Nee dat heb je goedquote:Op maandag 27 juli 2009 15:09 schreef kepler het volgende:
Tof, ik heb begrepen dat het soort van open wereld is? Of zit ik er nu helemaal naast?
Waar?quote:Op maandag 27 juli 2009 15:49 schreef Reintji het volgende:
Heb de pre-order staan met die controller.
Tof, dus een beetje hetzelfde als in bv GTA? Van missie naar missie lopen?quote:
Nee ik bedoel uiteraard voor ODST. Gewoon lekker met 4 man droppen op Legendary. Moet toch wel op één zaterdag uit te spelen zijn.quote:
Zit die beta key ook in de NL versie?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:11 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb hem ook gepreordered bij www.thehut.com
¤ 37 incl. verzenden. En ze worden vandaag al geshipped!
Strolie gaat ook co-oppen las ik. da's vier dan!quote:Op maandag 27 juli 2009 21:29 schreef DooD het volgende:
[..]
Nee ik bedoel uiteraard voor ODST. Gewoon lekker met 4 man droppen op Legendary. Moet toch wel op één zaterdag uit te spelen zijn.
Kreeg vandaag ook sms, maar weet nog steeds niet de prijs.quote:Op maandag 21 september 2009 16:58 schreef Reintji het volgende:
The horror! Net een sms gekregen dat ik ODST CE kan ophalen bij Gamemania, heb ik pas woensdag tijd..
ODST'ers zijn vette lui in het halo verhaal dus dit is niet correctquote:
79,95. Net opgehaald.quote:Op maandag 21 september 2009 19:42 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Kreeg vandaag ook sms, maar weet nog steeds niet de prijs.![]()
Oh, prima. Had gerekend op 89,95. ZIt er een accu bij die controller? Ga morgen even naar Ljouwertquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:31 schreef Reintji het volgende:
[..]
Oh, prima. Had gerekend op 89,95. ZIt er een accu bij die controller? Ga morgen even naar Ljouwert
33 is wel heel weinig... waar zag je die dan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]Ik kreeg juist het idee dat 79,95 erg prijzig was omdat ik de losse editie al voor 33 euro zag. Voor de mensen die de versie met de controller gaan afhalen: let erop dat je de losse voucher met de unlock code voor Johnson erbij kreeg. (kreeg het gewoon, maar mocht het vergeten worden)
balen, ik had em al besteld bij gamehubs voor 36... nouja. dan maar 2 daagjes extra wachten. kon ik ook niet weten dat MM op de release minstens 15 euro op adviesprijs zou droppen...quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
Op budgetgaming, Media Markt Eindhoven.
Doe eens 1 post omhoog.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:36 schreef Lyzio het volgende:
Waar was ie nou uit te halen voor onder de ¤40?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |