Had hem gewoon bij gcshop besteld, zonder xbw en nog steeds johnson binnen! Code had ik trouwens van het weekend al binnen, dus wel een beetje vreemd dit!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:10 schreef KrentebolHooft het volgende:
Gc shop deed wel aan Johnson, ik heb m daar besteld en ik heb de code gewoon in de mail gekregen. Je moest m dan wel via xbw.nl bestellen geloof ik, die kregen de codes in samenwerking met gc-shop.
Heb ik nog gepost in de eerste reply van dit topic dus wellicht een faal van jouw kant
Jepquote:Op donderdag 24 september 2009 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klopt het dat je niet kunt dual wielden in ODST?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door Mirel op 26-09-2009 23:54:37 ]When all else fails, you always have delusion.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (alleen kijken wanneer game al uitgespeeld is)Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
Anus opblazen.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:05 schreef emokid het volgende:
Hoe pak je dat hoerenbeest in dat level waar je in een Banshee moet? Op het eind kom je zo'n zespotig iets tegen.
Dat was inderdaad het makkelijkste inderdaadquote:Op woensdag 30 september 2009 00:41 schreef KrentebolHooft het volgende:
er op landen, plasma turret stelen en in zn anus schieten, als ie rood gaat knipperen en je hem hoort opladen moet je wegrennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gratis?! Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 30 september 2009 23:46 schreef Mopst3r het volgende:
Zo ik heb hem ook, gratis bij Game Mania
Ik vond de gezichten erg slecht gedaan, leek wel Halo 1...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:36 schreef Mirel het volgende:
Dus een daling naar de aarde in een pod met actie om je heen vond je minder.
3 oude 360 games inleveren (GRAW1, SC:DA en Blue Dragon) Alledrie rommel tegenwoordigquote:
En dat haar van Dare dan... echt alsof ik Morrowind voor het eerst speelde in '98 ofzo...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 07:43 schreef KrentebolHooft het volgende:
ik vond de opening cinema ook best gay, lekker cliché met dare en buck. En omg wat is dare een lelijk rimpel wijfEn dat stuk waarin je dropt had ik al eerder gezien dus daar was de lol van af
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:52 schreef Reintji het volgende:
Gisteren uitgespeeld op normaal (voor de optimaal kijk en luister plezier). Super Sleuth achievement bleef uit echter..
Einde;Legendary ending spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:52 schreef Reintji het volgende:
Gisteren uitgespeeld op normaal (voor de optimaal kijk en luister plezier). Super Sleuth achievement bleef uit echter..
Einde;Hoe kan je Super Sleuth niet hebben als je hem wel hebt uitgespeeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
You tell mequote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hoe kan je Super Sleuth niet hebben als je hem wel hebt uitgespeeld?
Yeah daar houdt ie niet zo van.... Jammer wel, in Halo 3 ging het wel goed!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:38 schreef Reintji het volgende:
[..]
You tell me![]()
Heb wat gegoogled, schijnt te maken te hebben met de volgorde waarin je de missies doet. En heb tussendoor een missie op legendary gedaan, dat zal het wel zijn.
Ik heb dat probleem ook, hoe heb jij dat opgelost? Want ik houd al mn audiotapes wel maar moet steeds opnieuw beginnen bij de eerste flashback.. Is wel frustrerend zo steeds opnieuw spelen...quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:24 schreef Reintji het volgende:
Dat zeker wel, heb alleen een klein probleem met mijn game-save.
Tayari plaza al lang gedaan, alleen is iets mis gegaan met het beacon. Vervolgens bleef deze op de kaart staan, uplift reserve, kizingo blv gedaan en verwachte nu de volgende. Kwam niet, terug gegaan naar Tayari plaza, beacon gepakt en wanneer ik nu resume doe begin ik weer bij tayari plaza.
Edit: is al opgelost. Tayari nogmaals gedaan, cut scene ging verder waar het hoorde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |