abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73205297
Dat zeker wel, heb alleen een klein probleem met mijn game-save.

Tayari plaza al lang gedaan, alleen is iets mis gegaan met het beacon. Vervolgens bleef deze op de kaart staan, uplift reserve, kizingo blv gedaan en verwachte nu de volgende. Kwam niet, terug gegaan naar Tayari plaza, beacon gepakt en wanneer ik nu resume doe begin ik weer bij tayari plaza.

Edit: is al opgelost. Tayari nogmaals gedaan, cut scene ging verder waar het hoorde.

[ Bericht 11% gewijzigd door Reintji op 29-09-2009 11:54:40 ]
  dinsdag 29 september 2009 @ 11:55:08 #77
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_73206154
hij saved ook niet automatisch dat is wel een beetje kut, ik moet nu telkens eraan denken om eerst op start, dan stop and save game. en dan vervolgens naar de dashboard te gaan...

ik heb ook al 2 x een missie opnieuw moeten doen hierdoor..... bleegghh

maar voor die 27 euro (mm den haag) best wel zn geld waard
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:21:20 #78
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_73208309
Die beacons blijven. Ik ging terug naar de eerste beacon om te kijken wat er zou gebeuren. Nou, de missie begon en je kon er niet uit, moest je die weer opnieuw aflopen.
When all else fails, you always have delusion.
pi_73228522
Zo vanmiddag ff vidmaster annual gehaald en daarna zo'n 200k points achievement met een vriend gedaan, afgesproken om vanavond na z'n training Vidmaster: Deja Vu te halen. Dus 10 minuten van te voren ff op bungie.net gekeken waar je zo'n matchmaking forum hebt en zo'n gast als friend toegevoegd, join ik zijn game had hij blijkbaar ook een vriend bij zich. Dus dat was reuze gezellig 2 aan 2 op de mongoose, telkens als ik en me vriend faalde aan t schelde in t nederlands en omgekeerd (maar zij waren amerikaans dus we konden t verstaan ). Lekker met de rocket launcher van 998 rockets met Mjolnir Mix op de achtergrond over de snelweg cruisen En vaak dood gaan natuurlijk! Ondertussen over Dora the explorer, kenan and kel, spaans en allerlei andere random zooi gepraat.

Nu moet ik nog 1 vidmaster en dan heb ik recon
pi_73229848
Hoe pak je dat hoerenbeest in dat level waar je in een Banshee moet? Op het eind kom je zo'n zespotig iets tegen.
  woensdag 30 september 2009 @ 00:34:18 #81
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_73230549
quote:
Op woensdag 30 september 2009 00:05 schreef emokid het volgende:
Hoe pak je dat hoerenbeest in dat level waar je in een Banshee moet? Op het eind kom je zo'n zespotig iets tegen.
Anus opblazen.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_73230682
er op landen, plasma turret stelen en in zn anus schieten, als ie rood gaat knipperen en je hem hoort opladen moet je wegrennen
pi_73242259
quote:
Op woensdag 30 september 2009 00:41 schreef KrentebolHooft het volgende:
er op landen, plasma turret stelen en in zn anus schieten, als ie rood gaat knipperen en je hem hoort opladen moet je wegrennen
Dat was inderdaad het makkelijkste inderdaad
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73248115
Het zijn precies de zelfde als halo 3 als je er op staat kan je gewoon naar de motor (dat oog) lopen en m kapot maken. Maar als je er niet op kunt komen moet je eerst zn poten afknallen en dan via de achterkant eerst zijn armor wegschieten en daarna de motor.
pi_73261691
Zo ik heb hem ook, gratis bij Game Mania

Wat een vette game zeg! De opening cinematic vondt ik minder maar vanaf punt een gelijk die echte Halo feeling en sfeer, zeer goed gedaan weer

Wel dom dat ik mn 360 na 2 uur spelen zo uit zet zonder te saven
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_73262995
quote:
Op woensdag 30 september 2009 23:46 schreef Mopst3r het volgende:
Zo ik heb hem ook, gratis bij Game Mania
Gratis?! Hoe doe je dat?
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 00:36:27 #87
87680 Mirel
pi_73263115
Dus een daling naar de aarde in een pod met actie om je heen vond je minder.
pi_73263136
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 00:36 schreef Mirel het volgende:
Dus een daling naar de aarde in een pod met actie om je heen vond je minder.
Ik vond de gezichten erg slecht gedaan, leek wel Halo 1...
Verder werd er niet veel uitgelegd, was het erg kort en vondt ik Buck ronduit queer eruit zien.
pi_73263142
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 00:28 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Gratis?! Hoe doe je dat?
3 oude 360 games inleveren (GRAW1, SC:DA en Blue Dragon) Alledrie rommel tegenwoordig
pi_73264624
ik vond de opening cinema ook best gay, lekker cliché met dare en buck. En omg wat is dare een lelijk rimpel wijf En dat stuk waarin je dropt had ik al eerder gezien dus daar was de lol van af
  donderdag 1 oktober 2009 @ 08:34:17 #91
87680 Mirel
pi_73265010
Ja dat gesprek vond ik zelf ook wel maf dan. Hoe die zo ineenkeer boos wordt en GET SET roept. Het komt niet echt over. Maar als je first person view krijgt is het vet
pi_73265253
Gisteren uitgespeeld op normaal (voor de optimaal kijk en luister plezier). Super Sleuth achievement bleef uit echter..

Einde;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73265376
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 07:43 schreef KrentebolHooft het volgende:
ik vond de opening cinema ook best gay, lekker cliché met dare en buck. En omg wat is dare een lelijk rimpel wijf En dat stuk waarin je dropt had ik al eerder gezien dus daar was de lol van af
En dat haar van Dare dan... echt alsof ik Morrowind voor het eerst speelde in '98 ofzo...
pi_73273829
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 08:52 schreef Reintji het volgende:
Gisteren uitgespeeld op normaal (voor de optimaal kijk en luister plezier). Super Sleuth achievement bleef uit echter..

Einde;
SPOILER
Legendary ending spoiler:
SPOILER
pi_73274721
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 08:52 schreef Reintji het volgende:

Einde;
SPOILER
Hoe kan je Super Sleuth niet hebben als je hem wel hebt uitgespeeld?
pi_73276663
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 14:40 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Hoe kan je Super Sleuth niet hebben als je hem wel hebt uitgespeeld?
You tell me

Heb wat gegoogled, schijnt te maken te hebben met de volgorde waarin je de missies doet. En heb tussendoor een missie op legendary gedaan, dat zal het wel zijn.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 18:10:57 #97
87680 Mirel
pi_73281017
Had ik ook. Ik deed per ongeluk een missie 2x keer. Volgorde had ik volgens mij goed.
Start gewoon opnieuw met easy, en ren gewoon overal doorheen zonder te schieten.
pi_73281073
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:38 schreef Reintji het volgende:

[..]

You tell me

Heb wat gegoogled, schijnt te maken te hebben met de volgorde waarin je de missies doet. En heb tussendoor een missie op legendary gedaan, dat zal het wel zijn.
Yeah daar houdt ie niet zo van.... Jammer wel, in Halo 3 ging het wel goed!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 21:46:04 #99
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_73288571
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 11:24 schreef Reintji het volgende:
Dat zeker wel, heb alleen een klein probleem met mijn game-save.

Tayari plaza al lang gedaan, alleen is iets mis gegaan met het beacon. Vervolgens bleef deze op de kaart staan, uplift reserve, kizingo blv gedaan en verwachte nu de volgende. Kwam niet, terug gegaan naar Tayari plaza, beacon gepakt en wanneer ik nu resume doe begin ik weer bij tayari plaza.

Edit: is al opgelost. Tayari nogmaals gedaan, cut scene ging verder waar het hoorde.
Ik heb dat probleem ook, hoe heb jij dat opgelost? Want ik houd al mn audiotapes wel maar moet steeds opnieuw beginnen bij de eerste flashback.. Is wel frustrerend zo steeds opnieuw spelen...
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_73288898
Ik had resume campaign gedaan, nogmaals tayari plaza (hoewel ik al verder was). Flashback ging toen verder waar ik daarvoor gebleven was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')