Dat heb ik ook. Maar ik heb nog steeds dat gat, ik kan het natuurlijk zelf sorteren, maar het zou fijn zijn als hij dit zelf deed en het gat zou opvullen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:50 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Uiteraard:
[ afbeelding ]
Dan krijg je een venstertje:
[ afbeelding ]
Als je sorteert op naam dan gaat dat gat wegquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:15 schreef Edwinuss het volgende:
M'n laatste post :
[..]
Dat heb ik ook. Maar ik heb nog steeds dat gat, ik kan het natuurlijk zelf sorteren, maar het zou fijn zijn als hij dit zelf deed en het gat zou opvullen.
Of leg ik het verkeerd uit?
Ja, maar ik heb niet zoveel zin om dat constant in elke map te doenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als je sorteert op naam dan gaat dat gat weg
quote:
Ik heb de mods al gewaarschuwd!quote:
Told youquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als je sorteert op naam dan gaat dat gat weg
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb niet zoveel zin om dat constant in elke map te doen
AirCoaster 2.6.ipaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nog wat Apple Store-updates gehad vandaag?
Apple store, niet App store.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:48 schreef Zpottr het volgende:
[..]
AirCoaster 2.6.ipa
Pathé 2.0.ipa
Journaal 1.03.ipa
Cube 1.7.ipa
SlotZ 1.1.2.ipa
Dictionary.ipa
vertel mij watquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:25 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Heb net mijn iPhone weer opgeruimd, loopt snel vol met al die gratis apps!
Firefox + DownThemAll? JDownloader? Speed Download?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:00 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zoek een programma waar ik rapidshare links mee kan downloaden. Ik heb op dit moment wel een premium account, maar ik moet constant wat schermen doorklikken.
Iemand een idee?
Ik heb al wat gegoogled, maar kom er niet ver mee.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:11 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Firefox + DownThemAll? JDownloader? Speed Download?
Weet niet of die precies doen wat je zegt maar ze claimen goed te werken met RS.
Ik hoop goede kwaliteit. Geen 3G junk.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:27 schreef Junkie het volgende:
Exclusive: New Features of iPod Touch, Nano Revealed in Dozens of Cases
De volgende Touch en Nano kunnen dus filmen.![]()
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:41 schreef Christiaan het volgende:
Een camera kan toch ook alleen voor foto's zijn?
Hmm. De iPod is het perfecte vehikel om heel veel van de Dollars die nu opgaan aan pocket video cameraatjes in Apple's zakken te laten landen. Die dingen (Flip e.d.) zijn een enorm succes in de VS. Ik durf er wel wat op in te zetten dat het om video gaat, VGA of beter.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:41 schreef Christiaan het volgende:
Kan, maar zoals Apple nu bezig is met 'direct video publiceren' en gezien de populairiteit van zelf filmen denk ik dat dat niet het geval is. Zeker niet bij de Touch, waar de software er al helemaal klaar voor is. Misschien bij de Nano wel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:41 schreef Christiaan het volgende:
''Ik zou zeggen: Doen!''quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:57 schreef Tomasso het volgende:
Misschien dat ik in dit topic een MBP koop
500GB is zat om als TM schijf te gebruiken voor die machine.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:26 schreef nelisb het volgende:
Weer ff een vraag.
Op mijn macbook staan 1000den foto's, vakanties films, heel veel muziek.
Nu wil ik hiervan een backup maken.
Welke schijf raden jullie me aan? Zit 160 gig in mijn macbook, dus tot 500 gig zou voldoende zijn voor mij. Ga de schijf alleen als back-up gebruiken en verder niet.
Dit ook alvast als snow leopard uit is en ik een schone installatie kan doen.
Ja dacht ik ook! Maar welke werkt er goed met Apple?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:31 schreef Zpottr het volgende:
[..]
500GB is zat om als TM schijf te gebruiken voor die machine.
Op de Apple website bieden ze zelf harddisks aan, neem daar anders een kijkje?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:36 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook! Maar welke werkt er goed met Apple?
Volgens mij de meeste wel, ik ben erg tevreden over de MyBook met FW en USB - die gaat netjes aan en uit met mijn MacBook en is vrij stil en koel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:36 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook! Maar welke werkt er goed met Apple?
http://www.foka.nl/site/l(...)poulton-p-14461.htmlquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:10 schreef nelisb het volgende:
Thanks! Ik ga wel ff kijken.
Bol.com 73 euro
1 tb 90 euro Maar goed wat heb ik eraan haha.
Wordt dat niet gedemonstreerd met filmpjes in System Preferences?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:31 schreef P.F het volgende:
Hoe zat het ook alweer met die "truucjes" op je touchpad. Soms doe ik ze per ongeluk!
Doe jezelf een plezier en brand nog een paar DVD'tjes met je foto's en andere documenten. Als je een uurtjes hebt kun je op de TM schijf ook nog een image van je schijf neerzetten, maar da's alleen als je para bent zoals ikquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:43 schreef nelisb het volgende:
Even check.
1. ik maak een backup op de externe schijf van al mijn progamma's en bestanden
Als je die optie kiest: ja.quote:2. ik installeer osx, schijf wordt geformateerd. Alles is weg
Hij vraagt vanaf wel volume hij mag importeren. Dit kan een TM volume zijn.quote:3. na installatie, vraagt osx om van Time machine alles terug te zetten. Alles is dan weer zoals het voor de schone installatie was.
Srsly?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:35 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Wordt dat niet gedemonstreerd met filmpjes in System Preferences?
Ja alle belangrijke bestanden brand ik op dvd!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:50 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Doe jezelf een plezier en brand nog een paar DVD'tjes met je foto's en andere documenten. Als je een uurtjes hebt kun je op de TM schijf ook nog een image van je schijf neerzetten, maar da's alleen als je para bent zoals ik
Hij vraagt vanaf wel volume hij mag importeren. Dit kan een TM volume zijn.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:51 schreef Maravilla het volgende:
[..]
En er zijn genoeg DJ programma's in de App Store te vinden. Zoek maar eens op "DJ" en je krijgt genoeg opties. Met Mobilee Mix is 2 plaatjes door elkaar mixen iig mogelijk.
helaas, wat een schijtprogramma. JE kan alleen maar platen in elkaar mixen die bij dat programma zitten, en dan nog kan je ze niet zelf mixen, dat doet ie automatischquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:15 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
ik heb hem gekocht, ik hoop dat ie mij bevalt
wat doet ie wel dan?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:48 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
[..]
helaas, wat een schijtprogramma. JE kan alleen maar platen in elkaar mixen die bij dat programma zitten, en dan nog kan je ze niet zelf mixen, dat doet ie automatisch
handigquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:48 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
[..]
helaas, wat een schijtprogramma. JE kan alleen maar platen in elkaar mixen die bij dat programma zitten, en dan nog kan je ze niet zelf mixen, dat doet ie automatisch
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:03 schreef Tijn het volgende:
Tanaa!
[ afbeelding ]
Zo maar eens beginnen met het transferen van de 50 GB aan zooi van m'n PowerBook
Ach dat is logisch, waarschijnlijk ook firmware updates e.d.? Het is iig niet zoals bij windows dat een programma je computer opnieuw laat starten en vervolgens na de restart niet meer weet dat die verder moet gaan met het programma en je het zelf opnieuw moet starten!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:09 schreef Tijn het volgende:
De computer is 26 minuten uit de doos en ik ga voor m'n eerste restart vanwege updates... het is net Windows
159¤ !!!!!!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:03 schreef DaMook het volgende:
http://www.pixmania.nl/nl(...)rde-schijf-clea.html
Denk dat ik deze externe hd (2TB) ga kopen voor mijn muziek films foto's ed. En dan ook meteen om time machine weer te gaan gebruiken. De externe hd die ik nu heb (500GB) is bijna vol.
Ik heb nu een 500gb van iomega die hier nu al ruim een jaar dag en nacht aanstaat en nog geen problemen mee gehad.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:05 schreef TwyLight het volgende:
[..]
159¤ !!!!!!
ik heb echter helaas slechte ervaring met iomega, had een 1TB die is gecrached na 1,5 jaar
Ja dat is wel gezeik. Ik heb voor een collega een nieuwe Mac pro neergezet. Die had een tweede monitor met een Apple Display Connector, en op die nieuwe zit mini display port als 2e aansluiting. Nou... gaa maar een verloopje zoekenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:53 schreef Tijn het volgende:
Godsamme, er zit niet eens een FW800 naar FW400 verloopje bij die MBP. Er zit uberhaupt niet 1 kabeltje bij. Wat een armoe, nou moet ik de Migration Assistant via het netwerk draaien.
Maar gefeliciteerdquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:03 schreef Tijn het volgende:
Tanaa!
[ afbeelding ]
Zo maar eens beginnen met het transferen van de 50 GB aan zooi van m'n PowerBook
Dank jequote:
Je hebt er in een tijd van nood gelukkig nog goed mee kunnen werkenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dank jeJe PowerBook staat hier nog en werkt nog prima hoor. Het werd gewoon te traag naar m'n smaak, maar ik heb er veel plezier aan gehad.
Mijn MB is de 2.4 met 4GB en ik draai er C&C3 op en Spore. Gaat prima.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:46 schreef Tijn het volgende:
Ja, die MPB 13" is een topmachientje. Hij is nu zwaarder uitgerust dan de 24" iMac op m'n bureau
Maar misschien stop ik binnenkort ook nog wel even 2 GB extra in m'n iMac, dan kan 'ie nog jaren mee.
Als je het via Ethernet doet (kabeltje) is het zelfs sneller als via firewire. zelf ondervondenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:53 schreef Tijn het volgende:
Godsamme, er zit niet eens een FW800 naar FW400 verloopje bij die MBP. Er zit uberhaupt niet 1 kabeltje bij. Wat een armoe, nou moet ik de Migration Assistant via het netwerk draaien.
die ervaring had ik dus absoluut niet. en mijn macbook white en mijn nieuwe alu macbook hadden toch echt beide gigabit ethernet. Sowieso was het wat instabiel over ethernet, niet zo vanzelfsprekend als over firewire.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:51 schreef fyah het volgende:
[..]
Als je het via Ethernet doet (kabeltje) is het zelfs sneller als via firewire. zelf ondervonden
edit: als je oude mac ook gigabit ethernet heeft iig..
Ja iLifequote:Op zondag 26 juli 2009 00:20 schreef SEMTEX het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar krijg je software erbij zodra je een iMac koopt en zo ja, welke?
Ik meen me nog een topic van een half jaar geleden ongeveer te herinneren..quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:40 schreef Breathtaking het volgende:
Zo, ik kan eindelijk een beetje met m'n laptop omgaanhet mocht een tijdje duren maar nu ben ik heel blij dat ik voor apple heb gekozen.
Interessantquote:Op zondag 26 juli 2009 00:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja iLife
http://www.apple.com/nl/ilife/
Nope bij elke nieuwe mac zit de nieuwste versie van iLife (iLife '09 dus) als je echter in 2010 de nieuwe iLife '10 wilt zal je wel moeten betalen.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Interessant. Dacht namelijk dat je dat los moest kopen
En Mac OS X krijg je erbij!quote:Op zondag 26 juli 2009 00:22 schreef TwyLight het volgende:
En uiteraard programma's als Safari, iTunes en Mail
Ja, dat is erg sympathiek tegenwoordig. Vindt nog maar eens een Windows-computer van HP/Dell/Toshiba/Acer/ met een Windows-CD'tje. Nee je mag zelf een Restore-cd maken of er zit een Restore-cd'tje bij met allerlei trialwaretroep bij die je niet nodig hebt...quote:
Het moet niet gekker wordenquote:Op zondag 26 juli 2009 09:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, dat is erg sympathiek tegenwoordig. Vindt nog maar eens een Windows-computer van HP/Dell/Toshiba/Acer/ met een Windows-CD'tje. Nee je mag zelf een Restore-cd maken of er zit een Restore-cd'tje bij met allerlei trialwaretroep bij die je niet nodig hebt...
Bij een Apple krijg je nog tenminste een DVD met het OS erop.
IDD, zoals MS Office en iWork.quote:Op zondag 26 juli 2009 09:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
met allerlei trialwaretroep bij die je niet nodig hebt...
Ze willen eerst kijken of je wel cool genoeg bent.quote:Op zondag 26 juli 2009 11:56 schreef xSann het volgende:
Eergisteren een macbook pro besteld =)
Status : Word Beoordeeld.
Je hebt de financieringsregeling gedaan?quote:Op zondag 26 juli 2009 11:56 schreef xSann het volgende:
*weet van niks*quote:Op zondag 26 juli 2009 12:50 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je hebt de financieringsregeling gedaan?
Heb ik ook, ook bankoverschrijving.quote:Op zondag 26 juli 2009 11:56 schreef xSann het volgende:
in het weekend doet apple niks hoor, dus je kan de hele dag staren maar er zal niks veranderenquote:Op zondag 26 juli 2009 14:13 schreef xSann het volgende:
Ja het duurt best dat beoordelen X_X.. Wanneer heb jij besteld dan? Ik vrijdag om 5 uur.
Woensdag aan het begin van de avond, dus prepare haha.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:13 schreef xSann het volgende:
Ja het duurt best dat beoordelen X_X.. Wanneer heb jij besteld dan? Ik vrijdag om 5 uur.
heb je uit de studentenshop besteld?quote:Op zondag 26 juli 2009 12:59 schreef xSann het volgende:
[..]
*weet van niks*
Heb voor bankoverschrijving gekozen alleen hij staat nogsteeds op word beoordeeld o.o
...
Na even gekeken te hebben op google, nee zover ik weet heeft mijn school dat niet, heb wel studentenkorting gedaan
I second that, studentenkorting aanklikken op de Apple site geeft minder voordeel dan surfspot!!quote:
www.surfspot.nl ?quote:
Waarschijnlijk omdat je broertje geen Safari of Firefox gebruikt..quote:Op zondag 26 juli 2009 14:45 schreef nelisb het volgende:
Vraagje.
Heb een website gemaakt in iweb09.
Deze online gezet. Safari op m'n iPhone werkt ie perfect.
Bij mijn broertje thuis ziet hij de 2 foto albums mappen niet.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Yap ^^, mijn school staat daar niet tussen bij surfspotquote:
Ik blijf proberenquote:Op zondag 26 juli 2009 14:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
in het weekend doet apple niks hoor, dus je kan de hele dag staren maar er zal niks veranderen
Gewerkt. Is dat ook goed?quote:Op zondag 26 juli 2009 05:50 schreef fyah het volgende:
Iemand hier die werkt bij een Apple Premium Reseller als werknemer? Ik heb een paar vraagjes
Weet niet of je inmiddels al antwoord hebt gehad maar ja, dat kanquote:Op zondag 26 juli 2009 09:12 schreef TwyLight het volgende:
Weet iemand trouwens of je de 3.0 al kan jailbreaken? Krijg het echt niet voor elkaar om het te vinden ergens
komt misschien ook omdat vannacht niet ben gaan slapen
dus als iemand het even zou willen voorkauwen![]()
redsn0wquote:Op zondag 26 juli 2009 18:40 schreef TwyLight het volgende:
Ja wtf zijn al die nieuwe namen nou weer? ultrasn0w?
Ik wil gewoon mn iPhone jailbreaken met een simpel programma waar ik 1 knop hoef te drukken
quickpwn ofzo heette dat toch maar kan het niet meer vinden
Je behoudt gewoon alles. Ik heb het ook gedaan. Smsjes etc in tact.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:06 schreef TwyLight het volgende:
Maar is het wel mogelijk dat ik m'n smsjes behoud bij het jailbraken? ..
volgens mij niet
Eerste hitquote:Op zondag 26 juli 2009 19:29 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Is dat beter dan Cydia?
En waar vind ik het?:P
Windows (quote:Op zondag 26 juli 2009 19:56 schreef TwyLight het volgende:
Kan ik op een of andere manier via mijn imac de internet verbinding delen met mn iphone?
(ik zit op inet van de neigbours, wij hebben geen wifimaar mn iphone kan die wifi niet ontvangen helaas, heb alle hoekjes van het huis al geprobeerd, heel soms heeft die 'em toevallig maar dan is die ook zo weer weg meestal)
dankje man!quote:Op zondag 26 juli 2009 19:58 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Windows () heeft een optie om vanuit jouw pc het signaal uit te zenden zodat andere apparaten via jouw computer verbinding maken.
Ik werk bij een dealer.quote:Op zondag 26 juli 2009 05:50 schreef fyah het volgende:
Iemand hier die werkt bij een Apple Premium Reseller als werknemer? Ik heb een paar vraagjes
is het waar dat jullie met zon apple certificaat gratis mobileme accounts hebben?quote:Op maandag 27 juli 2009 01:21 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik werk bij een dealer.![]()
Is dat ook goed? Wat wil je weten?
Ja. Dat klopt.quote:Op maandag 27 juli 2009 02:32 schreef fyah het volgende:
[..]
is het waar dat jullie met zon apple certificaat gratis mobileme accounts hebben?
Ja dat kan ik nergens vinden? Ik kan wel zelf een netwerk aan maken maar ik kan nergens instellen dat hij dan ook nog met dat andere netwerk verbinding maakt.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:20 schreef Tware het volgende:
druk op je airport icoontje, klik create network, of maak netwerk aan, en zorg in de preferences dat je de internet verbinding deelt.
Volgens mij kan je alleen je bekabelde netwerk delen via wifi, of andersom. Maar niet wifi-wifi.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:57 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja dat kan ik nergens vinden? Ik kan wel zelf een netwerk aan maken maar ik kan nergens instellen dat hij dan ook nog met dat andere netwerk verbinding maakt.
Klopt, je hebt maar één WiFi-ontvanger en die kun je niet tegelijkertijd op twee netwerken (dus het netwerk dat je deelt en het netwerk waar je het mee wilt delen) tegelijk gebruiken.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Volgens mij kan je alleen je bekabelde netwerk delen via wifi, of andersom. Maar niet wifi-wifi.
Misschien kun je je wifi-verbinding via Bluetooth delen?quote:
Het gaat om m'n iPhone en het wifi signaal is te zwak voor m'n iPhone om hem te ontvangen blijkbaar.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Misschien kun je je wifi-verbinding via Bluetooth delen?
Trouwens, als je een apparaat hebt dat WiFi kan ontvangen, waarom stel je dat apparaat dan niet rechtstreeks in op het doelnetwerk?
Routertje verplaatsenquote:Op maandag 27 juli 2009 12:06 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Het gaat om m'n iPhone en het wifi signaal is te zwak voor m'n iPhone om hem te ontvangen blijkbaar.
K denk niet dat het met bluetooth kan, zal ff kijken
Het is het draadloos netwerk van de buren.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Routertje verplaatsen
Tsja, ik weet niet of tethering 'de andere kant op' werkt op die manier. Misschien kun je nog iets met gewoon de datakabel, maar dat betwijfel ik.
Dan koop je toch gewoon ff een access point.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:03 schreef TwyLight het volgende:
Ik woon bij een man van 64 jaar oud in huis
namelijk mijn opa
Wat doet dat? verbinding maken met de buren en dan het signaal doorsturen ofzo?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dan koop je toch gewoon ff een access point.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wat doet dat? verbinding maken met de buren en dan het signaal doorsturen ofzo?Nee, met een access point kun je je eigen wifi netwerk maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh mja mijn opa heeft geen internetquote:Op maandag 27 juli 2009 14:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, met een access point kun je je eigen wifi netwerk maken.
Infrarood-ontvanger voor de remote.quote:
Apart inderdaad. Op http://www.apple.com/macbookpro/design.html staat dat het slaaplampje uitgeboord is in het aluminium zodat het er wel doorheenschijnt maar niet zichtbaar is als het uit is. En dan maken ze ernaast alsnog een opening..quote:
Nee, hij opent de pagina gewoon niet. Safari en Firefox allebei gebruikt en doen het beiden niet. Krijg de melding: Openen pagina mislukt. Ook vind ik het zo vreemd dat het FTP programma (Cyberduck) er ook niet in komt, wat het normaal altijd perfect heeft gedaan. Het is echt pas gekomen nadat ik die artikelen vorige week achter elkaar heb ingevoerd. Lijkt wel alsof het boeltje sindsdien zoiets heeft gehad van: Bekijk het je maar... Alhoewel me dat wel erg sterk lijktquote:Op maandag 27 juli 2009 14:21 schreef TwyLight het volgende:
Hier werkt die site gewoon..
Krijg je een foutmelding o.i.d.?
Probeer het anders eens met Firefox om te kijken of het probleem bij Safari ligt, en als je al Firefox gebruikt probeer het eens met Safari?
Thanksquote:Op maandag 27 juli 2009 14:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Infrarood-ontvanger voor de remote.
Site werkt hier ook gewoon, probeer eens van een ander IP te surfen (ander locatie/proxy)quote:Op maandag 27 juli 2009 14:18 schreef LeonH het volgende:
Ben echt ten einde raad...
Surfen geen probleem, niks aan de hand, maar een bepaalde site waar ik regelmatig wat op moet zetten kom ik totaal niet meer op! Heb ooit eens een paar artikelen vlug na elkaar gepost en op een gegeven moment laadde hij de pagina niet meer. Ook kom ik niet meer op de ftp van de site waar ik wekelijks dingen moet uploaden.
Probleem gelegd bij de eigenaar van de site of hij misschien ergens een ip-block is tegengekomen, maar die heeft totaal geen problemen en andere gebruikers ook niet... Zou het kunnen dat ik ergens iets moet resetten of iets voor die site? Lijkt wel alsof iets overbelast is geworden o.i.d.
Alvast bedankt!
Als ik via de iPhone surf via de wifi pakt ie 'm ook niet. Als ik 'm op 3G zet heeft ie geen problemen..quote:Op maandag 27 juli 2009 14:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Site werkt hier ook gewoon, probeer eens van een ander IP te surfen (ander locatie/proxy)
Uiteraard werkt het niet via je eigen Wifi of elke computer die thuis staat aangesloten op je netwerk. Het externe IP blijft hetzelfde (te controleren via www.watismijnip.nl), via 3G geeft het geen problemen omdat het via een ander netwerk gebruikt maakt. Maar je zou bijvoorbeeld even kijken of je internet van je buren kan "lenen", want dan heb je een ander IP. Het moet haast wel een IP-block zijn. Je zegt zelf dat het via 3G wel werkt (wat in feite een ander netwerk is en je een ander toegewezen IP krijgt). In dit geval is Tethering voor je wel handig om aan te zetten, want waarschijnlijk kun je er met een Macbook zo op de site komen)quote:Op maandag 27 juli 2009 14:40 schreef LeonH het volgende:
[..]
Als ik via de iPhone surf via de wifi pakt ie 'm ook niet. Als ik 'm op 3G zet heeft ie geen problemen..
Op de iMac van mijn ouders pakt ie de site ook niet. Dus het zal ergens in mijn netwerk hier liggen... Maar aangezien er geen block gevonden kan worden, ligt het probleem toch hier ergens... maar wat het is... Het vreemde is dat het echt alleen die site en ftp is...
Dan sluit je een internetabo afquote:Op maandag 27 juli 2009 14:24 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Oh mja mijn opa heeft geen internetik heb zelf wel een airport express
Prima aanbieding denk ik, zeker omdat het het duurdere 2,4-GHz model met backlit keyboard is.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
Overigens is de Alu Macbook vandaag in de aanbieding bij 1dayfly.nl voor ¤999,- volgens mij een wel iets ouder model, maar toch..
Precies, maar waarschijnlijk geen FireWire (aangezien deze niet tot de Pro-series behoort)quote:Op maandag 27 juli 2009 15:14 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Prima aanbieding denk ik, zeker omdat het het duurdere 2,4-GHz model met backlit keyboard is.
waarschijnlijk is die 'dr eerderquote:Op maandag 27 juli 2009 16:08 schreef xSann het volgende:
Kreeg vandaag een orderbevestiging van mn macbook pro + ipod touch.
Verzending: 3 werkdagen.
Verwachte leverdatum: 07 Aug, 2009 - 10 Aug, 2009.
Maar als het maar 3 werkdagen is kan het toch nooit pas 7 aug aankomen. o.o, 7 aug gaan we namelijk op vakantie >< dus hoop echt dat hij eerder aankomt
Verzending gebeurt OVER 3 werkdagen, je hebt iets aangepast aan de standaard configuratie toch?quote:Op maandag 27 juli 2009 16:08 schreef xSann het volgende:
Kreeg vandaag een orderbevestiging van mn macbook pro + ipod touch.
Verzending: 3 werkdagen.
Verwachte leverdatum: 07 Aug, 2009 - 10 Aug, 2009.
Maar als het maar 3 werkdagen is kan het toch nooit pas 7 aug aankomen. o.o, 7 aug gaan we namelijk op vakantie >< dus hoop echt dat hij eerder aankomt
Ja ik snap dat dat over isquote:Op maandag 27 juli 2009 16:16 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Verzending gebeurt OVER 3 werkdagen, je hebt iets aangepast aan de standaard configuratie toch?
Nu hij nog niet verstuurd is kan je toch een ander afleveradres opgeven?quote:Op maandag 27 juli 2009 16:20 schreef xSann het volgende:
[..]
Ja ik snap dat dat over is, ja ik heb er een hd van320 gb in gedaan omdat ik 7 dagen te lang vond duren (ivm vakantie dus). Word een groot probleem als hij echt tussen 7 en 10 komt
dan tegen die tijd maar weer bellen ofzo X_X, ben blij dat het ups is en niet dhl, hoop dat die een betere regeling hebben (bij dhl ooit laptop tas van 50 euro kwijt geraakt ><)
niet-standaard mac rulesquote:Op maandag 27 juli 2009 16:20 schreef Tijn het volgende:
Ik ben blij dat ik gewoon langs een winkel ben gegaan voor m'n MBP. Gelijk meenemen rules
De buren zijn allemaal niet echt te vertrouwen en zou bij geen een ander adres weten, naja ik kijk nog wel ff o.oquote:Op maandag 27 juli 2009 16:21 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Nu hij nog niet verstuurd is kan je toch een ander afleveradres opgeven?
Bijvoorbeeld je buren?
quote:Op maandag 27 juli 2009 02:32 schreef fyah het volgende:
[..]
is het waar dat jullie met zon apple certificaat gratis mobileme accounts hebben?
Ja, je moet je eerst aanmelden en dan wordt je aanvraag beoordeeld (of je bij een bedrijf werkt dat de training mag volgen). Nadat je een aantal Salestrainingen online hebt gedaan en daar een bepaald aantal punten hebt bereikt, dan kan je voor een jaar een MobileMe account krijgen.quote:Op maandag 27 juli 2009 03:38 schreef fyah het volgende:
[..]
sweet.ik kan het volgen vanuit mn werk dus dan stem ik gelijk in
quote:Op maandag 27 juli 2009 21:09 schreef robbolo het volgende:
Ben me aan het inlezen om misschien een macbook pro 13" te gaan halen,maar ik heb nog een paar vragen.Kan je elke hardeschijf gebruiken die je wil en kan je die aanpassen zonder de garantie te verkloten? Hoelang gaan de nieuwe batterijen mee? ik las dat ze de 7 uur halen, mar is dat niet een beetje overdreven? Wat raden jullie me aan; in de winkel kopen, of online?
Elke 2,5" SATA harde schijf past. HDD en RAM zijn user replaceable parts, dat wil zeggen dat je die mag vervangen zonder je garantie te verspelen. Tenzij je bij het vervangen dusdanig lomp te werk bent gegaan dat daardoor je MBP stuk is gegaan.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:09 schreef robbolo het volgende:
Ben me aan het inlezen om misschien een macbook pro 13" te gaan halen,maar ik heb nog een paar vragen.Kan je elke hardeschijf gebruiken die je wil en kan je die aanpassen zonder de garantie te verkloten?
Ik heb de MB unibody (de oude unibody, die is vervangen door de nieuwe 13,3" MBP) en die heeft een geïndiceerde werktijd van 5 uur. Dat haalt ie niet met simpel internetten, maar 4 uur is zeker haalbaar. Zie dit maar als een indicatie. De oude MB heeft namelijk een batterij die vervangen kan worden en anders is qua structuur. De nieuwe MBP heeft een andere batterij, dus ik ga er vanuit dat 5,5/6 uur wel haalbaar is. Maar zeker weten doe ik het niet. Wat dat betreft zou Tijn je meer kunnen vertellen (die heeft namelijk zo'n MBP)quote:Hoelang gaan de nieuwe batterijen mee? ik las dat ze de 7 uur halen, mar is dat niet een beetje overdreven?
Maakt niets uit. Tenzij je volgend jaar studeert: dan kun je korting krijgen en ook een bijna-gratis iPod touch in verband met de 'back to school'-actie.quote:Wat raden jullie me aan; in de winkel kopen, of online?
omdat als je extra werkgeheugen wil moeten ze hem bij de winkel alsnog bestellen dus kan je hem zelf net zo goed online bestellen, als je een standaard model wil kan je hem gelijk meenemenquote:Op maandag 27 juli 2009 21:28 schreef robbolo het volgende:
Ok, bedankt voor de snelle reacties
Nog een vraagje; Kan je elke router gebruiken om op internet te komen, of heb je dat wifi ding (airport toch?) van apple zelf nodig?
En als je bijvoorbeeld wat extra werkgeheugen wil, waarom zou je het dan beter online kunnen bestellen? Gaat het niet allemaal via hetzelfde proces en zou het om die reden niks uit moeten maken?
Bovendien is zelf RAM erbij zetten vele malen goedkoper dan het door de verkoper te laten doen.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:54 schreef TwyLight het volgende:
[..]
omdat als je extra werkgeheugen wil moeten ze hem bij de winkel alsnog bestellen dus kan je hem zelf net zo goed online bestellen, als je een standaard model wil kan je hem gelijk meenemen
en ja je kan gewoon elke router gebruiken, airport is gewoon een router van apple zelf voor de fanatics
Elke draadloze router werkt.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:28 schreef robbolo het volgende:
Ok, bedankt voor de snelle reacties
Nog een vraagje; Kan je elke router gebruiken om op internet te komen, of heb je dat wifi ding (airport toch?) van apple zelf nodig?
En als je bijvoorbeeld wat extra werkgeheugen wil, waarom zou je het dan beter online kunnen bestellen? Gaat het niet allemaal via hetzelfde proces en zou het om die reden niks uit moeten maken?
Bij ons verkopen we Kingston geheugen voor Apple ook tegen een leuk prijsje.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:06 schreef Svyatagor het volgende:
Bovendien is zelf RAM erbij zetten vele malen goedkoper dan het door de verkoper te laten doen.
Voor studie is Microsoft Office for Mac wel handig.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:24 schreef robbolo het volgende:
Zoiets dacht ik ook al. Dan misschien toch maar gewoon de standaard versie kopen. Nog advies over de software die ik niet moet missen?
Ik studeer niet meer, dus voor mijn studie is het niet nodig. Ben gewoon al een tijd op zoek naar een goede 13" notebook en dan kom je snel hieropuit. Nou heb ik begrepen dat office,in ieder geval gedeeltelijk, gratis te downloaden is. En anders is er altijd nog openoffice (werkt die trouwens op een mac?)quote:Op maandag 27 juli 2009 23:19 schreef Junkie het volgende:
[..]
Elke draadloze router werkt.
Maakt niet uit. Meeste dealers en resellers kunnen het er ook zo voor je erin zetten.
Het is wat je zelf makkelijk vindt. Iemand spreken in de winkel of via internet zelf alles uitzoeken en regelen.
Beide heeft zn voor en nadelen.
Maar qua garantie blijft het hetzelfde verhaal.
[..]
Bij ons verkopen we Kingston geheugen voor Apple ook tegen een leuk prijsje.![]()
![]()
En meestal hebben dat gewoon op voorraad.![]()
[..]
Voor studie is Microsoft Office for Mac wel handig.
Wat wil je met je Macje gaan doen?
keynote is een goede powerpoint?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:05 schreef TwyLight het volgende:
So true
Als je met een keynote presentatie aankomt zetten dan heb je al gelijk een stap voor, zelf al gaat die over gebarbecuede ratten.
Groter geheugen en harde schijf zijn toch wel voor minder te verkrijgen als je het later zelf upgrade, maar ik ben benieuwd hoeveel (merkbaar) verschil er tussen de processoren zit. Maar ik moet zeggen dat het opzich een goede deal is.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:59 schreef Tijn het volgende:
Ik vind 250 euro voor 2x zoveel geheugen, 300 MHz sneller en een grotere harddisk het geld wel waard. Natuurlijk kun je later ook zelf gaan upgraden, maar dat is ook niet gratis.
Oh en ja, natuurlijk doet OpenOffice het ook op de Mac
Keynote is powerpoint voor mac,quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:14 schreef robbolo het volgende:
[..]
keynote is een goede powerpoint?
[..]
Groter geheugen en harde schijf zijn toch wel voor minder te verkrijgen als je het later zelf upgrade, maar ik ben benieuwd hoeveel (merkbaar) verschil er tussen zit. Maar ik moet zeggen dat het opzich een goede deal is.
Niet bijsterveel verwacht ik.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:14 schreef robbolo het volgende:
[..]
maar ik ben benieuwd hoeveel (merkbaar) verschil er tussen de processoren zit
Hmmm, dan nog maar ff goed over nadenken. Sowieso moet ik er nog wel even over nadenken en de vakantieperiode afwachten. Ik las ook ergens geruchten over een touchscreen netbook (of iets dergelijks, word zoveel over gespeculeerdquote:
En apple style is ook gebruiksvriendelijk? Lijkt me een mooi productquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Keynote is powerpoint voor mac,
apple style.
Zeer fijn programma inderdaad. Met Powerppoint kan ik ook wel wat leuks in elkaar zetten, maar Keynote is toch een stuk fijner.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:01 schreef Tijn het volgende:
Zeker als je presentaties moet geven is Keynote echt een must. Er is geen enkel ander pakket voor welk besturingssysteem dan ook wat in de buurt komt.
Wat is er mis met een kabeltje in je router? En er zijn ook wel wifi NAS'quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:55 schreef broer het volgende:
De harde schijf van mijn MacBook raakt vol. Nu zou ik graag mijn 40 GB aan muziek op een externe schijf zetten om zo wat ruimte te creëren. Maar ik wil eigenlijk niet continu een kabel tussen mijn MB en de externe schijf hebben.
Ik zoek dus zoiets als een draadloze harde schijf, maar bestaan die eigenlijk wel? (Echt draadloos, niet eentje die je stiekem met een kabeltje op je router moet aansluiten.) Of heeft iemand van jullie een ander idee over hoe ik dit zou kunnen doen?
O, voor de volledigheid: ik gebruik een Airport Express om mijn muziek naar mijn muziekinstallatie te streamen. Daar kan ik dus niet even een harde schijf bij in proppen...
Nou, op zich is er niks mis met een kabeltje in de router. Ik heb alleen geen draadloze router, maar een Airport Express.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat is er mis met een kabeltje in je router? En er zijn ook wel wifi NAS'
quote:Klaargemaakt voor verzending
Verwachte verzenddatum: 3 werkdagen
Verwachte leverdatum: 06 Aug, 2009 - 07 Aug, 2009
Da's dan toch simpel?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:24 schreef TwyLight het volgende:
Oh mja mijn opa heeft geen internetik heb zelf wel een airport express
Na versturen kan dat ook nog, moet alleen via Applequote:Op maandag 27 juli 2009 16:21 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Nu hij nog niet verstuurd is kan je toch een ander afleveradres opgeven?
Bijvoorbeeld je buren?
Wat de MacBooks hardwarematig onderscheidt is de alu body en het glazen scherm. Dat kom je aan de PC-kant niet veel tegen, zeker niet in het budget-segment. Kijk maar eens wat een Dell Adamo kostquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:57 schreef robbolo het volgende:
Weet eigenlijk niet of ik hier moet vragen, maar hebben jullie enig idee of er ook 13" laptops zijn die vergelijkbare hardware hebben? Moet het mezelf wel rechtvaardigen om zoveel geld uit te geven:P
Opzich zijn er natuurlijk ook wel degelijke pc laptops, maar ik ken zelf geen 13" die 7 uur met zijn accu doet, een goede c2d processor hebben en voor 1400 te koop zijn. Of zie ik er een over het hoofd?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:05 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Wat de MacBooks hardwarematig onderscheidt is de alu body en het glazen scherm. Dat kom je aan de PC-kant niet veel tegen, zeker niet in het budget-segment. Kijk maar eens wat een Dell Adamo kost
Toch blijf ik het wat zonde vinden om een Mac te kopen alleen vanwege de hardware... hèt argument voor mij is het OS. Dat is het geld wat mij betreft zeker waard.
Als je een plastic geval wilt met 13" scherm en het OS maakt je niet uit dan kan het echt wel goedkoper. Maar dan doe je jezelf wel tekort
Airport express is toch ook een draadloze routerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:06 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, op zich is er niks mis met een kabeltje in de router. Ik heb alleen geen draadloze router, maar een Airport Express.
Ik ben wel wifi-NAS'en tegengekomen, maar ik ben niet vreselijk onderlegd (zeg maar: totale n00b) en ik kan niet goed beoordelen wat wel en niet geschikt is. Kun je me iets aanraden?
Het is de 13". Ik heb het niet getest en verwacht eigenlijk ook niet dat ik het echt haal, maar het ziet er wel leuk uitquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:50 schreef robbolo het volgende:
[..]
Wtf, welke macbook heb je? de 17" versie? En klopt t ook? Heb je het wel eens getest?
Yepquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:55 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Ik hoop dat Robbolo dit ook ziet.
Ja, het komt denk ik ook door het LCD-backlit display. "Vroeger" zat er een gewone lamp in, waardoor je merkte dat de accu sneller leeg liep als je het scherm helderder zet. Ik heb het idee dat dat effect nu veel minder optreedt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:00 schreef robbolo het volgende:
[..]
YepVraag me af of ie t ook echt haalt,maar 7 uur vind ik al idioot veel
Ik ben voor de 2.54 GHz gegaan. Ik vind 300 MHz, 100 GB ruimte en 2 GB geheugen extra helemaal geen gekke deal voor een meerprijs van 250 euro. Als ik de 2.26 GHz-versie had genomen, had ik er zeker zelf nog geheugen bij gezet. Of de harddisk zelf makkelijk te vervangen is, weet ik niet.quote:Welke 13" heb je eigenlijk? De 2.26, of 2.54?
Wat ik ervan gezien heb was t bijna net zo makkelijk als het werkgeheugen, kwam alleen een extra schroevendraaier bij kijken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:05 schreef Tijn het volgende:
Ik ben voor de 2.54 GHz gegaan. Ik vind 300 MHz, 100 GB ruimte en 2 GB geheugen extra helemaal geen gekke deal voor een meerprijs van 250 euro. Als ik de 2.26 GHz-versie had genomen, had ik er zeker zelf nog geheugen bij gezet. Of de harddisk zelf makkelijk te vervangen is, weet ik niet.
Ik ken er ook geen. Maar ik leun richting OS X dus die dingen hebben mijn aandacht niet echtquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:41 schreef robbolo het volgende:
Opzich zijn er natuurlijk ook wel degelijke pc laptops, maar ik ken zelf geen 13" die 7 uur met zijn accu doet, een goede c2d processor hebben en voor 1400 te koop zijn. Of zie ik er een over het hoofd?
Sure, maar je vertelde niet waar je naar op zoek wasquote:En die adamo is toch meer te verglijken met aan air?
Jouw afbetalingsregeling zal niet worden beïnvloed door of je het goed wel of niet nog in bezit hebtquote:Hoe zit t trouwens met dat gespreid betalen; Als ik m zou willen verkopen, kan ik dan die kosten overdragen, of misschien afkopen? Geen idee of ik het ga doen, maar het is natuurlijk wel veel geld in een keer.
Ik kom niet verder dan een uurtje of 5 met m'n macbook, maar ja. Dit is nog niet de pro hequote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, het komt denk ik ook door het LCD-backlit display. "Vroeger" zat er een gewone lamp in, waardoor je merkte dat de accu sneller leeg liep als je het scherm helderder zet. Ik heb het idee dat dat effect nu veel minder optreedt.
Dat van die Adamo was meer een vraag dan een constatering hoorquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:23 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ik ken er ook geen. Maar ik leun richting OS X dus die dingen hebben mijn aandacht niet echtHet zijn tijden die je normaal niet haalt zonder bulky uitsteeksels en / of ernstig beperkte hardware.
[..]
Sure, maar je vertelde niet waar je naar op zoek wasAir is ook 13".
[..]
Jouw afbetalingsregeling zal niet worden beïnvloed door of je het goed wel of niet nog in bezit hebtals het even kan cash betalen dus, stel je voor hoe zuur het is als je moet blijven betalen voor je gejatte MacBook...
Als ik je zo hoor kun je het in 1 keer betalen. Doe dat dan.
Ja, maar daar kan geen draadje in.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Airport express is toch ook een draadloze router
Ja, maar jouw versie heeft ook nog de uitneembare accu, toch? Dat scheelt ook wat.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan een uurtje of 5 met m'n macbook, maar ja. Dit is nog niet de pro he
ik vond final cut fijner om mee te werken maar in principe zijn ze wel aan elkaar gewaagd qua features en zelfs workflowquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat is beter Final Cut Studio of Adobe Premiere? Ik neig zelf een beetje naar FCS, omdat Adobe logge gare programma's maakt, maar goed bijvoorbeeld Photoshop CS 3 werkt eigenlijk wel erg fijn..
Ja klopt. Heb jij geen afneembaar klepje meer dan?quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, maar jouw versie heeft ook nog de uitneembare accu, toch? Dat scheelt ook wat.
Nope. Hij zit nu ingebouwd op dezelfde manier als in de 17" MBP.quote:Op woensdag 29 juli 2009 08:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja klopt. Heb jij geen afneembaar klepje meer dan?
Dat afneembare klepje sluit bij mij ook niet helemaal mooi aan, dus wat dat betreft is het geen verliesquote:Op woensdag 29 juli 2009 08:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nope. Hij zit nu ingebouwd op dezelfde manier als in de 17" MBP.
In dit huis zwerven twee notebooks rond, 1 met een mat scherm (een Acerquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:30 schreef robbolo het volgende:
maar hoe zit het nou met het scherm. Heb je er veel last van als de zon erop schijnt? En zijn er misschien matte covers voor te vinden, of moet je daar niet aan beginnen?
Waarom bestel je niet gewoon online?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:11 schreef Tomasso het volgende:
Ja fdomme, sta ik eindelijk in de Apple Store (MacHouse Rotterdam) om de 13" MBP 2,53Ghz te halen, is die uitverkocht... En ook bij iFactors!
1 a 2 weken hadden ze het bij MacHouse over.
Jah, zelfs online heeft die een extra levertijd van een week.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:11 schreef Tomasso het volgende:
Ja fdomme, sta ik eindelijk in de Apple Store (MacHouse Rotterdam) om de 13" MBP 2,53Ghz te halen, is die uitverkocht... En ook bij iFactors!
Omdat ik hem gewoon gelijk wil hebbenquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:13 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waarom bestel je niet gewoon online?
En is online bestellen nu niet handiger? Of hebben ze in de winkel binnenkort weer nieuwe voorraad? Kon je er eentje reserveren?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:39 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Omdat ik hem gewoon gelijk wil hebben
Het ging me er meer om dat ik al 1,5 jaar roep dat ik een nieuwe MB(P) wil/moet, en op het moment dat ik hem daadwerkelijk ook echt ga halen, is die uitverkochtquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:19 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Jah, zelfs online heeft die een extra levertijd van een week.
Online bestellen vind ik onhandig, omdat je dan weer een hele dag thuis moet zijn en ik al geweldige ervaring hebben met UPS...quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En is online bestellen nu niet handiger? Of hebben ze in de winkel binnenkort weer nieuwe voorraad? Kon je er eentje reserveren?
And how did that work out for you?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:39 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Omdat ik hem gewoon gelijk wil hebben
Dan moet ik alsnog met de trein naar Schagen met een gigantische doos met een iMac. En hier nog een kilometertje lopen ofzo (of me op laten halen door iemand die toevallig vrij is).quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:50 schreef De_Hertog het volgende:
Je kunt hem toch ook gewoon op je werk laten bezorgen?
Ssstquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
And how did that work out for you?
Mja, ik woon in Rotterdam, dus ben binnen een half uur bij 2 Apple Stores. En het was gisteravond wel opeens zo van: "hmmz, als ik m'n wekker nou eens eerder zet, dan kan ik een MBP halenquote:Ik vind het meestal handiger om online te bestellen, omdat er tussen het moment dat ik iets wil en het moment dat ik naar de winkel kan nogal wat tijd zit. Of had je ook echt vandaag pas bedacht dat je hem wilde?
Ik zie ze al aankomen in het caféquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:50 schreef De_Hertog het volgende:
Je kunt hem toch ook gewoon op je werk laten bezorgen?
Maar in een cafe ben je toch vaak 's avonds aan het werk, en overdag thuis?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ssst
[..]
Mja, ik woon in Rotterdam, dus ben binnen een half uur bij 2 Apple Stores. En het was gisteravond wel opeens zo van: "hmmz, als ik m'n wekker nou eens eerder zet, dan kan ik een MBP halen"
[..]
Ik zie ze al aankomen in het café![]()
Weet ik. Doe ik ook. Maar ben je pas wel rond 2/ 3 uur 's nachts thuis, en om dan nou ff te wachten op die aardige meneer van de UPS om 8 uur 's morgens die pas om 4 uur komt...quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Maar in een cafe ben je toch vaak 's avonds aan het werk, en overdag thuis?
Niks mis mee, toch?quote:
Nee, idd. Ik zal hem wel heel prominent op de bar zetten, nog net zonder stickertje dat hij zo mee te nemen is erop.quote:
UPS zuigt inderdaad. En laatst zijn er nog wat dingen afgebrand daar, dus misschien was het wel slim om niet online te bestellen deze keer..quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:25 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Weet ik. Doe ik ook. Maar ben je pas wel rond 2/ 3 uur 's nachts thuis, en om dan nou ff te wachten op die aardige meneer van de UPS om 8 uur 's morgens die pas om 4 uur komt....
Nja, dat ookquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
UPS zuigt inderdaad. En laatst zijn er nog wat dingen afgebrand daar, dus misschien was het wel slim om niet online te bestellen deze keer..
Ik heb exact die laptop vorige week vrijdag bij de A-Mac op de Mariaplaats in Utrecht gekocht. Kon 'em zo meenemen, ze hadden er nog genoegquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:11 schreef Tomasso het volgende:
Oja, café's hebben tegenwoordig natuurlijk geen kantoor of voorraadkelder meer, want die zijn allemaal omgebouwd tot rookruimte.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, idd. Ik zal hem wel heel prominent op de bar zetten, nog net zonder stickertje dat hij zo mee te nemen is erop.
Utrecht is me net te verquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb exact die laptop vorige week vrijdag bij de A-Mac op de Mariaplaats in Utrecht gekocht. Kon 'em zo meenemen, ze hadden er nog genoeg
Als je het verschil tussen een normaal kantoor en een cafe niet kan inzien om zoiets tijdelijk te bewaren...quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:18 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Oja, café's hebben tegenwoordig natuurlijk geen kantoor of voorraadkelder meer, want die zijn allemaal omgebouwd tot rookruimte.
http://news.bnonews.com/ivcgquote:Yahoo! and Microsoft announced an agreement that will improve the Web search experience for users and advertisers, and deliver sustained innovation to the industry. In simple terms, Microsoft will now power Yahoo! search while Yahoo! will become the exclusive worldwide relationship sales force for both companies' premium search advertisers.
The key terms of the agreement are as follows:
-The term of the agreement is 10 years;
-Microsoft will acquire an exclusive 10 year license to Yahoo!'s core search technologies, and Microsoft will have the ability to integrate Yahoo! search technologies into its existing web search platforms;
-Microsoft's Bing will be the exclusive algorithmic search and paid search platform for Yahoo! sites. Yahoo! will continue to use its technology and data in other areas of its business such as enhancing display advertising technology.
-Yahoo! will become the exclusive worldwide relationship sales force for both companies' premium search advertisers. Self-serve advertising for both companies will be fulfilled by Microsoft's AdCenter platform, and prices for all search ads will continue to be set by AdCenter's automated auction process.
-Each company will maintain its own separate display advertising business and sales force.
-Yahoo! will innovate and "own" the user experience on Yahoo! properties, including the user experience for search, even though it will be powered by Microsoft technology.
-Microsoft will compensate Yahoo! through a revenue sharing agreement on traffic generated on Yahoo!'s network of both owned and operated (O&O) and affiliate sites.
-Microsoft will pay traffic acquisition costs (TAC) to Yahoo! at an initial rate of 88% of search revenue generated on Yahoo!'s O&O sites during the first 5 years of the agreement.
-Yahoo! will continue to syndicate its existing search affiliate partnerships.
-Microsoft will guarantee Yahoo!'s O&O revenue per search (RPS) in each country for the first 18 months following initial implementation in that country.
At full implementation (expected to occur within 24 months following regulatory approval), Yahoo! estimates, based on current levels of revenue and current operating expenses, that this agreement will provide a benefit to annual GAAP operating income of approximately $500 million and capital expenditure savings of approximately $200 million. Yahoo! also estimates that this agreement will provide a benefit to annual operating cash flow of approximately $275 million.
The agreement protects consumer privacy by limiting the data shared between the companies to the minimum necessary to operate and improve the combined search platform, and restricts the use of search data shared between the companies. The agreement maintains the industry-leading privacy practices that each company follows today.
Had ik ook toen ik mijn MB unibody wilde halen. Toen ben ik gewoon naar Correct gegaan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:11 schreef Tomasso het volgende:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
1 op 1 Remake van Secret of Monkey Island op de iPhone/iPod Touch
[ afbeelding ]
Doe je dat omdat het kan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:50 schreef TwyLight het volgende:
Ben nu 16 .rars tegelijk aan het unrarren, en tags schrijven naar 12 videobestanden
Hij is nu wel een beetje traag
Coolquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
1 op 1 Remake van Secret of Monkey Island op de iPhone/iPod Touch
[ afbeelding ]
Studentenkorting > geen studentenkorting.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Had ik ook toen ik mijn MB unibody wilde halen. Toen ben ik gewoon naar Correct gegaan.
Ja en nee. Het is een prima laptop, maar voor ¤ 150 meer krijg je het huidige model, met als voordelen:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |