Ja maar als je zegt dat ik ze in 1 keer door moet lopen moet ik overnieuw beginnen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:31 schreef SpankmasterC het volgende:
Volgens mij krijg je alleen de achievements als je ze in 1 keer doorloopt, dus ik zou dan ff vanuit de hub de missie opnieuw starten dan hoort het allemaal goed te komen
Yeah dat laatste denk ikquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja maar als je zegt dat ik ze in 1 keer door moet lopen moet ik overnieuw beginnen?
Of kan ik dus gewoon co-op doorspelen en het spel uitspelen en dan bijvoorbeeld alleen de missie Uplift Reserve los uit de missie lijst selecteren?
Ik hoop het spank maar ik vrees het ergstequote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:43 schreef Mirel het volgende:
Als je het nou de eerste keer goed had gedaan
ik denk dat dat uit voorzorg is, zodat mensen niet via coop alle missies uit kunnen spelen door bij het laatste checkpoint te beginnen samen met iemand anders...quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Is toch een raar systeem![]()
We speelde totdat we bij zo'n een checkpoint kwamen en toen kappen. Maar denk wel dat je de levels los kunt doen want als je ze selecteerd zie je idd wel wat je al gedaan hebt enz.
Legendary is wel te makkelijk
Ja dat klopt wel.quote:Op woensdag 2 december 2009 08:49 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik denk dat dat uit voorzorg is, zodat mensen niet via coop alle missies uit kunnen spelen door bij het laatste checkpoint te beginnen samen met iemand anders...
Reintjiquote:Op woensdag 2 december 2009 14:07 schreef Reintji het volgende:
Komt goed Aq. Had het zelfde toevallig ook bij Uplift reserve. Heb die later nog een keer gedaan en dat was dat.
ja ik moet er nog 5 en endure, maar ik heb de komende 2 weken bijna geen tijd, misschien zaterdag even?quote:Op donderdag 3 december 2009 07:13 schreef Viro het volgende:
Zijn er nog mensen die firefight achievements willen halen?
Ik moet er nog maar 6 hebben waarvan 1 Endure is.
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:59 schreef AQuila360 het volgende:
Sommige geloof ik wel ja.
Maar die firefight dingen moet je 200.00 (?) punten halen om die te krijgen maar weet niet of dat met 2 man haalbaar is of dat het dan te moeilijk wordt
Feet first into hellquote:
het kan wel, ik heb met een vriend van me in een uurtje op medium Crater gehaald op 200.000quote:Op donderdag 3 december 2009 12:59 schreef AQuila360 het volgende:
Sommige geloof ik wel ja.
Maar die firefight dingen moet je 200.00 (?) punten halen om die te krijgen maar weet niet of dat met 2 man haalbaar is of dat het dan te moeilijk wordt
Ja is goed.quote:Op donderdag 3 december 2009 07:51 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ja ik moet er nog 5 en endure, maar ik heb de komende 2 weken bijna geen tijd, misschien zaterdag even?
Mee eens.. Ik ga niet een goede 2 uur constant lopen knallen.. Ben er na een kwartier a half uur al helemaal flauw vanquote:
Met hoeveel man Strolie?quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
Gister mijn eerste Firefight Achievement gehaald! The Lost Legion. 200.000 punten, 2 uur bezig geweest, 10G.
Want het is natuurlijk ook niet leuk om 2 uur lang een goede game te spelen met goede vriendenquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:24 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Mee eens.. Ik ga niet een goede 2 uur constant lopen knallen.. Ben er na een kwartier a half uur al helemaal flauw van
quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Als je de game niet leuk vind, waarom de hell probeer je dan achievements te halen. Ga dan toch wat nuttigers doen met je leven, zoals een game die je wel leuk vindt
Met z'n tweeën. Op Easy. Duurt wat langer maar we hebben wel lol.quote:
Ik zeg niet dat ik de game niet leuk vind, maar 2 uur ff met vrienden spelen duurt me te lang en ik heb ook niet gezegd dat ik voor alle achievements ga in odstquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Want het is natuurlijk ook niet leuk om 2 uur lang een goede game te spelen met goede vrienden
Als je de game niet leuk vind, waarom de hell probeer je dan achievements te halen. Ga dan toch wat nuttigers doen met je leven, zoals een game die je wel leuk vindt
Yup, heb me aangeleerd om games maar meteen op het moeilijkst te gaan doen, meer uitdaging + meer achievements = betere ego streling en je zit niet zo te denken van goh op medium was ik hier allang voor bij geweestquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:00 schreef SoldMayor het volgende:
Krijg je trouwens net zoals bij Halo 3 meteen alle archievements wanneer je hem op Legendary uitspeeld dus meteen ook die van normal en herodic?
Waypoint?quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:03 schreef Mirel het volgende:
Kijken jullie die Halo tekenfilms in Halo Waypoint? Die van deze week is écht heel tof. De vorige 2 waren meh.
jups.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:00 schreef SoldMayor het volgende:
Krijg je trouwens net zoals bij Halo 3 meteen alle archievements wanneer je hem op Legendary uitspeeld dus meteen ook die van normal en herodic?
hoezo kan je matchmaking doen met silver? dat was toch maar een weekje?quote:Op zondag 3 januari 2010 17:21 schreef Mirel het volgende:
Firefight. En je kan matchmaking social doen met Xbox Live Silver.
Wat win ik er mee? serieuze vraag, gezien ik de SP al op Legendary heb uitgespeeldquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:44 schreef PP. het volgende:
*Schop.
Zijn er nog mensen die de SP gezamelijk op Legendary willen spelen?
Ik heb wel zin om ODST weer eens te spelen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:44 schreef PP. het volgende:
*Schop.
Ik heb je wel in mn lijst staan.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:46 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik wil nog wel eens de moeite nemen om die online achievements te halen ^_^
XBL: SuperFruitig
Moet ODST ook weer spoedig gaan oppakken, maar heb eerst nog andere games die ik ff moet uitspelen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:44 schreef PP. het volgende:
*Schop.
Heb je ff toegevoegd.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:32 schreef PP. het volgende:
[..]
Ik heb je wel in mn lijst staan.
XBL: Jimmiethesaint
Check, heb de SP op legendary uit, maar moet nog wel die MP achievements (ook uit de campaign)quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:44 schreef PP. het volgende:
*Schop.
zal je ff toevoegen, moet nog alleen de firefight achievements halen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:46 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik wil nog wel eens de moeite nemen om die online achievements te halen ^_^
XBL: SuperFruitig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |