Yup, heb me aangeleerd om games maar meteen op het moeilijkst te gaan doen, meer uitdaging + meer achievements = betere ego streling en je zit niet zo te denken van goh op medium was ik hier allang voor bij geweestquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:00 schreef SoldMayor het volgende:
Krijg je trouwens net zoals bij Halo 3 meteen alle archievements wanneer je hem op Legendary uitspeeld dus meteen ook die van normal en herodic?
Waypoint?quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:03 schreef Mirel het volgende:
Kijken jullie die Halo tekenfilms in Halo Waypoint? Die van deze week is écht heel tof. De vorige 2 waren meh.
jups.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:00 schreef SoldMayor het volgende:
Krijg je trouwens net zoals bij Halo 3 meteen alle archievements wanneer je hem op Legendary uitspeeld dus meteen ook die van normal en herodic?
hoezo kan je matchmaking doen met silver? dat was toch maar een weekje?quote:Op zondag 3 januari 2010 17:21 schreef Mirel het volgende:
Firefight. En je kan matchmaking social doen met Xbox Live Silver.
Wat win ik er mee? serieuze vraag, gezien ik de SP al op Legendary heb uitgespeeldquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:44 schreef PP. het volgende:
*Schop.
Zijn er nog mensen die de SP gezamelijk op Legendary willen spelen?
Ik heb wel zin om ODST weer eens te spelen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:44 schreef PP. het volgende:
*Schop.
Ik heb je wel in mn lijst staan.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:46 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik wil nog wel eens de moeite nemen om die online achievements te halen ^_^
XBL: SuperFruitig
Moet ODST ook weer spoedig gaan oppakken, maar heb eerst nog andere games die ik ff moet uitspelen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:44 schreef PP. het volgende:
*Schop.
Heb je ff toegevoegd.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:32 schreef PP. het volgende:
[..]
Ik heb je wel in mn lijst staan.
XBL: Jimmiethesaint
Check, heb de SP op legendary uit, maar moet nog wel die MP achievements (ook uit de campaign)quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:44 schreef PP. het volgende:
*Schop.
zal je ff toevoegen, moet nog alleen de firefight achievements halen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:46 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik wil nog wel eens de moeite nemen om die online achievements te halen ^_^
XBL: SuperFruitig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |