Ja je hebt gelijk. ik ben een schertsfiguur zeg.... 30 jaar maar een meid uitvragen vind ik enger dan een paar klappen voor mij kop krijgen....quote:Op zondag 26 juli 2009 23:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hup, gewoon vragen morgen, je hebt er lang genoeg omheen kunnen draaien nu
Of... je hebt hem zo de stuipen op het lijf gejaagd dat hij door jou homo is geworden!quote:Op zondag 26 juli 2009 23:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohja![]()
Ach, en de 3 of 4 dagboeken die ik erover vol heb geschreven zijn leuk leesvoer voor een nostalgische buien het is sowieso achteraf een erg grappig verhaal
Hoi Gracequote:Op zondag 26 juli 2009 23:07 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn studiegenoot had overigens inderdaad wel door dat ik hem leuk vond (lees: tot over mn oren halsoverkop hoteldebotel smoorverliefd op hem was), toen ik zowat elke woensdagmiddag en ook vaak genoeg op andere dagen in de boekwinkel waar hij werkte te vinden was
Minpuntje: het is nooit wat geworden en hij bleek achteraf ook nog homo te zijn
Ik zie er ook als een berg tegenop om zoiets te vragen, maar als je het dan gevraagd hebt lucht het wel op ofzo, dan ben ik wel trots op mezelf dat ik het gevraagd heb, ongeacht het antwoord.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. ik ben een schertsfiguur zeg.... 30 jaar maar een meid uitvragen vind ik enger dan een paar klappen voor mij kop krijgen....
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Of... je hebt hem zo de stuipen op het lijf gejaagd dat hij door jou homo is geworden!
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Of... je hebt hem zo de stuipen op het lijf gejaagd dat hij door jou homo is geworden!
Ik zou maar oppassen, misschien gaat het met die koorknaapjes nog net wat makkelijker dan met van die stoere testosteronzwetende boekverkopers!quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen, misschien gaat het met die koorknaapjes nog net wat makkelijker dan met van die stoere testosteronzwetende boekverkopers!
That's just the outsidequote:Op zondag 26 juli 2009 23:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]deze studeerde kunstgeschiedenis
al niet veel beter dus
En mijn huidige koorknaapje is niet homois een stoere beer van een kerel op kisten
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]deze studeerde kunstgeschiedenis
al niet veel beter dus
En mijn huidige koorknaapje is niet homois een stoere beer van een kerel op kisten
Hij heeft wel kisten aan!quote:
Trustenquote:Op zondag 26 juli 2009 23:23 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga nu lekker naar bed, dromen van mn koorknaapje![]()
![]()
Trusten allemaal
Ja dat zeker. Daarom is het ook zo moeilijk maar ik zal er morgen gewoon vol voor gaan.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zie er ook als een berg tegenop om zoiets te vragen, maar als je het dan gevraagd hebt lucht het wel op ofzo, dan ben ik wel trots op mezelf dat ik het gevraagd heb, ongeacht het antwoord.
Al hoop je natuurlijk altijd op ja
Truste LBquote:Op zondag 26 juli 2009 23:23 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga nu lekker naar bed, dromen van mn koorknaapje![]()
![]()
Trusten allemaal
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat zeker. Daarom is het ook zo moeilijk maar ik zal er morgen gewoon vol voor gaan.
Note to self:
Je niet oppeppen als voor een match.... je wilt haar uitvragen en niet met haar free fighten....
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:34 schreef Etcetera het volgende:
Mensen, ik ga afsluitenTot over een dag of vier denk ik
Slaap lekker Ets, en veel plezier!quote:Op zondag 26 juli 2009 23:34 schreef Etcetera het volgende:
Toch maar even nog een uurtje er tegenaan geknaltquote:Op zondag 26 juli 2009 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb al een uur gelopen en 50 minuten gefietst. Wellicht dat nog een uur lopen later op de avond erin zit maar reken er niet op.
Het doel is natuurlijk een potje vrij worstelen. Dus een beetje oppeppen magquote:Op zondag 26 juli 2009 23:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat zeker. Daarom is het ook zo moeilijk maar ik zal er morgen gewoon vol voor gaan.
Note to self:
Je niet oppeppen als voor een match.... je wilt haar uitvragen en niet met haar free fighten....
Eerst een date dan komt dat worstelen vast wel....quote:Op zondag 26 juli 2009 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het doel is natuurlijk een potje vrij worstelen. Dus een beetje oppeppen mag
Ga je nog wat kopen of gewoon over tot actie?quote:Op zondag 26 juli 2009 23:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eerst een date dan komt dat worstelen vast wel....
Ik zou meteen tot actie overgaan.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ga je nog wat kopen of gewoon over tot actie?
de dagelijkse dingen,quote:Op zondag 26 juli 2009 23:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
*beep*quote:Op zondag 26 juli 2009 23:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
de dagelijkse dingen,
een halfje wit, 2 pakken melk, slabonen en een kassameisje
Dat moet ik nog in het strijdplan verwerken...quote:Op zondag 26 juli 2009 23:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
quote:
Die discussie zou ik bewaren voor met 'r vader.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]ing Dong* Kees mag ik een price check voor een kassameisje alstublieft...
quote:Samurai on the Toilet.
A film by Takeshi Kitano.
(>_<)
(o_o)
(0_0)
(^_^)
The End.
quote:
quote:My girlfriend said I should let my feminine side show a bit more often. So I reversed the car into a bus stop, shouted at her for no reason, spent two hours in the bathroom - coming out looking exactly the same as I did when I went in - and checked her entire text inbox.
She wasn't amused.
quote:Op zondag 26 juli 2009 21:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
KloptVolgens mij kan ik hem zelfs mijn vriendje gaan noemen
Had nog maar niks gepost omdat de vorige een drama was (
) maar we zijn de afgelopen week heel veel samen geweest en hij vind mij leuk en ik hem
En we hebben het erover gehad en hij wil me nog veeeel vaker gaan zien
![]()
Veel plezier Etcie! Ik zal je missen.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:34 schreef Etcetera het volgende:
Good luck vandaag!quote:Op maandag 27 juli 2009 00:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga het strijdplan maken. Weltrusten
Werksequote:
Nou, ondanks dat ik dus niet mag weten hoe en wat, toch heeeeeeeel veel succes.quote:Op maandag 27 juli 2009 08:36 schreef MaJo het volgende:
Meuning![]()
![]()
ik heb zo een sollicitatie ergens, ik ga er even verder niet op in, maar laat ik het erop houden dat het precies iets voor mij is
Als ik meer weet zal ik je via PM op de hoogte houdenquote:Op maandag 27 juli 2009 08:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou, ondanks dat ik dus niet mag weten hoe en wat, toch heeeeeeeel veel succes.![]()
![]()
Ok.quote:Op maandag 27 juli 2009 09:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als ik meer weet zal ik je via PM op de hoogte houden
saffie doen?
Ja, met jou saffies doen, werken tot 1500 uur, daarna thuis relaxen.quote:Op maandag 27 juli 2009 09:35 schreef MaJo het volgende:
Thanks jojo!
ik ben al op de plaats van bestemming maar veel te vroegdus doe nog maar een saffie
gaan jullie nog leuke dingen doen vandaag?
Ik ga nu naar mijn PM zitten staren tot er iets binnenkomt.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:47 schreef MaJo het volgende:
Ik heb de baanna ja, stage
bij iets wat ik heeeel erg tof vind
Joechei
![]()
Komt eraanquote:Op maandag 27 juli 2009 10:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga nu naar mijn PM zitten staren tot er iets binnenkomt.
Alvast gefeliciteerd MaJo![]()
Zit nu in de trein maar later zekerquote:
Ik zit hier met een glimlach van oor tot oor. Ik vind het echt geweldig voor je dat het je is gelukt.quote:
Thanksquote:Op maandag 27 juli 2009 11:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zit hier met een glimlach van oor tot oor. Ik vind het echt geweldig voor je dat het je is gelukt.![]()
![]()
![]()
Wat raar!?quote:
Wat een blijdschapquote:
Okidokiquote:Op maandag 27 juli 2009 12:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat een blijdschap
nog een saffie dan voordat ik moet werken?
Middagquote:
Werkse!quote:
Hoi LB.quote:
Nou, dat is natuurlijk leuk om te lezen, maar ik krijg meteen 100.000 kritische vragen in mn hoofd.... beetje onmeetbaar onderzoek als je het mij vraagtquote:Op maandag 27 juli 2009 12:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
evolutie:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)ier-mannen-niet.html
Helemaal met je eens.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou, dat is natuurlijk leuk om te lezen, maar ik krijg meteen 100.000 kritische vragen in mn hoofd.... beetje onmeetbaar onderzoek als je het mij vraagt
Ik ook, maar dat is met vrijwel al het onderzoek wat in kranten of internet gepubliceerd wordtquote:Op maandag 27 juli 2009 12:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou, dat is natuurlijk leuk om te lezen, maar ik krijg meteen 100.000 kritische vragen in mn hoofd.... beetje onmeetbaar onderzoek als je het mij vraagt
Ik heb nieuwe plaatjes gevonden, geven een mooi beeld van de kapelquote:Op maandag 27 juli 2009 13:12 schreef De_Hertog het volgende:
LadyBlack, volgens mij weet je de vraag die nu open staat wel.. Help eens even
Oh, en ik wilde nog een keer een reactie typen op 'je kapel', maar die komt nog.
Ja, wat ik dus wilde zeggen:quote:Op maandag 27 juli 2009 14:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe plaatjes gevonden, geven een mooi beeld van de kapel
Hier, hier en hier
Dat is ook wel weer zo. Het is waarschijnlijk ook omdat we beide op een dag hebben gezien. En sowieso die hele vakantie nogal veel indrukwekkend tegen zijn gekomen, we zijn onder andere ook naar Ravenna en Florence geweest, en nog heel veel meer..quote:Op maandag 27 juli 2009 14:28 schreef LadyBlack het volgende:
Scrovegnikapel kan niks tegenop, die is van Giottooh great leader
![]()
Maar ik vond het Baptisterium ook verschrikkelijk indrukwekkend, omdat het maar zo'n kleine kapel is, en ik stond met open mond naar de koepel te staren, wát een diepte zit daarin![]()
En dat van een b-rang kunstenaar.... Giusto de'Menabuoi is nauwelijks bekend, zelfs bij kunsthistorici
We proberen vaak ook de minder bekende dingen te bezoeken, en soms kom ik met goed geluk, of met goede tips, echt bijzondere dingen tegen. Ik ben ook al tig kleine onbekende kerkjes of kasteeltjes in geweest.quote:Wel tof dat je er geweest bent, ik ken maar een paar mensen die weten waar ik het over heb
Dat is het nadeel aan die onbekende dingen ja. En wat die boeken betreft, ik zocht toch meer een net iets meer op de gewone toerist gericht is. Nou ja, de wat meer geinteresseerde toerist dan. Maar ik ben verder geen kunsthistoricus, en mijn Italiaans is echt niet van het niveau dat ik er boeken in wil gaan lezenquote:En er is ook maar heel weinig beeldmateriaal van, een paar boeken, m.n. van Claudio Bellinati en Anna Maria Spiazzi. Italiaanse tekst, maar wel heel mooie afbeeldingen, ook ten tijde van de restauraties![]()
Als mijn scriptie af is komt ie wel online
Je bent verwend.quote:Oh en wat is dat met dat internetdomein?Ik ben die kathedraal even ingelopen en toen direct er weer uit; veels te modern
![]()
quote:Op maandag 27 juli 2009 10:47 schreef MaJo het volgende:
Ik heb de baanna ja, stage
bij iets wat ik heeeel erg tof vind
Joechei
![]()
Story of my lifequote:Op maandag 27 juli 2009 12:39 schreef LadyBlack het volgende:MaJo, je zit wel in de lift omhoog he?
Ben erg benieuwd naar je stage
En wat is de uitslag?quote:Op zondag 26 juli 2009 23:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. ik ben een schertsfiguur zeg.... 30 jaar maar een meid uitvragen vind ik enger dan een paar klappen voor mij kop krijgen....
Ja ben ik ook benieuwd naarquote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:43 schreef De_Hertog het volgende:
Je bent verwend.Er lag een grafsteen van een heilige, mijn vermoeden is eentje die uit Como kwam. Verder werden zijn voornamen en titels gescheiden door punten, en was de grafsteen, denk ik, afgekapt. Er stond in ieder geval iets als ioannes.santonini.com. Zag er wel grappig uit, maar ik ben dan ook ITer. Vreemd gevoel voor humor soms.
Ik heb er volgens mij nog ergens een foto van, zal eens gaan zoeken.quote:
Ik ken het. Gelukkig had ik nog één medestander, de andere vier gingen alleen mee kijken naar de toren en wilden nog net mee de kerk in, maar terwijl wij verschillende eeuwen grafcultuur aan het bewonderen waren lagen zij op het strand. Net als toen wij in Ravenna waren, of in Padua, of in Lucca trouwens.quote:Gelukkig ga ik zeker weten nog eens terug naar Padua, al was het alleen maar omdat ik er vorig jaar april ALLEEN maar regen heb gehadPisa moet ik dan ook maar weer aandoen, want daar was ik met 2 vriendinnen die helaas een stuk minder geďnteresseerd waren in de kerken en bijbehorende gebouwen dan ik
quote:
Info van wiki, da's tricky.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:19 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn god wat een rust hier
Ik heb voor mn scriptie echt té veel informatie van wikipedia gehaald, dus nu maar hopen dat ik die informatie toch stiekem ook nog in een of ander boek kan vinden![]()
Eigenlijk moet je de informatie verspreiden over meerdere bronnen zodat de docent zich suf zoekt.quote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 17:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je de informatie verspreiden over meerdere bronnen zodat de docent zich suf zoekt.
Een docent oude stempel dus...quote:Op maandag 27 juli 2009 17:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Gelukkig weet ik nu al dat mijn docent niet alles na gaat zoeken. Sowieso zou het wel erg veel werk worden, en bovendien heb ik ook boeken uit Italië gebruikt die hier niet te krijgen zijn...
Ah, het gevreesde programma Euphorus.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:47 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, mijn vriend is aio op de universiteit, en die moet papers van studenten wel door een soort programma halen dat automatisch op plagiaat checkt
Maar dat kan dus alleen gecheckt worden ahv electronische artikelen en de papers van je studiegenotenAls de bibliografie van je scriptie er betrouwbaar uitziet (en een heleboel boeken kennen ze zelf natuurlijk inhoudelijk wel goed) geloven ze je graag op je blauwe ogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |