooo het volgende:
trouwens iemand voor Deja Vu dit weekend?
Wel de MP, omdat die bij ODST zitquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:26 schreef Muchachooo het volgende:
Fruit, jij had Halo 3 niet he?
Ik doe wel meequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:30 schreef Jac0bus het volgende:
Ok nu het toch effe over MP gaat: Iemand zin om dit weekend Griffball te spelen met Double EXP-weekend?
Doen we. Fruit doet ook mee (toch?)quote:
Ik heb geen idee wat Griffball is maar count me inquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:30 schreef Jac0bus het volgende:
Ok nu het toch effe over MP gaat: Iemand zin om dit weekend Griffball te spelen met Double EXP-weekend?
In het midden van een level ligt een bom, die moet je bij de tegenstander in het gaatje proberen te stoppen. Iedereen heeft echter een gravity hammer en een energy sword en iedereen vliegt dus door de luchtquote:
Hammersquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
In het midden van een level ligt een bom, die moet je bij de tegenstander in het gaatje proberen te stoppen. Iedereen heeft echter een gravity hammer en een energy sword en iedereen vliegt dus door de luchtHet is te vet
Muchachooo, action sack heb ik nooit gespeeld dus zou ik niet wetenfoundry is wel altijd vrij saai inderdaad...
Jaman, daar is je 2e disc voorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:04 schreef SuperFruitig het volgende:
Is dat Halo3? En zo ja kan ik die auch spielen mit meinem ODST version?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |