abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73061568
quote:
Op woensdag 23 september 2009 23:10 schreef KrentebolHooft het volgende:
Gc shop deed wel aan Johnson, ik heb m daar besteld en ik heb de code gewoon in de mail gekregen. Je moest m dan wel via xbw.nl bestellen geloof ik, die kregen de codes in samenwerking met gc-shop.
Heb ik nog gepost in de eerste reply van dit topic dus wellicht een faal van jouw kant
Had hem gewoon bij gcshop besteld, zonder xbw en nog steeds johnson binnen! Code had ik trouwens van het weekend al binnen, dus wel een beetje vreemd dit!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_73061684
Klopt het dat je niet kunt dual wielden in ODST?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_73064309
quote:
Op donderdag 24 september 2009 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klopt het dat je niet kunt dual wielden in ODST?
Jep
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_73064411
Nog mensen hier die willen firefighten ?
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_73069363
Woehoe, GCshop gemaild, mijn token voor Johnson komt nog, ze hebben er minder binnengehad dan ODST schijven
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
pi_73086182
ja ik wil wel firefighten!!

geen een xbox live friend die odst gehaald heeft en nu wil ik wel eens firefight gaan proberen.
voeg me toe: Konijntje Peter. im waiting
pi_73086216
Ook gehaald, leuk spel.
  donderdag 24 september 2009 @ 22:49:00 #58
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_73086569
heel vet. Speel in Legendary, en die Hunters zijn dan echt lastig. Ik blijf het irritant vinden dat hun lunge met hun schild net altijd iets langer is dan je je voorstelt.

Toen ik naar de de Mickey waypoint ging, waar je met de tank speelt, kon ik langs 2 Hunters in het donker. kreeg ik maar niet dood, dus ben er maar langsgeslopen.
When all else fails, you always have delusion.
pi_73086889
Vanavond met 3 vrienden eens flink ge-firefight, en het liep wat uit de hand, we waren namelijk te goed.
171 minuten Set 6 Round 2 Wave 4 met 1,9miljoen in Last Platoon op Normal Uiteindelijk hadden we geen zin meer en gingen we elkaar betrayen. En het wordt wel behoorlijk kut als eenmaal alle skulls aangaan (vanaf set 4 round 3 zijn alle skulls permanent aan behalve Iron) maar lang niet onmogelijk.
Een goede taktiek helpt ook gigantisch, 2 in de warthog voor het meeste hak en sloop werk, 1 met de laser die de Wraiths killed zodra ze gedropt zijn, en de laatste doet van alles en zit vooral op de chopper. Als je eenmaal de zwaktes kent van vijanden wordt het gemakkelijk, zo zijn hunters roadkill voor de choppers, grunts en jackals worden massaal gesloopt door de pistol van de laser dude en zijn brutes zo goed als imunen tegen bullets als Tilt skull aan gaat (brute plasma rifle ftw!)

Je mapkeuze is ook cruciaal, in sommige maps komen van die engineers die iedereen shields geven, mega irritant, vooral met Tilt aan!

ps: Ik ben ook aan legendary begonnen, goede taktiek voor hunters is er eentje dood sticken en dan een soort van paal vinden en de overige hunter erheen leiden, dan blijf je telkens aan de andere kant van de paal zodat hij niet kan schieten, en als hij je komt meleeën stap je opzij. Zodra je een opening ziet in zn rug schiet je hem vol. Ik deed het met een shotgun dus weet niet of je het ook met kut wapens kan
  donderdag 24 september 2009 @ 23:20:58 #60
87680 Mirel
pi_73087699
Moet je ook niet Normal spelen Minimaal Heroic
pi_73088409
ik speel altijd minimaal heroic, maar die faalhazen wouden normal
  vrijdag 25 september 2009 @ 15:32:26 #62
87680 Mirel
pi_73101863
Legendary is eigenlijk makkelijk te doen, omdat er niet zoveel enemies per keer zijn. Behalve tot nu toe dan in die Buck flashback. Die was niet lastig in het bijzonder ofzo, maar vooral dat je niet zo snel een savepoint krijgt.
Ik heb wel het gevoel dat de vijanden sneller op je schieten en met meer precisie dan in Halo 3. Wel grappig dat ze nu echt volledig retreaten als je te goed bezig bent.
Nog steeds wel jammer dat ze je soms spotten uit een hele grote verte. Maar dat is mischien als je in het licht staat.
pi_73110341
Heb het al uitgespeeld op legendary, niet echt veel moeilijker dan heroic. Je gaat gewoon vele malen sneller dood dan op heroic, dus als je op tijd schuilt of weg rent is er geen probleem. Maar wel lekker pittig soms.

En wat betreft zien van verre afstand, meestal heb je van die jackal snipers die actief naar je zoeken dus die zien je wel, maar de rest staat meestal gewoon te slapen. En als je je wapen afvuurt horen ze het natuurlijk en komen ze op je af.
  vrijdag 25 september 2009 @ 22:28:46 #64
87680 Mirel
pi_73113430
Ach ja, die Jackals horen wel scherp te zijn, leuk idee kan het wel zijn
  zaterdag 26 september 2009 @ 17:34:12 #65
271686 Valcanus
Valcanus Aka DooD
pi_73128845
Zijn er nog mensen die iemand vanavond zoeken om mee te firefighten. voeg me maar toe op xboxlive Valcanus. Ben geen uber halo speler maar kan best mijn mannetje staan.
Valcanus Aka DooD
pi_73135097
ODST ook maar eens een keer halen
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_73135116
hoest de game? single player ?
  zaterdag 26 september 2009 @ 23:46:06 #68
87680 Mirel
pi_73137978
Legendary gister uitgespeeld. Wat ik bij Halo altijd zo gaaf vind is de sfeer. Vooral bij het laatste level is de sfeer geweldig met de heeeeeel veel dingen die er om je heen gebeuren. De achtergronden zijn ook ontzettend mooi. Neem maar eens een pauze met het schieten en kijk eens om je heen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 49% gewijzigd door Mirel op 26-09-2009 23:54:37 ]
pi_73139265
Ik moet deze game ook echt hebben.. Eigenlijk vooral voor de single player Dat vind ik altijd wel vet bij HALO.

Maar hij komt er pas na, FIFA 10, COD MW2
pi_73141842
Op Legendary wordt ik altijd gefileerd door de snipers

Heeft iemand tips daarvoor om dat aan te pakken? Als er ook enemies op de grond aanwezig zijn? een level wat ik echt een hel vond op Legendary was Outskirts in Halo 2
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 27 september 2009 @ 10:24:49 #71
87680 Mirel
pi_73142199
VISR uitzetten en paarse lampjes spotten in de verte op plekken waar je een sniper zou verwachten.
  zondag 27 september 2009 @ 12:25:09 #72
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_73144450
spoiler easter egg einde >
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(alleen kijken wanneer game al uitgespeeld is)
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_73150479
Heb de game ook gekocht gisteren, plus 13 maanden LIVE! Ik laat m'n Xbox wel bij m'n ouders staan zodat ik alleen in het weekend online kan anders komt er van studeren niks meer terecht:p Ik heb de nodige potjes er weer opzitten Wel raar, dat nieuwe rankingsysteem. Je hebt niet meer 1 rank, maar ook nog allemaal ranks van playlists. Dus je hebt je eigen hoofdrank(van Halo 3 ook) en dus voor elk type(Team Slayer, Multi team etc. etc.) ook nog een rank en dat is minder. Wel supergame verder!
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_73151672
Zo net de Audiophile achievement gehaald, zonder hulp van het internet. Alleen wat vrienden die zeiden dat de laatste in de Data Hive missie lag. Ik vind het best chill dat je allerlei aanwijzingen krijgt voor de locaties van de audio logs, niet zoals andere games waar die dingen zowat onvindbaar zijn.

Paar voorbeelden:
-Wegblokkeringen die omhoog komen, voetgangersstoplicht dat op groen springt met de tekst 'Please walk' als audio wanneer je in de buurt komt.
-Auto alarmen die af gaan in de buurt van audio logs.
-Beeldschermen die Lost Connection/Unauthorised Acces achtige berichten laten zien als je alle audio logs in het gebied hebt.
pi_73153669
Vanochtend een paar missies gedaan. Kreeg weer een goed Halo gevoel, dik tevreden tot zo ver.
pi_73205297
Dat zeker wel, heb alleen een klein probleem met mijn game-save.

Tayari plaza al lang gedaan, alleen is iets mis gegaan met het beacon. Vervolgens bleef deze op de kaart staan, uplift reserve, kizingo blv gedaan en verwachte nu de volgende. Kwam niet, terug gegaan naar Tayari plaza, beacon gepakt en wanneer ik nu resume doe begin ik weer bij tayari plaza.

Edit: is al opgelost. Tayari nogmaals gedaan, cut scene ging verder waar het hoorde.

[ Bericht 11% gewijzigd door Reintji op 29-09-2009 11:54:40 ]
  dinsdag 29 september 2009 @ 11:55:08 #77
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_73206154
hij saved ook niet automatisch dat is wel een beetje kut, ik moet nu telkens eraan denken om eerst op start, dan stop and save game. en dan vervolgens naar de dashboard te gaan...

ik heb ook al 2 x een missie opnieuw moeten doen hierdoor..... bleegghh

maar voor die 27 euro (mm den haag) best wel zn geld waard
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:21:20 #78
87680 Mirel
pi_73208309
Die beacons blijven. Ik ging terug naar de eerste beacon om te kijken wat er zou gebeuren. Nou, de missie begon en je kon er niet uit, moest je die weer opnieuw aflopen.
pi_73228522
Zo vanmiddag ff vidmaster annual gehaald en daarna zo'n 200k points achievement met een vriend gedaan, afgesproken om vanavond na z'n training Vidmaster: Deja Vu te halen. Dus 10 minuten van te voren ff op bungie.net gekeken waar je zo'n matchmaking forum hebt en zo'n gast als friend toegevoegd, join ik zijn game had hij blijkbaar ook een vriend bij zich. Dus dat was reuze gezellig 2 aan 2 op de mongoose, telkens als ik en me vriend faalde aan t schelde in t nederlands en omgekeerd (maar zij waren amerikaans dus we konden t verstaan ). Lekker met de rocket launcher van 998 rockets met Mjolnir Mix op de achtergrond over de snelweg cruisen En vaak dood gaan natuurlijk! Ondertussen over Dora the explorer, kenan and kel, spaans en allerlei andere random zooi gepraat.

Nu moet ik nog 1 vidmaster en dan heb ik recon
pi_73229848
Hoe pak je dat hoerenbeest in dat level waar je in een Banshee moet? Op het eind kom je zo'n zespotig iets tegen.
  woensdag 30 september 2009 @ 00:34:18 #81
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_73230549
quote:
Op woensdag 30 september 2009 00:05 schreef emokid het volgende:
Hoe pak je dat hoerenbeest in dat level waar je in een Banshee moet? Op het eind kom je zo'n zespotig iets tegen.
Anus opblazen.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_73230682
er op landen, plasma turret stelen en in zn anus schieten, als ie rood gaat knipperen en je hem hoort opladen moet je wegrennen
pi_73242259
quote:
Op woensdag 30 september 2009 00:41 schreef KrentebolHooft het volgende:
er op landen, plasma turret stelen en in zn anus schieten, als ie rood gaat knipperen en je hem hoort opladen moet je wegrennen
Dat was inderdaad het makkelijkste inderdaad
SPOILER
pi_73248115
Het zijn precies de zelfde als halo 3 als je er op staat kan je gewoon naar de motor (dat oog) lopen en m kapot maken. Maar als je er niet op kunt komen moet je eerst zn poten afknallen en dan via de achterkant eerst zijn armor wegschieten en daarna de motor.
pi_73261691
Zo ik heb hem ook, gratis bij Game Mania

Wat een vette game zeg! De opening cinematic vondt ik minder maar vanaf punt een gelijk die echte Halo feeling en sfeer, zeer goed gedaan weer

Wel dom dat ik mn 360 na 2 uur spelen zo uit zet zonder te saven
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_73262995
quote:
Op woensdag 30 september 2009 23:46 schreef Mopst3r het volgende:
Zo ik heb hem ook, gratis bij Game Mania
Gratis?! Hoe doe je dat?
  donderdag 1 oktober 2009 @ 00:36:27 #87
87680 Mirel
pi_73263115
Dus een daling naar de aarde in een pod met actie om je heen vond je minder.
pi_73263136
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 00:36 schreef Mirel het volgende:
Dus een daling naar de aarde in een pod met actie om je heen vond je minder.
Ik vond de gezichten erg slecht gedaan, leek wel Halo 1...
Verder werd er niet veel uitgelegd, was het erg kort en vondt ik Buck ronduit queer eruit zien.
pi_73263142
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 00:28 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Gratis?! Hoe doe je dat?
3 oude 360 games inleveren (GRAW1, SC:DA en Blue Dragon) Alledrie rommel tegenwoordig
pi_73264624
ik vond de opening cinema ook best gay, lekker cliché met dare en buck. En omg wat is dare een lelijk rimpel wijf En dat stuk waarin je dropt had ik al eerder gezien dus daar was de lol van af
  donderdag 1 oktober 2009 @ 08:34:17 #91
87680 Mirel
pi_73265010
Ja dat gesprek vond ik zelf ook wel maf dan. Hoe die zo ineenkeer boos wordt en GET SET roept. Het komt niet echt over. Maar als je first person view krijgt is het vet
pi_73265253
Gisteren uitgespeeld op normaal (voor de optimaal kijk en luister plezier). Super Sleuth achievement bleef uit echter..

Einde;
SPOILER
pi_73265376
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 07:43 schreef KrentebolHooft het volgende:
ik vond de opening cinema ook best gay, lekker cliché met dare en buck. En omg wat is dare een lelijk rimpel wijf En dat stuk waarin je dropt had ik al eerder gezien dus daar was de lol van af
En dat haar van Dare dan... echt alsof ik Morrowind voor het eerst speelde in '98 ofzo...
pi_73273829
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 08:52 schreef Reintji het volgende:
Gisteren uitgespeeld op normaal (voor de optimaal kijk en luister plezier). Super Sleuth achievement bleef uit echter..

Einde;
SPOILER
Legendary ending spoiler:
SPOILER
pi_73274721
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 08:52 schreef Reintji het volgende:

Einde;
SPOILER
Hoe kan je Super Sleuth niet hebben als je hem wel hebt uitgespeeld?
pi_73276663
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 14:40 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Hoe kan je Super Sleuth niet hebben als je hem wel hebt uitgespeeld?
You tell me

Heb wat gegoogled, schijnt te maken te hebben met de volgorde waarin je de missies doet. En heb tussendoor een missie op legendary gedaan, dat zal het wel zijn.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 18:10:57 #97
87680 Mirel
pi_73281017
Had ik ook. Ik deed per ongeluk een missie 2x keer. Volgorde had ik volgens mij goed.
Start gewoon opnieuw met easy, en ren gewoon overal doorheen zonder te schieten.
pi_73281073
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:38 schreef Reintji het volgende:

[..]

You tell me

Heb wat gegoogled, schijnt te maken te hebben met de volgorde waarin je de missies doet. En heb tussendoor een missie op legendary gedaan, dat zal het wel zijn.
Yeah daar houdt ie niet zo van.... Jammer wel, in Halo 3 ging het wel goed!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 21:46:04 #99
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_73288571
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 11:24 schreef Reintji het volgende:
Dat zeker wel, heb alleen een klein probleem met mijn game-save.

Tayari plaza al lang gedaan, alleen is iets mis gegaan met het beacon. Vervolgens bleef deze op de kaart staan, uplift reserve, kizingo blv gedaan en verwachte nu de volgende. Kwam niet, terug gegaan naar Tayari plaza, beacon gepakt en wanneer ik nu resume doe begin ik weer bij tayari plaza.

Edit: is al opgelost. Tayari nogmaals gedaan, cut scene ging verder waar het hoorde.
Ik heb dat probleem ook, hoe heb jij dat opgelost? Want ik houd al mn audiotapes wel maar moet steeds opnieuw beginnen bij de eerste flashback.. Is wel frustrerend zo steeds opnieuw spelen...
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_73288898
Ik had resume campaign gedaan, nogmaals tayari plaza (hoewel ik al verder was). Flashback ging toen verder waar ik daarvoor gebleven was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')