Want het is natuurlijk ook niet leuk om 2 uur lang een goede game te spelen met goede vriendenquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:24 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Mee eens.. Ik ga niet een goede 2 uur constant lopen knallen.. Ben er na een kwartier a half uur al helemaal flauw van
quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Als je de game niet leuk vind, waarom de hell probeer je dan achievements te halen. Ga dan toch wat nuttigers doen met je leven, zoals een game die je wel leuk vindt
Met z'n tweeën. Op Easy. Duurt wat langer maar we hebben wel lol.quote:
Ik zeg niet dat ik de game niet leuk vind, maar 2 uur ff met vrienden spelen duurt me te lang en ik heb ook niet gezegd dat ik voor alle achievements ga in odstquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Want het is natuurlijk ook niet leuk om 2 uur lang een goede game te spelen met goede vrienden
Als je de game niet leuk vind, waarom de hell probeer je dan achievements te halen. Ga dan toch wat nuttigers doen met je leven, zoals een game die je wel leuk vindt
Yup, heb me aangeleerd om games maar meteen op het moeilijkst te gaan doen, meer uitdaging + meer achievements = betere ego streling en je zit niet zo te denken van goh op medium was ik hier allang voor bij geweestquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:00 schreef SoldMayor het volgende:
Krijg je trouwens net zoals bij Halo 3 meteen alle archievements wanneer je hem op Legendary uitspeeld dus meteen ook die van normal en herodic?
Waypoint?quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:03 schreef Mirel het volgende:
Kijken jullie die Halo tekenfilms in Halo Waypoint? Die van deze week is écht heel tof. De vorige 2 waren meh.
jups.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:00 schreef SoldMayor het volgende:
Krijg je trouwens net zoals bij Halo 3 meteen alle archievements wanneer je hem op Legendary uitspeeld dus meteen ook die van normal en herodic?
hoezo kan je matchmaking doen met silver? dat was toch maar een weekje?quote:Op zondag 3 januari 2010 17:21 schreef Mirel het volgende:
Firefight. En je kan matchmaking social doen met Xbox Live Silver.
Wat win ik er mee? serieuze vraag, gezien ik de SP al op Legendary heb uitgespeeldquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:44 schreef PP. het volgende:
*Schop.
Zijn er nog mensen die de SP gezamelijk op Legendary willen spelen?
Ik heb wel zin om ODST weer eens te spelen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:44 schreef PP. het volgende:
*Schop.
Ik heb je wel in mn lijst staan.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:46 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik wil nog wel eens de moeite nemen om die online achievements te halen ^_^
XBL: SuperFruitig
Moet ODST ook weer spoedig gaan oppakken, maar heb eerst nog andere games die ik ff moet uitspelen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:44 schreef PP. het volgende:
*Schop.
Heb je ff toegevoegd.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:32 schreef PP. het volgende:
[..]
Ik heb je wel in mn lijst staan.
XBL: Jimmiethesaint
Check, heb de SP op legendary uit, maar moet nog wel die MP achievements (ook uit de campaign)quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:44 schreef PP. het volgende:
*Schop.
zal je ff toevoegen, moet nog alleen de firefight achievements halen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:46 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik wil nog wel eens de moeite nemen om die online achievements te halen ^_^
XBL: SuperFruitig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |