Kloptquote:Op zondag 26 juli 2009 21:26 schreef LadyBlack het volgende:
Hey MaJo, ben ff aan het teruglezen, en lees ik iets over een bereikbare?
Ach....je moet ook geen enge films in je eentje kijken...quote:
Doe ik ook nietquote:Op zondag 26 juli 2009 21:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach....je moet ook geen enge films in je eentje kijken...
quote:Op zondag 26 juli 2009 21:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
KloptVolgens mij kan ik hem zelfs mijn vriendje gaan noemen
Had nog maar niks gepost omdat de vorige een drama was (
) maar we zijn de afgelopen week heel veel samen geweest en hij vind mij leuk en ik hem
En we hebben het erover gehad en hij wil me nog veeeel vaker gaan zien
![]()
Ben ook helemaal happyquote:Op zondag 26 juli 2009 21:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Leuk!!
![]()
Wat is er met de vorige gebeurd dan?Ik had er nog eens naar gevraagd maar daarna maar niet meer
Plotseling einde?
En vertel es ietsje meer over deze dan
Moeten wij mee kijken dan?quote:
Ben jij nou ook al in de uitzending geweest? Ik heb het niet gezienquote:Op zondag 26 juli 2009 21:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb nu 1 tegen 100 aan staan en ik heb al een paar mensen in beeld gezien die ik herkende
Ik vrees dat ik morgen een oplawaai van een paralyzer krijg......quote:Op zondag 26 juli 2009 21:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Etc of MaJo ben ik zo knap dat dames mijn gestamel en gestotter niet zullen horen?
Ach ja het zegt niet alles, met de politieman had ik ook wel snel dates achter elkaar maar het grote verschil bij hem was dat ik me altijd beter voor probeerde te doen dan ik was en bijquote:Op zondag 26 juli 2009 21:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben ook helemaal happy
De vorige bleek toch een sukkel te zijn maar daar ben ik maar niet meer op in gegaan hier
Deze is erg leukOntmoet tijdens het stappen en we raakten aan de praat en hebben dezelfde smaak in muziek en films en vrijwel alles. En toen zijn we gaan daten (3 in 1 week
) en gister weer gaan stappen en het gaat gewoon allemaal heel spontaan en leuk
Neuh, ik ben niet zo snel bangquote:
Dus je durft nu ook wel samen te eten?quote:Op zondag 26 juli 2009 21:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ach ja het zegt niet alles, met de politieman had ik ook wel snel dates achter elkaar maar het grote verschil bij hem was dat ik me altijd beter voor probeerde te doen dan ik was en bijkan ik gewoon lekker mijn eigen spontane ik zijn
Heb hem ook meteen verteld over mijn depressie en ADD en hij reageerde daar heel laconiek op, boeide hem eigenlijk niet echt
![]()
Alleen als motorboten op je af komen....quote:
Ik was bezigquote:Op zondag 26 juli 2009 21:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik morgen een oplawaai van een paralyzer krijg......
Ah ik hoop dat zij dat ook vind... en anders maar een stoot van een paralyzer...quote:Op zondag 26 juli 2009 21:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik was bezigEn geen idee wat voor type ze is, maar ik vind stotteren en stamelen altijd wel liev, vooral als het komt door mij zeg maar
quote:Today, I went to a funeral for my coworker's father. While there, my dad's cell phone rang and he left to answer it. I turned to my brother and said, "I can't believe he brought his cell phone!" He whispered, "I can't believe he's got coverage. This is a dead zone!" I laughed loudly. At a funeral. FML
Dat is ook het gekkequote:Op zondag 26 juli 2009 21:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dus je durft nu ook wel samen te eten?![]()
quote:Op zondag 26 juli 2009 21:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook het gekkeOp de eerste date heb ik hem voor hem gekookt, de tweede date hij voor mij en vanavond ook samen gegeten. En geen enkel probleem mee gehad
Voelt meteen goed dus
Nee, over twee wekenquote:Op zondag 26 juli 2009 21:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ben jij nou ook al in de uitzending geweest? Ik heb het niet gezien
Lijkt me wel leuk
Nou hartstikke leuk...quote:Op zondag 26 juli 2009 21:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
) maar we zijn de afgelopen week heel veel samen geweest en hij vind mij leuk en ik hem
![]()
Ofyles, soms denk ik wel eens dat je stiekem mijn ex bentquote:
Sorry had dit even niet gelezen. Wat etcie zegt inderdaadquote:Op zondag 26 juli 2009 21:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Etc of MaJo ben ik zo knap dat dames mijn gestamel en gestotter niet zullen horen?
Ik was er al bang voor.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ofyles, soms denk ik wel eens dat je stiekem mijn ex bentdie plaatste ook van dit soort opmerkingen als iemand net iets leuks had verteld
Gewoon zwaaien is ook leuk als binnenkomer
Was jouw ex ook net zo geïnteresseerd als Haagse Harry?quote:Op zondag 26 juli 2009 22:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ofyles, soms denk ik wel eens dat je stiekem mijn ex bentdie plaatste ook van dit soort opmerkingen als iemand net iets leuks had verteld
Gewoon zwaaien is ook leuk als binnenkomer
Jaloers? Sarcastisch? Wat lullig uitgedrukt? Ben benieuwd...quote:
Ik hoor gewoon steeds mn exquote:Op zondag 26 juli 2009 22:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor.Het kan erg vervelend zijn, maar ik moet zeggen dat het wel leuk is om ze er zelf in te gooien
Gewoon negeren, hij weet het zelf ook nietquote:Op zondag 26 juli 2009 22:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jaloers? Sarcastisch? Wat lullig uitgedrukt? Ben benieuwd...
Ik las plan de champagne, ik liep op de zaken vooruitquote:Op zondag 26 juli 2009 22:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sorry had dit even niet gelezen. Wat etcie zegt inderdaadWeet niet wat haar type is maar als je een beetje verlegen bent en dat door haar komt is dat juist super cute
Heb je al een plan de campagne?
Ik ben er nog steeds niet helemaal achterquote:Op zondag 26 juli 2009 22:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Was jouw ex ook net zo geïnteresseerd als Haagse Harry?
Nee ben eigenlijk wel benieuwdquote:Op zondag 26 juli 2009 22:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gewoon negeren, hij weet het zelf ook niet
Ik wil een hulplijn inzetten! Mag ik de 50-50?quote:Op zondag 26 juli 2009 22:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik koester momenteel geen jaloezie.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sarcastisch of lullig uitgedrukt dan?quote:
Watskebeurt?quote:Op zondag 26 juli 2009 22:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Tof voor je MaJo
Mijn datingactiviteiten zijn weer op een laag pitje komen te staan btw
Hier ben ik weer.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gewoon negeren, hij weet het zelf ook niet
Als ik dat wistquote:
Misschien ben ik ook wel gewoon lastigquote:
Je was toch met een leuk meisje aan het daten?quote:Op zondag 26 juli 2009 22:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook wel gewoon lastig
Leg eens uit dan?quote:
En het goede antwoord is....?!?quote:
Dat leuke meisje wilde dus geen relatie, ik wel.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je was toch met een leuk meisje aan het daten?
Als je denkt dat het uit is omdat jij lastig bent, weet je dus wel watskebeurt
quote:Op zondag 26 juli 2009 22:19 schreef LadyBlack het volgende:
Bleh, ik moet de deur nog weer uit... kat van vrienden eten geven. Had ik dat nou toch maar netjes bij thuiskomst meteen gedaan![]()
Omdat ook ik je het antwoord schuldig moet blijvenquote:Op zondag 26 juli 2009 22:21 schreef Nesle het volgende:
Waarom gaf niemand antwoord op LB's vraag over die vrachtwagens? Ik wil het namelijk ook wel weten
Ik reed terug van werk en op het viaduct zag het zwart van de mensen met inderdaad complete picknicktafels
Zie m'n reactie op LB, ik heb dus niks verkeerd gedaan, ben gewoon mezelf geweest.quote:
Als ik er aan denkquote:
Zo kun je het ook zienquote:Op zondag 26 juli 2009 22:33 schreef Etcetera het volgende:
Nee TM, dat zie je verkeerdZIJ heeft dan botte pech
Ze denk hoe sneller de topics er door vliegen hoe eerder ze weten hoe het tussen mij en het kassameisje is afgelopen....quote:Op zondag 26 juli 2009 22:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Men, wat gaan jullie hard.
Die vraag over die vrachtwagens had ik wel geweten (iets met mosterd en maaltijd)
Zo moet je het zien, veel makkelijker dan je afvragen of je iets fout hebt gedaanquote:
Ah die zal ik op mijn borst spelden morgen... Lief kassameisje wil je met me uit anders heb jij botte pech zegt Etcie.....quote:Op zondag 26 juli 2009 22:33 schreef Etcetera het volgende:
Nee TM, dat zie je verkeerdZIJ heeft dan botte pech
Afvragen wat je verkeerd hebt gedaan is zeer vermoeiend en je wordt er niet echt beter van iddquote:Op zondag 26 juli 2009 22:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zo moet je het zien, veel makkelijker dan je afvragen of je iets fout hebt gedaan
Ja, ik heb de hoop ook nog niet opgegeven hoorquote:Op zondag 26 juli 2009 22:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zo moet je het zien, veel makkelijker dan je afvragen of je iets fout hebt gedaan
En dan moet je ook uitleggen over een user die denkt dat hij een filelezer is...quote:Op zondag 26 juli 2009 22:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
krijg je de vraag over de rare namen van je vrienden
En dan moet je weer uit gaan leggen dat ze virtueel zijn![]()
en dan
en dan....![]()
Zie je haar nog wel af en toe of ook dat niet?quote:Op zondag 26 juli 2009 22:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, ik heb de hoop ook nog niet opgegeven hoor
En ik heb nu ook niks fout gedaan, zover was ik ook al voor mezelf
Ik kom haar nog wel eens tegen jaquote:Op zondag 26 juli 2009 22:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zie je haar nog wel af en toe of ook dat niet?
Gewoon toevallig of spreek je nog wel echt dingen af?quote:
Denkt ze je dat gek bent. Vergeet de paralyzer, hello guys in white suitsquote:Op zondag 26 juli 2009 22:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
krijg je de vraag over de rare namen van je vrienden
En dan moet je weer uit gaan leggen dat ze virtueel zijn![]()
en dan
en dan....![]()
Dat wilde zij laatst wel weer, toen had ik daar geen zin in, nu is ze op vakantie, maar daarna wilde ze me nog wel een keer zien.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gewoon toevallig of spreek je nog wel echt dingen af?
Rustig over nadenken en later beslissenquote:Op zondag 26 juli 2009 22:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat wilde zij laatst wel weer, toen had ik daar geen zin in, nu is ze op vakantie, maar daarna wilde ze me nog wel een keer zien.
Ik heb alleen nog geen idee of ik dat wel wil
Zal ik zeker doenquote:Op zondag 26 juli 2009 22:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Rustig over nadenken en later beslissen
Stel voor om een keertje samen gezellig een keer boodschappen te gaan doen ofzo...quote:Op zondag 26 juli 2009 22:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Tim en Etcie jullie hebben gelijk... gewoon maar zeggen: Ik vind je leuk wil je een keertje met mij wat uit?
Ik weet niet of Etsie en ik de meest aangewezen personen zijn voor advies, maar ik zou niet gelijk zeggen dat je haar leuk vindt. Mee uit vragen komt mogelijk al rauw genoeg op haar dak vallenquote:Op zondag 26 juli 2009 22:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Tim en Etcie jullie hebben gelijk... gewoon maar zeggen: Ik vind je leuk wil je een keertje met mij wat uit?
quote:Op zondag 26 juli 2009 22:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Stel voor om een keertje samen gezellig een keer boodschappen te gaan doen ofzo...
In Assen.... en ik heb serieus net voorbij Den Bosch al groepjes mensen op de bruggen en in de greppels zien staan/zittenquote:Op zondag 26 juli 2009 22:35 schreef Nesle het volgende:
Ah ik heb het antwoord gevonden bij mijn alwetende vader: het was Truckstar festival in Assen.
En heb je een kat blij kunnen maken net?quote:Op zondag 26 juli 2009 22:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
In Assen.... en ik heb serieus net voorbij Den Bosch al groepjes mensen op de bruggen en in de greppels zien staan/zitten
Nou, het beest liep alleen maar te mekkeren, zoals wel vaker, dus ik heb even de kattebak verschoond, water en brokjes bijgevuld en toen ben ik m gauw weer gesmeerdquote:Op zondag 26 juli 2009 23:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En heb je een kat blij kunnen maken net?
Ai en ik maar denken dat de directe aanpak de beste is.... nu merk ik wel dat ik een vechtsporter ben....quote:Op zondag 26 juli 2009 22:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik weet niet of Etsie en ik de meest aangewezen personen zijn voor advies, maar ik zou niet gelijk zeggen dat je haar leuk vindt. Mee uit vragen komt mogelijk al rauw genoeg op haar dak vallen
Hup, gewoon vragen morgen, je hebt er lang genoeg omheen kunnen draaien nuquote:Op zondag 26 juli 2009 23:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ai en ik maar denken dat de directe aanpak de beste is.... nu merk ik wel dat ik een vechtsporter ben....
Leert ze je meteen kennen zoals je bent hequote:Op zondag 26 juli 2009 23:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ai en ik maar denken dat de directe aanpak de beste is.... nu merk ik wel dat ik een vechtsporter ben....
truckspotters...quote:Op zondag 26 juli 2009 22:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
In Assen.... en ik heb serieus net voorbij Den Bosch al groepjes mensen op de bruggen en in de greppels zien staan/zitten
je moet het omdraaien.... het had wat kunnen worden maar hij was homoquote:Op zondag 26 juli 2009 23:07 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn studiegenoot had overigens inderdaad wel door dat ik hem leuk vond (lees: tot over mn oren halsoverkop hoteldebotel smoorverliefd op hem was), toen ik zowat elke woensdagmiddag en ook vaak genoeg op andere dagen in de boekwinkel waar hij werkte te vinden was
Minpuntje: het is nooit wat geworden en hij bleek achteraf ook nog homo te zijn
Ja dat is waar. Maar of dat goed is.... Ach anders heeft zij botte pech.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Leert ze je meteen kennen zoals je bent he
Maar hoe is de reactie van haar kant tot nu toe eigenlijk? Je zegt dat ze al wel door zal hebben dat je haar leuk vindt, maar doet ze daar ook wel eens wat mee?
Ja dat is waar.... ik zal het allemaal meenemen in het plan van aanpak......quote:Op zondag 26 juli 2009 23:06 schreef Etcetera het volgende:
Gewoon vragen 'Heb je zin om een keer uit te gaan?'
En als ze danJa
zegt, meteen even regelen, anders komt het er niet van
Ohjaquote:Op zondag 26 juli 2009 23:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je moet het omdraaien.... het had wat kunnen worden maar hij was homo
Ja je hebt gelijk. ik ben een schertsfiguur zeg.... 30 jaar maar een meid uitvragen vind ik enger dan een paar klappen voor mij kop krijgen....quote:Op zondag 26 juli 2009 23:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hup, gewoon vragen morgen, je hebt er lang genoeg omheen kunnen draaien nu
Of... je hebt hem zo de stuipen op het lijf gejaagd dat hij door jou homo is geworden!quote:Op zondag 26 juli 2009 23:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohja![]()
Ach, en de 3 of 4 dagboeken die ik erover vol heb geschreven zijn leuk leesvoer voor een nostalgische buien het is sowieso achteraf een erg grappig verhaal
Hoi Gracequote:Op zondag 26 juli 2009 23:07 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn studiegenoot had overigens inderdaad wel door dat ik hem leuk vond (lees: tot over mn oren halsoverkop hoteldebotel smoorverliefd op hem was), toen ik zowat elke woensdagmiddag en ook vaak genoeg op andere dagen in de boekwinkel waar hij werkte te vinden was
Minpuntje: het is nooit wat geworden en hij bleek achteraf ook nog homo te zijn
Ik zie er ook als een berg tegenop om zoiets te vragen, maar als je het dan gevraagd hebt lucht het wel op ofzo, dan ben ik wel trots op mezelf dat ik het gevraagd heb, ongeacht het antwoord.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. ik ben een schertsfiguur zeg.... 30 jaar maar een meid uitvragen vind ik enger dan een paar klappen voor mij kop krijgen....
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Of... je hebt hem zo de stuipen op het lijf gejaagd dat hij door jou homo is geworden!
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Of... je hebt hem zo de stuipen op het lijf gejaagd dat hij door jou homo is geworden!
Ik zou maar oppassen, misschien gaat het met die koorknaapjes nog net wat makkelijker dan met van die stoere testosteronzwetende boekverkopers!quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen, misschien gaat het met die koorknaapjes nog net wat makkelijker dan met van die stoere testosteronzwetende boekverkopers!
That's just the outsidequote:Op zondag 26 juli 2009 23:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]deze studeerde kunstgeschiedenis
al niet veel beter dus
En mijn huidige koorknaapje is niet homois een stoere beer van een kerel op kisten
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]deze studeerde kunstgeschiedenis
al niet veel beter dus
En mijn huidige koorknaapje is niet homois een stoere beer van een kerel op kisten
Hij heeft wel kisten aan!quote:
Trustenquote:Op zondag 26 juli 2009 23:23 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga nu lekker naar bed, dromen van mn koorknaapje![]()
![]()
Trusten allemaal
Ja dat zeker. Daarom is het ook zo moeilijk maar ik zal er morgen gewoon vol voor gaan.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zie er ook als een berg tegenop om zoiets te vragen, maar als je het dan gevraagd hebt lucht het wel op ofzo, dan ben ik wel trots op mezelf dat ik het gevraagd heb, ongeacht het antwoord.
Al hoop je natuurlijk altijd op ja
Truste LBquote:Op zondag 26 juli 2009 23:23 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga nu lekker naar bed, dromen van mn koorknaapje![]()
![]()
Trusten allemaal
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat zeker. Daarom is het ook zo moeilijk maar ik zal er morgen gewoon vol voor gaan.
Note to self:
Je niet oppeppen als voor een match.... je wilt haar uitvragen en niet met haar free fighten....
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:34 schreef Etcetera het volgende:
Mensen, ik ga afsluitenTot over een dag of vier denk ik
Slaap lekker Ets, en veel plezier!quote:Op zondag 26 juli 2009 23:34 schreef Etcetera het volgende:
Toch maar even nog een uurtje er tegenaan geknaltquote:Op zondag 26 juli 2009 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb al een uur gelopen en 50 minuten gefietst. Wellicht dat nog een uur lopen later op de avond erin zit maar reken er niet op.
Het doel is natuurlijk een potje vrij worstelen. Dus een beetje oppeppen magquote:Op zondag 26 juli 2009 23:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat zeker. Daarom is het ook zo moeilijk maar ik zal er morgen gewoon vol voor gaan.
Note to self:
Je niet oppeppen als voor een match.... je wilt haar uitvragen en niet met haar free fighten....
Eerst een date dan komt dat worstelen vast wel....quote:Op zondag 26 juli 2009 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het doel is natuurlijk een potje vrij worstelen. Dus een beetje oppeppen mag
Ga je nog wat kopen of gewoon over tot actie?quote:Op zondag 26 juli 2009 23:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eerst een date dan komt dat worstelen vast wel....
Ik zou meteen tot actie overgaan.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ga je nog wat kopen of gewoon over tot actie?
de dagelijkse dingen,quote:Op zondag 26 juli 2009 23:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
*beep*quote:Op zondag 26 juli 2009 23:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
de dagelijkse dingen,
een halfje wit, 2 pakken melk, slabonen en een kassameisje
Dat moet ik nog in het strijdplan verwerken...quote:Op zondag 26 juli 2009 23:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
quote:
Die discussie zou ik bewaren voor met 'r vader.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]ing Dong* Kees mag ik een price check voor een kassameisje alstublieft...
quote:Samurai on the Toilet.
A film by Takeshi Kitano.
(>_<)
(o_o)
(0_0)
(^_^)
The End.
quote:
quote:My girlfriend said I should let my feminine side show a bit more often. So I reversed the car into a bus stop, shouted at her for no reason, spent two hours in the bathroom - coming out looking exactly the same as I did when I went in - and checked her entire text inbox.
She wasn't amused.
quote:Op zondag 26 juli 2009 21:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
![]()
Veel plezier Etcie! Ik zal je missen.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:34 schreef Etcetera het volgende:
Good luck vandaag!quote:Op maandag 27 juli 2009 00:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga het strijdplan maken. Weltrusten
Werksequote:
Nou, ondanks dat ik dus niet mag weten hoe en wat, toch heeeeeeeel veel succes.quote:Op maandag 27 juli 2009 08:36 schreef MaJo het volgende:
Meuning![]()
![]()
ik heb zo een sollicitatie ergens, ik ga er even verder niet op in, maar laat ik het erop houden dat het precies iets voor mij is
Als ik meer weet zal ik je via PM op de hoogte houdenquote:Op maandag 27 juli 2009 08:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou, ondanks dat ik dus niet mag weten hoe en wat, toch heeeeeeeel veel succes.![]()
![]()
Ok.quote:Op maandag 27 juli 2009 09:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als ik meer weet zal ik je via PM op de hoogte houden
saffie doen?
Ja, met jou saffies doen, werken tot 1500 uur, daarna thuis relaxen.quote:Op maandag 27 juli 2009 09:35 schreef MaJo het volgende:
Thanks jojo!
ik ben al op de plaats van bestemming maar veel te vroegdus doe nog maar een saffie
gaan jullie nog leuke dingen doen vandaag?
Ik ga nu naar mijn PM zitten staren tot er iets binnenkomt.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:47 schreef MaJo het volgende:
Ik heb de baanna ja, stage
bij iets wat ik heeeel erg tof vind
Joechei
![]()
Komt eraanquote:Op maandag 27 juli 2009 10:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga nu naar mijn PM zitten staren tot er iets binnenkomt.
Alvast gefeliciteerd MaJo![]()
Zit nu in de trein maar later zekerquote:
Ik zit hier met een glimlach van oor tot oor. Ik vind het echt geweldig voor je dat het je is gelukt.quote:
Thanksquote:Op maandag 27 juli 2009 11:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zit hier met een glimlach van oor tot oor. Ik vind het echt geweldig voor je dat het je is gelukt.![]()
![]()
![]()
Wat raar!?quote:
Wat een blijdschapquote:
Okidokiquote:Op maandag 27 juli 2009 12:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat een blijdschap
nog een saffie dan voordat ik moet werken?
Middagquote:
Werkse!quote:
Hoi LB.quote:
Nou, dat is natuurlijk leuk om te lezen, maar ik krijg meteen 100.000 kritische vragen in mn hoofd.... beetje onmeetbaar onderzoek als je het mij vraagtquote:Op maandag 27 juli 2009 12:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
evolutie:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)ier-mannen-niet.html
Helemaal met je eens.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou, dat is natuurlijk leuk om te lezen, maar ik krijg meteen 100.000 kritische vragen in mn hoofd.... beetje onmeetbaar onderzoek als je het mij vraagt
Ik ook, maar dat is met vrijwel al het onderzoek wat in kranten of internet gepubliceerd wordtquote:Op maandag 27 juli 2009 12:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou, dat is natuurlijk leuk om te lezen, maar ik krijg meteen 100.000 kritische vragen in mn hoofd.... beetje onmeetbaar onderzoek als je het mij vraagt
Ik heb nieuwe plaatjes gevonden, geven een mooi beeld van de kapelquote:Op maandag 27 juli 2009 13:12 schreef De_Hertog het volgende:
LadyBlack, volgens mij weet je de vraag die nu open staat wel.. Help eens even
Oh, en ik wilde nog een keer een reactie typen op 'je kapel', maar die komt nog.
Ja, wat ik dus wilde zeggen:quote:Op maandag 27 juli 2009 14:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe plaatjes gevonden, geven een mooi beeld van de kapel
Hier, hier en hier
Dat is ook wel weer zo. Het is waarschijnlijk ook omdat we beide op een dag hebben gezien. En sowieso die hele vakantie nogal veel indrukwekkend tegen zijn gekomen, we zijn onder andere ook naar Ravenna en Florence geweest, en nog heel veel meer..quote:Op maandag 27 juli 2009 14:28 schreef LadyBlack het volgende:
Scrovegnikapel kan niks tegenop, die is van Giottooh great leader
![]()
Maar ik vond het Baptisterium ook verschrikkelijk indrukwekkend, omdat het maar zo'n kleine kapel is, en ik stond met open mond naar de koepel te staren, wát een diepte zit daarin![]()
En dat van een b-rang kunstenaar.... Giusto de'Menabuoi is nauwelijks bekend, zelfs bij kunsthistorici
We proberen vaak ook de minder bekende dingen te bezoeken, en soms kom ik met goed geluk, of met goede tips, echt bijzondere dingen tegen. Ik ben ook al tig kleine onbekende kerkjes of kasteeltjes in geweest.quote:Wel tof dat je er geweest bent, ik ken maar een paar mensen die weten waar ik het over heb
Dat is het nadeel aan die onbekende dingen ja. En wat die boeken betreft, ik zocht toch meer een net iets meer op de gewone toerist gericht is. Nou ja, de wat meer geinteresseerde toerist dan. Maar ik ben verder geen kunsthistoricus, en mijn Italiaans is echt niet van het niveau dat ik er boeken in wil gaan lezenquote:En er is ook maar heel weinig beeldmateriaal van, een paar boeken, m.n. van Claudio Bellinati en Anna Maria Spiazzi. Italiaanse tekst, maar wel heel mooie afbeeldingen, ook ten tijde van de restauraties![]()
Als mijn scriptie af is komt ie wel online
Je bent verwend.quote:Oh en wat is dat met dat internetdomein?Ik ben die kathedraal even ingelopen en toen direct er weer uit; veels te modern
![]()
quote:Op maandag 27 juli 2009 10:47 schreef MaJo het volgende:
Ik heb de baanna ja, stage
bij iets wat ik heeeel erg tof vind
Joechei
![]()
Story of my lifequote:Op maandag 27 juli 2009 12:39 schreef LadyBlack het volgende:MaJo, je zit wel in de lift omhoog he?
Ben erg benieuwd naar je stage
En wat is de uitslag?quote:Op zondag 26 juli 2009 23:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. ik ben een schertsfiguur zeg.... 30 jaar maar een meid uitvragen vind ik enger dan een paar klappen voor mij kop krijgen....
Ja ben ik ook benieuwd naarquote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:43 schreef De_Hertog het volgende:
Je bent verwend.Er lag een grafsteen van een heilige, mijn vermoeden is eentje die uit Como kwam. Verder werden zijn voornamen en titels gescheiden door punten, en was de grafsteen, denk ik, afgekapt. Er stond in ieder geval iets als ioannes.santonini.com. Zag er wel grappig uit, maar ik ben dan ook ITer. Vreemd gevoel voor humor soms.
Ik heb er volgens mij nog ergens een foto van, zal eens gaan zoeken.quote:
Ik ken het. Gelukkig had ik nog één medestander, de andere vier gingen alleen mee kijken naar de toren en wilden nog net mee de kerk in, maar terwijl wij verschillende eeuwen grafcultuur aan het bewonderen waren lagen zij op het strand. Net als toen wij in Ravenna waren, of in Padua, of in Lucca trouwens.quote:Gelukkig ga ik zeker weten nog eens terug naar Padua, al was het alleen maar omdat ik er vorig jaar april ALLEEN maar regen heb gehadPisa moet ik dan ook maar weer aandoen, want daar was ik met 2 vriendinnen die helaas een stuk minder geïnteresseerd waren in de kerken en bijbehorende gebouwen dan ik
quote:
Info van wiki, da's tricky.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:19 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn god wat een rust hier
Ik heb voor mn scriptie echt té veel informatie van wikipedia gehaald, dus nu maar hopen dat ik die informatie toch stiekem ook nog in een of ander boek kan vinden![]()
Eigenlijk moet je de informatie verspreiden over meerdere bronnen zodat de docent zich suf zoekt.quote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 17:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je de informatie verspreiden over meerdere bronnen zodat de docent zich suf zoekt.
Een docent oude stempel dus...quote:Op maandag 27 juli 2009 17:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Gelukkig weet ik nu al dat mijn docent niet alles na gaat zoeken. Sowieso zou het wel erg veel werk worden, en bovendien heb ik ook boeken uit Italië gebruikt die hier niet te krijgen zijn...
Ah, het gevreesde programma Euphorus.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:47 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, mijn vriend is aio op de universiteit, en die moet papers van studenten wel door een soort programma halen dat automatisch op plagiaat checkt
Maar dat kan dus alleen gecheckt worden ahv electronische artikelen en de papers van je studiegenotenAls de bibliografie van je scriptie er betrouwbaar uitziet (en een heleboel boeken kennen ze zelf natuurlijk inhoudelijk wel goed) geloven ze je graag op je blauwe ogen
Glibberen en glijden dus.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Net een behoorlijke regenbui hier, dus het veld voor het potje voetbal van vanavond zal nu in topconditie zijn
Dus als je per ongeluk een keer iets intypt wat een andere student ooit eens heeft afgegeven, dan krijg je aftrek van punten?quote:Op maandag 27 juli 2009 17:53 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ah, het gevreesde programma Euphorus.
Dik te stressen altijd als we weer een werkstuk in moesten leveren
Het ging met percentages, als je 10 procent had wat al eerder op het net of in bestanden was te vinden kreeg je zoveel punten aftrek. Maar dan moet je het wel bijna alles hetzelfde schrijven om een match te krijgen. Ik had de eerste keer dat ze Euphorus gingen gebruiken op school 5 procent en ik had alles zelf gedaanquote:Op maandag 27 juli 2009 18:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus als je per ongeluk een keer iets intypt wat een andere student ooit eens heeft afgegeven, dan krijg je aftrek van punten?
Wat een klote systeem.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:22 schreef Nesle het volgende:
[..]
Het ging met percentages, als je 10 procent had wat al eerder op het net of in bestanden was te vinden kreeg je zoveel punten aftrek. Maar dan moet je het wel bijna alles hetzelfde schrijven om een match te krijgen. Ik had de eerste keer dat ze Euphorus gingen gebruiken op school 5 procent en ik had alles zelf gedaanEcht waar! Sindsdien vond ik het een hel om zulke dingen in te leveren
Juist. Zijn er al plannen om dit systeem te torpederen?quote:Op maandag 27 juli 2009 18:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ja inderdaad![]()
Het is toch logisch dat je wel eens dezelfde bewoordingen gebruikt
Zeker op een middelbare school, waar je soms allemaal iets over hetzelfde onderwerp moet schrijven.
Grey's Anatomy boeit mij niet. Maar wat voor Pizza?quote:Op maandag 27 juli 2009 18:52 schreef LadyBlack het volgende:
En nu ga ik lekker met een pizza op de bank Grey's Anatomy kijken![]()
quote:Op maandag 27 juli 2009 19:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waar is die tijd dat je verslagen nog gewoon met de hand schreef ?:P
Rekenmachines zijn best leuk hoor...quote:Op maandag 27 juli 2009 19:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En alles uitrekenen op een kladje. (Moest ik trouwens ook inleveren bij de exames.) Geen gekloot met rekenmachines etc.
Aaah das jammer... morgen weer proberen?quote:
But off course! Maar ze kan ook op vakantie zijn......quote:Op maandag 27 juli 2009 19:09 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Aaah das jammer... morgen weer proberen?
Handig bedoel je. Maar dat je die tijdens examens mag gebruiken is in mijn ogen een slechte zaak.quote:
Dat heb je toch wel gevraagd aan haar collega's?quote:Op maandag 27 juli 2009 19:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
But off course! Maar ze kan ook op vakantie zijn......
Ik heb tot na mijn 18de alles hand geschreven in moeten leveren.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als ik me niet vergis heb ik tot de tweede klas middelbare school met de hand (moeten) schrijven
Neeh, leuk: Ik heb een paar weken terug allemaal spelletjes op mijn GR gezetquote:Op maandag 27 juli 2009 19:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Handig bedoel je. Maar dat je die tijdens examens mag gebruiken is in mijn ogen een slechte zaak.
Nee maar ik moet toch elke dag boodschappen doen dus kom ik er snel genoeg achter.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat heb je toch wel gevraagd aan haar collega's?
Spelling was toen niet belangrijk?quote:Op maandag 27 juli 2009 19:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb tot na mijn 18de alles hand geschreven in moeten leveren.
Maar goed dat Etcie op CZ is. Anders had ik meteen weer "ouwe" naar mijn hoogd gekregen.![]()
Waar is het hoofdrekenen (eventueel met gebruik van een kladje) gebleven.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:12 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Neeh, leuk: Ik heb een paar weken terug allemaal spelletjes op mijn GR gezetBest leuk als je je verveelt.. Maar hoezo is het een slechte zaak? Ik bedoel.. zolang het geen GR is waar je een hele tekst in kan zetten zou ik het niet zo erg vinden.
Nee, vooral niet na het drinken van een biertje.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Spelling was toen niet belangrijk?
Daar heb je wel gelijk in maar het is gewoon aan het veranderen. Het hoofdrekenen doen we nog wel maar een stuk minder. Eigenlijk is het best slecht...quote:Op maandag 27 juli 2009 19:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waar is het hoofdrekenen (eventueel met gebruik van een kladje) gebleven.![]()
Als ik meteen rekenmachines en Binas had mogen gebruiken had ik ook wel alles fluitend doorlopen.
Ach ik vind het niet zo erg dat sommige kassameisjes wat er wat langer over doen om geld terug te geven....quote:Op maandag 27 juli 2009 19:15 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in maar het is gewoon aan het veranderen. Het hoofdrekenen doen we nog wel maar een stuk minder. Eigenlijk is het best slecht...
Eensch. De opleidingen moeten gewoon gebeuren zonder rekenmachines. Het ging al decennia lang goed, maar nu kan de jeugd niet meer zonder? Strange.....quote:Op maandag 27 juli 2009 19:15 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in maar het is gewoon aan het veranderen. Het hoofdrekenen doen we nog wel maar een stuk minder. Eigenlijk is het best slecht...
Meer kopen.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ik vind het niet zo erg dat sommige kassameisjes wat er wat langer over doen om geld terug te geven....
Net zoals met internet... telefoons... tv .. auto..quote:Op maandag 27 juli 2009 19:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eensch. De opleidingen moeten gewoon gebeuren zonder rekenmachines. Het ging al decennia lang goed, maar nu kan de jeugd niet meer zonder? Strange.....
Wel! Dat je niet weet wanneer Karel de Grote is overleden is niet zo'n ramp want dat kun je opzoeken. Maar spelling en hoofdrekenen zijn dingen die je goed moet kunnen omdat je daar je hele leven gebruik van moet maken. Je hebt niet altijd digitale middelen tot je beschikking.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:18 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Net zoals met internet... telefoons... tv .. auto..
Zo raar is het niet
Ouwe!quote:Op maandag 27 juli 2009 19:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb tot na mijn 18de alles hand geschreven in moeten leveren.
Maar goed dat Etcie op CZ is. Anders had ik meteen weer "ouwe" naar mijn hoogd gekregen.![]()
Je snapt mn punt jaquote:Op maandag 27 juli 2009 19:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ho ho, zo oud is C4 nu ook weer niet. Hij heeft nooit een wereld zonder auto's gekend![]()
Volgens mij wel. De opleiding is de basis van alle kennis. Als men daar al start met het vrijgeven van rekenmachines is het eind zoek. Gewoon opleiden zonder dat spul. Wil men na het slagen die dingen gebruiken, prima. Want dan weet men tenminste wel te handelen als die dingen niet voorhande zijn.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:18 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Net zoals met internet... telefoons... tv .. auto..
Zo raar is het niet
Ik moet ook helemaal niets hebben van gehypte (vrouwen)series. Ik leef op een voorraad Discovery, Eurosport, quizzen en nieuws als ik TV kijk.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Grey's Anatomy boeit mij niet. Maar wat voor Pizza?
Jaah, ik ben het ook met jullie eens hoorquote:Op maandag 27 juli 2009 19:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wel! Dat je niet weet wanneer Karel de Grote is overleden is niet zo'n ramp want dat kun je opzoeken. Maar spelling en hoofdrekenen zijn dingen die je goed moet kunnen omdat je daar je hele leven gebruik van moet maken. Je hebt niet altijd digitale middelen tot je beschikking.
Daar was ik al bang voor.quote:
Alleen de quizzen blijven over?quote:Op maandag 27 juli 2009 19:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik moet ook helemaal niets hebben van gehypte (vrouwen)series. Ik leef op een voorraad Discovery, Eurosport, quizzen en nieuws als ik TV kijk.
En dat wordt steeds minder...
Okay je hoort ook een beetje bij de oudjes hier zo.... en je valt op oudere mannen...quote:Op maandag 27 juli 2009 19:23 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jaah, ik ben het ook met jullie eens hoor
Om echt mee te kunnen praten in de ICT-sector moet je ook nog applicaties en sites weten te schrijven.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgens mij wel. De opleiding is de basis van alle kennis. Als men daar al start met het vrijgeven van rekenmachines is het eind zoek. Gewoon opleiden zonder dat spul. Wil men na het slagen die dingen gebruiken, prima. Want dan weet men tenminste wel te handelen als die dingen niet voorhande zijn.
Whats next. Google toestaan tijdens examens? (Goed voor de kennis van toepassing van ICT?)
Hoezo dat?quote:Op maandag 27 juli 2009 19:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay je hoort ook een beetje bij de oudjes hier zo.... en je valt op oudere mannen...
Ik krijg heimwee naar Basic.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Om echt mee te kunnen praten in de ICT-sector moet je ook nog applicaties en sites weten te schrijven.
Maar ook dat is een peulenschil dankzij Visual Web Developer, knoppen en velden plakken.
Ja, jij schijnt een zeer goede dag te hebben.quote:
maar dan kan ik geen tetris meer spelen als ik te vroeg klaar ben met een proefwerkquote:Op maandag 27 juli 2009 19:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, jij schijnt een zeer goede dag te hebben.![]()
En rekenmachines moeten verboden worden op school.
Juist. School is geen ontspanning maar inspanning. Beetje extra leren als je tijd over hebt?quote:Op maandag 27 juli 2009 19:29 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
maar dan kan ik geen tetris meer spelen als ik te vroeg klaar ben met een proefwerk
Je was toch verliefd op BasOne of was het andersom?quote:Op maandag 27 juli 2009 19:26 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Als je met ouder 3/4 jaar bedoelt dan ja![]()
BasOne is verliefd op alle Foksters. Het laatste dus.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je was toch verliefd op BasOne of was het andersom?
Waarvoor leren? Ik heb het proefwerk toch net gehad..quote:Op maandag 27 juli 2009 19:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Juist. School is geen ontspanning maar inspanning. Beetje extra leren als je tijd over hebt?
Ja ik heb geen date met het kassameisje.....quote:
Andersomquote:Op maandag 27 juli 2009 19:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je was toch verliefd op BasOne of was het andersom?
Dat zeg jij.quote:
Dat wordt ook minder.quote:
Waar ik ook al bang voor was, is dat er geen uitdagingen meer zijn in het onderwijs. Docenten geven nu les om populair gevonden te worden en dat gaat ten koste van de bollebozen die het gevoel hebben niets meer bij te leren...quote:
Volgende keer beter...quote:Op maandag 27 juli 2009 19:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja ik heb geen date met het kassameisje.....
Ehm nou.. Dat weet ik, hoe kan ik anders atheneum 4 halen zonder onvoldoendes op mijn rapport?quote:
Ben ik niet met je eens. Op de basisschool vind ik het wel stom, maar geloof niet dat dat het geval is. Als je daar goed leert hoofdrekenen en op de middelbare school een rekenmachine gebruikt dan is dat prima toch? Ik heb op de middelbare school ook met rekenmachine gewerkt en kan bovengemiddeld goed hoofdrekenenquote:Op maandag 27 juli 2009 19:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, jij schijnt een zeer goede dag te hebben.![]()
En rekenmachines moeten verboden worden op school.
quote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 19:32 schreef Ofyles2 het volgende:
Waar ik ook al bang voor was, is dat er geen uitdagingen meer zijn in het onderwijs. Docenten geven nu les om populair gevonden te worden en dat gaat ten koste van de bollebozen die het gevoel hebben niets meer bij te leren...
Ik heb op de middelbare school antwoorden voor repetities verkocht..... dus er zijn wel manieren....quote:Op maandag 27 juli 2009 19:33 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ehm nou.. Dat weet ik, hoe kan ik anders atheneum 4 halen zonder onvoldoendes op mijn rapport?
Jij bent dan ook een uitzondering.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Op de basisschool vind ik het wel stom, maar geloof niet dat dat het geval is. Als je daar goed leert hoofdrekenen en op de middelbare school een rekenmachine gebruikt dan is dat prima toch? Ik heb op de middelbare school ook met rekenmachine gewerkt en kan bovengemiddeld goed hoofdrekenen
Natuurlijk gaat het niveau omhoog als er hulpmiddelen gebruikt mogen worden.quote:overigens is het niveau tegenwoordig echt wel hoger door de invoering van de rekenmachine. Dingen als uitrekenen van de standaarddeviatie zijn niet te doen uit het hoofd. Overigens moet je de verschillende stappen nog steeds beschrijven en niet alleen de SD knop indrukken want dat zou inderdaad suf zijn
Dus je denkt niet dat ik het heb gehaald door gewoon mn best te doen? Okee dan..quote:Op maandag 27 juli 2009 19:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb op de middelbare school antwoorden voor repetities verkocht..... dus er zijn wel manieren....
Het draait tegenwoordig om geld en inschrijvingen.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Stimulatie 0,0. Als ze maar een voldoende halen is genoeg.
Dat is volgens mij ook de reden dat bv Binas en rekenmachines worden toegelaten. Het slagignspercentage stijgt enorm. Goed voor de cijfers, goed voor de school.
quote:
Met behulp van je rekenmachine?quote:Op maandag 27 juli 2009 19:33 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ehm nou.. Dat weet ik, hoe kan ik anders atheneum 4 halen zonder onvoldoendes op mijn rapport?
Mooi. Update van je gesteldheid?quote:Op maandag 27 juli 2009 19:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben weer een stuk beter dan gisteren
Als het niveau daardoor stijgt wat is dan het probleemquote:Op maandag 27 juli 2009 19:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een uitzondering.![]()
[..]
Natuurlijk gaat het niveau omhoog als er hulpmiddelen gebruikt mogen worden.
Ik heb het zelf meegemaakt toen de Binas toegestaan werdt op de MLO. Cijfers met 25% omhoog.
Lieverd ik zou je nooit van vals spel beschuldigen.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:38 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dus je denkt niet dat ik het heb gehaald door gewoon mn best te doen? Okee dan..
Hoi PSquote:Op maandag 27 juli 2009 19:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jup, die 7 voor wiskunde heb ik er wel aan te danken jaquote:
Omdat het niveau als een gek zakt als de hulpmiddelen niet meer voorhanden zijn. Men kan niet zonder.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als het niveau daardoor stijgt wat is dan het probleemAls mensen door middel van rekenmachines beter worden waarom zouden ze het dan laten? Ik snap je punt niet...
niks van hen aantrekken hoorquote:Op maandag 27 juli 2009 19:38 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dus je denkt niet dat ik het heb gehaald door gewoon mn best te doen? Okee dan..
Mooiquote:Op maandag 27 juli 2009 19:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben je over naar de vierde?quote:Op maandag 27 juli 2009 19:40 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jup, die 7 voor wiskunde heb ik er wel aan te danken jaMaar de rest van mn rapport niet.
Wel hoor. Wij geven goed advies.quote:
Zoiets ja. Overgekookt denk ikquote:Op maandag 27 juli 2009 19:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Mooi![]()
Wat was het nou? Vermoeidheid, warmte?
Jupquote:Op maandag 27 juli 2009 19:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ben je over naar de vierde?
Zo ja, welk vakkenpakket ga je dan kiezen?
Welk advies? Geen rekenmachine gebruiken?quote:
Maar de hulpmiddelen zijn er nu toch, waarom zou je die dan niet gebruiken? Dan zou je ook kunnen stellen dat je fietst in plaats van de auto nemen want men weet niet meer hoe het is om flinke einden te fietsen?quote:Op maandag 27 juli 2009 19:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Omdat het niveau als een gek zakt als de hulpmiddelen niet meer voorhanden zijn. Men kan niet zonder.
Dat dusquote:Op maandag 27 juli 2009 19:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar de hulpmiddelen zijn er nu toch, waarom zou je die dan niet gebruiken? Dan zou je ook kunnen stellen dat je fietst in plaats van de auto nemen want men weet niet meer hoe het is om flinke einden te fietsen?
de maatschappij veranderd nou eenmaal, waarom dat terugdraaien als het toch al zo is?
Tja onze minister van Onderwijs ziet ook graag de cijfers omhoog gaan.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:44 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Welk advies? Geen rekenmachine gebruiken?
We moeten zelfs een grafische rekenmachine voor volgend jaar aanschaffen voor wiskunde A.
Gelukkig dan maar. Warmte kan rare dingen met je doen (weet ik uit eigen ervaring)quote:Op maandag 27 juli 2009 19:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zoiets ja. Overgekookt denk ik
Ja maar dat is wat anders dan hele formules uit je hoofd ratelen. Er zijn echt maar weinig momenten dat je dat nodig hebt, en dan is dat vroeg genoeg om het te leren.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:45 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dat dus
maar toch heeft c4 ergens gelijk, want hoofdrekenen is wel belangrijk.
Jaarlijks lees ik over PABO'ers die niet kunnen hoofdrekenen en ook geen flauw benul hebben van begrijpend lezen.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:45 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dat dus
maar toch heeft c4 ergens gelijk, want hoofdrekenen is wel belangrijk.
Jaah, maar we hebben t nodig voor de boxplotten grafieken blabla.. dat zei mijn wiskundeleraar tenminste.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja onze minister van Onderwijs ziet ook graag de cijfers omhoog gaan.
De scholen moeten dus de nieuwe regels volgen.
Laat Ronnie dan ook meteen de 'deserteurs' aanpakken die wiskunde zo snel mogelijk laten vallen. Dat dit kan in Nederland!quote:Op maandag 27 juli 2009 19:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja onze minister van Onderwijs ziet ook graag de cijfers omhoog gaan.
De scholen moeten dus de nieuwe regels volgen.
Maar wat doet iedereen als die hulpmiddelen er niet meer zijn. Of dat men ze niet kan verkrijgen?quote:Op maandag 27 juli 2009 19:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar de hulpmiddelen zijn er nu toch, waarom zou je die dan niet gebruiken? Dan zou je ook kunnen stellen dat je fietst in plaats van de auto nemen want men weet niet meer hoe het is om flinke einden te fietsen?
de maatschappij veranderd nou eenmaal, waarom dat terugdraaien als het toch al zo is?
Klinkt bijna hetzelfde.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
voor de Noorderlingen hier. Wat betekent dat?
Zou een goede zet zijn. Met die 33 miljard extra kubieke meters die het afgelopen jaat gevonden zijn kan NL toch aardig wat jaren voort.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
Hoofdrekenen krijg je toch ook.. op de basisschoolquote:Op maandag 27 juli 2009 19:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar wat doet iedereen als die hulpmiddelen er niet meer zijn. Of dat men ze niet kan verkrijgen?
Iedreen moet gewoon een basis krijgen ( de scholen) waar mee men kan leven. De extras zijn mooi meegenomen.
Wat wilde je dan doen? Diezelfde rekenmachine bij Kijkshop kopen? Dat kost één of twee tientjes meer.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:48 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jaah, maar we hebben t nodig voor de boxplotten grafieken blabla.. dat zei mijn wiskundeleraar tenminste.
Ik vind het trouwens wel belachelijk, 90 euro voor een rekenmachine
We kunnen het toch ook bewaren? Lijkt me eerder twentsquote:Op maandag 27 juli 2009 19:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
Als het voor de school zo belangrijk is. Laat ze die machines dan zelf kopen. Niet elke ouder van de scholieren kan het betalen.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:48 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jaah, maar we hebben t nodig voor de boxplotten grafieken blabla.. dat zei mijn wiskundeleraar tenminste.
Ik vind het trouwens wel belachelijk, 90 euro voor een rekenmachine
kan best, komt van GeenStijl en ik kan me niet herinneren dat ze daar bovenmatig intelligent zijnquote:Op maandag 27 juli 2009 19:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
We kunnen het toch ook bewaren? Lijkt me eerder twents
quote:Op maandag 27 juli 2009 19:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
We kunnen het toch ook bewaren? Lijkt me eerder twents
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |