Ok, ik zal dat even proberen morgen hoop dat het lukt.. Heb vandaag die eerste flashback al een keer over moeten spelen dus..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:53 schreef Reintji het volgende:
Ik had resume campaign gedaan, nogmaals tayari plaza (hoewel ik al verder was). Flashback ging toen verder waar ik daarvoor gebleven was.
Als je die achievement wil moet je gewoon dit doen. Je bent als je opschiet binnen anderhalf uur klaar.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:10 schreef Mirel het volgende:
Had ik ook. Ik deed per ongeluk een missie 2x keer. Volgorde had ik volgens mij goed.
Start gewoon opnieuw met easy, en ren gewoon overal doorheen zonder te schieten.
Doe je wel save and quit als je stopt met spelen? anders slaat hij je progressie niet opquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:15 schreef don-diablo het volgende:
En weer begin ik bij het stuk van Buck als ik verder ga met campaign.. Snap dr niks van
Voeg me maar toe. GT: kerelberelquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:00 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik moet nog de Endure achievement halen wil jij die wellicht doen? Ik heb nog een goede vriend IRL waar ik de meeste achievements mee deed, we hebben geen 45+ maar zijn niet noob ofzo (we doen NOOIT ranked, ik zelf ben op 41 gestopt omdat het te frustrerend is als je verliest) dus dan hebben we al 3 nederlanders.
Ik habe ODST von Wessiej gekauft!quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:09 schreef SuperFruitig het volgende:
vandaag odst kaufenWes zal wel boos worden
Als iemand zin heeft om te gamen deze middag: XBL: SuperFruitig
Ik ben goed, dat even terzijde, maar ook heel erg grappig om mee te gamen (vraag maar aan Wes).
Dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroeg naar bed vanavond want ik heb vannacht geen oog dichtgedaanquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Niet echt. Wes lag te bokken en zijn vrienden hadden geen geduld omdat ze uit de randstad kwamen
Verder zit ik op de singleplayer nu bij de 3na laatste missie samen met Cliffy op Legendary. Dat was wel cool.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |